Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2022 19:57 - НА ПРАВ ПЪТ СЪМ !!!
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 4827 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 21.11.2022 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

“ 3. The mountain hvar4ilotonaBaBa - Мнението ми за блога Ви!

07.11 09:33

Просташки, рашистки, нито един Ваш постинг не прави смисъл. Такива са и тия, дето Ви химнословят, ето една мисъл на нивото на Вашите:

""Украйна често се сравнява с черна дупка, в която изчезват всички оръжия, доставени от Запада". “

 

                Моят кратък коментар в превод на език, разбираем за визионера : 

image

                 Умирам си от кеф и обичам да чета подобни откровени, хвалебствени и        съдържателни анализи на написаното от Мен в Светия Ми забележителен и    съдържателен  блог. 

 

                Това Ме кара да мисля и вярвам  най-убедено, че Съм на прав път !

 

                           Амин, Машаллах и Аллилуя , MY Sisters & Brothers !

 

       PP. Бая умувах как да коментирам едно подобно гъделичкащо егото признание.

             Мисля , че драснах нещичко, но все още не съм напълно  убеден, че съм го пълноценно оценил.

     Затова моля, Dear Sisters & Brothers, дайте Ми съвет  - как бихте постъпили Вие !

     Ваш © St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij - Honorary General major Comodor of First women"s body division of Taratancian armed forces.

   image







                  Поздравявам Дебила с парче по негов вкус 

                            с най- здравословни пожелания : 

 

 


 

 






Тагове:   забавление,


Гласувай:
8



1. elenkokoschkov - Молодец!
23.11.2022 06:13
Так надо держать!:):)!!
Нека вали, нека вее,
Ич през хуя да ти не е!
:)!:)))))!!
цитирай
2. kvg55 - born,
23.11.2022 20:19
Свети,
това "не прави смисъл" ми напомня за бае Коста. Това е негов израз.
А "Украйна често се сравнява с черна дупка, в която изчезват всички оръжия, доставени от Запада" ми се види като мой коментар.
Ако е така, поласкан съм, че ме цитират.
Такива като The mountain hvar4ilotonaBaBa трябва да се популяризират за пример на подобните тям подобаващо, както си направил.
цитирай
3. born - Так надо держать!:):)!! Нека ...
28.11.2022 19:30
elenkokoschkov написа:
Так надо держать!:):)!!
Нека вали, нека вее,
Ич през хуя да ти не е!:)!:)))))!!


Ич през @уя Ми не е ! :)))[/quote]
цитирай
4. born - Свети, това "не прави смис...
28.11.2022 19:37
kvg55 написа:
Свети, това "не прави смисъл" ми напомня за бае Коста. Това е негов израз.
А "Украйна често се сравнява с черна дупка, в която изчезват всички оръжия, доставени от Запада" ми се види като мой коментар.
Ако е така, поласкан съм, че ме цитират.
Такива като The mountain hvar4ilotonaBaBa трябва да се популяризират за пример на подобните тям подобаващо, както си направил.


Популяризирането на Мъдрите Ти мисли е Мое задължение и чест, Уважаеми Колега Преподобний и тоже СветИ !
© St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij & ...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4626409
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930