Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2021 21:02 - За Гугъл и Гъргалчо
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 1740 Коментари: 18 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Анализирване на анализирването ...

image

От кривото у Драгоман, до правото на "Тодор Александров"

imageimage



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Виж сега, Фередже...
21.12.2021 21:33
Моите твърдения НЕ се базираха на Гугъл!
Включих него, защото Венци ме "помоли" споменавайки го.
"Неговият" Гугъл казвал 40 км...
"Моят" 51 км...
"Твоят" 44,4 км.

Ами чудесно!
"Твоят" е по средата и нека е верен.
В случая ФЕРЕДЖЕ-въпросът е не дори с кои очи се намесваш, след като този път никога не си го изминавал РЕАЛНО...
А с кои очи за фереджета говорите?
Защото несъгласието ми с Венци беше именно за фереджетата.
Фереджето, с което той все превъзнася социализма, но на базата на кривене на Истината.
Хайде дай една статистика за...
... за продължителността на живот на българина през 1981-ва и тази през 2018-та примерно, м?
2018-та, за да избегнем ковид.
И на базата на нея...
Понеже се обуславя основни от 2 неща:
- Качество на живот
и
- Качество на здравеопазването
Да отчетем чие фередже е по-правдиво.
Моето, че днес е по-добре...
Или Венцевото колко е по по и най социализЪма ви.

Пък като някои ви кефи - е го де е Китай или Северна Корея.
И двете лично ти си ги феджерирал.
Да показвам ли, та тъкмо Венци да сравни как коментирам аз там и как той?


Дееба това ФЕРЕДЖЕ, дееба.
цитирай
2. marana69 - аз па, питам, тази Ханъма, от Джендърско, докогаа, ще @ере в блога,интриги и клевети
21.12.2021 22:03
В този дух в навечерието на Светлите Празници Благодаря на целият тийм "Мара от Пескара" - Ти, Ваксината, Еленко, ехо, Валдор! Благодаря и на Борн, Предатора, Икономиста, Иван Леонов, Панацея, Милейди, Венински, Михалис, Уондър и още много за подкрепата и редовното гласуване в моят блог. Всички Вие имате моето приятелство! Благодаря и за подкрепата срещу Мимо Гарсия! Ще продължим да водим битка с паталогията която той олицетворява!
Та така Гоче! Адашът и Юла са тежък случай. Трябва да продължим да им се подиграваме и да им казваме какви са! Тези които ги подкрепят и са им приятелчета вредят на тях, вредят и на себе си! Опитах се да го обясня на Добродан! Не ме разбра! Нека да си носи негативите от тук насетне. цитирай
цитирай
3. blackpredator - Гочеее, Гоче
21.12.2021 22:34
Венци е аристократ,
а вие с Юла - кратни на Гетю..
цитирай
4. marana69 - ? Юла...никъде, не е казала,колко.км си про@
21.12.2021 22:48
и Червен дядя, просто, го доказвам..
.....
цитирай
5. vencivaleri1951 - Гоче,
21.12.2021 23:38
След като си отличникът на МЕНСА, то тя да не отчита вече пара-рекорди?
Как може да сравняваш жизнен статус за с тридесет години разлика. То все едно да сравняваме 85 та година с 35 та на миналия век и да слагаме тази разлика , като плюс на социализма
Извън Панагюрище се сравняват в тази тема два показателя-темпът на нарастване продължителността на живота и смъртността. За сведение по втория показател смъртността през 2014 година е по висока от тази през 1940 В темпа на нарастване днес също изоставаме спрямо годините на соца. И тогава България изоставаше от развитите зап страни, то разликата не беше така отчайваща
Аз не съм математик, но някой с по добра "сметалка" може да сравни коректно
При соца смъртността се разглеждаше от момента на раждането, днес от 1 година-до тази възраст човекът все едно го е нямало, а детската смъртност тогава е най висока , а детската смъртност влияе много на средната продължителност на живота
И ако соца и капитализмът са отговорни за тези показатели, то коментирай кубинското превъзходство спрямо САЩ относно продължителността на живота. Не е генетична особеност както при средиземноморците например. Нашето отстъпление е жестоко и продължава
За здравеопазването Преди промените имаше дефицит на някои лекарства, но нямаше дефицит на човещина и отговорност.
Ти си абдикирал от отговорността да си до родителите си и не ти се е случвало да криеш възрастта им, когато се налага да викаш Бърза помощ
На мен една докторица направо ми се скара, като разбра , че баща ми е на 89 години Защо ни разкарвате, не е добре , основно заради възрастта си.
И за това говорех когато ти нахлу и опорочи разговора, а не за километри и време



starforlife написа:
Моите твърдения НЕ се базираха на Гугъл!
Включих него, защото Венци ме "помоли" споменавайки го.
"Неговият" Гугъл казвал 40 км...
"Моят" 51 км...
"Твоят" 44,4 км.

Ами чудесно!
"Твоят" е по средата и нека е верен.
В случая ФЕРЕДЖЕ-въпросът е не дори с кои очи се намесваш, след като този път никога не си го изминавал РЕАЛНО...
А с кои очи за фереджета говорите?
Защото несъгласието ми с Венци беше именно за фереджетата.
Фереджето, с което той все превъзнася социализма, но на базата на кривене на Истината.
Хайде дай една статистика за...
... за продължителността на живот на българина през 1981-ва и тази през 2018-та примерно, м?
2018-та, за да избегнем ковид.
И на базата на нея...
Понеже се обуславя основни от 2 неща:
- Качество на живот
и
- Качество на здравеопазването
Да отчетем чие фередже е по-правдиво.
Моето, че днес е по-добре...
Или Венцевото колко е по по и най социализЪма ви.

Пък като някои ви кефи - е го де е Китай или Северна Корея.
И двете лично ти си ги феджерирал.
Да показвам ли, та тъкмо Венци да сравни как коментирам аз там и как той?


Дееба това ФЕРЕДЖЕ, дееба.

цитирай
6. kvg55 - blackpredator,
21.12.2021 23:43
Това по АМ "Европа" ли?
цитирай
7. vencivaleri1951 - До Гочето и от "Факултето" са аристократи
22.12.2021 00:06
blackpredator написа:
Венци е аристократ,
а вие с Юла - кратни на Гетю..

цитирай
8. pantaleev - Ало санитарите
22.12.2021 00:18
Бабушка Ю. не си е пила хаповете. Панагюрският също. Не съм давал пари да ме рекламират жени със съмнителен морал.
цитирай
9. starforlife - Виж сега, Венци...
22.12.2021 00:55
Ти едва ли ще проявиш МОРАЛ да признаеш поне пред себе си истинността на следното, което ще напиша, но аз все пак ще го напиша:

- 1-во: Никой (чети моя милост) НЕ оспорва истинността на думите ти (говоря за тези, за които е факт, а не цялостно) от 5-ти коментар.
Никой!
Но ти постъпваш непочтено като отново изкривяваш някои неща.
А основното, което кривиш в случая е... да го нарека думите ми и от там - ха ха ха - нивото ми.
Защото това, което аз казвам в 1-ви коментар, ни най-малко не касае друго, освен по допирателната "дискусията" ни НЕ и за здравеопазването.
Ще се върна на това.
А сега да кажа
- 2-ро, което е реално продължение на 1-во:
Защо ми приписваш (ОТНОВО) неща, които ни най-малко не съм правил, в случая говорил?
Имам предвид, защо ми приписваш говорене за жизнен СТАНДАРТ (не мислиш ли, че твоето "статус" е неправилно в случая?), при положение, че дума не съм отворил по въпроса като академичност на разглеждане, а само споменах, че е в подкрепа на основния ни спор, който поне от моя страна не беше друго, а точността и коректността на изказа.
Моралът, ако щеш дори при него.
За да направиш опит да вмениш на Читателите колко съм глупав или неразбиращ, а себе си да напудриш ли правиш това кривене и започваш да демонстрираш говорене, за което представи си и аз бих могъл да говоря, но вече казах защо не съм го направил?
Да ти имам и морала, ако е така!
За дефицитите е същото: Да съм казал, че с това ти мнение не съм съгласен?
Но това е личностна характеристика и не зависи от обществения строй.
Той само може при соца да го минимизира (дефицита при лекарите), но на базата на неприемлива цена: отнемане на свободи.
Затова и много правилно ви "пращам" в Китай и Северна Корея. Защото там все още е така.
В Русия донякъде също.
Но там неимоверните природни дадености дават възможност тотално да се "модерират" почти всички процеси.
Природните дадености!
Нищо, ама абсолютно нищо друго.

- 3-то: Кой си ти и колко ме познаваш и знаеш обстоятелствата в живота ми, та си позволяваш да говориш от какво съм абдикирал (майка - баща) и с кой морал го правиш отново по двете причини: за мен да вмениш на околните негативи, а себе си видиш ли да напудриш с позитиви?
А такова твое ЛЪЖОВНО говорене - постоянно и за какво ли не.

- 4-то и с него ще завърша изброяването, не, че няма и други некоректности в коментара ти: Погледни 1-ви коментар... Моят.
...
Хайде сега погледни 3-ти.
После честно и МОРАЛНО си отговори на самия себе си кой дискутира и изнася съждения и факти...
И кой просто троли.
И на забравяй за морала при отговора си.
Моралът най-малкото като безпристрастно отчитане на очевидните факти.
Пък после пак имай дебелоочието, че аз съм бил на нож с всеки, който не бил съгласен с мен.
Ами не. Просто не се съгласявам с когото и да е, ако не е в състояние да ме убеди в правотата на своето пред моето.
В случая да съм съгласен с Пръцко ли?
С това, че сигурно не въпросния път не е изминавал никога, а дори в София не е стъпвал от десетки години.
За "Пирогов" да не говорим.
А аз там примерно съм опериран дори.
Също реконструктивно.
И откаран от много по-малко разстояние, с много по-"важещи" "буркани" и познаващ процедурата от първо лице.
цитирай
10. starforlife - И последното което ще кажа, Венци, това е да "изтъкна" една огромна разлика м/у нас.
22.12.2021 01:40
Аз съм от хората които просто правят нещата.
Ти си от хората които просто си чешат езика.

И в тази светлина ще си позволя да ти препоръчам една своя "фанфарна" мисъл:
НЕ БЪДИ ЧАСТ ОТ ПРОБЛЕМА. СТАНИ ЧАСТ ОТ РЕШЕНИЕТО.
(а това не става с балалайкане)
цитирай
11. planinitenabulgaria - Наближава Коледа и Нова година, друг интерес сега тресе светът:
22.12.2021 04:03
Пишейки постинги на най-сложните неми, бихте ли обяснили защо докато жената е фертильница, всеки иска да й прави услуги, да й стане поръчител за кредит, усуква й се. А като излезе от тази възраст, всеки й вика: Да ти .ба майкята!
Като гуро на Венци, който е имал толкова рускини, колкото са звездите по небето, можете да се консултирате с него и да постнете съвместно статия, която осветлява този казус. Темата ще е много интересна и ще подпалят блога Ви от прониквания в него.
цитирай
12. blackpredator - Вакеро, не знам
22.12.2021 10:13
kvg55 написа:
Това по АМ "Европа" ли?

но знам, че от покрайнините на Драгоман,
до Божурище са 27 км
цитирай
13. blackpredator - абе за аристократ не знам
22.12.2021 10:17
vencivaleri1951 написа:
До Гочето и от "Факултето" са аристократи

starforlife написа:
То И в тази светлина ще си позволя да ти препоръчам една СВОЯ (!!!) "фанфарна" мисъл:
НЕ БЪДИ ЧАСТ ОТ ПРОБЛЕМА. СТАНИ ЧАСТ ОТ РЕШЕНИЕТО.

ама фанфарата си е кларинет от «Факултето»,
свирещ пак чужда мелодия..
цитирай
14. blackpredator - Панто,
22.12.2021 10:19
pantaleev написа:
Бабушка Ю. не си е пила хаповете. Панагюрският също. Не съм давал пари да ме рекламират жени със съмнителен морал.

че бръкни се де :)
цитирай
15. blackpredator - Коста,
22.12.2021 10:21
като каза фертильница, май теб те пробват за сурогатна майка
засега без яйцеклетки, с директна донорска сперма от „Факултета”
опитите продължавали..
цитирай
16. starforlife - Такааа... Виж сега Пръцкалчо-Гъргалчо:
22.12.2021 12:47
Като човек с морал, ти дадох шанс да спреш да фереджираш на базата на неща, които си мислиш като там какъв като професия, че разбираш... И сигурно разбираш... Поне по-добре от мен де... НО!
НО нямаш морала да бъдеш безпристрастен и да не кривиш фактологията.
Затова да покажа на Читателите, че много точно си формулирал заглавието на постинга си.
Всъщност, я да го направя в постинг, че по-добре да се вижда лъжовното ти фереджиране.
цитирай
17. theeconomist - .
23.12.2021 12:26
Аз пък за да измеря разстоянието си купих за Коледа нов джип...:-)))
цитирай
18. elenkokoschkov - И КОЛКО ДЖИПКИ Е РАЗСТОЯНИЕТО?!?
23.12.2021 16:25
theeconomist написа:
Аз пък за да измеря разстоянието си купих за Коледа нов джип...:-)))

:)))!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6987989
Постинги: 1470
Коментари: 18444
Гласове: 25529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930