Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2014 16:27 - Оплакване до модератора
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 31882 Коментари: 53 Гласове:
15

Последна промяна: 04.07.2014 16:28







          Who Killed My Libido?

          Ексхибиционистите у блога jeremy231, mite661, yotovava, vmir, parasol и pismatakosmata.

          Ей ги на първа:

image


          Тцъ, тцъ,


                         image






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mar866 - ...
04.07.2014 16:36
това първото ли е пис_матакосмата? най-яко се е нагъзила, па и устата й най-много мелят, ми се струва:))))
цитирай
2. elinora - Хаха,
04.07.2014 16:46
Тутьо ли е втория на влакчето след Пис - Джурналист? :))))
цитирай
3. blackpredator - Маруся,
04.07.2014 16:51
тя вече е минала оттам и праи кънект на събитието
100.5 MHz :))
цитирай
4. blackpredator - Ели,
04.07.2014 16:55
тютю не се вижда
открива се само при пощене...;)
цитирай
5. theeconomist - Я,ааааа леткис........кис, кис, кис!
04.07.2014 19:40
При посочените маймуни, климакса е вече е влязъл в правата си! Затова мисля,че само танцуват...:-)))
цитирай
6. tit - тоя вид маймуни обитава
04.07.2014 20:06
изоставени храмове, БП.:(
Мислят се за богове, вероятно...
цитирай
7. vmir - Бре Пиле Шарено,
04.07.2014 20:46
как ще имаш либидо, като Лъжеикономиста те прелъсти и изостави, а сега ти праща бледата си сянка от отвъдното? Искаш ли да ти сложа линк към постингите му дето призовава да се теглят левовите дерпозити, да видиш, че блоговото самоубийство на любимия ти беше само инсценировка? Само обещай да не ми триеш линковете и ги имаш. Да видиш как ще ти се върне либидото. Какво ще кажеш, a???
цитирай
8. blackpredator - Хаха, Икономисте,
04.07.2014 21:02
нестинари...:))
цитирай
9. blackpredator - Тит,
04.07.2014 21:03
тия шебеци оскверняват храма на първа...
цитирай
10. blackpredator - оооо, малката русалка, алоха!
04.07.2014 21:22
vmir написа:
Искаш ли да ти сложа линк към постингите му дето призовава да се теглят левовите дерпозити, да видиш, че блоговото самоубийство на любимия ти беше само инсценировка? Само обещай да не ми триеш линковете и ги имаш. Да видиш как ще ти се върне либидото. Какво ще кажеш, a???

стига с тия линкове за левови депозити.
ти си като банкомат-скъперник.

на теб либидо не ти трябва
влюбен в себе си, доживотна любов...
цитирай
11. vmir - За теб, бре Пиле.
04.07.2014 21:57
Само нема се пУашиш.
цитирай
12. tit - то няма храм, само сграда!:(
04.07.2014 21:57
blackpredator написа:
тия шебеци оскверняват храма на първа...


Войнолюбе, за 25 лева в България получаваш 10 паунда, а в UK - за 30 лева получаваш 7 паунда. Това е голата истина, другото са дрън-дрън вмиротутюпляскавици!
До кога, мислиш, ще издържат българските банки на тоя курс, преди да се деактивират?:))
Икономиста лесен, ти и аз трябва да му мислим!:))
цитирай
13. vmir - 12. tit,
04.07.2014 22:23
и заради процентова разлика да съсипем всичко в пъти ли предлагаш?
цитирай
14. анонимен - Блеки, ето от къде им иде силата, от ...
04.07.2014 22:58
Блеки, ето от къде им иде силата, от взаимното обладаванее. Ама да ли си плащат, че те тия без пари нищо не правят.
цитирай
15. tit - баси! Ти на 180% процентна разлика ли му викаш?:)))
04.07.2014 22:59
vmir написа:
и заради процентова разлика да съсипем всичко в пъти ли предлагаш?

То беше съсипано по най-глупавия начин един път, ако помниш!
И тогава едни викаха "Долу комунизма"! Сега пак викате...
Виж какво...Добре, че вече не се срещат бременни българки. То за какво ли са й деца на тая държава?
Вас нали има кой да ви храни?
Следващото поколение - кучета го яли!
Да съсипем?
какво е останало за съсипване?
Страх та е за неприкосновената частна собственост? Че тя не е българска, кво ти пука?
Който има - да му мисли... кога дойдат циганите и за него!
цитирай
16. vmir - Моля за повече уважение към аритметиката.
04.07.2014 23:35
Няма нужда да се смята, за да се види, че процента не е повече от 100. Нито, за да се види, че грешката ти е по-голяма от разликата в курсовете. Тази сметка поне не е сложна. Как ще решиш проблем, когато грешката ти е по-голяма от различието, на което търсиш решение? Да беше уважила поне гугъла, нямаше сега да говориш за 180% разлика. Все пак, таова са числа и пари, а не запетайки, които се подразбират и не бъркат в джоба.
цитирай
17. tit - абе, алонкоолу!
05.07.2014 00:01
1:2,5 и 1:4,5 запетайки разлика ли са?!!!
Войнолюбе, ти верно не си в ред!:((
Дръж си парите в каквото искаш. Реалността е в първата илюстрация на БП! Скапахте това място със самоизхвърлянията си... Резултатът е - безплодна, мумифицирана пустиня!
Икономиста ви пречеше - плюехте го. Него, всички, които коментирахме при него...
Сега какво ви пречим, та пак фъргате камъни подир инакомислещите от първа?
Жалки сте - и да останете само нещастните 700000 гласоподаватели на Боко в тази страна, пак жлъч ще храчите!
За това, че има Слънце, примерно, което грее, без да се съобразява с ББ!
Какво зависи ог вас, м?
Какво в скапания ни живот зависи от теб, от тутю, от Савата, от Пискова?
Нищо!
НИЩО!
Един финансист и компания симпатизанти ви направиха луди!:)))
цитирай
18. vmir - 17. tit,
05.07.2014 00:26
tit написа:
1:2,5 и 1:4,5 запетайки разлика ли са?!!!


Нямам време за глупости. Научи се да смяташ проценти, за да има смисъл разговора. Предостатъчно внимание ти отделих, а простотията не е от нещата, които ме впечатляват особено.
цитирай
19. tit - ми, 2,5 към 4,5 е 55%, Вмире!:))
05.07.2014 00:44
vmir написа:
tit написа:
1:2,5 и 1:4,5 запетайки разлика ли са?!!!


Нямам време за глупости. Научи се да смяташ проценти, за да има смисъл разговора. Предостатъчно внимание ти отделих, а простотията не е от нещата, които ме впечатляват особено.

Много си устат когато целиш да обидиш някого!
Умник!:Р
цитирай
20. vmir - Ти каза "разлика".
05.07.2014 01:01
Ако ще оценяваме разликата в %, 55% е по-близо от 180%, но пак не е вярното число. Съжалявам, ще трябва да се потрудиш още мъничко.
цитирай
21. blackpredator - Кушеле,
05.07.2014 02:17
kushel написа:
Блеки, ето от къде им иде силата, от взаимното обладаванее. Ама да ли си плащат, че те тия без пари нищо не правят.

тия са демократи.
Утре и на гейпарада ще са първи.
цитирай
22. blackpredator - Теди,
05.07.2014 02:30
Вмир е от Банкянската икономическа школа
Родила плана Ряп-ът.

Трудно ще го убедиш, че 5 е 200% от 2,5
цитирай
23. анонимен - Блеки, ето че феята на помпажа Фата ...
05.07.2014 06:39
Блеки, ето че феята на помпажа Фата Тутана е кацнала и на твоето рамо. Честито! :)

Класациите не са вече това което бяха, а блог.бг все повече заприличва на "Летящия холандец".
цитирай
24. vmir - 22. blackpredator,
05.07.2014 07:30
blackpredator написа:
Вмир е от Банкянската икономическа школа
Родила плана Ряп-ът.

Трудно ще го убедиш, че 5 е 200% от 2,5


И теб ли да те уча сега, бе Пиле Шарено?
Понеже за разлика от теб, аз съм разполагал с епистоларно наследство от прадядо ми, ще ти доверя някои хватки на езика, научени от него. Защото въпросният ми прадядо е бил прочут математик преподавал и езици, ученици на когото и днес на преклонна възраст споменават с възхищение. А на теб рядко ти се отдава да съставиш смислено изречение, защото много време губиш в мечтания да впрягаш граждани в каручката на баща си.

Първо, обърни внимание, че 2,5 е 50% от 5. Изходните числа са същите, нали? А разликата в резултата – доста съществена. Което идва да покаже, че между граматика и аритметика трябва да има съгласуваност. Едно е “разлика”, друго е “отношение”. Трето може да бъде “намаление”, четвърто – “увеличение”. А на всяка от тези лексикални единици съответстват по два различни аритметични резултата, които зависят еднозначно от предлога “от” или “на”. И цялото това многообразие – само от две изходни числа, казани по точно определен начин.

Когато баща ти е пропуснал да ти каже тези неща, защото е ръгал кравата с гегата в гъза, колкото и съветски танка да те качат на власт, нямаш шанс да ги научиш. Прочее, не ти остава друго, освен да приемеш, че светът се крепи на лъжата и така да прикриваш неспособността си да формулираш верни, смислени или поне адекватни твърдения заради което да изглеждаш на скараните с аритметиката и граматиката като същински корифей.

цитирай
25. анонимен - Вмире, казах ти едно друго място, че ...
05.07.2014 07:55
Вмире, казах ти едно друго място, че си хем грозен хен нахален, но очевидно трябва да добавя, че си и много дървен философ тъп, но упорит. Обикновено успяваш много сполучливо да се оплетеш сам като пиле в калчишта и съм сигурен, че едва ли разбираш собствените си мисли. Алкохолът е вреден за вашето здраве в големи количества! Ето, пак приятелско напомняне.
цитирай
26. vmir - 25. kushe,l
05.07.2014 08:13
Кушеле, за разлика от теб, моите твърдения са конкретни и лесно проверими. А ти разчиташ единствено на нахалството да ти придаде убедителност. Не съм виновен, че си обсебен от фиксидеята да превърнеш нахалството в аргумент. Мнението на простите и нахални хора не ме вълнува особено. Предпочитам да ме одобряват малкото, но умни хора.
цитирай
27. blackpredator - Кушеле,
05.07.2014 08:24
мен ме е осветил огънят на свети Елмо.
Баш оперетата "Летящия холандец".:)
цитирай
28. blackpredator - Вмире,
05.07.2014 08:25
наследил си от дедо си математик бинокъла.
Питай унучето от кой край се гледа...:)
цитирай
29. vencivaleri1951 - Хайде поредния аристократ "у блого":)
05.07.2014 08:41
vmir написа:
[quote=blackpredator]Вмир е от Банкянската икономическа школа
Ро





На един баба му имала пенюар, на този деда му знаел да смята, на друга близките и били притеснявани...защото имали цукало под леглото...
Ти Вмирчо не разбра ли, че няма никакво значение дали ръгаш кравите изозад/поне двама сериозни президенти са от каубойски род/тоест краварски//, дали си Лобачевски или Паскал, а дали имаш куража да не те теб "ръгат изозад" Няма срамна работа щом храниш с нея децата си. Аз съм "ръгал"също крави палячо...Цялата вакнация когато бях на 15г защото не исках като стана на 16 да прося от този и онзи кръгче с мотоциклет. Ето такива чистофайници като теб ми се смееха, но после "фантазираха" под одеялото когато возех гаджетата . Тоест "ръгах кравите" да"ръгам" друго после... И на Илиянци съм продавал когато дойдохте сините момичета и момчета с "малко но завинаги" и разгонихте всичко живо което беше със съветски дипломи и не се покая публично./ Впрочем и "Ико" и жена му изгониха/. Не е важно какво работиш палячо, а как го работиш. Не е важно и колко пари имаш . Важно е да можеш спокойно да покажеш лицето си, да не оставиш без хляб жена, дете, внуче, куче...
Защото около "Арександър Невски" всеки ден можеш да срещнеш един дядо-клошар. Ходи и проси, но хиляди левчета е дарил за храма. За мен този човек е голямата работа. Когато избираха пастир на църквата ни подобен трябваше да изберат и подобни на тего трябваше пастир да избират, а не разни където не са "ръгали крави изозад" аса го правили по между си.
цитирай
30. vmir - 28. blackpredator,
05.07.2014 08:43
blackpredator написа:
наследил си от дедо си математик бинокъла.
Питай унучето от кой край се гледа...:)


Пиле Шарено, очаквах да кажеш нещо за изчисляването на процентите, а ти както обикновено бягаш от темата в нещо, което няма и бегла връзка с казаното. Разбирам, че си търсиш претекст за измъкване, но да беше си направил труда да се позащитиш преди да бягаш, а?
цитирай
31. jeremy231 - Я! Какво виждам аз? Истински образец на чувство за хумор от провинциален тип
05.07.2014 09:29
И никакво помпане, разбира се. Не,не, не и не!
В най-общ смисъл, като се махне коричката от псевдокултура и псевдоинтелект се вижда едно обикновено същество, продукт на соцреализма.
Хамстер, каквито и картинки да слагаш, разликите между нас са очарователно катастрофални.
цитирай
32. vmir - 29. vencivaleri1951,
05.07.2014 09:33
vencivaleri1951 написа:


Аз съм "ръгал"също крави палячо... разгонихте всичко живо което беше със съветски дипломи и не се покая публично./ Впрочем и "Ико" и жена му изгониха/. Не е важно какво работиш палячо, а как го работиш. Не е важно и колко пари имаш. Важно е да можеш спокойно да покажеш лицето си ...


Лобачевски може и да е бил селянин, не ми се проверява всичко, което твърдиш, но да използва това, за да клевети другите може само патологичен лъжец като теб. Не ми приписвай идиотщините, с които са набеждавани и унищожавани много хора, хрантутнико!

Ако ръгането на кравите в гъза ти беше дало мозък като на Лобачевски, щеше да те занимава въпроса за процентите, а не как да ми припишеш клеветите си. Когато някой претендира да преценява правилно другите, не си служи с мръсни инсинуации като теб, а разкрива фалша, ако го имат. От теб по-фалшив в блога не виждам.

С Лобачевски няма как да се сравняваш, дори и наистина да е ръгал кравите в гъза като теб. А нито забележките ми са към Лобачевски, нито ръгането на кравите в гъза е направило някой от компанията ви да прилича на него.
цитирай
33. getmans1 - vencivaleri1951 - Хайде поредния аристократ "у блого":)
05.07.2014 09:45
Венци, ако позволиш бате:

Па от кога стана тая мода бе да сте толкова народни?
Че нямам време да ти извадя някой и друг коментар особено от постовете на вашите дружки /ще минем и без тия на Иконома/, че да видиш подигравки на произход, на занятие и богатство?

Много сте докачливи кога някой ви опръска а не се виждате кога мятате лайна и кал с лопатите че и самосвалите!
цитирай
34. анонимен - Ти що не каза бе, дупе шашаво Вмир...
05.07.2014 10:03
Ти що не каза бе, дупе шашаво Вмирско, че си бил у Андрей на кафе?! Не те ли е срам после да го плюеш, понеже не хахесва твоя идол. И друго, като си толкова свестен, защо те изгони жена ти, а? Една жена няма да те изгони, дори и да си се забавлявал някъде невинно, но ако си абсолютно безполезен дървен философ, веднага ти бие шута. Със Савата сте един дол дренки. Всички неудачници в крайна сметка стават и мизантропи-фашисти. Цялато ви група и такава
цитирай
35. favn56 - Мдаааам,
05.07.2014 10:06
Кукавият и Предатора се излагат като кифладжии.
100% означава ВСИЧКО. Затова процентите се учат като отделна единица, а не при делението и умножението. Ама как да знаете, като един 12-годишен има горе-долу същото IQ, с което се гордеете, ама много.
Напомня ми Бареков, който като откри първото предаване на България без цензура, яко заяви на всеослушание, че предаването повишило гледаемостта си със 145%. Мухахахахаа. Само неграмотници като пенсионирания военен Кукел могат да вярват, че е възможно да тичаш "оттук до обяд".
Адски сте стъпи и ограничени, затова сте червени.
цитирай
36. анонимен - Гетмане, фурнаджийска лопато, ...
05.07.2014 10:11
Гетмане, фурнаджийска лопато, видях, къде си снасяш хайвера. Ако припариш още веднъж при мен, ще ти нажуля задника с коприва. Който се е омазал със сополи при мен е персона нон грата.
цитирай
37. анонимен - Каква е тая въшка фавън?! От кой з...
05.07.2014 10:17
Каква е тая въшка фавън?! От кой задник изпълзя. За пръв път го виждам.
Еби му майката, пърно с недорасляци. Тоя пък ме изкара военен. Аз имам три аватара с реални снимки бе, мухлендър. Всеки може да ме види. Къде са вашите страхливи мутри, че и на задниците си слагате ламарини. Путьовци. Живи мога да ви изям.
цитирай
38. vencivaleri1951 - Лошо съм се изразил вероятно
05.07.2014 10:28
vmir написа:
vencivaleri1951 написа:


Аз съм "ръгал"също крави палячо... разгонихте всичко живо което беше със съветски дипломи и не се покая публично./ Впрочем и "Ико" и жена му изгониха/. Не е важно какво работиш палячо, а как го работиш. Не е важно и колко пари имаш. Важно е да можеш спокойно да покажеш лицето си ...


Лобачевски може и да е бил селянин, не ми се проверява всичко, което твърдиш, но да използва това, за да клевети другите може само патологичен лъжец като теб. Не ми приписвай идиотщините, с които са набеждавани и унищожавани много хора, хрантутнико!

Ако ръгането на кравите в гъза ти беше дало мозък като на Лобачевски, щеше да те занимава въпроса за процентите, а не как да ми припишеш клеветите си. Когато някой претендира да преценява правилно другите, не си служи с мръсни инсинуации като теб, а разкрива фалша, ако го имат. От теб по-фалшив в блога не виждам.

С Лобачевски няма как да се сравняваш, дори и наистина да е ръгал кравите в гъза като теб. А нито забележките ми са към Лобачевски, нито ръгането на кравите в гъза е направило някой от компанията ви да прилича на него.


Исках да кажа, че не е важно какъв си като социум, а какъв си като човек. Сали имаш "дупце" да си покажеш физономията, да защитиш чест, мнение, жена, деца...Човек може и със скромни профисия и местожителство да се гледа сутрин спокойно в огледалото, а не да се крие като шушумига .
цитирай
39. vmir - 34. kushel,
05.07.2014 10:34
В това за жена ми сигурно те е убедил ВВ1951, защото той е лидер в “доказването” на абсурдни небивалици. А за кафето и пикането в Андрей, крайно време е да научите, че подобни жестове не гарантират правото на никого да клевети не само гостенина си, но и когото и да било другиго. Всеки, който кани у дома си безкористно, се радва да покаже, че няма задни мисли и не крие намерения. А Андрей написа една камара пълни идиотщини за мен преди да съм знаел къде живее, в добавка броени часове след любезното си гостоприемство, преди да съм казал каквотго и да било за тях, със жена си ми спретнаха анонимна блогова атака, защото не подозираха, че наблюдавам айпитата и на двамата. Не ми отговаряй, че нямало как да имат различни айпита, защото не ми се обсъждат глупости.
цитирай
40. jeremy231 - getmans1, на твое място ще се съкруша от мъка и ще се разтреперя от страх.
05.07.2014 11:13
kushel написа:
Гетмане, фурнаджийска лопато, видях, къде си снасяш хайвера. Ако припариш още веднъж при мен, ще ти нажуля задника с коприва. Който се е омазал със сополи при мен е персона нон грата.

Да не коментираш при Купророк месията е най-садистичното наказание, което може да споходи някой. Покай се, getmans1! Падни на колене! Обещай, че ще му наглеждаш доматите един по един и ще им обръщаш персонално внимание.
цитирай
41. jeremy231 - О, каква визия, какъв фейс, Боже мой! Кат те види Микеланджело, веднага ще ти издялка статуя
05.07.2014 11:16
kushel написа:
Каква е тая въшка фавън?! От кой задник изпълзя. За пръв път го виждам.
Еби му майката, пърно с недорасляци. Тоя пък ме изкара военен. Аз имам три аватара с реални снимки бе, мухлендър. Всеки може да ме види. Къде са вашите страхливи мутри, че и на задниците си слагате ламарини. Путьовци. Живи мога да ви изям.

Педя човек-лакът мустак. В едната ръка ще държи домат, в другата нож и вилица, за да яде живи хора.
Абе, идиот, четеш ли се какво пишеш или си се натряскал още от сутринта?
цитирай
42. theeconomist - Не се казва "Микеланджело", а
05.07.2014 11:52
"МикелСанджело".Справка екскурзиантката от "Брюсей". :-)))
цитирай
43. tit - трудя се непрестанно и без съжаление!:):))
05.07.2014 12:20
vmir написа:
Съжалявам, ще трябва да се потрудиш още мъничко.

Създавам принадена стойност, получавам адекватно заплащане. Но предпочитам да получавам 1:45... Не знам дали с дядовата си аритметика ще ме разбереш!:)))


Абе, хора!
Вместо, събрани така, да обменяме идеи как да измъкнем талигата от блатото на мизерията, се дърлим за математики и модерации...
Да си го командват блога Тутю, и Вмирчо, и Джеремето, и Пискова, и Алка...и прочее...Щом са го докарали до там - това да им е радостта от живота!:(
цитирай
44. blogerka - Moдераторите са в играта. В този ...
05.07.2014 13:03
Moдераторите са в играта. В този блог 20-30% са потребителите, останалите никове са на модераторите и журналята. Това не е свободен блог.
цитирай
45. getmans1 - jeremy231 - getmans1, на твое място ще се съкруша от мъка и ще се разтреперя от страх. 11:13
05.07.2014 13:08
То това е защото ме видял при Славомир, ти гледай как ще пощурее ако успее да „вдене“ това което съм писал при него т.е. ако усети къде съм му скрил краставицата барабар с дУматитИ.
цитирай
46. jeremy231 - Нали се трудиш? Измъквай! Само идеи не давай, че .... :)))))))))))))))))
05.07.2014 13:54
tit написа:
vmir написа:
Съжалявам, ще трябва да се потрудиш още мъничко.

Създавам принадена стойност, получавам адекватно заплащане. Но предпочитам да получавам 1:45... Не знам дали с дядовата си аритметика ще ме разбереш!:)))


Абе, хора!
Вместо, събрани така, да обменяме идеи как да измъкнем талигата от блатото на мизерията, се дърлим за математики и модерации...
Да си го командват блога Тутю, и Вмирчо, и Джеремето, и Пискова, и Алка...и прочее...Щом са го докарали до там - това да им е радостта от живота!:(

цитирай
47. jeremy231 - Тук говорим за друго, но... нали си падате по отклоняването от темите.
05.07.2014 13:57
theeconomist написа:
"МикелСанджело".Справка екскурзиантката от "Брюсей". :-)))

Все пак, не мога да не отбележа, че си възхитен от деликатното чувство за хумор на Хамстера и неговата находчивост. Истински Петроний си е той. Хвала на верния ти оръжиеносец.
цитирай
48. jeremy231 - Е, на него му е трудно да вдене нещо, което не е придружено с картинки
05.07.2014 14:00
getmans1 написа:
То това е защото ме видял при Славомир, ти гледай как ще пощурее ако успее да „вдене“ това което съм писал при него т.е. ако усети къде съм му скрил краставицата барабар с дУматитИ.

Мернах някакъв негов пост за свършека на света и киселинния облак, който от 28 000 светлинни години прави киселинни дъждове, поврежда доматиту и тия дни ще гътне всичко наоколо. На батко, астронома ми той... :)))))))))))))))))
цитирай
49. blogerka - DO 48
05.07.2014 16:24
Аз не знам, но лидис ви вдигна мерника на цялата дружинка барабар с матакосмата, много сте згазили лука...
цитирай
50. blogerka - ПП
05.07.2014 16:27
Може би ти ще вденеш (е най-инт. си сред тях )
цитирай
51. blackpredator - Айде бе Венци?!
05.07.2014 17:06
vencivaleri1951 написа:
Хайде поредния аристократ "у блого":)

Какво ще рече това? Робеспиер?

Амииии, наследник на роба Спиро, адепт на якобанкянската диктатура, на практика самогилотиниран...
цитирай
52. blackpredator - jeremy231,
05.07.2014 17:08
разликите съм ги описал в постинг.
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2013/07/09/voinishki-spomeni.1128130

За недостатъчно интелигентните...
цитирай
53. blackpredator - favn56, мдаааам,
05.07.2014 17:09
според длъжностната характеристика на фавн, си защитник на селяните и овчарите.
Добре го правиш!

Според по-късната митология си получовек-полукоза, духащо на флейта.
Моля те, не моята...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6987589
Постинги: 1470
Коментари: 18444
Гласове: 25528
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930