Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2022 10:45 - Спомени от комунизЪма
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 2556 Коментари: 32 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


През 1970, невръстният предатор ходеше с батковците комунисти на митинг "Свобода за Анджела Дейвис!"
Тогава за първи път чу лозунгът на Черните пантери - „Вие сте или част от проблема, или част от решението“.
Произнесен малко по-рано от Елдридж Клийвър - партиен секретар на негрите предатори.

Преплете ми се тоя спомен с лозунг на сондьорите у Воркута:

"Ако не сте част от разтвора, вие сте част от утайката!"

image   image






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vencivaleri1951 - Гочето не разбира
18.01.2022 12:49
Той никага не би разбрал Маркес например когато казва , че ще си позволи да цитира Достоевски, когато казва: "Никой не заслужава сълзите ти, а който ги заслужава, няма да те разплаче" А Достоевски казва, че " Никое бъдещо щастие не заслужава сълзите на едно дете/днес б а/ Гочето написа че никакъв просперитет не заслужава страданието/За Китай говореше/ и никой няма да може да го убеди, че това не е негова мисъл, защото формата на изказа е различна. Вероятно не осъзнава и , че само пунктуацията прави абсолятно еднакви думи във фрази, фразите коренно различни. Христоматиен пример е : Да се обеси! и Да се обеси?
Ще споделя в случая за една моя авантюра . Преди години редвно играехме мачлета в махалата. След едно такова , освен губещия отбор, почерви и един приятел/известен наш журналист, а и майстор на късия разказ/ за издадена книга. Почнаха тостове и похвали за него, а аз си замълчах, макар , че бях прочел книгата. Попита ме, а аз казах , че си губи времето с книги еднодневки и , че талантът му го задължава да не го хаби за кримки за плажно ползване. /Не че съм против тях, но въпросният човек има талант , а и добър социален статус да си губи времото с леки и бързи книжлета, които на втория ден забравяш/ Той се обиди и каза , че е лесно да се критикува, но не и да се направи. От дума на дума се сбутахме и аз се поизсилих малко, че въпреки дислексията ми иза месец два ще направя книга, която ще се продава, стига да ми направи коректурите. Подпийнали се и обзаложихме. След два месеца , той призна , че е загубил и , че престава да се занимава с кримки, защото се е "появил автор" по добър от него. На своя глава след редакция и коректура от негова страна , бе я дал на Издателство. Излезе в не малък тираж за днешно време-3000 бройки, има и второ издание, а се върти и на вторичния пазар. Издателството поиска и втора част , и трета дори получи. Почнах дори да се мисля за автор-чонек винаги е в състояние да се самозалъгва-все пак не до толкова , че да кажа, че съм писател например, поради което бързо "изтрезнях"
Защо обаче пиша това.
Бях озаглавил "полюцията " си "Гаднярът" и резонно издателят ме извика и каза , че не е редно да ползвам чуждо заглавие-веднага се сетих за филма, още повече, че главната роля бе поверена на любим мой човек-Кантона Сконфузих се и се извиних и докалкото вече работеха по нея предложих да възмездя разходите. Тя отказа , и каза , че тази книга ще се продава-сменихме заглавието на "Злобаря" Тоест можеш без да искаш да станеш Плагиат, не е престъпление-всеки ден минава толкова много информация през нас, а и можеш да направиш нещо индентично , но независимо. Първият по време е и първи по право и е необходимо само да го признаеш, което при нашия "Нарцис" нама как да се случи.
А иначе Злобарят и тези след него продължения си се продадоха. Нищо чудно утре Джорето да ми я изтипоса на плотчето и после да я оплюе. Но пак няма да е пръв-аз съм я оплюл преди него, макар, че ако се прочетат рецензиите , не са лоши Предговорът направо ме ласкае, но сициализъмът ме научи да чета и аз знам прекрасно , колко съм ниско в тази координатна система.
цитирай
2. starforlife - Ха ха ха ха. ОК, да ви удостоя с малко внимание и двамата.
18.01.2022 13:20
Първо теб, Пръцко. При все, че самият "спор" (кавичките са, защото за мен не е такова нещо) е идиотски, но вие сте по идиотиите.
Значи: Като ти познаваме ходенето на срещи (предаторсконадувайки се какъв си видиш ли мъжкар и какво ще ми се случи), визирайки "Тетевен", то смея да си мисля, че ако описваното от теб ходене е реален факт... Защото ти си по празноперченето, отново дори само "Тетевен" го доказва... То ти си ходил, за да смучеш пишките на батковците.
Ако все пак трябва да съм малко по-сериозен, то тогава да те попитам защо въпросният Елдридж Клийвър да не е ИЗПЛАГИАТСТВАЛ фразата от Уейн Дайър? М?
Все пак вторият е Психолог с публикувани трудове по онова време, а и доста по-рано и какво пречи, АКО Елдридж Клийвър НАИСТИНА Е ИЗПОЛЗВАЛ ИЗРАЗА... Защото това ти по никакъв начин не можеш да докажеш, докато за Уейн Дайър това е факт и е много по-вероятно "твоят" "идол" да е копирал "моя"...
И защо ти не търсиш сметка в един от двамата, а в мен и то на базата на история, която просто може и да си измислил, а моята е доказуема и дори доказана спрямо мисълта МИ на базата на снимка от преди вече 35 години?
А като казах "мисълта МИ", та да попитам отново:
КАК ТОЧНО ДА ИЗПОЛЗВАМ КАВИЧКИ ЗА ДУМИ, КОИТО КАЗАХ, НА БАЗАТА НА ЧУЖДИ СА ИЗКАЗАНИ, НО ДОСТА ПРОМЕНЕНИ И ДОРИ МНОГО ПО-ГОТИНО ШЛИФОВАНИ?


Колкото до пърдеца от първи коментар, то:
Звънци, не ти вървят опитите за вменяване, пич.
Колкото и с тези неща да се опитваш да се изкараш начетен и чел, то си остава фактът, че крайната ти неграмотност превръща в нищожни такива твои претенции.
Ти за пунктуация ще говориш?!
Ти?!
На когото грамотността е като на второкласник?!
Хааааааа ха ха ха ха.

И не, нито копирам Достоевски, нито когото и да е при говореното за Китай.
А твоята човеконенавист да оправдаваш масовите убийства на ККП, защото видиш ли държавата... Определяйки една кървава власт като олицетворение на същата...
Е хайде малко себерефлексия и срам, м?
Защото същото го вършехте и вие, комунягите: Избивахте или заточвахте в лагери несъгласните с властта и идеите ви.
А сега можете да си ширите идеите както ви скимне не само тук, в Интернет, а и по реални паланки.
И никой не ви вкарва в лагери за това.
А бил ли трябвало, м?
цитирай
3. blackpredator - Венци,
18.01.2022 13:27
аз за разлика от тебе, мога да напиша само хайку :)
затова и те ценя
Джорко е израстнал с комплекси
духовния му онанизъм понякога ме забавлява,
по-често изпълва със съжаление..
виж делиорманеца ме кърти
как изпъва късия интелектуален врат
бабата дърпа
жираф не получается :)))
цитирай
4. starforlife - ~
18.01.2022 13:36
~ 3. blackpredator
Не, че е съществено, но понеже си направил опит коментарът ти все пак малко от малко да е нормален.
Та:
- 1-во: Осъзнаваш колко си програмируем на ниво съзнание и мисловни модели, нали така?
С това визирам жираф-следата в "умния" ти коментар.
- 2-ро: Другият трол от съмишлениците ви, ЕленКокошков или както там се падаше, ще ти направи ли сега забележка за липсата на главни букви? М?
- 3-то: И "духовния", както и "делиорманеца" трябва да са с пълен член, "грамотнико".
Да, не е съществено, но все пак твоят пък онанизъм изисква да се стараеш поне члена да си напълниш, ако не консервената кутия на раменете.
И обратното: В постинга ти пък, на "лозунгът" трябва да ми изпразниш - ха ха ха - члена, неграмотнико.


~ 4. panazea
Хаааааа ха ха ха, че то ти си един от най-големите тролове тук бре!
Дори само с идиотските си постинги по 7-8 на ден, основно с идеята като около"градския" да присъстваш на началната страница на блога.
Колкото до търкането с люта чушка, ами отново смЕх.
Защото Пръцко не само имаше възможността да се пробва, а дори се заканваше (ах каква черна пантерааа), но уви - не се яви да докаже мъжеството си.
Защото ВИЕ сте велики както винаги само на думи.
От време оно.




ПС: И, Пръцко, къде го около"градския" да ти гласува за мекането?
Не за друго бре, а понеже мога да покажа явно негово лицемерие по този въпрос и грамотността.

Колкото до започващия пънене отдолу... В светлината, че ДНЕС Е ВТОРНИК...
Що не взема да му покажа малко "комплески" и му отнема за известно време думата?
Не за друго бре, а понеже така правехте вие, комунягите, някога и от време на време, при все да е в разрез с някои мои принципи, трябва и така да бъдете сритвани!
(Час примерно - ха ха ха ха)
'Айде останете си със здраве, левациии.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Виж Джорко,
18.01.2022 13:48
Пак не разбираш какво ти говори Блеки в момента, какво ти пиша аз много пъти. Ти си понесъл" вного тежък кръст"-да изглеждаш на 6 във всичко-или както е казал класикът " У теб всичко е красиво и очите и душата и..." Христос е грешен, но кой е той пред теб?
Ето непрекъснато ми казваш, че съм зле с правописа и защо ми го казваш-да съм твърдял някога обратното. По същата логика можеш спокойно да ми кажеш, че съм панкьор, защото летя, по скоро летях когато е много необходимо, а далечни полети просто вече не ме търси. Споделих тук, че на сърф получавам морска болест и това пак е неувереност и подсъзнателен страх, защото на лодка или кораб я нямам. Споделял съм , че съм бил слаб ученик и още много конфузнии ситуации с мен. Тоест споделял съм , че съм нормален средностатистически представител на хомосапинес със своите проблеми , а и так там постижения. Хората с комплекси никога не го правят. Те или са мълчеливи , или превъзнасят своите мними , или реални успехи. При тях всичко е най добро- кръвно, пишка, успех в училище, успех в професията, успех социален, успех сред жените...
При теб Жорко всичко е низ от успехи и ти епистоларно "съсипваш" всеки който се усъмни в това
Ето днес пак "Тетевен". Европейски шампион по самбо тръгва да се бие на уговорена среща с непознат, за да се покаже колко е по-най!? И го споменаваш редовно от години. Та ти нямаш представа от нагласата на подобен тип спортисти. Да тръгне европейски шампион на махленско мордобитие.
Защо? Какво да докаже? И какво би доказал ти, яко набиеш Блеки , или мен. И какво бих доказал аз , ако сторя с теб същото. Силните хора подминават подобни моменти, защото са над тези неща и нямат комплексите на паравенюто. А и знаят , колко лесно стават нещата от играчка плачка.
И понеже говориш за Китай. Китай през последните 100 -150 години преди промените е предимно жертва
Нападали са го японци, англичани, американци/а и руснаци в известна степен/ и са вършели ужасни неща спрямо китайския народ без никакъв реален повод, освен жаждата за влияние и плячка. НАТО в последните 20 години е употребило над живи хора над 330000 бомби и ракети-част с обеднен уран. Убити са милиони, унижили и унищожили са държави, много милиони хора са прогонени от дом и родина
Англосаксонците убиват и зверствата защото исакт строх и подчинение Ти искаш от мен да им симпатизирам, когато са убили хилади мои сънародници в България и бивша Югославия. Когато бомбардираха София и Белград Кого е бомбардирал Пекин-посочи един случай, една страна? Сламките на Китай в очите им виждаш, но не и гредите, горите впрочем не виждаш в очите на Запада
Никой не е клал и зверствал повече от западният човек!!! Ще там последен пример -италианските майки подават на Суворов децата си да ги богослови, макар и православен. И го правят защото руската армия озовала се като победител на "Ботуша" не прави нищо , което правят победителите обикновено.
Подобно отношение имат солдатите и в Париж, във Виена също. Англоговорящият и германецът убиват, затварят и не защото са лоши, а защото им е наредено
А им е наредено , защото трябва за вселяват страх и го постигат. От руснаците не се ужасяват и за това след време италианците са под Сталинград. Да, повече няма и да помислят, но сбъркаха защото сбъркаха човечното отношение със слабост , и жестоко платиха. В момента пак се бърка относно Русия и Китай и се боя , че отново ще са на "поправителен"-за кой ли път

[quote=starforlife]Първо теб, Пръцко. При все, че самият "спор" (кавичките са, защото за мен не е такова нещо) е идиотски, но вие сте по идиотиите.
Значи: Като ти познаваме ходенето на срещи (предотарсконадувайки се какъв си видиш ли мъжкар и какво ще ми се случи), визирайки "Тетевен", то смея да си мисля, че ако описваното от теб ходене е реален факт... Защото ти си по празноперченето, отново дори само "Тетевен" го доказва... То ти си ходил, за да смучеш пишките на батковците.
Ако все пак трабва да съм малко по-сериозен, то тогава да те попитам защо въпросният Елдридж Клийвър да не е ИЗПЛАГИАТСТВАЛ фразата от Уейн Дайър? М?
Все пак вторият е Психолог с публикувани трудове по онова време, а и доста по-рано и какво пречи, АКО Елдридж Клийвър НАИСТИНА Е ИЗПОЛЗВАЛ ИЗРАЗА... Защото това ти по некакъв начин не можеш да докажеш, докато за Уейн Дайър това е факт и е много по-вероятно "твоят" "идол" да е копирал "моя"...
И защо ти не търсиш сметка в един от двамата, а в мен и то на базата на история, която просто може и да си измислил, а моята е доказуема и дори доказана спрямо мисълта МИ на базата на снимка от преди вече 35 години?
А като казах "мисълта МИ", та да попитам отново:
КАК ТОЧНО ДА ИЗПОЛЗВАМ КАВИЧКИ ЗА ДУМИ, КОИТО КАЗАХ, НА БАЗАТА НА ЧУЖДИ СА ИЗКАЗАНИ, НО ДОСТА ПРОМЕНЕНИ И ДОРИ МНОГО ПО-ГОТИНО ШЛИФОВАНИ?


Колкото до пърдеца от първи коментар, то:
Звънци, не ти вървят опитите за вменяване, пич.
Колкото и с тези неща да се опитваш да се изкараш начетен и чел, то си остава фактът, че крайната ти неграмотност превръща в нищожни такива твои претенции.
Ти за пунктуация ще говориш?!
Ти?!
На който грамотността е на второкласник?!
Хааааааа ха ха ха ха.

И не, нито копирам Достоевски, нито когото и да е при говореното за Китай.
А твоята човеконенавист да оправдаваш масовите убийства на ККП, защото видиш ли държавата... Определяйки една кървава власт като олицетворение на същата...
Е хайде малко себерефлексия и срам, м?
Защото същото го вършехте и вие, комунягите: Избив
цитирай
6. starforlife - ~ 6. vencivaleri1951
18.01.2022 14:55
Венци, дадох ти час време да осмислиш какво да напишеш, а ти отново снесе лъжи и преиначаване.

Ще взема отношение само по едно:
АЗ НЕ СЪМ ТРЪГНАЛ КЪМ "ТЕТЕВЕН", ЗА ДА БИЯ ПРЪЦКО!
Запомни го много добре.
Та нали с един удар ще го убия бре, лицемере!
Или най-малкото ще му счупя това, което е на пътя на удара.

Отишъл съм, защото:
- Първо, работейки в 99,99% от трудовия си път (който не е малък, 28 години е, тоест, непрекъснат) без началник над мен, можех да отида когато и да каже льольото. И го показах, доказах и направих. И е ставало не само спрямо този женчо всъщност.
- Второ, ако не бях... Ах само да не бях... Какво мъжеене щеше да е.
А сега всички знаят, че въпросният е мишок. Той сам го доказа със страхливото си покриване.
Естествено, ако беше дошъл с приятелчета... Както се опитваха да ме разубедят тогава някои... Както и САМО, АКО проявяха глупостта да посегнат все пак на както казваш "европейски" (което си е факт де)...
То пак едва ли бих удрял и ритал.
НО ОПРЕДЕЛЕНО ЩЯХ ДА ИЗМЕТА ПЛОЧКИТЕ ПРЕД "ТЕТЕВЕН" С ТЯХ.

Самбо означава самоотбрана без оръжие.
При все да си хапал пубиси когато уж си го тренирал, поне това трябваше да научиш. Както и това, че обувките се казват самбовки, а облеклото е куртка, а не кимоно като при джудото (по което не пропускай медалите ми също - ха ха ха), а не и с това да се излагаш, ВсочколожкийПрофесоре.
Ключовата дума тук е самоотбрана, защото за оръжието не е и вярно.
Тоест, ограниченията ми падат точно в момента, в който някой келеш (като Пръцко) ме помоли да разхвърлям кокалите му по плочките с неблагоразумието да посегне.
А, че ще има и тогава сигурно счупвания, ами сори - да умее поне да пада.
Ха ха ха ха-йде, останете се със здраве, но да ти пренеса реплика и тук:
Венценче нещастно...
ти ли говориш за плагиатство бе, плазмодий?
Какво ми висиш в блога като сАпол и го мърсиш?

Ти ли ще ми даваш акъл какво да публикувам и какво да пиша?
Я марш със строева стъпка в блоговете на Панацейковци, Гочовци ИКОНОМЧОВЦИ, да им ближеш кротко задника.

ПС: ПРЪЦКО... И ние обичаме майка ти!

'Айде сега мълчаливо прочети коментара ми при мен, първия под днешния ми постинг, и проследи линковете, за да схванеш, че това не съм аз, а любимият ти кореш и проумееш колко смешен си когато за мой пошъл език балалайкаш.
цитирай
7. starforlife - Всъщност, Лицемере... На Другар51-ви говоря. Понеже си не толкова умствено ограничен, а кьопав и без никаква амбиция, та ще ти помогна направо тук:
18.01.2022 15:18
Понеже в случая например няма да можеш да последваш линка
https://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2014/11/06/otnovo-deca-ubiti-sled-artileristka-strelba-v-donecko-uchili.1311027
и там да сравниш с 8-ми коментар, то отвори постинга си "Отново деца убити след артилеристка стрелба в донецко училище" от 6-ти ноември 2014-та и прочети въпросния 8-ми коментар.
И да ти показвам ли моя език по онова време, за да видиш колко различен е от това, с което ще продължавам да ви ебЪ в гАзЪ или само в светлина на 11-ти пак там, да допълня, че майките на комунягите ги обичаме?
ОТЗАД!


И не, Лицемер51-ви, не ровя из блога ти да търся компромати спрямо вас.
Просто когато писа, че видиш ли съм се бил хвалел с това "Надежда" мен да хареса, се присетих за една твоя хвалба за връзка твоя с прима-балерина и точно за 0,31 секунди Гугъл ми показа резултати.
Така (знаейки как да огранича търсенето на Гугъл само до твоя блог, за да е максимално ефективно и резултатите да са 39, а не 3 милиона и 900 хиляди) не само прочетох пудрата ти от тогава по отношение на примата, а и този коментар на икооооококококото.
И огледално ви го върнах.
Както правя в 90% от времето: С вашите цинизми, по вашите сури.

И още едно не, Лицемер51-ви.
Не ми е проблем да си неграмотен, какъвто си. Това си е само твой проблем.
Въпросът е, че неграмотните като теб е трябвало да са лешпери в "Козлодуй" (примерно, по една твоя пудра), а не да са отговорни кадри и то на нищо друго като база и основа, освен на базата на родовата си, тоест партийна семка. И на които други им вършат работата.
Затова и дотам я докарахте.
Схващаш ли, социални паразите?
цитирай
8. vencivaleri1951 - Виж шишко,
18.01.2022 16:29
Аз в Козлодуй съм бил и на друг национален обект също, а най загубеното и като финанси, и като удолетворение време за мен е било като бюджетар
От 92 ра година работя само за себе си и нямам и един подпис на ведомост, която не е утвърдена от мен
Тоест моята неграмотност не е попречила през времето на десетки души да поверят финансите си на мен. Аз се съмнявам , че и профилите ти биха оставили и 5 лв под твой контрол.
Ти наистина ли мислиш, че поне един човек/дори Гетьо/ вярва на фантасмагориите ти -Баронът лети с гюле, ти с плотчето си.
Да споменал съм за балерина-тогава не беше прима, а стажант. После е станала, встрани от мен. И да съм написал, че ме е харесала, че ме е избрала измежду много други. Студентска връзка-аз от Университета, тя от школата на Маринка -връзка , като десетки други.
Стажантка и студент в началото на професионалното си развитие-моето с нищо не отличаващо се, тя найстина прима и професор по късно -но това, до и с друг мъж до себе си. Харесвам жените/а и те са се отнасяли общо взето със симпатия към мен/ и харесването започва с уважението си към тях. Ти спомена за пубис , като смяташ , че просташки съм се изказал Не , аз споделих случка от живота си, рефлективната ми реакция на един "сбъркан ключ" Не мисля, че ти би направил нещо друго по време на състезание с тестисите на противника си.
Мен самбото не ме е интересувало, нямал съм и успехи. Знам /и от опит, че съвсем различни неща са уличния бой и спортния. И ако казваш , че уличния боец няма шанс, то значи не си в час-и практиката нееднократно го е доказвала, за съжаление понякога фатално.
Никога обаче не бих се изразил неуважително за приятелка, съпруга, а и в повечето случаи за която и да е жена. Да ти спомена ли , какво си говорил на Юлка, а и ва злуги блогърки. За сочтвената си съпруга ни обясняваше, какво си миела!? Не е необходимо да си психолог, да забележиш комлексите ти , обвили те като корабни въжета. Ти си нелицеприятен и пренебрежителен с жените , не защото си съблазнител, а защото си отхвърлян. До теб могат да виреят само жени, които са загубили достойнство и позволяват да се ежиш ругаейки и, или когато смяташ, че си забавен, да коментираш гениталите им , или части от тях. Това го правят мъже , които имат проблем с "мъжествеността си" И това не е мое заключение, а на корифеи в психологията.


[quote=starforlife]Венци, дадох ти час време да осмислиш какво да напишеш, а ти отново снесе лъжи и преиначаване.

Ще взема отношение само по едно:
АЗ НЕ СЪМ ТРЪГНАЛ КЪМ "ТЕТЕВЕН", ЗА ДА БИЯ ПРЪЦКО!
Запомни го много добре.
Та нали с един удар ще го убия бре, лицемере!
Или най-малкото ще му счупя това, което е на пътя на удара.

Отишъл съм, защото:
- Първо, работейки в 99,99% от трудовия си път (който не е малък, 28 години е, тоест, непрекъснат) без началник над мен, можех да отида когато и да каже льольото. И го показах, доказах и направих. И е ставало не само спрямо този женчо всъщност.
- Второ, ако не бях... Ах само да не бях... Какво мъжеене щеше да е.
А сега всички знаят, че въпросният е мишок. Той сам го доказа със страхливото си покриване.
Естествено, ако беше дошъл с приятелчета... Както се опитваха да ме разубедят тогава някои... Както и САМО, АКО проявяха глупостта да посегнат все пак на както казваш "европейски" (което си е факт де)...
То пак едва ли бих удрял и ритал.
НО ОПРЕДЕЛЕНО ЩЯХ ДА ИЗМЕТА ПЛОЧКИТЕ ПРЕД "ТЕТЕВЕН" С ТЯХ.

Самбо означава самоотбрана без оръжие.
При все да си хапал пубиси когато уж си го тренирал, поне това трябваше да научиш. Както и това, че обувките се казват самбовки, а облеклото е куртка, а не кимоно като при джудото (по което не пропускай медалите ми също - ха ха ха), а не и с това да се излагаш, ВсочколожкийПрофесоре.
Ключовата дума тук е самоотбрана, защото за оръжието не е и вярно.
Тоест, ограниченията ми падат точно в момента, в който някой келеш (като Пръцко) ме помоли да разхвърлям кокалите му по плочките с неблагоразумието да посегне.
А, че ще има и тогава сигурно счупвания, ами сори - да умее поне да пада.
Ха ха ха ха-йде, останете се със здраве, но да ти пренеса реплика и тук:[quote]Венценче нещастно...
ти ли говориш за плагиатство бе, плазмодий?
Какво ми висиш в блога като сАпол и го мърсиш?

Ти ли ще ми даваш акъл какво да публикувам и какво да пиша?
Я марш със строева стъпка в блоговете на Панацейковци, Гочовци ИКОНОМ
цитирай
9. starforlife - ~
18.01.2022 17:15
Хаааааа ха ха ха
От 16:29 (сървърно време), когато коментарът ти беше на "Виж шишко"...
Където "шишко" е обръщение и пред него СЪЩО трябва да има запетайка... А го подчертавам, защото последващата е опит за уж грамотно писане...
До настоящия момент, 17:14, ти написа 424 думи, 1893 символа.
За точно 45 минути!
Текст, който се пише (от мен) за 10-тина.
Бааси и тюфлека!

Аз ще взема отношение само по две неща обаче.
Защото и двете са просто ЛЪЖИ или поне преиначаване, а не, че и останалото не е такова.

- 1-во: Къде точно аз казвам някоя да ме е избрала, цитирам те: "избрала измежду много други"?
Къде?
На тази бригада бяхме не повече от 15-тина момчета и 4-5 момичета.
Тоест, отново рестото по отношение на фрустрациите ти си е лично твое и за теб.

- 2-ро: Кога и къде казвам, че споменаването от теб на "пубис" тогава е нещо пошло?
Кога и къде?
Ами крайно смешно е бре, ХапиПубисчо!
Смешно в светлината на "европейски", отново те цитирам, но то си е факт, да се пудриш по отношение на спорт, при тренировки по който ти хапеш момичето, което ти е събрало кокалите на кълбо.
По пубиса го хапеш!
Не е ли смешно?
О неее, не това с хапането, то е жалко.
Не е ли смешно да ми се пудриш по отношение на този спорт в светлината на практиките ти?

Осъзнаваш ли, че когато и да си отвориш мършясалата уста, от нея излизат преиначавания и лъжи. В случая само по тези две точки от идиотията ти - опити за вменяване не неща, които нито към си помислил дори, а още по-малко да съм казал.
Пациент.
Пациент трябва да си на жена ти.
А не съпруг.
Поне хапеш ли я по пубиса?
Че да не намазват само чуждите булки.
Ха ха ха ха

Или "ближеш кротко задника" (цитирам) на икокото? Примерно.
цитирай
10. zax - . . . . „Вие сте или част от проблема, ...
18.01.2022 17:18
.... „Вие сте или част от проблема, или част от решението“.
.... "Ако не сте част от разтвора, вие сте част от утайката!".

Тя селянията е като въшка, винаги избира да се цвъкне на мегданя /челото/.

Тези два цитата ме карат обаче да се върна към въпроса "кои са". Защото за Процеса освен Матрял и малко Катализатор, трябва мозък и амбиции.

... Останалото е селска шашкъния за добив, дори с цената на подбив.
цитирай
11. blackpredator - Заксе,
18.01.2022 17:41
не фанах нещо от въпроса
иначе, въшка е метафора, но въшльото
се е цвъкнал на челото..
цитирай
12. starforlife - ~
18.01.2022 18:42
~ 14. panazea
Ами не, троле. Грешиш.
Грешиш, ако си мислиш, че аз се състезавам с идиот като въпросния ментален запъртък.
Просто го ритам.
ТУК, подчертавам.
Връщам му поне така онова, което е заслужил от момента, в който е преебал някой кадърен поради партийната си и родова семка и при все неграмотността си, е ебавал мамата (пряко или косвено) на кадърните хорица, та да стигне до там, че да ебе мамата на държавата въобще.
Ако не си схванал, троле, та да кажа: Аз не ритам самия Венци, особено пък като реална личност. Поне това му е плюс, че се е заявил като такъв. Докато ти например си просто трол.
Аз ритам събирателния образ на идиотия и некадъритет, на който Венци е еманация.


А на теб, Звънци... По последното ти балалайкане... Ще кажа още, че това за уличния бияч и превъзходството му пред елитния спортист, може да си го завреш в пубиса, откъдето балалайкащо си го извадил. Няма случай в реалния живот, а не балалайкането и фантазиите като твоите, когато улично келеме да има шанс пред професионлния спортист-боец. Просто няма.
И не може и да има и само празнодумец може да патетира по този въпрос.

Тук има Дама... От онези, които не могат да ме дишат според теб... Понеже видиш ли отново според теб съм простак и циник... Която знае, че в живота ми е имало и отрязък, в който съм припечелвал допълнително с боеве.
Почти всеки път, когато съм излизал на арената да се бия, тя е била преди това до мен и АЗ Й БЛАГОДАРЯ тук и сега задочно, а от известно време съм се замислил да го направя и вербално и публично, но от нея ще зависи дали ще ми го позволи.
Така, че, Балалай51-ви, хайде и за бой да не ми менторстваш, м?
Хапи там пубисите и си мисли, че фразата "сбъркан ключ" не е крайно смехотворна, освен в очите на нищо незнаещите.
Ключът като техника не може да е сбъркан или нещо от сорта.
Той или е налице и съответно може да осакати, или не е и тогава няма ни най-малко физиологично въздействие в/у заключения.
Тоест, спри да се излагаш с опитите ти да блестиш или се оправдаваш.
Просто ставаш още по-смешен.
цитирай
13. starforlife - А, да, и още нещо, Лицемер51-ви:
18.01.2022 19:07
Остави в случая Радо да заяви, ако реши дали ми вярва и за какво или не.
Ето това е комуняшкият ви манталитет: да си мислите, че сте последна инстанция.

Десетки са, казал съм го, съблогърите и съблогърките, които не само с удоволствие са се срещали с мен, а в повечето случаи те са искали това да се случва и с които продължаваме да поддържаме каквато можем връзка.
Факт, който сега да "свирна" - поне 7-8 за които и вие сте убедени, че са реални, ще го потвърдят.
От тях поне 3-4 ще са Дами и, ако го направят - ти ще им кажеш ли в лицето, че са боклуци щом харесват такива като мен?
М?
Защото на срещалия се реално с теб твой кореш, примерно, на мен лично не ми е проблем и фейс ту фейс да му кажа, че е льольо или каквото ми се иска да му кажа.
цитирай
14. vacsine - Олеле! ИИ13 и тук успял да се включи.
18.01.2022 19:56
Олеле! ИИ13 и тук успял да се включи.
цитирай
15. kvg55 - blackpredator,
18.01.2022 20:46
Ти си едно щастливо изключение, щом си живял в комунизма!
Аз живях само при социализма. И понеже бях млад, беше ми интересно.
И сега ми е интересно, но по друг начин. Но пак очаквам и се надявам да доживея разпадането на буржоазното общество.
Никога не съм предполагал, че толкова много кратунковци ще се народят сред народа.
цитирай
16. blackpredator - вие двамата спамещи
18.01.2022 21:16
още буквичка и ще ви изтрия..
цитирай
17. starforlife - А бе, Пръцко, нЕма лошо, че ни изтри, все пак наистина беше флуд спрямо темата, но...
18.01.2022 22:19
... Но да ти задам все пак още веднъж въпросите точно по темата:
Значи, въпрос 1-ви:
На базата на това, че Уейн Дайър е известен Психолог в Щатите по онова време и фразата му "Задавай си въпроса дали си част от проблема или си част от решението" я има в негови научни трудове и книги... Тоест, е доказуема, а тази на Елдридж Клийвър не само не е, а е много по-вероятно именно той да е копирал от първия, а не обратното, но ти него не обвиняваш в плагиатство а милиНкият - ха ха ха - мен...
Както и всъщност това, че фразата при Уейн Дайър я има и под друга форма като "При участие в конфликт ти не може да си част от решението, а си част от проблема"...

И съответно въпрос 2-ри:
Кое казваш е плагиатството в МОЕТО "Не бъди част от Проблема - стани част от Решението" и защо трябва да го поставям в кавички като не го е казал никой от двамата в случая, а смея да твърдя и друг преди мен?
М?
цитирай
18. blackpredator - бегеман13
18.01.2022 22:42
със сичките си кусури е пич и сам си изтри коментарите
че си абсолютен, безсрамно нахален плагиат, пораснал
за два часа до метър "82" е ноторен(!) факт
в тоя случай обаче, не аз споменавам плагиат, а ти
да, Дайър го споменава многократно в Spiritual Solution,
но негърският митинг е години преди публичния Дайър

и не ми спами, просто ще те изтрия
нищо ново не си казал досега, освен обичайните,
наивни тъпи клишета
не се вместваш в рациото..
цитирай
19. panazea - Блеки , аз също си изтрих коментарите ,
18.01.2022 22:50
за да намаля всеобщата ентропия .
цитирай
20. starforlife - ~ 18. blackpredator
18.01.2022 23:02
Виж сега, нещастнико...
- 1-во: Льольо13 добре си е изтрил коментарите, защото надявам се да е осъзнал колко е смешен.
Особено с това за Българската федерация по самбо и да ме пита такива глупости, когато съм му дал толкова отговори.

- 2-ро: Повтарям, че за Уейн Дайър е доказуамо по отношение на фразата, а за въпросния, цитиран от теб, НЕ. Факт!
Или ще ни убедиш в противното? Ми давай.

- 3-то: Дори обаче да приемем, че фразата е на този, за когото твърдиш... Особено в светлината, че за него пък за първи път тук от теб чух... Или това ме превръща в невеж? М?
Как казваш да поставям кавички на думи, които не са на нито един от двамата, а МОИ?

- 4-то: В този случай не само, че точно ти забалалайка за плагиатстване още преди Коледните празници, а точно като пълен нещастник, какъвто си, накова на лични Венци да се излага наместо теб.


Колкото до порастването ми...
Ти, женчо, имаше шанса да се изправиш до мен и да сравним ръста и телосложенията си. Ама така прямо и отвесно, показателно и пред всички да ги сравним.

В личната ми карта си пише:
Ръст: 180 Цвят на очите: ПЪСТРИ.
Да ти я покажа ли веднага на видео, закрил все пак някои лични данни?
М, пръдльо?

Естествено, че ще ме изтриеш.
Но сам знаеш, че няма да е поради никаква друга причина, а поради безсилието ти пред фактите.
цитирай
21. starforlife - Ами ето, Пръдльо, показвам:
18.01.2022 23:18
https://www.youtube.com/watch?v=Xv6TKHLkoeY

Така, че 180 см.
(Плюс без нулата за жена ти - ха ха ха. ОТЗАД!)
Оттам насетне продължи с фрустрациите си, Смотаняко. Защото и тази си фрустрация я размяташ повече от година и тя показва колко не само си смешен и жалък, а колко е и ограничено въображението ти нещо друго да измислиш.

И пак да повторя: Защо не се изправи до мен, че да те видим какъв си мъжага в телосложението?
Или очите ти щяха да са на нивото на кура ми и да се заоблизваш?
цитирай
22. blog13 - бегеман13 със сичките си кусури е ...
19.01.2022 12:34
blackpredator написа:
бегеман13
със сичките си кусури е пич и сам си изтри коментарите


Да - за да те накаже тебе. Ядосах се наистина, че го разобличих тоя как има банални противоречия в гледната точка, както и че няма как да е бил нещо повече от средностатистически льольо в самбото.
И ти взе че напраи какво? Нарече ме и мене спамер.
И си викам, я да се махна, щом е такъв небагодарник.

Но след това си викам - тука нещо не е така.
Та по тоя случай, ми хрумна следната хипотеза: Въпросният идиот, е ваш човек. Той се прави, че ще ви бие, вие изглеждате, като дисиденти, които ще пострадат съвсем скоро за каузата си. Става и интересно.

Обаче не щеш ли, се появявам аз. Разбивам му на тоя лъжите, лъсва голият факт, че няма как да е европейски шампион по самбо. Сега даже гледам, пуснал е линк, как си е снимал личната карта. Самият факт че е пуснал такъв линк, означава едно единствено нещо - тоя наистина е от администрацията на сайта. Въпреки, че му попрегледах блога от началото и той обясняваше в една тема, колко е умен и може да пуска линкове, но няма да каже на другите. Ми няма да каже, щото той си има задна вратичка за правоимащи. А пред другите ще се прави, че е много умен.

Другото което вече не е хипотеза, а е съвсем сигурен факт. Е че, винаги когато някой ме нарече мене "спамер" или "трол", това е доказателство за едно единствено нещо - тоя е част от агентурната мрежа в интернет на властовото статукво. Целта на това гьобелсово повторение от всякъде, е да създаде усещането, че привидно независими хора, мислят че аз съм трол. По тоя начин, се създава претекст по някое време да ме цензорират. Така както ми бе блокиран достъпа до предишния профил в блог беге, без никой нищо да ми казва.
Така както ме блокираха и изчистиха на много други места. Но обвиненията че съм бил трол са сравнително пресни. Но са започнали от един друг сайт - който явно е от монолпола на целия интернет поне в България. Това е то мафията.
цитирай
23. blog13 - 20. starforlife ... 1.
19.01.2022 12:58
starforlife написа:
1-во: Льольо13 добре си е изтрил коментарите, защото надявам се да е осъзнал колко е смешен.
Особено с това за Българската федерация по самбо и да ме пита такива глупости, когато съм му дал толкова отговори.

Дал си ми толкова много информация вече, в целия си блог (въпреки, че прочетох една малка част само от нея), та ми става кристално ясно, че няма как даси нещо повече от влизал в залата по самбо и джудо, тренирал примерно три години по три пъти седмично. И нищо повече.
Аз още не съм ти дал информация изглежда, че съотборниците и треньорите ми са световни шампиони, треньори и зам треньори на националния отбор, или международни съдии на олимпиади. При това в спорта в който България има най-много медали от СП ЕП и ОИ.
Тренирал съм стотици пъти на един тепих или татами с националните отбори по свободна и класическа борба и джудо.
Бил съм част от отбора който е отборен републикански шампион в спорта в който България беше номер едно в света.
Израснал съм на тепиха.
Познавам от тренировките, училище и живота страшно много спортисти, особено борци.
Правя разлика между такива които са добри спортисти и такива които са посредствени спортисти.
Между добрите също има различни чешити.
Зная как седят, как говорят как ходят. И как ще ме излъжеш, че си нещо което не си? Като те слушам само кви ги говориш и си ми ясен. Може да си инженер, компютърен специалист... и дори сираче от малък. Може да си даже от Пещера, поради което си влизал разбира се в залата по самбо.
За компютрите може много да знаеш (и за пълните и празни членове), но просто не можеш да си представиш, кви смешки говориш, относно физическото натоварване. Да пренесеш за месец и половина 400 тона слама и да си мислиш, че тва е много. Знаеш ли Антонио Кръстев кво разправя, като го питат верно ли е изяждал на закуска не знам си колко пържоли? Може, вика, и да съм изяждал, но след това вдигах 100 тона. И това са 100 тона в максимални килограми. При по-малки ще дигне над 1000. На ден!
цитирай
24. blog13 - Гледай Кривиралчев кво казва: &...
19.01.2022 13:26
Гледай Кривиралчев кво казва: "За девет минути, тежките обръщаха по 20 - 25 тона."
Джудистите тренират по същия начин - виждал съм ги. А най-вече и аз съм тренирал така. А ти не си и виждал.
Но некои неща от поста ти в другия профил са доста обективни. Примерно - да, има такъв термин ОФП.
Много интересна информация даваш за стипендиите по 60 лева (тва кога киловат ел енергия беше 2 стотинки). Също и за заплатата от 1200 лева, дето си взимал през соца. Тва че баща ти е бил милиционер.

Общо взето сега съм озадачен - най-вече за това, дали си луд или се правиш успешно на луд. От писантията ти съм наклонен повече към второто. Но говоренето ти в клипчето, ме насочва към първото.
Поради пълното ми нежелание да си имам работа с откачалници, повече с тебе не бих желал да контактувам.
цитирай
25. starforlife - Абе, хуйчо... На Льольо13 говоря, някой да не се обърка... Добре, че все пак наминах и днес да видя дали Пръцко ме е изтрил, та да ти прочета идиотията.
19.01.2022 14:06
Абе, хуйчо... На Льольо13 говоря, някой да не се обърка... Добре, че все пак наминах и днес да видя дали Пръцко ме е изтрил, та да ти прочета идиотията.
Ще взема отношение само по 3 неща. Относително кратко и повече от ясно за средно интелигентен човек.

- 1-во: Да може да заобиколиш метамодерацията на блога и да цитираш пълноценно линкове в тялото на коментарите, НЕ Е дори компютърно умение, а що остана въпрос на връзки и (модеротарска) помазаност.
ВЪПРОС НА ЖИВ ИНТЕЛЕКТ Е и жалкото е, че когато преди вече 6-7 години обясних как действа нововъведената метамодерация, единствено една Дама, която за идиотите, симпатизиращи на домакина, е прислужница, понеже работи "такава" в Мадрид, та само тя извече самостоятелно Познанието от обяснението ми.
Което, да, признавам, че направих НАРОЧНО несдъвкано и неподнасяйки просто как всички да го можете, защото такива като теб вече бяха заявили идиотията си и пълната липса на "признание" и вече ми сереха на сурата, но се ползваха от това, на което учех съблогърите на всеослушание.
След това през годините съм дал възможността на доста съблогъри, но вече не на всеослушание, както правих в продължение на доста години тук, а само на когото преценя. И то абсолютно без политически и/или идейни пристрастия, представи си.

- 2-ро: Прочетеното от теб за 350-400 тона бали не за месец и половина, защото лятната кампания по прибирането на въпросната слама, сено и люцерна в АПК-то някога, траеше, да не подведа, но 20-тина дни.
И идеята при писането ми там не е ни най-малко вижте ме колко съм вдигал за 20-тина дни на 16-17 годишна възраст, но ти това няма как явно да го проумееш.
Но тук в светлината на видиш ли какъв си борец, та да те попитам: Какво крие зад себе си абревиатурата ОФП? М?

- 3-то: Като си толкова добър борец, а аз видиш ли както там си го описал, става ли така: Снощи от малкия ми син научих, че е починала леля ми, на баща ми сестра му. Погребението й ще бъде в понеделник.
Тоест, от неделя привечер, поне до вторник-сряда следващата седмица, ще си бъда в България.
Става ли да ми дадеш каквито прецениш координати на ЛС (след като те сърби, а не, че аз съм примрял нещо на трол да доказвам) и в този период (неделя-вторник), КОГАТО НЕ ВЛИЗА В КОНФЛИКТ С ВРЕМЕТО НА ПОГРЕБАЛНАТА ЦЕРЕМОНИЯ, да се видим в някоя зала и да проверим кой колко може на татамито?
М?
Рефер ще ни бъде така непознатият ми Иван Нетов, аз имам грижата да присъства.
Ну, давай, СнегурАчка.
цитирай
26. starforlife - ПС:
19.01.2022 14:51
И, Трол13-ти, я покажи къде точно съм споменал заплата 1200 лева по времето на соца?
М?
Защото съм говорел, че толкова съм вземал за въпросните 20-тина дни, но не заплата. Дори реално баща ми се подписваше за тях (на 16 години няма как да работя официално), но си ми ги даваше всичките.
По 5,40 на тон се плащаше.
Смятай, "умнико".
Колко прави 350-400 тона по 5,40 на тон, м?
цитирай
27. blog13 - 1. Ба си артиста! Кво се случва, та си ...
19.01.2022 17:25
1.Ба си артиста! Кво се случва, та си толко надъхан и готов да ме срещнеш на татамито, баш когато са умрели некои твои поредни роднини? Не бих припарил до тоя форум, ако ми се е случило нещо такова.

2. Да провериш кой колко може на татамито - ама забрави да кажеш на къв вид борба. Не че нема да паднеш и на самбо, ама на граплинг доста добре оправям и младежите, дето са по-тежки от мене и в моемента тренират. (упс - малко по-висок съм от тебе, даже и ако съм по-лек, ми се е случвало да надвидвам на контролна среща титуляр от ЦСКА по-късно на републиканското, над 130кг и даже би един два пъти едно време кога имаше спрот - аз съм на 81, сега съм 85)
3. За съжаление не съм склонен да ти обърна никакво внимание, щото вече ти казах, че с откачалки не искам да се занимавам. Не ми е приятно, не нещо друго.
4. За разлика от тебе, когато ми задават конкретен въпрос, не бягам от отговора и отговарям (нищо не ми коства) - ОФП означава Общо Физическа Подготовка. Има и ТТУ. На седмичната програма в залата е написано на некоя врата на залата или в треньорската стаичка, кой ден до обед какво, след обед какво. Как може да ме проверяваш с такива глупави въпроси?
5. 400 тона за месец и половина не са нищо, дори и за 14 годишен борец/самбист. Дори и за двадесет дена не са нищо. Но си написал месец и половина - да ти обяснявам сега и кво си писал - айде нема нужда.
Тез паметни дни дето си работил с по-ниска интензивност и обем от 14 годишните, но за сметка на това само месец и половина. А не десет месеца, както е редно ако си бил истински спортист. То е ясно, че не си бил в спорта - сам ги разправяш едни такива смешни. Па и гладен бил, през комунизма, когато е взимал 1200 лева. Най-смешното е, че майка му му била изяждала яденето и взел та си купил хладилник. Ква е тая жена бе? Тя борбата е и глад. Даже и жажда. При това почти смъртоносна.

цитирай
28. starforlife - ~ 27. blog13
19.01.2022 17:51
Аха, разбирам. Толкова много думи, за да извъртиш както ти падне мои.
Наместо просто да кажеш, че не ти стиска да ти натроша кокалите на татамито.
(Ми то самата дума "татами" ти е определила "къв вид борба", но не е проблем и тепих да е.)
Ех, льольо-льольоооо, ей за това ще те трият из НЕТ-а.
Защото тролове никой не търпи.

Хайде у лево, Левак.
цитирай
29. blog13 - Аха, разбирам. Толкова много думи, ...
19.01.2022 18:30
starforlife написа:
Аха, разбирам. Толкова много думи, за да извъртиш както ти падне мои.
Наместо просто да кажеш, че не ти стиска да ти натроша кокалите на татамито.
(Ми то самата дума "татами" ти е определила "къв вид борба", но не е проблем и тепих да е.)
Ех, льольо-льольоооо, ей за това ще те трият из НЕТ-а.
Защото тролове никой не търпи.

Хайде у лево, Левак.


Бе ти и без друго ще избягаш, ако се съглася. Или ще го удариш на лафче, и сладка бира у некоя кръчма. Аз бира не пия. С биропийци не се занимавам. С откачалки също. Ясно е че си тлъстак. Аз не съм - и вчера тичах двайсет километра гол до кръста и направих стотина набирания и още толкова лицеви опори . Преценявам ли правилно, че скоро не си тичал? Колко набирания ще направиш на веднъж? Тлъстак биропиец, ама па за сметка на това идиот. Вика ме за нещо - да пиеме бира. Не искам.
цитирай
30. elenkokoschkov - НЕ МЕ ДЪРПАЙ ЗА ЕЗИКА!
19.01.2022 23:26
starforlife написа:

- 2-ро: Другият трол от съмишлениците ви, ЕленКокошков или както там се падаше, ще ти направи ли сега забележка за липсата на главни букви?

И НЕ МЕ ВКАРВАЙ ВЪВ ВАШИТЕ ФИЛМИ!
ПИШИ СИ ЧАРШАФИТЕ И СИ ПРАСКАЙ ФОТКИ В КЕНЕФИТЕ!
КОЙ С КАКВИ БУКВИ ПИШЕ, НЕ СИ ТИ ЧОВЕКЪТ, КОЙТО ЩЕ ДАВА АКЪЛ!
цитирай
31. starforlife - ~ 30. elenkokoschkov
20.01.2022 10:09
Кокошчице... Милая... Малко си се объркала.
Това не е ръката ми, която да дърпа езика ти, а е курът ми, който ти го напоява.
цитирай
32. elenkokoschkov - 'БАХ ТЕ У ЦЪРВУЛА!
20.01.2022 11:11
starforlife написа:
Кокошчице... Милая... Малко си се объркала.
Това не е ръката ми, която да дърпа езика ти, а е курът ми, който ти го напоява.

P.S. ТИ ВЕРВАШ ЛИ СИ?
ПУТКОЛИЗАЧ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6917904
Постинги: 1450
Коментари: 18260
Гласове: 25308
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031