Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2021 16:28 - Търговско питане
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 1734 Коментари: 15 Гласове:
9

Последна промяна: 17.10.2021 17:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Според Световната здравна организация и българския здравен government, на всеки 30 секунди в света от заболяване, свързано с вирусния хепатит, умира един човек от заболяване, свързано с него.  

Всеки ден 4000 души в света умират от хепатит!

Гледам днескашната сводка - 4912.2, анихилирани от Ковид по света.

Та, според моите НекратункоФски критерии да питам.
Каква е разликата у световното ни битие, между 4912 и 4000 за летално опечалените близки?
При палажение, че изпитана ваксина срещу хепатит има от 25 години.
Нещо повече, от 1992 г. е сред задължителните ваксини за новородени.
Ами родените преди?!

Да сте чули НОЩ и ден, да ви облъчват с информация за мрелите од хепатит?
4912 и 4000 !

И да ви праят лотария, за диаметъра на облото.

Не искам да съм негър у балканския ни щат..

image




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - "Питаш" - да ти отговоря.
17.10.2021 17:23
А кавичките се, защото ти не питаш, а просто ТРОЛИШ.

- Първо: Както и в постинга ти, сравняващ ситуацията с COVID и сърдечно-съдовите заболявания, така и тук ТИ СЕ ОПИТВАШ ДА ПРЕДСТАВИШ НЕЩАТА ИЗКРИВЕНО, за да вмениш идиотизма си на Читателите, което автоматично те превръща в ТРОЛ.
В случая например НЕ Е ВЯРНО, че човечеството има ваксина с/у хепатит.
Или по-точно има, но само с/у хепатит В, но не и с/у хепатит С (останалите не ги засягам, защото не водят до сериозни последици за черния дроб).
И докато в България годишно заболяваемостта от хепатит В е около 200 000, то от хепатит С е около 90 000, което никак не е малко (повече от един на всеки три случая), а повтарям, че ваксина за хепатит С няма както ти се опитваш да вмениш.
И ето ти потвърждение на думите ми, че ТРОЛИШ.

- Второ: Степента на зараза от двата хепатита, които БИХА МОГЛИ да доведат до летален край, вследствие ЕВЕНТУАЛНО развиване на цироза или рак на черния дроб, е изключително по-малка като... социално явление спрямо степента на зараза при COVID.
И двата хепатита, В и С, се предават ЕДИНСТВЕНО по кръвен път, чрез лимфа, по полов, предаване от майка на плода.
Тоест, НЕ Е ВЪЗМОЖНО да се заразиш от нормален социален контакт (ръкостискане, поглъщане на издишан въздух от заразен, ползване на недобре измит прибор за хранене и прочее) с хепатит В и С, докато при COVID не е така и съответно опасността от разпространение на заразата при COVID е не стотици, а хиляди пъти по-голяма от тази при хепатит.
От там и заболяването е крайно рисково спрямо това от хепатит и овладяването му реално е проблемно, което отсъства при хепатити В и С.
(Казах, че другите ги изключвам, защото просто не водят до смърт.)
Тоест, COVID се развива пандемично, докато хепатит абсолютно НЕ и вторият не може и не е бил никога застрашаващ човешката популация като цяло.

- Трето: Заболяваемостта от хепатит (В и С) е съсредоточена в БЕДНИТЕ райони на земята, където реално не се осъществява превенция на достатъчно добро ниво.
Докато при COVID може да се каже, че е точно обратното: Колкото по-богата е една държава... С произтичащите от това активни движения в социалните й пластове... (Бедните са с ограничено движение на популацията и от там рискът е принципно по-нисък.) Толкова разпространението е по-голямо.
Съответно пък такива (богати) държави по-ефективно противодействат и затова при тях се получава овладяване, а при бедните не.
При нас, в Нидерландия, COVID реално вече не съществува, защото са имунизирани вече почти 90% от населението.
Там където мрат яко от хепатит и внасят огромния процент към световната статистика, която ти ТРОЛСКИ експлоатираш...
Там биха мрели в стотици пъти по-яко от COVID при по-сериозно движение на популациите или при по-продължително задържане овладяването на положението в световен мащаб.
Дано не стане факт, за да видиш как дневно ще мрат по десетки хиляди, а не годишно както е спрямо хепатит В и С.

За 2020-та година за България примерно статистиката е 4 - ЧЕТИРИ - починали от хепатит В и С средно дневно, а това е за годината толкова, колкото от COVID за няма и 3 дни!

Мога да продължа да показвам ГЛУПОСТТА ти, но има ли смисъл?
Друга песен, псе, щеше да пееш, ако "Спутник V" беше одобрена в на световната сцена, нали така, ТРОЛ?
цитирай
2. blackpredator - мАдурко,
17.10.2021 17:30
ти отдавна съкруши, нормалните
представи за тъп задник в блога
ми троля бе цървул, па ти се хващаш
аре къш..
цитирай
3. kvg55 - blackpredator,
17.10.2021 17:37
Май статистиката за смъртните случаи от други заболявания изчезна. Всичко се пише под числителя на ковида.
цитирай
4. starforlife - ~ 2. blackpredator
17.10.2021 17:44
Ха ха ха ха
Абсолютен СМЕШНИК си ти, ЖенчоТетевенски.
Абсолютен.
И нали се сещаш, че непредубедените околни не са слепи и осъзнават както кой е мъжкарят и кой ПУТЬОТО, така и кой говори фактологически и кой троли?

Защото, ако хепатитът все пак е инфекциозно заболяване... КОЕТО Е ОВЛАДЯНО В СВЕТОВЕН МАЩАБ, а изсмуканата ти и ТРОЛСКИ поднасяна СТЪКМИСТИКА се дължи на онези държави, в които никой от останалия свят не би си и помислил на екскурзия да отиде, а камо ли да живее...
То изцепката ти да сравняваш смъртността на COVID със сърдечно-съдовите заболявания очеизвадно показва колко си "умен".


ПС: И всъщност, ТРОЛЕ, защото нали за това се хващате при COVID "умниците": От хепатит принципно не се умира (както и от самия COVID).
Умира се от развиването на цироза или рак на черния дроб като следствие от недобро лечение или постлечебен режим.
цитирай
5. valdor1355 - Разбира се, Панагюрският глупак е ...
17.10.2021 20:06
Разбира се, Панагюрският глупак е специалист в абсолютно всяка една област и вади данните от ръкавите си като фокусник - това го очаквахме и не е изненада. Но не мога да разбера, макар че и това не е изненада, за чий споменава "...при нас, в Нидерландия..." ?На кой вече му пука, че е в Абдовица (ли беше), а пише, че е в Нидерландия? :-о :))))))))
цитирай
6. blackpredator - Вакеро
17.10.2021 20:53
kvg55 написа:
Май статистиката за смъртните случаи от други заболявания изчезна. Всичко се пише под числителя на ковида.

данните за сърдечно-съдовите заболявания,
у постинга ми за пандемиите, 1:1 са
от годишника на НСИ за 2020
тия в днешния ми постинг за света,
са от сайта на здравното ни министерство
аз само ги тълкувам, както коремен хирург -
умрели с камиони..
нещо като Бухенвалдския набат:)
цитирай
7. blackpredator - Коте,
17.10.2021 20:58
valdor1355 написа:
Разбира се, Панагюрският глупак е специалист в абсолютно всяка една област и вади данните от ръкавите си като фокусник - това го очаквахме и не е изненада. Но не мога да разбера, макар че и това не е изненада, за чий споменава "...при нас, в Нидерландия..." ?На кой вече му пука, че е в Абдовица (ли беше), а пише, че е в Нидерландия? :-о :))))))))

Панагюрският глупак е толкоз болно куку,
че допускам сам да си вярва..
:):-*
цитирай
8. marana69 - ...Стар,защо си губиш Потенциала,с троловъдни , превъзходни)
17.10.2021 21:01
"търговското Му питане", е колкото ,и Куртизанските И афоризми..
пред "блогери, които..особено, ценим" )))))))

смятай, къф, ще Го извади..Крал де Барабас!!!
цитирай
9. starforlife - ~ 6. blackpredator
17.10.2021 21:14
Абе, ТРОЛЕ...
Абе, ГЛУПАКО!
Някой да ти оспорва статистиките?
М?
Казвам само, че:
- 1-во: Тази ти за хепатита е ИЗКРИВЕНА, защото при 800 (примерно) случая средно годишно в държавите от Европа, а 10 000 (примерно) средно годишно в държавите в Африка, средно за статистиката ПО ПРИМЕРА се получава 5 000 годишно, нали така?
А това е неправдиво за съпоставка с COVID, където заразата се разпространи независимо от нивото не дори на живот, а на здравеопазване дори в държавите.
Просто силните отново се справиха, а слабите и най-вече ГЛУПАВИ (каквито сме българите) - мрем като мухи.
- 2-ро: Искаш да кажеш, че не е идиотия да сравняваш смъртността при сърдечно-съдовите заболявания и каквито и да са инфекциозни, така ли?
Кръгъл глупак си ти, Пръцко. Кръгъл.
Защото един болен от каквото и да е по сърдечно-съдовата система НЕ МОЖЕ и НЕ Е опасен за околните: неговите проблеми (заболяване) НЕ СЕ ПРЕДАВАТ по какъвто и да е начин на когото и да е от околните и той по никакъв начин не е опасен за тях.
Докато COVID е високозаразно и високорисково заболяване, което неовладяно може да нанесе непоправими щети на Човечеството като цяло, развивайки се експоненциолно.
Нещо, което при сърдечно-съдовите заболявания няма как и не се случва, а при тях степента на клиничната картина зависи от неща като начин на живот, хранене и прочее на хората. От здравната им култура най-общо казано по отношение на здравословен начин на живот.

Колкото до скимтенето на проскубаната кот... товааа - кокошка, то мога да кажа например, че:
- 1-во: На базата на 19 години съвместен живот с медицинско лице - хайде нека пък имам доста по-добра обща култура по здравните въпроси от идиоти като вас, м?
- 2-ро: На базата на първото и вече в светлината, че втората ми специалност от първото ви'шО ми е "Медицинска електроника" и съм учил макар и повърхностно обща медицина - хайде нека пък имам доста по-добра обща култура по здравните въпроси от идиоти като вас, м?
- 3-то: На базата на това, че съм боледувал от хепатит В през 1988-ма и знам не само как се "лекуваше" тогава...
Пръцко, АМЕРИКАНСКАТА "Merck Pharmaceuticals" произвеждат първата ваксина против хепатит В през 1981-ва, тоест и по това не си в час, "изваждайки от ръкава" ваксината от преди 25 години, а такава реално да има от 40!
Та: На базата на боледуването ми от хепатит В през 1988-ма, хайде пък да съм имал "нуждата" да съм просветен на ниво спрямо заболяването и хайде нека пък имам доста по-добра обща култура по здравните въпроси от идиоти като вас, м?
Защото съм изпитал още тогава как "лекуваха" с "Карсил", защото дори "Липовитан"-а беше дефицит, а що остана за "Есенциале Форте".
Елементарни лекарства, ама дееба тоя ваш идиотски соц, дееба.
А хората още тогава са го лекували с ЛЕКАРСТВА за месец, а не с хранителни добавки за... ДВЕ ГОДИНИ.
ДВЕ ГОДИНИ БЯХ НА ДИЕТА И СЪМ СЕ ЛЕКУВАЛ С ИДИОТИЯТА НА СОЦА ВИ!
цитирай
10. valdor1355 - Един въпрос към Панагюрски, ако е ...
17.10.2021 21:27
Един въпрос към Панагюрски, ако е любезен да отговори: Ти ваксинира ли се там, у вас, в Нидерландия или тук? И с какво се боцна? :))
цитирай
11. valdor1355 - "търговското Му питане&q...
17.10.2021 21:30
marana69 написа:
"търговското Му питане", е колкото ,и Куртизанските И афоризми..
пред "блогери, които..особено, ценим" )))))))

смятай, къф, ще Го извади..Крал де Барабас!!!

Ами, Джули, понеже под този постинг му е по - приятно да си губи времето, отколкото с теб. :-* :)))))))
цитирай
12. valdor1355 - Разбира се, Панагюрският глупак е ...
17.10.2021 21:34
blackpredator написа:
valdor1355 написа:
Разбира се, Панагюрският глупак е специалист в абсолютно всяка една област и вади данните от ръкавите си като фокусник - това го очаквахме и не е изненада. Но не мога да разбера, макар че и това не е изненада, за чий споменава "...при нас, в Нидерландия..." ?На кой вече му пука, че е в Абдовица (ли беше), а пише, че е в Нидерландия? :-о :))))))))

Панагюрският глупак е толкоз болно куку,
че допускам сам да си вярва..
:):-*

Блеки, той само се "ебава" и се забавлява за четвърт минута в блога, преди да дойде таксито му и да го откара до летището. На летището, понеже на сградата, в която работи, на площадката за хеликоптери на покрива, са изгорели лампичките. :-о :)))))))))
:-* :)))))))))
цитирай
13. starforlife - ~ 10. valdor1355
17.10.2021 21:34
Естествено, че съм се боцнал.
Както и абсолютно всички мои близки.
И доверявайки се не само на доста прочетеното от самия мен, а и на нидерландското правителство - с "Пфайзер".
Но и това да ви кажа, смешници. Защото изчаквах, но така или иначе няма да стигнете в "дискусията" (каквато вие никога не водите, а единствено тролите) до там, за да видите колко сте смешни:
иРНК е ваксината за възрастни именно против хепатит В.
Толкова за това как не било сигурно как действа и прочее, при положение, че британците от 2000 година снабдяват с такива (две) ваксини цял свят и с тях се прави ваксинирането против хепатит В вече над 20 години.
Принципът на разработка и по-основно технологията на действие са абсолютно същите като на настоящите ваксини с/у COVID.
Да не говорим, че както и при COVID, ваксинирането против хепатит В се осъществява на 4 дози и през годините протичат още не 1 и 2 реваксинирания.
Тоест, през няколко години се прави ново реваксиниране с/у хепатит В и досега странични негативи няма.

Така, че - аз не твърдя да съм специалист по всичкология (това е прерогатив на Венци), но има неща, по които знам толкова, колкото вие и 1/100 не знаете, но ви дай да ТРОЛИТЕ, без поне малко от малко логика да има в троленето ви.
Но пък като компютърен инженер и то не само по диплома, мога да ви кажа, че антиваксърството генерира милиони в нечии сметки от "тривагонници" като вас, на които не само Интелектът е закърнял, а и не искате поне да четете по-умните от вас.
цитирай
14. valdor1355 - Благодаря за отговора. :) Не е ...
17.10.2021 21:48
Благодаря за отговора. :)
Не е необходимо да знаем всичко, Панагюрски - ти и Гугъл сте достатъчни на планетата. :))))))
цитирай
15. blackpredator - панагюрският чесън,
18.10.2021 09:22
valdor1355 написа:
Блеки, той само се "ебава" и се забавлява за четвърт минута в блога, преди да дойде таксито му и да го откара до летището. На летището, понеже на сградата, в която работи, на площадката за хеликоптери на покрива, са изгорели лампичките. :-о :)))))))))
:-* :)))))))))

на agricultural airport..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6913377
Постинги: 1450
Коментари: 18256
Гласове: 25300
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031