Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2015 15:53 - За черният предател и Славимир Общи
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 14947 Коментари: 26 Гласове:
19

Последна промяна: 08.02.2015 16:05


 



13. blackpredator - хаха, Кристоф 11:07 чист прагматизъм е моето по-добре е да правиш свирки на жужето Путин, отколкото ваша милост на рязания негър Обонго и няма що да ходим у Русия трети украински на път за Сена...;)   14. slavimirgenchev1953 - Блекпредатор 11:23 - звучи като черен предател. Думите имат странни способности да  разкриват същности на всички езици.
   тук >  slavimirgenchev1953.blog.bg/novini/2015/02/07/haide-holan-liava-antiligenciio.1336235#last_comment           

       
            Първо за белият предател.             По собствените му думи, "Участвал съм със стихове в сборника „Смяна 80″ („Народна младеж“, 1980) и съм издал стихосбирките „Перо от огъня“ "Народна младеж“, 1989)"             Нали се сещате друзя, журналистът в "Народна армия" по онова време, за каква комсомолска смяна през 80-те години е редил рими и за какви пера от огъня. И у вестника как е Славиславял "Пършинг" и "Томахоук"?!             Димитър Общи е предал Дякона, Славимир Общи - "Народната младеж". ;)
            За черният предател.             В ония години, слушаше по рейдиото не Ангелина Пискова, а Димитър Инкьов.             И героят му генерал Ботуш Каишев. Като не е очаквал, генерала да бъде министър-председател и бъдещ президент.              По тоя повод да прибавя думите на Димитър Бочев, "Дойче велле" от онова време:              "И най-съвършената демокрация не може да надхвърли нивото на собствените си избиратели."

            Същият черен предател можеш да го видиш във  филма "Дишай" на Юри Жиров.             Няма го в нета. Който даде линк към него, с удоволствие бих показал, на колко места можете да видите черния предател Блякпредатор, не римите от "Смяна-80".             Толкова за предателството.
            Да, много харесвам Путин. Както съм казвал, от парчетата кожа сътвори великолепна мечка.             Отъждествявам го по всичко с Бисмарк, разбира се конвертирайки епохите.             Той като Бисмарк първо присъедини  Шлезвиг-Крымщайн. Остават му Саксония, Бавария и Вюртемберг...
            За трети Украински фронт:             Оланд: "Ако не постигнем мир в Украйна, ще последва война"             Ми нека последва. Представям си танковете, след дефиле по булевард "Севастопол", паркирали на "плас Сталинград".             И рашките у быстрото в ротондата Ла-Вилет, подвиквайки "быстро" като дядовците си.
            Както казва един приятел, "За някои особено агресивни форумни русофоби, напомням. В Европа имат стари, прастари традиции,още от 13- ти век. Ведньж на всеки сто години се обединяват и дружно се нахвьрлят на Русия.
            Пак по прастара традиция това завьршва винаги с много здрав пердах, след който битите европци си ближат раните десетки години.
            Парадите устройвани от руските гренадири и казаци в европейските столици пораждат като следствие не само голямо количество руси, синеоки красиви дечица, нови думи в местните езици, но и хиляди площади, улици, 
паметници назовани с имената на руски императори, пьлководци и бойни полета, за да напомнят на победените неумолимата логика на историята."
            Аз да добавя, на франсетата мургавите "алже", 
требе да се сменят с българи от русинско и рашки оттатък Можайск...
            Постингът ще го споделя с много хора. Естествено, ще го свалят от първа белите предатели.

            "Но мойте песни все ще се четат!"

            И поантата. Истината, звучаща като виц:
            Митинг в Киев на площад Незалежности: "Нам говорилы, шо приде Путин и буде нам усим пиздец.
            Пиздец пришёл, а где же Путин ??"






Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. helenka - Ааааа, тежка драма!
08.02.2015 16:08
Славунчо просто не вдява английски. За сметка на това със сигурност шпреха руски, като матерен език, а се пише русофоб! Хищник, шо се връзваш на такива?
цитирай
2. blackpredator - аз не се връзвам
08.02.2015 16:13
забавлявам се и си чеша егото
чети, постингът е в забавление, не в политика
цитирай
3. theeconomist - Блеки и на Русти писах, този е словослагател и
08.02.2015 16:46
заднико слагател.
През 1953 г. е умрял сталин и се е пръкнал мирислав 153.
Дължиш му обаче респект. Новият Хаджи Генчев на блога. А може да е и братчед на Недим Хафъзибрахимоолу ГенДчев...:-)))
цитирай
4. lado - Русия има много колове в гъза през хилядолетията
08.02.2015 16:51
Понеже не ти ясна историята, нема да те уча
Но ! 300 години татаро-монголски хой, и им се дръпнаха очетата на московитите
В следващите столетия - турски хой, японски хой
Разпад на руската империя 1917
Разгром в афганистан
Разпад на империята на злото СССР'
Следва разпад на РФ.
Наздраве!
цитирай
5. freeoldmen - Колко са смешни и гнусни
08.02.2015 16:54
тези пребоядисани личинки.

Само дето да си изтриеш биографията не е като да изтриеш постинг...
цитирай
6. lado - За Генчев си прав
08.02.2015 16:55
ма тва не те прави симпатичен, нито умен
цитирай
7. анонимен - Хубаво шутче, хареса ми. Тя на со...
08.02.2015 16:56
Хубаво шутче, хареса ми.
Тя на сопола работата е "да би мирно седяло, не би чудо видяло", но той е много прозт и сам се търси белята. Главното е, че е един слабоумен славомирен генчо.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Блеки,
08.02.2015 16:56
В мъглив и мрачен ден като днешния/в София/ си като слънчице.
вица е страхотен. Аз имам спомен от "пиздец"

В университета правя съчинение по руски. Пиша каквото пиша и накрая да е ясно че съм дотук слагам едно Пиздец. Знаех вече/а и бях опитал:)/ какво е пизда:), но приликата я свързвах по подобие на френския "двор":)
Връща ми съчинението " рускинята" и едва сдържайки смеха си/ последен ме беше оставила/ ми казва
-Харесва ми това което сте написали колега, сякаш с перо, а не с писалка / Ти в коментар ме върна в младостта ми за което поклон/, но трябва да поговорим за края...
До края на курса броех парчетата паркет в кабинета по руски
цитирай
9. blackpredator - хаха, ладо,
08.02.2015 16:59
у кое быстро наздраве?
разбира се, нито съм симпатичен, нито умен
но съм начетен...
много!
цитирай
10. blackpredator - е олдмен
08.02.2015 17:02
стига с тия зоофилии
това е патент на тютюФците
човек може да изкаже мнението си по интелигентен начин
е, виж ладо
цитирай
11. blackpredator - леле Икономисте тебе те пропуснах
08.02.2015 17:04
абе и за словослагателите, и за тютюФците, и ладовците има място под слънцето
с постингът си искам да им обясня, че не могат да праят сянка
цитирай
12. blackpredator - ееее, Куш,
08.02.2015 17:16
бон-тон требе
у ЕС сме
затова сички сме слабоумни, некои по-малко. :)
цитирай
13. blackpredator - Венци
08.02.2015 17:18
и аз се смея и ми се връщат спомени
когато у блога даден пиздец се праи на курец ;)
немам предвид обекта на моя постинг
цитирай
14. planinitenabulgaria - Так точно надо!!!
08.02.2015 17:32
Блогером и несколкоми из коментаторов посылаю я приветы. Я обладаю музикалным способом перевести все, написано Вами на музыкалном языком. Оно звичить так:

https://www.youtube.com/watch?v=pfLPnxSJigc



цитирай
15. blackpredator - planinitenabulgaria
08.02.2015 17:48
абе бастун
такива като тебе олицетворяват дръжка на тесла, не на байряк...
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Чунчо,
08.02.2015 17:49
след предлог няма пълен член. Връщам те в трети клас.
цитирай
17. slavimirgenchev1953 - Голям герой -
08.02.2015 17:54
възхваляващ новия Джуджешвили. Ти ще ми говориш за лизане. Ето къде си спецЯлист. Цялата ви е чета се побира в пикапа на чорапа.
цитирай
18. blackpredator - хаха, може
08.02.2015 18:01
никъде не съм писал Блекграматик, само Блекпредатор

абе побираме се и в танк... ;)
цитирай
19. анонимен - Тая думичка "пиздец" не ...
08.02.2015 20:13
Тая думичка "пиздец" не съм я чувал от руснаци, но съм я чувал от братята сърби и зная какво значи. В буквален и преносен смисъл - путьо.
цитирай
20. анонимен - И още нещо. Не ме карай да се израз...
08.02.2015 20:16
И още нещо. Не ме карай да се изразявам възпитано. Достатъчно съм възпитан където трябва за да си позволя лукса да не съм пак където трябва. А то си трябва, понеже някои само от това разбират.
цитирай
21. blackpredator - е, това си е баш руска дума Куш
08.02.2015 21:02
абе по-добре звучи да кажеш словослагател с апломб
досущ Йоско Сърчаджиев. :))
това няма да напраи от шушляка балтон,
но невидими са пътищата на блоговата мода...
цитирай
22. rustam - Славунчо
08.02.2015 22:28
е просто една деградирала пиянка, тъмен кръчмарски субект, който си е самовнушил, че е нещо като майстерзингер на Кръстоносния поход срещу Русия!

цитирай
23. blackpredator - да бе, майстерзингер
08.02.2015 22:52
по-скоро дългоухия от Бременските музиканти, дето ми опасе грамотичките ;)))
то който требе е прочел и се посмял
на доста хора нахилих деня. :))

обикновена кифла се оказа
тоя е доносил и преди десети
човек не си променя аза

виж, кюлоти661 се е скъсал от влизане у профили
къдя 60 пъти у гъгъля, у фейса и у блога
мноо се кефя, хахахаааа....
цитирай
24. mar866 - ...
10.02.2015 13:42
тоя па Славунчо дори не съм го забелязала.
ххахахахах кюлоти661, той се опитва и другаде да влиза, ама...нъцки.
цитирай
25. blackpredator - а, славунчо е отдавна в блога
10.02.2015 21:22
а кюлота е кукер, мислещ се за хакер
цитирай
26. slavimirgenchev1953 - blackpredator -
28.02.2015 01:36
ма ти си обикновена червена свиня като останалите твои приятелчета - завистливи никому неизвестни бездарници, с които си хортувате. Хе-хе, ще ми накривите шапката. Само можете да ми дишате праха.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6898030
Постинги: 1442
Коментари: 18179
Гласове: 25219
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031