Постинг
05.11.2018 16:08 -
Още един, който не се отличава с много ум.
Гетю Втори:
Атлас(тласкащ), Прометей(провиждащ), Менетий(знаещ) и Епименей(глупав/не знаещ) - са четирима братя атланти!
П.П.
Предвид слабата обща култура - пояснявам?
"Все-одарената"** - се нарича "Пан-Дора". Името е съставно от частиците ПА(л)НО + ДАР ... за които думи ни се внушава, че са "единствено" и "само" гръцки :)))!
Ако не питате мен или паметта на Николай Кун, щото сме комуняги, ами примерна Жан-Пиер Вернан, ще се окаже, че споменатите титани в цитата са атланти, колкото Банки е населено с атланти.
Тоя нещастник с мека фУнтанела е наясно с първата жена, отворила "Кутията на "Все-одарената", колкото питосът прилича на квадратния му, с правилни форми, пилен от комунягите милиционерски краниум.
Кронос скопил Уран, но митът продължил..
но, ти пишеш още по.. безславно-елементарно..
това се вижда и от Марс,Бляко..
ма, пусти сърбел...
цитирайтова се вижда и от Марс,Бляко..
ма, пусти сърбел...
това е един истински атлант на мисълта
цитирайсовсем друго е да пейстнеш нещо славно мултиментарно..
цитирайvasilisa1917 написа:
това е един истински атлант на мисълта
ама ми е мноо трудно да различавам двата гетюфци
5.
mar866 -
...
05.11.2018 16:32
05.11.2018 16:32
к'во е па това атланти?
некакви твари изпълзяли от Атлантика ли? :)))
цитирайнекакви твари изпълзяли от Атлантика ли? :)))
6.
mar866 -
...
05.11.2018 16:33
05.11.2018 16:33
vasilisa1917 написа:
това е един истински атлант на мисълта
ми да, държи на плещите си целия блог, без него ще се гътне! :))
кога ще сложиш..педерацията..хареса ми...възбуждааа
цитирайmar866 написа:
к'во е па това атланти?
некакви твари изпълзяли от Атлантика ли? :)))
некакви твари изпълзяли от Атлантика ли? :)))
ендемити от гочовия блог
saankii написа:
кога ще сложиш..педерацията..хареса ми...възбуждааа
моите коментари са единствения ти лубрикант
иначе от триенето секи Петкан ще е герой ала Дискавъри
палнал огъня у племето...;)
нали ,знаеш ,кой си мечтае тайно за лубриканти и..помпи..
ако не знаеш ,питай дядо Фройд..
аре, блоКа сал...
тебе сега гледа..
цитирайако не знаеш ,питай дядо Фройд..
аре, блоКа сал...
тебе сега гледа..
saankii написа:
нали ,знаеш ,кой си мечтае тайно за лубриканти и..помпи..
който се е обзавел с харем от никове
този с рохката фунтанела, чак приканва точно Вeнци да спре със "само-прехлсаването" и то в блога на нарцис гоче
атлант и на гьонсуратството :)))
цитирайатлант и на гьонсуратството :)))
мутлант
мутирал и еволюирал миц у демократ
наука, дървинизъм..;)
цитираймутирал и еволюирал миц у демократ
наука, дървинизъм..;)
би предпочел, да чете К Кастанеда, или Джон Бейнс
/ не е за кастанети , марийке..признавам..
отколкото червено-черната мъгла на ЧеПърдялото..и аналната чакра на..Шамбалата..
цитирай/ не е за кастанети , марийке..признавам..
отколкото червено-черната мъгла на ЧеПърдялото..и аналната чакра на..Шамбалата..
Атлантиди са може би жителите на Атлантида? Има титани и Атлас (или Атлант) е един от тях.
цитирайsaankii написа:
разбира се, всеки достоен блогер би предпочел, да чете К Кастанеда, или Джон Бейнс / не е за кастанети , марийке..признавам..
отколкото червено-черната мъгла на ЧеПърдялото..и аналната чакра на..Шамбалата..
отколкото червено-черната мъгла на ЧеПърдялото..и аналната чакра на..Шамбалата..
и Куельо, и Айн Ранд и Дейвид Айк..
ако питаш мен след Добри Войников, Алеко, Йовков и Елин Пелин
ако щеш, след Цани Гинчев..
мноо сте правнуците на дедо Петко Белокръвчанина..
17.
mar866 -
...
05.11.2018 17:54
05.11.2018 17:54
Където и да вляза днес, все бабето квичи и все аз й се привиждам:)))
Пий си хапчетата ма!
цитирайПий си хапчетата ма!
kvg55 написа:
Атлантиди са може би жителите на Атлантида? Има титани и Атлас (или Атлант) е един от тях.
атланти са блоговите адепти на Мулдашев
mar866 написа:
Където и да вляза днес, все бабето квичи и все аз й се привиждам:)))
Пий си хапчетата ма!
Пий си хапчетата ма!
у Добруджа има африканска чума ;)
мара866 тъпото..от край време..
се отърква у дртите кочове, белким я забележи..някой..
имала Панда, хахха..каква пропадня...за 1 500евра
моят малък син/ на 27 кара Мерседес, какина пуйййке малка
а мама Джули е на Жиип отскоро..
аре, гепи 300кс зад врата..
и време е, за смяна на калпавото либе..
Постинг: едно на нула...
цитирайсе отърква у дртите кочове, белким я забележи..някой..
имала Панда, хахха..каква пропадня...за 1 500евра
моят малък син/ на 27 кара Мерседес, какина пуйййке малка
а мама Джули е на Жиип отскоро..
аре, гепи 300кс зад врата..
и време е, за смяна на калпавото либе..
Постинг: едно на нула...
Умните хора карат малки, маневрени и икономични коли, защото колата е необходимост, а не престиж. Селяните се качват на "Мерджани" за по хилядарка, с идеята, че са Крезове.
цитирайmin4o написа:
Умните хора карат малки, маневрени и икономични коли, защото колата е необходимост, а не престиж. Селяните се качват на "Мерджани" за по хилядарка, с идеята, че са Крезове.
у жипа е разликата между Пунта Мара и Мара от Пескара
цитирай Блеки, и аз се сбърках...признавам..
кой по-мек го извади...
Гетю 1, Гет 2, кУртан, ил..може би ти....
44. saankii - мдам...жоре, и ти нямаш двама сина...
21:04
~ Юле, извинявай, но ти представа си нямаш от Айн Ранд
и стига се прави ,че те няма...
да не те дам на кур-кУртана..
оня ден снимах книжката на А Ранд..
ама ,който не ме чете...тъй..
цитирайкой по-мек го извади...
Гетю 1, Гет 2, кУртан, ил..може би ти....
44. saankii - мдам...жоре, и ти нямаш двама сина...
21:04
~ Юле, извинявай, но ти представа си нямаш от Айн Ранд
и стига се прави ,че те няма...
да не те дам на кур-кУртана..
оня ден снимах книжката на А Ранд..
ама ,който не ме чете...тъй..
blackpredator написа:
Ако не питате мен или паметта на Николай Кун, щото сме комуняги, ами примерна Жан-Пиер Вернан, ще се окаже, че споменатите титани в цитата са атланти, колкото Банки е населено с атланти.
Тоя нещастник с мека фУнтанела е наясно с първата жена, отворила "Кутията на "Все-одарената", колкото питосът прилича на квадратния му, с правилни форми, пилен от комунягите милиционерски краниум.
Кронос скопил Уран, но митът продължил..
Ако не питате мен или паметта на Николай Кун, щото сме комуняги, ами примерна Жан-Пиер Вернан, ще се окаже, че споменатите титани в цитата са атланти, колкото Банки е населено с атланти.
Тоя нещастник с мека фУнтанела е наясно с първата жена, отворила "Кутията на "Все-одарената", колкото питосът прилича на квадратния му, с правилни форми, пилен от комунягите милиционерски краниум.
Кронос скопил Уран, но митът продължил..
Да прави сте за лапсуса "атланти" - неправилно употребен за ТЕТИДините(от там, от това име на Гея ... идва "гигантомахия"="титаномахия") идва наименованието ТИТАНИ за децата на тази БОГИНЯ С НЯКОЛКО ИМЕНА!
А ти литературен "лешояде" - наместо да четеш адаптираните преразкази на "гръцките" митове и легенди от Кун и Вернан - вземи ЧЕТИ ПЪРВОИЗТОЧНИЦИ/АВТОРИ, като Аполодор, Павсаний, Омир и Гай Юлий Хигин?
"Кутията на Пандора" ... в оригинала - Е ПИТОС(идващо от ПИТИ+е(! в "съвършения" и "оригинален" стар. гръцки език:)))) ... съсъда е подменен с ЛАРЕЦ и Е получил популярност от време на Еразъм Ротердамски - който сторил това преразкайзвайки мита, по по-старият и оригинален наратив, на Хесиод!
Такива ми ти работи БЛЕЕщ (се) ПЪРДЯТОРЕ :))) - знания КОИТО ЕДВА ЛИ ЩЕ НАМЕРИШ в адаптираните за ЕнтЕлЕктуалци книжки от руснака Николай Кун и франсето Вернан !
И следа като СИ ТАКА НАЧЕТЕН, до дребнава заядливост - да те ПИТАМ?
1.
Каква е етимологията в "гръцкото" име на "(х)Еспериди"?
2.
Каква е етимологията в "гръцкото" име на БОГИНЯТА Гея или Тетис ? - ти са на ход КРАТУНКО! ... защото при теб не ФОНТАНЕЛА-та, а цялата ТЕМЕННА КОСТ - липсва ... тъй като, Интелигент се става НЕ САМО със завършване на СУ-то :)))?
не отричам, че да си гугънтелигентен ти трябва и известна интелигентност
към гугънтелигентните нескромно причислявам и себе си
в гугънтелигентноста не виждам нищо лошо
лоши са проявите на някои субекти, сред които си и ти
вие не можете да простите на истински начетените, че вашата начетеност
е зависима от щепсела
на чувството им за анализ и синтез на минало и настояще
за вас ителигентноста е информационна логорея копната оттук-оттам, с която да удавите
всеки, който подсъзнателно разбирате, че е ПО от вас
имитация на камина, където огъня е ламБа
тя топли само вас
те така..
цитирайкъм гугънтелигентните нескромно причислявам и себе си
в гугънтелигентноста не виждам нищо лошо
лоши са проявите на някои субекти, сред които си и ти
вие не можете да простите на истински начетените, че вашата начетеност
е зависима от щепсела
на чувството им за анализ и синтез на минало и настояще
за вас ителигентноста е информационна логорея копната оттук-оттам, с която да удавите
всеки, който подсъзнателно разбирате, че е ПО от вас
имитация на камина, където огъня е ламБа
тя топли само вас
те така..
get написа:
Да прави сте за лапсуса "атланти" - неправилно употребен за ТЕТИДините(от там, от това име на Гея ... идва "гигантомахия"="титаномахия") идва наименованието ТИТАНИ за децата на тази БОГИНЯ С НЯКОЛКО ИМЕНА!
А ти литературен "лешояде" - наместо да четеш адаптираните преразкази на "гръцките" митове и легенди от Кун и Вернан - вземи ЧЕТИ ПЪРВОИЗТОЧНИЦИ/АВТОРИ, като Аполодор, Павсаний, Омир и Гай Юлий Хигин?
"Кутията на Пандора" ... в оригинала - Е ПИТОС(идващо от ПИТИ+е(! в "съвършения" и "оригинален" стар. гръцки език:)))) ... съсъда е подменен с ЛАРЕЦ и Е получил популярност от време на Еразъм Ротердамски - който сторил това преразкайзвайки мита, по по-старият и оригинален н
blackpredator написа:
Ако не питате мен или паметта на Николай Кун, щото сме комуняги, ами примерна Жан-Пиер Вернан, ще се окаже, че споменатите титани в цитата са атланти, колкото Банки е населено с атланти.
Тоя нещастник с мека фУнтанела е наясно с първата жена, отворила "Кутията на "Все-одарената", колкото питосът прилича на квадратния му, с правилни форми, пилен от комунягите милиционерски краниум.
Кронос скопил Уран, но митът продължил..
Ако не питате мен или паметта на Николай Кун, щото сме комуняги, ами примерна Жан-Пиер Вернан, ще се окаже, че споменатите титани в цитата са атланти, колкото Банки е населено с атланти.
Тоя нещастник с мека фУнтанела е наясно с първата жена, отворила "Кутията на "Все-одарената", колкото питосът прилича на квадратния му, с правилни форми, пилен от комунягите милиционерски краниум.
Кронос скопил Уран, но митът продължил..
Да прави сте за лапсуса "атланти" - неправилно употребен за ТЕТИДините(от там, от това име на Гея ... идва "гигантомахия"="титаномахия") идва наименованието ТИТАНИ за децата на тази БОГИНЯ С НЯКОЛКО ИМЕНА!
А ти литературен "лешояде" - наместо да четеш адаптираните преразкази на "гръцките" митове и легенди от Кун и Вернан - вземи ЧЕТИ ПЪРВОИЗТОЧНИЦИ/АВТОРИ, като Аполодор, Павсаний, Омир и Гай Юлий Хигин?
"Кутията на Пандора" ... в оригинала - Е ПИТОС(идващо от ПИТИ+е(! в "съвършения" и "оригинален" стар. гръцки език:)))) ... съсъда е подменен с ЛАРЕЦ и Е получил популярност от време на Еразъм Ротердамски - който сторил това преразкайзвайки мита, по по-старият и оригинален н
Атлант е от Атлас-подържаща колона във вид на мъжка склуптура. В София има такава склуптура - колона. Подържа еркера на сграда от 20те на миналия век на улица Искър до градския психодиспансер. Имам много хубав и същевременно много тъжен спомен от това място. Преди десетина година минавайки покрай диспансера чух прекрасна акапела на " Каста Дива". Погледнах по посока пеенето и видях от стая в диспансера как една мулатка пее тази затрогваща ария. Хванала се за решетките на прозореца и пее. Тогава погледа ми се плъзна и към колоната -атлант. Асоциацията на кого е по тежко-на Атлас или на пеещата млада мулатка дойде от само себе си.
Фройлайн Фон Резун бърка Кастанеди, който се слага вечер в библиотеката с кастанетите, дето ги слага вечер в чаша вода на нощното си шкафче.......
Що се отнася до полковник Прокруст, той така е свикнал още от районното.
Чието мнение е по различно от нара в караулното и не се базира на устава за носенето на конвойната и стражева служба са не атланТИЦИ!!!
цитирайЩо се отнася до полковник Прокруст, той така е свикнал още от районното.
Чието мнение е по различно от нара в караулното и не се базира на устава за носенето на конвойната и стражева служба са не атланТИЦИ!!!
Голяма титаниада се заформи тука. Но с get не може да се спори, защото чете първоизточниците в оригинал и мисли дедуктивно. А преразказаните старогръцки митове и легенди и аз съм чел като дете, защото тогава не знаех старогръцки. Като пораснах изгубих интерес към всякакви митове и легенди като ненаучно четиво.
цитирайВенци, ФОРМАЛНО ПОГЛЕДНАТО си прав в @27. vencivaleri1951": "На практика няма лапсус. Атлант е от Атлас-подържаща колона във вид на мъжка склуптура." - Но?
По съдържание ИМА ГРЕШКА - която ЛЕВИЯТ "ГУГЪЛ-ЕНТЕЛЕГЕНТ" :)) левашки не може аргументирано да артикулира - пишейки @blackpredator: "... споменатите титани в цитата са атланти ..." ?
А бухгалтера, @ 28. theeconomist - въобразяващ си че е "нагуал" - ще го разочаровам, заявявайки му, че е един досаден блогов "брухо" :)))) !
- Ако действително Е толкова ЕНТЕЛЕГЕНТЕН - както се опитва да ни внуши, ще ме разбере - ако ли не(?) ... пак "ще ме разбере" :)))) !
цитирайПо съдържание ИМА ГРЕШКА - която ЛЕВИЯТ "ГУГЪЛ-ЕНТЕЛЕГЕНТ" :)) левашки не може аргументирано да артикулира - пишейки @blackpredator: "... споменатите титани в цитата са атланти ..." ?
А бухгалтера, @ 28. theeconomist - въобразяващ си че е "нагуал" - ще го разочаровам, заявявайки му, че е един досаден блогов "брухо" :)))) !
- Ако действително Е толкова ЕНТЕЛЕГЕНТЕН - както се опитва да ни внуши, ще ме разбере - ако ли не(?) ... пак "ще ме разбере" :)))) !
гледам €кономичното/откъм акъл, мн задълбочено..ме следва..
мека ти главата за тез науки, байно..
вж две кастанети има у главата на малката свинарка/пескарка, и тя ги търси още..
Бляк, ей затва ,публиката те ненавижда..
погледни си компанията,хатамане блогофф..
от меки..по-меки...и, лъзгави ..
....
цитираймека ти главата за тез науки, байно..
вж две кастанети има у главата на малката свинарка/пескарка, и тя ги търси още..
Бляк, ей затва ,публиката те ненавижда..
погледни си компанията,хатамане блогофф..
от меки..по-меки...и, лъзгави ..
....
get написа:
Венци, ФОРМАЛНО ПОГЛЕДНАТО си прав в @27. vencivaleri1951": "На практика няма лапсус. Атлант е от Атлас-подържаща колона във вид на мъжка склуптура." - Но?
По съдържание ИМА ГРЕШКА - която ЛЕВИЯТ "ГУГЪЛ-ЕНТЕЛЕГЕНТ" :)) левашки не може аргументирано да артикулира - пишейки @blackpredator: "... споменатите титани в цитата са атланти ..." ?
А бухгалтера, @ 28. theeconomist - въобразяващ си че е "нагуал" - ще го разочаровам, заявявайки му, че е един досаден блогов "брухо" :)))) !
- Ако действително Е толкова ЕНТЕЛЕГЕНТЕН - както се опитва да ни внуши, ще ме разбере - ако ли не(?) ... пак "ще ме разбере" :)))) !
По съдържание ИМА ГРЕШКА - която ЛЕВИЯТ "ГУГЪЛ-ЕНТЕЛЕГЕНТ" :)) левашки не може аргументирано да артикулира - пишейки @blackpredator: "... споменатите титани в цитата са атланти ..." ?
А бухгалтера, @ 28. theeconomist - въобразяващ си че е "нагуал" - ще го разочаровам, заявявайки му, че е един досаден блогов "брухо" :)))) !
- Ако действително Е толкова ЕНТЕЛЕГЕНТЕН - както се опитва да ни внуши, ще ме разбере - ако ли не(?) ... пак "ще ме разбере" :)))) !
Ико е инженер, след това и с търговска академия. Бил е директор на завод, при това в Металхим Общо взето, полковници мирно са стояли. През 92ра , не се врътна като теб и го уволниха, а и съпругата му-тя също бе учила в Москва. Няма да ти описвам колко трудно му е било, но изплува и сега доста хора пак му стоят мирно. Разбиката между него и някои креативни господа или оръжиеносците им е , че той си има фирмена регистрация, адрес на офис, дом, селски дом. Можеш да го срещнеш в Борисовата с ракета за тенис или на кон. Освен за семейството си , се грижи за инвалидизирана балдъза, дори и за кучето и. Не знам дали няма да ми се разсърди
за написаното, но го правя с цел да правиш разлика между креативност и нарцистично самохвалство. И отново скачаш срещу човек , който винаги е произвеждал-преди промишлени стоки, днес пари прим. Тоест преди ти е плащал заплатата, днес пенсията-или" храни полковник, да те лае":)
марее..споко, няма да кажем на ТИРаджията..
какво си...влечуго, грозно и подмолно, тук 12г..
я, сподели..дртата Уондърица,що мишкува..А?
ще те почерпя..с три шамара зад дългата шия..на Чапла..
ко стана..преСвято..Чудо блогово.
не говори за другите, мръснице подмолна..
по 25 ч мимикрираш тук, психясала бабушеро..
твоята Измама, ще отиде на Прокурор..
дума съм дала..
Юлия
Коментарът чака одобрение
Постинг: до някаква си "тройна"
Автор на постинга: sevt9
цитирайкакво си...влечуго, грозно и подмолно, тук 12г..
я, сподели..дртата Уондърица,що мишкува..А?
ще те почерпя..с три шамара зад дългата шия..на Чапла..
ко стана..преСвято..Чудо блогово.
не говори за другите, мръснице подмолна..
по 25 ч мимикрираш тук, психясала бабушеро..
твоята Измама, ще отиде на Прокурор..
дума съм дала..
Юлия
Коментарът чака одобрение
Постинг: до някаква си "тройна"
Автор на постинга: sevt9
vencivaleri1951 написа:
...
...
И отново скачаш срещу човек , който винаги е произвеждал-преди промишлени стоки, днес пари прим. Тоест преди ти е плащал заплатата, днес пенсията-или" храни полковник, да те лае":)
get написа:
Венци, ФОРМАЛНО ПОГЛЕДНАТО си прав в @27. vencivaleri1951": "На практика няма лапсус. Атлант е от Атлас-подържаща колона във вид на мъжка склуптура." - Но?
...
А бухгалтера, @ 28. theeconomist - въобразяващ си че е "нагуал" - ще го разочаровам, заявявайки му, че е един досаден блогов "брухо" :)))) !
- Ако действително Е толкова ЕНТЕЛЕГЕНТЕН - както се опитва да ни внуши, ще ме разбере - ако ли не(?) ... пак "ще ме разбере" :)))) !
...
А бухгалтера, @ 28. theeconomist - въобразяващ си че е "нагуал" - ще го разочаровам, заявявайки му, че е един досаден блогов "брухо" :)))) !
- Ако действително Е толкова ЕНТЕЛЕГЕНТЕН - както се опитва да ни внуши, ще ме разбере - ако ли не(?) ... пак "ще ме разбере" :)))) !
...
...
И отново скачаш срещу човек , който винаги е произвеждал-преди промишлени стоки, днес пари прим. Тоест преди ти е плащал заплатата, днес пенсията-или" храни полковник, да те лае":)
Венци, според теб икономиста излиза - единствено и само В МАТЕРИАЛНОТО ПРОИЗВОДСТВО се създава ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЕЗЕН ПРОДУКТ - но на практика в ПРОМИШЛЕНО РАЗВИТИТЕ СТРАНИ - НЕ Е ТАКА!
А за това, че ... ?
vencivaleri1951 написа:
Ико е инженер, след това и с търговска академия. Бил е директор на завод, при това в Металхим Общо взето, полковници мирно са стояли.
Ико е инженер, след това и с търговска академия. Бил е директор на завод, при това в Металхим Общо взето, полковници мирно са стояли.
... че Металхим, покрай съвместната му с външнотърговското предприятие БУЛЕТ - извършваха търговия със "спец-продукция" а полковниците от Второ главно(предимно) оперативно ги осигуряваха - НЯМА НУЖДА ИНФОРМАЦИОННО ДА МЕ ОБЕЗПЕЧАВАШ ?
Защото не съм "пасъл патки на село" а съм израсъл(и ловил риба) във Варненското пристанище - през което преминаваше част от тази "твърде специфична продукция" резултат от производството на ВПК-с в частност и на Металхим ... с офицер по Режима и Логистичното обезпечаване по линия на 2-ро Главно, от КДС с фамилия Балтов!
Венци, как с какви протекции обикновен инженер можеше да отиде да учи в Ленинградското МИО - да те питам?
35.
mar866 -
...
06.11.2018 11:24
06.11.2018 11:24
milady написа:
мара866 тъпото..от край време..
се отърква у дртите кочове, белким я забележи..някой..
имала Панда, хахха..каква пропадня...за 1 500евра
моят малък син/ на 27 кара Мерседес, какина пуйййке малка
а мама Джули е на Жиип отскоро..
аре, гепи 300кс зад врата..
и време е, за смяна на калпавото либе..
Постинг: едно на нула...
се отърква у дртите кочове, белким я забележи..някой..
имала Панда, хахха..каква пропадня...за 1 500евра
моят малък син/ на 27 кара Мерседес, какина пуйййке малка
а мама Джули е на Жиип отскоро..
аре, гепи 300кс зад врата..
и време е, за смяна на калпавото либе..
Постинг: едно на нула...
Абе, жено, кротни се, не виждаш ли, че не си ми интересна?
get написа:
Венци, според теб икономиста излиза - единствено и само В МАТЕРИАЛНОТО ПРОИЗВОДСТВО се създава ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЕЗЕН ПРОДУКТ - но на практика в ПРОМИШЛЕНО РАЗВИТИТЕ СТРАНИ - НЕ Е ТАКА!
А за това, че ... ?
... че Металхим, покрай съвместната му с външнотърговското предприятие БУЛЕТ - извършваха търговия със "спец-продукция" а полковниците от Второ главно(предимно) оперативно ги осигуряваха - НЯМА НУЖДА ИНФОРМАЦИОННО ДА МЕ ОБЕЗПЕЧАВАШ ?
Защото не съм "пасъл патки на село" а съм израсъл(и ловил риба) във Варненското пристанище - през което преминаваше част от тази "твърде специфична продукция" резултат от производството на ВПК-с в частност и на Металхим ... с офицер по Режима и Логистичното обезпечаване по линия на 2-ро Главно, от КДС с фамилия Балтов!
Венци, как с какви протекции обикновен инженер можеше да отиде да учи в Ленинградското МИО - да те питам?
vencivaleri1951 написа:
...
...
И отново скачаш срещу човек , който винаги е произвеждал-преди промишлени стоки, днес пари прим. Тоест преди ти е плащал заплатата, днес пенсията-или" храни полковник, да те лае":)
get написа:
Венци, ФОРМАЛНО ПОГЛЕДНАТО си прав в @27. vencivaleri1951": "На практика няма лапсус. Атлант е от Атлас-подържаща колона във вид на мъжка склуптура." - Но?
...
А бухгалтера, @ 28. theeconomist - въобразяващ си че е "нагуал" - ще го разочаровам, заявявайки му, че е един досаден блогов "брухо" :)))) !
- Ако действително Е толкова ЕНТЕЛЕГЕНТЕН - както се опитва да ни внуши, ще ме разбере - ако ли не(?) ... пак "ще ме разбере" :)))) !
...
А бухгалтера, @ 28. theeconomist - въобразяващ си че е "нагуал" - ще го разочаровам, заявявайки му, че е един досаден блогов "брухо" :)))) !
- Ако действително Е толкова ЕНТЕЛЕГЕНТЕН - както се опитва да ни внуши, ще ме разбере - ако ли не(?) ... пак "ще ме разбере" :)))) !
...
...
И отново скачаш срещу човек , който винаги е произвеждал-преди промишлени стоки, днес пари прим. Тоест преди ти е плащал заплатата, днес пенсията-или" храни полковник, да те лае":)
Венци, според теб икономиста излиза - единствено и само В МАТЕРИАЛНОТО ПРОИЗВОДСТВО се създава ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЕЗЕН ПРОДУКТ - но на практика в ПРОМИШЛЕНО РАЗВИТИТЕ СТРАНИ - НЕ Е ТАКА!
А за това, че ... ?
vencivaleri1951 написа:
Ико е инженер, след това и с търговска академия. Бил е директор на завод, при това в Металхим Общо взето, полковници мирно са стояли.
Ико е инженер, след това и с търговска академия. Бил е директор на завод, при това в Металхим Общо взето, полковници мирно са стояли.
... че Металхим, покрай съвместната му с външнотърговското предприятие БУЛЕТ - извършваха търговия със "спец-продукция" а полковниците от Второ главно(предимно) оперативно ги осигуряваха - НЯМА НУЖДА ИНФОРМАЦИОННО ДА МЕ ОБЕЗПЕЧАВАШ ?
Защото не съм "пасъл патки на село" а съм израсъл(и ловил риба) във Варненското пристанище - през което преминаваше част от тази "твърде специфична продукция" резултат от производството на ВПК-с в частност и на Металхим ... с офицер по Режима и Логистичното обезпечаване по линия на 2-ро Главно, от КДС с фамилия Балтов!
Венци, как с какви протекции обикновен инженер можеше да отиде да учи в Ленинградското МИО - да те питам?
В Московското МИО, но е без значение. За протекциите-със същите протекции с които един военен отива във военна академия. Предполагам , че и ти си изкарал такава.
Не толкова академията е важна, а това какво си направил след нея.Аз например защитих дисертация, и реших с нея глупав битов проблем-една стая , баня и тераса в повече от допустимите 120М2. Парите и похарчени за мен за тази степен са далеч повече от стаята. Времето което отделих за аспирантурата си бе абсолютно загубено време, защото бях наясно , че от мен научен работник няма как да стане, понеже нямаше да си бъда на мястото. "Ико" обаче разви академията си и си е тежал и тежи в работата.
Интелигентност , която храни я признавам, която не -да заминава. Под храна разбирам и духовната.
И понеже отново свързваш успех или не с това че имаш или нямаш протекция, с това, че си номенклатура или не ще ти повторя.
При мен хората идват доброволно. При Ико също. основни партньори са му германци, а и други. Та питам те-Заради протекции ли идват хората или , че човекът е стабилен. Да търсиш преди всичко патологията , при теб е професионална деформация.
И ще питам отново. Аз притежателят на не голяма правна и счетоводна кантора ли съм номенклатура или ти , полковника "ловещ риба във Варненското езеро"?
vencivaleri1951 написа:
видях от стая в диспансера как една мулатка пее тази затрогваща ария
то като сценарий бе ;))
полковник Прокруст май още при Тезей Виденов са му земали мярката
затова рипа горкия...;)
цитирайзатова рипа горкия...;)
vaquero написа:
с get не може да се спори, защото чете първоизточниците в оригинал и мисли дедуктивно
интересна е дудукцията му..
аре стига тропа кастанети в моя блог ала Радостина...
цитирайПунта Юла е в режим инерция..
цитирай
42.
mar866 -
...
06.11.2018 11:57
06.11.2018 11:57
blackpredator написа:
то като сценарий бе ;))
то като сценарий бе ;))
по-скоро като у блогО, само дето вместо мулатка, си имаме изрусена патка.
не спира да пее;))))
43.
mar866 -
...
06.11.2018 12:00
06.11.2018 12:00
blackpredator написа:
Пунта Юла е в режим инерция..
сега и Гочето е емнала, защото като станал да пикае не е пуснал скайпа;)))
ревнува го от Пискова и Гина;))))
blackpredator написа:
то като сценарий бе ;))
vencivaleri1951 написа:
видях от стая в диспансера как една мулатка пее тази затрогваща ария
то като сценарий бе ;))
Пееше като за последно. Чел съм за някакви дребни пилета в Южна Америка, които пеят последната си песен опряли гърдички в шип Натискат и пеят-песента спирала когато шипът пробиел сърцето Не знам дали е мит или истина, но тази млада дама пееше така. Лекари и болни на двора, минувачи като мен -всички се бяхме спряли и служахме в захлас. А еркерът на къжата до диспансера се подържаше от атлант-впрочем единствения , който съм виждал в София
45.
get -
Блейко пърдяторска - наместо да се упражняваш с ДУДУКция - защо не се опиташ да докажеш ... ?
06.11.2018 14:02
06.11.2018 14:02
blackpredator написа:
интересна е дудукцията му..
vaquero написа:
с get не може да се спори, защото чете първоизточниците в оригинал и мисли дедуктивно
интересна е дудукцията му..
... правотата на ТВЪРДЕНИЕТО ... ?
blackpredator написа:
Още един, който не се отличава с много ум.
Още един, който не се отличава с много ум.
... СИ ДОСЕЖНО МЕН!
- Ако не ГО сториш, си поредният блогов ДУДУК С ПРЕТЕНЦИИ - за нам що си ... :)))
46.
get -
Венци, колко пъти да го предъвкваме - основната ЦЕЛ на всяка революция е СМЯНА НА СОБСТВЕНОСТТА !
06.11.2018 14:25
06.11.2018 14:25
vencivaleri1951 написа:
"Ико" обаче разви академията си и си е тежал и тежи в работата.
Интелигентност , която храни я признавам, която не -да заминава. Под храна разбирам и духовната.
И понеже отново свързваш успех или не с това че имаш или нямаш протекция, с това, че си номенклатура или не ще ти повторя.
При мен хората идват доброволно. При Ико също. основни партньори са му германци, а и други. Та питам те-Заради протекции ли идват хората или , че човекът е стабилен. Да търсиш преди всичко патологията , при теб е професионална деформация.
"Ико" обаче разви академията си и си е тежал и тежи в работата.
Интелигентност , която храни я признавам, която не -да заминава. Под храна разбирам и духовната.
И понеже отново свързваш успех или не с това че имаш или нямаш протекция, с това, че си номенклатура или не ще ти повторя.
При мен хората идват доброволно. При Ико също. основни партньори са му германци, а и други. Та питам те-Заради протекции ли идват хората или , че човекът е стабилен. Да търсиш преди всичко патологията , при теб е професионална деформация.
Какво се направи след "Десети Ноември" - реставрация на капитализма, НО?
Поради ЛИПСА НА БУРЖОАЗИЯ, трябваше да и се намери ЗАМЕСТНИК? Кой стана този ерзац-заместител на буржоазията ... това бяха партийни и административните кадри - от така наречената ПАРТИЙНА НОМЕНКЛАТУРА!
С какво наред със законната дейност се занимаваше тя ...? Чети:
"от доклад на министъра на външната търговия Христо Христов до министър-председателя Станко Тодоров от 1978 г. В него се посочва, че годишната печалба от контрабандата по това време е между 12 и 17 млн. долара, а оборотът е над 100 млн. долара. „Кинтекс" и задграничните му фирми се отчитат по специална извънбюджетна сметка към отдел „Специален" в Министерството на финансите, създаден през 1959, за който знае само съответният финансов министър.
От 1968 г. от тази черна каса се финансира ЦК на БКП и се изплащат хиляди левове представителни пари на правоимащите от комунистическата върхушка. Само за осмата петилетка (1980-1985) от „скрит транзит" е отчетена чиста печалба от над 49,5 млн. валутни лева. Отчитането на контрабандната става по т.нар. резервна валутна програма.
До края на комунизма Второ главно управление на ДС се справя с „обезпечаването" на скрития транзит, евфемизъм, зад който висшето партийно ръководство прикрива партийно-държавната контрабанда. "
Преди Кинтекс - са и двете упоменати от мен по-горе фирми ... в такива по характер е работил и агент "Ико" ...?
http://agentibg.com/images/stories/Hristo/01-Site/3-Durzavna_sigurnost/5-VGU/2-Istoria/06.jpg
П.П.
След промените контрабандните канали на ДС са бързо „приватизирани" от нови участници в създадените от репресивния апарат на БКП схеми, сред които влизат и бивши служители на ВГУ.
Може твоят приятел Ико - пряко да не е бил ангажиран с този така наречен "транзит", но дълбоко съм скептичен СЛЕД КАТО СЕ ЗАПОЗНАХ С "ПРЕДМЕТА НА ДЕЙНОСТ" - на този нов "Металхим"?!
[quote=get][quote=vencivaleri1951]
"Ико" обаче разви академията си и си е тежал и тежи в работата.
Интелигентност , която храни я признавам, която не -да заминава. Под храна разбирам и духовната.
И понеже отново свързваш успех или не с това че имаш или нямаш протекция, с това, че си номенклатура или не ще ти повторя.
При мен хората идват доброволно. При Ико също. основни партньори са му германци, а и други. Та питам те-Заради протекции ли идват хората или , че човекът е стабилен. Да търсиш преди всичко патологията , при теб е професионална деформация.
Иначе ти можеш да четеш показания, аз бюджети. Там всички екстри за които пишеш
Си бяха отразени- или по линия на месторабота, или по линия на УБО. Мисля, че си наясно , че разходите за управление ,вкл и властовите бонуси са многократно по високи.От западните коли в гаража на УБО новите бяха само 5 . Мой съученик караше бус там и колата беше конфискувана от турски контрабандист. Нови бяха двата мерцедеса на Живков, на премиера, на Джуров и пежото на Петър Младенов. Това бяха колите на Политбюро за които бяха харчени пари- останалите конфискувани.
Знаеш ли какво получаваха депутатите - двадесет лева над заплатата,безплатна карта за обществения транспорт и командировачни по време на сесия. Главоболията бяха ужасни. Приемните часове не стигаха до никъде. Търсеха ги за каквото се сетиш- вкл и семейни проблеми.
Но това е друга бира. Аз като Като Стари да си кажа приказката. Защо аз съм бил номенклатура, а ти не. Впрочем да си дребна номенклатура е ужасно. Очакваш растеж,знаеш,че те бройката и си дисциплиниран и праволинеен до глупост, а парите никакви. Твоят колега който ми пили мозъка три месеца не можеше да ни "прости" на мен и колегите с които си правехме заедно домовете , че премиите ни са колкото заплатата му, частпромът беше още толкова,..Дребната номенклатура в очакване да порасне не вижда как живота минава покрай нея. След това партия, строй и кофти съседи и колеги и виновни
Юпитер
цитирай"Ико" обаче разви академията си и си е тежал и тежи в работата.
Интелигентност , която храни я признавам, която не -да заминава. Под храна разбирам и духовната.
И понеже отново свързваш успех или не с това че имаш или нямаш протекция, с това, че си номенклатура или не ще ти повторя.
При мен хората идват доброволно. При Ико също. основни партньори са му германци, а и други. Та питам те-Заради протекции ли идват хората или , че човекът е стабилен. Да търсиш преди всичко патологията , при теб е професионална деформация.
Иначе ти можеш да четеш показания, аз бюджети. Там всички екстри за които пишеш
Си бяха отразени- или по линия на месторабота, или по линия на УБО. Мисля, че си наясно , че разходите за управление ,вкл и властовите бонуси са многократно по високи.От западните коли в гаража на УБО новите бяха само 5 . Мой съученик караше бус там и колата беше конфискувана от турски контрабандист. Нови бяха двата мерцедеса на Живков, на премиера, на Джуров и пежото на Петър Младенов. Това бяха колите на Политбюро за които бяха харчени пари- останалите конфискувани.
Знаеш ли какво получаваха депутатите - двадесет лева над заплатата,безплатна карта за обществения транспорт и командировачни по време на сесия. Главоболията бяха ужасни. Приемните часове не стигаха до никъде. Търсеха ги за каквото се сетиш- вкл и семейни проблеми.
Но това е друга бира. Аз като Като Стари да си кажа приказката. Защо аз съм бил номенклатура, а ти не. Впрочем да си дребна номенклатура е ужасно. Очакваш растеж,знаеш,че те бройката и си дисциплиниран и праволинеен до глупост, а парите никакви. Твоят колега който ми пили мозъка три месеца не можеше да ни "прости" на мен и колегите с които си правехме заедно домовете , че премиите ни са колкото заплатата му, частпромът беше още толкова,..Дребната номенклатура в очакване да порасне не вижда как живота минава покрай нея. След това партия, строй и кофти съседи и колеги и виновни
Юпитер
vencivaleri1951 написа:
Пееше като за последно. Чел съм за някакви дребни пилета в Южна Америка, които пеят последната си песен опряли гърдички в шип Натискат и пеят-песента спирала когато шипът пробиел сърцето Не знам дали е мит или истина, но тази млада дама пееше така. Лекари и болни на двора, минувачи като мен -всички се бяхме спряли и служахме в захлас. А еркерът на къжата до диспансера се подържаше от атлант-впрочем единствения , който съм виждал в София
ей за това говоря в постинга
историята с шипа е разказът на Оскар Уайлд "Славеят и розата"
това искам да обясня на самоинагуриралите се интелектуалци в блога
едно е да имаш блед спомен за нещо, което някога си чел, друго е да си
Гъгълнаточен за нещо, което другите са чели..
Гетьо, фана ли бе?
че гетю2 е като американските самолети хеликоптери в Афганистан. Тях никога не ги свалят с ракети, те винаги "претърпяват техническа неизправност". И той така: никога не пише глупости, той "прави лапсуси".
цитирай
50.
get -
48. blackpredator - Гъгълнаточен за нещо, което другите са чели.. Това на мен ли го казваш СМЕШКО ... ?
06.11.2018 16:52
06.11.2018 16:52
blackpredator написа:
ей за това говоря в постинга
историята с шипа е разказът на Оскар Уайлд "Славеят и розата"
това искам да обясня на самоинагуриралите се интелектуалци в блога
едно е да имаш блед спомен за нещо, което някога си чел, друго е да си
Гъгълнаточен за нещо, което другите са чели..
Гетьо, фана ли бе?
vencivaleri1951 написа:
Пееше като за последно. Чел съм за някакви дребни пилета в Южна Америка, които пеят последната си песен опряли гърдички в шип Натискат и пеят-песента спирала когато шипът пробиел сърцето Не знам дали е мит или истина, но тази млада дама пееше така. Лекари и болни на двора, минувачи като мен -всички се бяхме спряли и служахме в захлас. А еркерът на къжата до диспансера се подържаше от атлант-впрочем единствения , който съм виждал в София
ей за това говоря в постинга
историята с шипа е разказът на Оскар Уайлд "Славеят и розата"
това искам да обясня на самоинагуриралите се интелектуалци в блога
едно е да имаш блед спомен за нещо, което някога си чел, друго е да си
Гъгълнаточен за нещо, което другите са чели..
Гетьо, фана ли бе?
... С ПОВЕДЕНИЕТО СИ - досущ докарваш на уайлдовата "Забележителна ракета"<The Remarkable Rocket> :((((
Не получих ОТГОВОР: Какъв е лапсуса (в какво се състои - защото такъв ИМА) ... можеш да се възползваш и от КОМПЕТЕНТНАТА :))) помощ и на Даскал РустЕм Цъгов
Ех, момче, момче, БОСО пролетарско полу-интелигентче - не различаващо ИНТЕЛЕКТ от ЕРУДИЦИЯ ... ?
Ах, ти палаво мицифайче с отеол от потната околожка на милиционерската фуражка....
Ти ли ще говориш за моето образование?
Първо в Ленинград нямаше МИО, имаше факултет на МГИМО.
Второ аз съм завършил в Москва ВАВТ. Ти едва ли знаеш какво те това, но запушеният ти нос на соц.ищейка може да поподсмърча тук -там да научи какво е.
Лъгал съм се като смятах че си пълен курс второфакултетец. Най - вероятно си от "24 непълен" - 18 месечните курсове на които пращаха надъханите пъпчиви сержанти от комсомолският набор. Разправяха ми, че като сте стояли пред Атласа / не оня атлас / а географският сте търсили на град ЧКаго предградието КГБего...:-)))
После като ви произведяха в "неотесана офицерня" ви връщаха по родните места като взводни в конвойната служба.
Вие смешни Авакум Заховци бяхте пълен вакуум, клепахте се с доноси пред шефа на служба "Социална и национална безопасност" бай Велко Палин, а той ни четеше доносите ви и умираше от смях.
Като се докопаехте да две черти с една звезда и ви освободяха от това да стоите в поза "мирно" на спирка "Почивка" на пътя към "Еквсиноград", ставахте "тежкари" и размахвахте червената карта, вързана на служебен червен канап за безопасната игла на вътрешният джоб.
Колко такива като тебе съм гледал да мачкат като мекица фуражката и да пристъпват от крак на крак докато висяхте в отдел "Тил" за карти на безплатните ви почивни станции.
Мили смешни авантаджии, за които основната "аберацио иктус" беше да дочакат мирно пенсия и 20 те заплати накуп. Вие тъжни пешки, които се мислехте за офицери а единственият ви ход беше Г - образният кланящ се ситнеж.
Давал ви е някой достъп до "Металхим Холдинг", ГИУ, Имекса, Комекс, чували сте че "Кинтекс" е съкратено от кинкалерия и текстил......абе каuво толкова ти обяснявам.
Агент "Ико" викаш - ех ти смешен прояден от молците кител.....:-))))
цитирайТи ли ще говориш за моето образование?
Първо в Ленинград нямаше МИО, имаше факултет на МГИМО.
Второ аз съм завършил в Москва ВАВТ. Ти едва ли знаеш какво те това, но запушеният ти нос на соц.ищейка може да поподсмърча тук -там да научи какво е.
Лъгал съм се като смятах че си пълен курс второфакултетец. Най - вероятно си от "24 непълен" - 18 месечните курсове на които пращаха надъханите пъпчиви сержанти от комсомолският набор. Разправяха ми, че като сте стояли пред Атласа / не оня атлас / а географският сте търсили на град ЧКаго предградието КГБего...:-)))
После като ви произведяха в "неотесана офицерня" ви връщаха по родните места като взводни в конвойната служба.
Вие смешни Авакум Заховци бяхте пълен вакуум, клепахте се с доноси пред шефа на служба "Социална и национална безопасност" бай Велко Палин, а той ни четеше доносите ви и умираше от смях.
Като се докопаехте да две черти с една звезда и ви освободяха от това да стоите в поза "мирно" на спирка "Почивка" на пътя към "Еквсиноград", ставахте "тежкари" и размахвахте червената карта, вързана на служебен червен канап за безопасната игла на вътрешният джоб.
Колко такива като тебе съм гледал да мачкат като мекица фуражката и да пристъпват от крак на крак докато висяхте в отдел "Тил" за карти на безплатните ви почивни станции.
Мили смешни авантаджии, за които основната "аберацио иктус" беше да дочакат мирно пенсия и 20 те заплати накуп. Вие тъжни пешки, които се мислехте за офицери а единственият ви ход беше Г - образният кланящ се ситнеж.
Давал ви е някой достъп до "Металхим Холдинг", ГИУ, Имекса, Комекс, чували сте че "Кинтекс" е съкратено от кинкалерия и текстил......абе каuво толкова ти обяснявам.
Агент "Ико" викаш - ех ти смешен прояден от молците кител.....:-))))
theeconomist написа:
завършил в Москва ВАВТ. Ти едва ли знаеш какво е това
- Что такое ВАВТ? Ето - Всероссийская Академия Внешней Торговли :))
Трето:
theeconomist написа:
... смятах че си пълен курс второфакултетец. Вие смешни Авакум Заховци ...
... смятах че си пълен курс второфакултетец. Вие смешни Авакум Заховци ...
Бъркаш квартал "факултето", с факултетите на ВСШ "Г. Димитров"? ... и Киро Японеца с Героя на А. Гуляшки :))
theeconomist написа:
размахвахте червената карта, вързана на служебен червен канап за безопасната игла на вътрешният джоб.
размахвахте червената карта, вързана на служебен червен канап за безопасната игла на вътрешният джоб.
- Бъркаш ЦВЯТ на служебните карти :))
theeconomist написа:
"аберацио иктус"
"аберацио иктус"
- Термина се ползва и във фотография и в криминалистика - ако е в контекста на второто НЕЩО БЪРКАШ - ползвайки го по отношение "офицерчетата" :)))
theeconomist написа:
... Г - образният кланящ се ситнеж.
... Г - образният кланящ се ситнеж.
- Бъркаш адресата другарЮ от екипа на Илия Гунчев ... той и алчно-червен приватизатор и създател на Металхим ... името на който по традция носи и вашата фирма С ПРЕДМЕТ НА ДЕЙНОСТ ... да продължавам ли - ДРУГАРЮ възпитаник на съветската ВАВТ и по силата на това международен-ТЪРГОВЕЦ НА ОРЪЖИЕ и ДРУГА СПЕЦ ПРОДУКЦИЯ :))) !?
И тъй като поради ПРИРОДНО-НАСЛЕДСТВЕНА МИ ДИСКОПАТИЯ - ми БЯХА НЕПРИСЪЩИ ЧУПКИТЕ В КРЪСТА!
Което ми коства - както бе казал народният талант:
Критикувай смело и ... стягай торбата за село! - ТОВА по време на Развитото социалистическо общество!
После при колегата ти Экономист и АСПИРАНТ в "един институт" ЗА СТРАТЕГИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ - та този наследник на Жан Виденов и представян ни(от такива като вас !) за СИН и ДЕМОКРАТ - не ГО изтраях и напуснах системата с име МВР!
Без значение били или не сте били агент - Ико!
Но явно опитвайки се да откъсна перо от пуешката ви опашка - съм ви дръпнал за друго МНОГО ПО-чувствително място :)))! ... за което съжалявам! Ако и да съм волнодумец, донякъде циник - НО САДИСТ, НИТО ВИЕ, НИТО СИСТЕМАТА НЕ ЩЕ УСПЕЕ ДА СТОРИ ОТ МЕН!
ЕПИТАФИЯ
ГоворЯ ви като на братя мили,
не ни презирайте, че сме били
осъдени. Души с РАЗЛИЧНИ СИЛИ
се раждат. Има И ЦВЕТЯ С БОДЛИ.
Простете ни, дано ни съжали
Марииният син; да не избяга
благословията му и пред прага
на ада нека тя ни утеши.
Не е виновен мъртвият бродяга,
молете се за нашите души!
Христе, пази ни със мощта си блага,
че Адът, който паст към нас протяга,
да ни погуби може, щом реши…
Насмешка никой в думи да не влага,
молете се за нашите, и вашите души!
Аха, за всичко бъркам, само ти си прав.Така ви учеха на времето.Вие бяхте "щита и меча":
"Снилось мне, что я кольчугу, щит и меч себе кую ...."
Та и да продължаваш и да не продължаваш - все тая.
Не съм сигурен за "пуешката опашка", но ти си позеленял, като служебните си чорапи...:-))
Какъв бивш милиционер / полицай / си ти с тая логорея? Първото на което ви учеха е да си отваряте очите и да си затваряте устата. А ти явно имаш епистоларен комплекс за малоценност. Дреме ми какво и защо си напуснал - мильото е мильо да смърт.
Какъв кръст, каква дископатия - вие до един бяхте ментални джуджета с кръпки от вътрешната страна на служебните панталони / вещевото доволствие...:-)) /.
Каква система, какъв садист - Боже? Ти си едно обикновено о.р. зад клавиатурата с МВРейска пенсия и МВРейско самочувствие.
Дерзай молодец!Приятен ден.....................
цитирай"Снилось мне, что я кольчугу, щит и меч себе кую ...."
Та и да продължаваш и да не продължаваш - все тая.
Не съм сигурен за "пуешката опашка", но ти си позеленял, като служебните си чорапи...:-))
Какъв бивш милиционер / полицай / си ти с тая логорея? Първото на което ви учеха е да си отваряте очите и да си затваряте устата. А ти явно имаш епистоларен комплекс за малоценност. Дреме ми какво и защо си напуснал - мильото е мильо да смърт.
Какъв кръст, каква дископатия - вие до един бяхте ментални джуджета с кръпки от вътрешната страна на служебните панталони / вещевото доволствие...:-)) /.
Каква система, какъв садист - Боже? Ти си едно обикновено о.р. зад клавиатурата с МВРейска пенсия и МВРейско самочувствие.
Дерзай молодец!Приятен ден.....................
54.
get -
53. theeconomist - Нов пост-пример за aberratio ictus :))) ... израз, на който съдържанието опредлено НЕ ПОЗНАВАШ :)))
07.11.2018 10:06
07.11.2018 10:06
theeconomist написа:
Та и да продължаваш и да не продължаваш - все тая.
Не съм сигурен за "пуешката опашка", но ти си позеленял, като служебните си чорапи...:-))
Вие бяхте "щита и меча
Та и да продължаваш и да не продължаваш - все тая.
Не съм сигурен за "пуешката опашка", но ти си позеленял, като служебните си чорапи...:-))
Вие бяхте "щита и меча
- N-та поредна грешка - Защото?
Съобразно утвърдената след 70-те години ОБРАЗЕЦ УНИФОРМА - "мильовците" а сега и "полицаите" носеха и носят ЧЕРНИ, а не ЗЕЛЕНИ-те на ДС, чорапи :)))
- А "щит и меч" имаше в/у петлиците на Авакум Заховците ... от ДС.
На нас проЗДите не ни гласуваха това "високо доверие" да сме "Щита и Меча на Революцията" :)))
theeconomist написа:
- Ало, дежурния по управление....бъркам, казваш?
Аха, за всичко бъркам, само ти си прав.Така ви учеха на времето.
Вие бяхте "щита и меча":
"Снилось мне, что я кольчугу, щит и меч себе кую ...."
- Ало, дежурния по управление....бъркам, казваш?
Аха, за всичко бъркам, само ти си прав.Така ви учеха на времето.
Вие бяхте "щита и меча":
"Снилось мне, что я кольчугу, щит и меч себе кую ...."
- А тук направо като един Маяковски си, с неговото стихотворение "Солдаты Дзержинского" - комунистическа маркитантке**
- Но на мен ми харесва повече това - не от Маяковски!
АВТО-ЧЕКА
Дзержински –
познат и внезапен,
с остър профил и остро име –
се изправя като меч и заповед –
чекистът е длъжен
да има:
г о р е щ о с ъ р ц е – да бди непрестанно
х л а д е н у м – защото куршумът
ч и с т и р ъ ц е – непревземаеми коти
И вървят чекисти с остри профили
и вторачен анфас:
невидими цеви,
невидими фронтове…
Най-невидимите
са в нас!
Защото природата ни е дала
доста маскировъчни
средства
и всяка сутрин в огледалото
всеки своя изменник
среща!
И бръснейки се, произнасяме речи –
безкомпромисни,
отчаяно храбри…
Закусим ли – млъкваме. Защото ни пречи
в гърлото чая и хляба.
И тъй нататък…
Но чекистът в нас дебне, преследва ни,
заплашва,
опрял в сърцето ни цев…
Изстрел!
И падат най-светлите.
Трудно се улучва тъмната цел.
П.Пояснение - маркитантка**
по време на феодализма в Европа, са жени съпровождащи войска по време на походите й. Занимались мелкой торговлей, организацией быта, ИСПОЛНЯЛИ и другие обьязаностей, как солдатских жен. С XVIII в. права М. регламентировались уставами.
Институт М. существовал до нач. XX в. ... а в някои части ПРЕДИМНО от ИЗТОЧНА ЕВРОПА и до днес.
(Источник: Словарь СЕКСУАЛЬНЫХ терминов:))
- Това в отговор на ?
theeconomist написа:
Та и да продължаваш и да не продължаваш - все тая.
вие до един бяхте ментални джуджета ...
Та и да продължаваш и да не продължаваш - все тая.
вие до един бяхте ментални джуджета ...
Хорошо молодец, так держать надо :)))!?
Много приказлив милиционер!
цитирайvaquero написа:
Много приказлив милиционер!
Много приказлив милиционер!
Какво да се прави Краваров (това е смисъла на "vaquero" в испано-аржентински !) - страдам от "порока" на демокрацията - Свобода на словото! ... както казва МОРАЛНОТО ДЖУДЕ - привърженик на Диктатурата НАД ПРОЛЕТАРИЯТА, той и Эконимист-маркитант?
А многословен съм още и поради факта - че много "бързо сгрявате" вие "марксистите" по отношение на - Това което ви обяснявам, съдържащо се в ПАРАДОКСА НА ВЪПРОСА МИ - Чети?
get написа:
Какво се направи след "Десети Ноември" - НЕ БЕ ЛИ РЕСТАВРАЦИЯ НА КАПИТАЛИЗМА?
Е как "реставрация" при ЛИПСА НА БУРЖОАЗИЯ?
Трябваше да и се намери ЗАМЕСТНИК? Кой стана този ерзац-заместител на буржоазията ...
Какво се направи след "Десети Ноември" - НЕ БЕ ЛИ РЕСТАВРАЦИЯ НА КАПИТАЛИЗМА?
Е как "реставрация" при ЛИПСА НА БУРЖОАЗИЯ?
Трябваше да и се намери ЗАМЕСТНИК? Кой стана този ерзац-заместител на буржоазията ...
- Намери се заместител на "буржоазията" - От което ...?
Следва че Е не-ИСТИНнА постановката, че - СОЦИАЛИЗМА е БЕЗКЛАСОВО ОБЩЕСТВО?!
- Хайде обясни ми този ПАРАДОКС "марксисте"?
Бъркаш понятията. Социализмът не е безкласово общество. Безкласово общество ще е комунизмът. С реставрацията на капитализма след десетоноемврийската контрареволюция с реституцията се създаде и буржоазията, която бързо се обогати с богаташите капиталисти и намери адепти сред интелигенцията.
цитирай
58.
get -
- Краваров, на теб ли да вярвам или на програмните документи на ВКП(б) и БРП(к) ?
07.11.2018 14:00
07.11.2018 14:00
vaquero написа:
Бъркаш понятията. Социализмът не е безкласово общество. Безкласово общество ще е комунизмът. С реставрацията на капитализма след десетоноемврийската контрареволюция с реституцията се създаде и буржоазията, която бързо се обогати с богаташите капиталисти и намери адепти сред интелигенцията.
1.
На 25 ноември 1936 г. пред Извънредния VIII Всесъюзен конгрес - в речта си Сталин ЗАЯВЯВА - Социализма в СССР ПОБЕДИ!
Има и две класи ПРОЛЕТАРИАТ и КРЕСТЬЯНСТВО плюс работническата ИНТЕЛИГЕНЦИЯ!
2.
На VII-я конгрес от 1958г. от трибуната Тодор Живков ПРОГЛАСИ:
"VII-я конгрес е конгреса на ПОБЕДИЛИЯТ СОЦИАЛИЗЪМ!" - Защо?
Защото: " ... вече 92% от обработваемата земя е включена в ТКЗС-та, а 99,99% от индустрията, строителството, транспорта са държавна собственост и ВСЯКАКЪВ ПЪТ ЗА ВРЪЩАНЕ НА КАПИТАЛИЗМА Е ОТРЯЗАН(!).".
"Свалената от власт буржоазия е лишена от възможността да реставрира капитализма в ..."
„В тази велика битка ние, нашата страна, не сме сами. Ние имаме верен брат, другар и защитник – могъщия Съветски съюз, с чиято помощ можем всяка крепост да превземем”.
3.
На следващия VIII конгрес на БКП от 14 ноември 1962 г., СЕ ВЗЕМА РЕШЕНИЕТО(!):
"... до края на XX век в България: „да се изградят материалните условия на комунизма”.
СЛЕД КАТО ЛИШИШ ЕДНА "КЛАСА"(експлоататорска) от СОБСТВЕНОСТТА Й В/У СРЕДСТВАТА ЗА ПРОИЗВОДСТВО - променяш и КАЧЕСТВЕНИЯТ ХАРАКТЕР НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ОТНОШЕНИЯ ... от там ЛИШАВАШ "ЕКСПЛОАТАТОРИТЕ" да РЕСТАВРИРАТ старото общество!
... ти ми говориш за ТРЕТО ПОКОЛЕНИЕ, тоест наследниците-реститути на "експлоататорите-капиталисти" - били организаторите на ДЕМОНТАЖА НА СОЦИАЛИЗМА - Хайде стига С ЛЪЖИТЕ, бе ... другарю "марксист" :))) !
ТВЪРДИ СЕ - наукообразния-комунизъм ЧЕ ПРИ СОЦИАЛИЗМА има остатъци от СВАЛЕНАТА ОТ ВЛАСТ ЕКСПЛОАТАТОРСКА КЛАСА - в първите години!
- Но след ЧЕТИРИДЕСЕТ И ПЕТ ГОДИНИ - тези "представители" ВЕЧЕ ФАКТИЧЕСКИ и ФИЗИЧЕСКИ СА ПРЕСТАНАЛИ ДА СЪЩЕСТВУВАТ - ТОГАВА?
От къде се взе тази "класа" - която?
Първо: извърши ДЕМОНТАЖА НА СОЦИАЛИЗМА ?
Второ: започна да строи капиталистическо-пазарно стопанство с ЧАСТНА СОБСТВЕНОСТ върху средствата за производство!
- Ето тук е КЛЮЧА ЗА ВИГВАМА - на вас ЧЕРВЕНИТЕ ИНДИАНЦИ-комунисти :)))?
"92% от обработваемата земя е включена в ТКЗС-та" - земята на ТКЗС-та не е държавна, а на кооператорите. Освен това имаше земеделци, които не бяха членове на ТКЗС. В моето село имаше един такъв.
цитирайrustam написа:
че гетю2 е като американските самолети хеликоптери в Афганистан. Тях никога не ги свалят с ракети, те винаги "претърпяват техническа неизправност". И той така: никога не пише глупости, той "прави лапсуси".
на тоя самальота е от серията "братя Райт"
на тоя проблемът е, не че е зелен чорап, а тек чорап
у лево или у десно с тек чорап се си си бос..
цитирайу лево или у десно с тек чорап се си си бос..
а нашият индианец Гетю/2/, не е червен, а начервен..
цитирай
63.
get -
Червен пърдяторе - с наличен мозък под "затворената фонтанела" ЗНАЕШ ЛИ КАКЪВ ТИ Е ПРОБЛЕМА ?
07.11.2018 20:26
07.11.2018 20:26
blackpredator написа:
на тоя самальота е от серията "братя Райт"
rustam написа:
че гетю2 е като американските самолети хеликоптери в Афганистан. Тях никога не ги свалят с ракети, те винаги "претърпяват техническа неизправност". И той така: никога не пише глупости, той "прави лапсуси".
на тоя самальота е от серията "братя Райт"
Направо си като ПЪРВИЯТ РУСКИ САМОЛьоТ на А. Можайски :))) - досущ, теб!
Самольот има но има "дребен" проблем/ПОДРОБНОСТ - НЕ МОЖЕЛ ДА ЛЕТИ!
- Знаеш ли каква е била причината ... Подобна е на твоята: Мозък имаш но - Е гладък като билярдна кегла :)))!
Апропо КАТО сте "СПЕЦИАЛИСТИ" с "умния" даскал, в авиониката, а СИ ДАВАЙТЕ УСИЛИЕ ПОНЕ да назубрите ЕЛЕМЕНТАРНО ТЕРМИНА на/за "самолети хеликоптери"(?) - който звучи на "американски" език "convertiplane" ... в руските народни сказки (защото е изобретен още от време на Иванушка Дурачок :))) са го наричали "кавьор самольот" :)))
Много ТЪПО И страхливо ПАРЧЕ си да знайш, ФУСТИЧКО ... А и още ЧАКАМ ОТГОВОР на ЗАЯЖДАНЕТО! - Къде и в какво БЪРКАМ ... ?
Тежък мильовски Едипов комплекс към Партията майка. Това е съдбата на малкото лъвче от петлицата на ревера. Чувства се изоставено от прайда, щото недъгаво, но познало цицата на номенклатурното мляко, му се бозае и бозае и бозае........
Водката с доматен сок вече трябва да се плаща и зора е от някъде синьо кюрасо на аванта, ако може......
Ей, тоя клавиш със стрелката нагоре на пишещата машина "Марица"....гетьовците смятат, че като пишат с големи букви показват големи мисли.....
"Празните мисли на един празен човек" - още нещо с което да запълня пенсионерския ден, да тича в гуглето.....пишеш ли му "ВАВТ тича да провери, прочел е за "маркитанка юнная убита". Въобще - ерудит. Знае какво е "вигвам", но ще иде сега да си преведе "фиг вам"! :-))))
цитирайВодката с доматен сок вече трябва да се плаща и зора е от някъде синьо кюрасо на аванта, ако може......
Ей, тоя клавиш със стрелката нагоре на пишещата машина "Марица"....гетьовците смятат, че като пишат с големи букви показват големи мисли.....
"Празните мисли на един празен човек" - още нещо с което да запълня пенсионерския ден, да тича в гуглето.....пишеш ли му "ВАВТ тича да провери, прочел е за "маркитанка юнная убита". Въобще - ерудит. Знае какво е "вигвам", но ще иде сега да си преведе "фиг вам"! :-))))
65.
get -
64. theeconomist - Тогава когато човек, е с поведение, като платена-служанка на Ерос и Танатос ... ?
08.11.2018 19:13
08.11.2018 19:13
theeconomist написа:
Тежък мильовски Едипов комплекс към Партията майка. Това е съдбата на малкото лъвче от петлицата на ревера. Чувства се изоставено от прайда, щото недъгаво, но познало цицата на номенклатурното мляко, му се бозае и бозае и бозае........
Водката с доматен сок вече трябва да се плаща и зора е от някъде синьо кюрасо на аванта, ако може......
Ей, тоя клавиш със стрелката нагоре на пишещата машина "Марица"....гетьовците смятат, че като пишат с големи букви показват големи мисли.....
"Празните мисли на един празен човек" - още нещо с което да запълня пенсионерския ден, да тича в гуглето.....пишеш ли му "ВАВТ тича да провери, прочел е за "маркитанка юнная убита". Въобще - ерудит. Знае какво е "вигвам", но ще иде сега да си преведе "фиг вам"! :-))))
Водката с доматен сок вече трябва да се плаща и зора е от някъде синьо кюрасо на аванта, ако може......
Ей, тоя клавиш със стрелката нагоре на пишещата машина "Марица"....гетьовците смятат, че като пишат с големи букви показват големи мисли.....
"Празните мисли на един празен човек" - още нещо с което да запълня пенсионерския ден, да тича в гуглето.....пишеш ли му "ВАВТ тича да провери, прочел е за "маркитанка юнная убита". Въобще - ерудит. Знае какво е "вигвам", но ще иде сега да си преведе "фиг вам"! :-))))
... а това е на практика МАРКИТАНКА(та)! - Литературните му опуси добиват вид на буфонада ?
- Ай сега де ... ? - що ли беше туй на руски "буффо(над)" - Дали не бе по друг начин казано - фигня!
- Като не си въобразявайте, че фигня - произхожда от фиг(овият:))) лист - чрез който търговците на смърт - се опитват да прикрият "срамотиите" си - Като в средновековните картини за "Грехопадението на Адам и Ева" :)))
- Специално вас символа на блогова маркитантка със странни понятия за "морал" - поздравявам с марша на Б. Брехт от пиесата "Майка Кураж и ..."?
- В изпълнение на барда Высоцкий "Шагают бараны в рядь ..."
https://www.youtube.com/watch?v=81ObGcieRGA
... а за да не останете с невярното впечатление - че барани е имало единствено и само, в Хитлерова - ето пример за ИДЕЙНО ТВОРЧЕСКОТО "РАЗЛИЧИЕ" в песните от една и съща епоха, тази на Сталин-Хитлер?
https://www.youtube.com/watch?v=EJBi9Ijhh8c
Советский марш «Мы рождены» и нацистский «Herbei zum Kampf.
... колко странно БЛИЗКО ЗВУЧАТ :))) - Нали, търговецо на смърт с "морал" на маркитантка ?
И аз мислех да те поздравя с "Хорст Весел", ма се сетих, че си "Хорст Тъжен" / бракуван милиционерски хорст /. Вас винаги са ви яздили здраво и са забивали шпори в потните ви от усърдие хълбоци! Амортизацията е необратима, включително и менталната. :-))))
Ваша сказка, товарищ милиционер стала былю...Кто был всем - стал никем....тъжничко,а?
Вярно е, че цял живот съм купувал и продавал / включително и такава стока като теб / , но това е просто професия - нищо лично. Докато лично ти винаги в оставащият ти живот само ще изкупуваш!
Няма да се надприказвам повече с теб.Ако искаш да продължим - ще трябва да ми плащаш....:-)))
цитирайВаша сказка, товарищ милиционер стала былю...Кто был всем - стал никем....тъжничко,а?
Вярно е, че цял живот съм купувал и продавал / включително и такава стока като теб / , но това е просто професия - нищо лично. Докато лично ти винаги в оставащият ти живот само ще изкупуваш!
Няма да се надприказвам повече с теб.Ако искаш да продължим - ще трябва да ми плащаш....:-)))
67.
get -
@ 66. И тъй като си още гладен за МОРАЛ - типично за маркитанка - търсеща не-платена любов :)))
09.11.2018 10:42
09.11.2018 10:42
theeconomist написа:
И аз мислех да те поздравя с "Хорст Весел", ма се сетих, че си "Хорст Тъжен" / бракуван милиционерски хорст /. Вас винаги са ви яздили здраво и са забивали шпори в потните ви от усърдие хълбоци! Амортизацията е необратима, включително и менталната. :-))))
Ваша сказка, товарищ милиционер стала былю...Кто был всем - стал никем....тъжничко,а?
Вярно е, че цял живот съм купувал и продавал / включително и такава стока като теб / , но това е просто професия - нищо лично. Докато лично ти винаги в оставащият ти живот само ще изкупуваш!
Няма да се надприказвам повече с теб.Ако искаш да продължим - ще трябва да ми плащаш....:-)))
Ваша сказка, товарищ милиционер стала былю...Кто был всем - стал никем....тъжничко,а?
Вярно е, че цял живот съм купувал и продавал / включително и такава стока като теб / , но това е просто професия - нищо лично. Докато лично ти винаги в оставащият ти живот само ще изкупуваш!
Няма да се надприказвам повече с теб.Ако искаш да продължим - ще трябва да ми плащаш....:-)))
... да те "нахраня"!
Първо казвайки: Колкото и да се надигаш на пръсти - не ще можеш да надхвърлиш боя си, на морално и интелектуално джудже - казано по друг начин "Ниво на компетентност" ?
Второ - отново ще разбуня ЗАСПАЛИЯТ ВИ ИНТЕЛЕКТ на ((: антифашист :)) казвайки: Режима на Сталин и този на Хитлер ПО НИЩО НЕ СЕ ОТЛИЧАВАТ - защото корените им са едни и същи!
Нагледни примери, за това което ви думам?
... или за "съюза на свастиката с червената звьозда"?
Пример - пЕрвЫ?
"Красноармейская СВАСТИКА"?
https://www.youtube.com/watch?v=-vz7KZs40TU
Пример - второй:
"Марш на ... болшевишките-сталински орлы ... и на техните другарчета-орлы от НСоц.Дойч.АрбайтПарти ?
https://www.youtube.com/watch?v=Tx9Wafs9UPg
В заключение да припомня на теб, човека с "морал" на маркитант(ка)? Казано дословно, търговка на платена любов и смърт: ПЛАЩА СЕ ЗА СТОКА - за фигня - Не!
За останалите - които следят задочния ни спор - С курвата търсеща всенародната любов - Казвам?
- Вие сами сте тези, които избирате - В кой храм да се молите!
Храма на Христа или на Естир(Ашер?)!
Мамин чехльо - Ред-пърдятърчо ... Ето ти ПРИМЕР ЗА
blackpredator написа:
... един, който не се отличава с много ум.
... един, който не се отличава с много ум.
... и с "интелект" на цървул - въобразил си и "Че е ..." а от това с поведение на червен Ботуш Ботушев :)))
Търсене
За този блог
Гласове: 25533
Блогрол
1. Любим линк
2. Любим линк
3. Любим линк
4. Любим линк
5. Любим линк
6. Любим линк
7. Любим линк
8. Любим линк
9. Любим линк
10. Любим линк
11. Любим линк
12. Любим линк
2. Любим линк
3. Любим линк
4. Любим линк
5. Любим линк
6. Любим линк
7. Любим линк
8. Любим линк
9. Любим линк
10. Любим линк
11. Любим линк
12. Любим линк