Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2021 16:00 - Тъпан од жаба
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 2583 Коментари: 15 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

          Добрият тон между държавите е много далеч от делиорманско-атлантическа сфирка.
          Цивилизованият свят, не е само Делиорман, Ниска земя или ИДИЛ.

          Българските граждани, трайно установили се по света, искат и получават детски градини и училища на майчиния си език.
          Имат право - плащат данъци и други сборове в хазната.
          Като изключим частните инициативи, в болшинството си про боно, то официалните български училища в света, според сайта на МОН са 208.
У кралството на острова - 25
В Германия - 16
В съседна Гърция са 9
В Испания, страна на баски-траки и делиормански каталунци - цели 48
Италия и Франция, Кипър и остальная Европа, Азия, Австралия и Африка, въоПще не ги броя.
И скромните САщ със цели 38.

          България, като страна на бифши камунисти, досущ у IT технологиите, не изостава от света.
          Доксан докуз колежи и училища, включително и руско.

          Делиорманският културен пласт, е изместен още от Руско-турската война.

          Реликтите са само макулатура в колите на блога..





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Когато фактите говорят. . . знаем. ...
17.03.2021 17:25
Когато фактите говорят... знаем. ;)))
цитирай
2. blackpredator - мноо трудна математика
17.03.2021 17:54
wonder написа:
Когато фактите говорят... знаем. ;)))

фактите, срещу факториел на кратункофската простотия
цитирай
3. kvg55 - blackpredator,
17.03.2021 18:03
Така е, защото населението в споменатите държави е с прабългарски произход.
цитирай
4. valdor1355 - Не съм дребнава, но смятам, че е п...
17.03.2021 18:15
Не съм дребнава, но смятам, че е правилно да се напише не жаба, а жаПа... :Р :)))))))
Блеки, благодаря за информацията. От теб днес научих нещо ново. Представа си нямах, че в света има български училища. :) А аз много обичам да се ограмотявам когато имам пропуски... :)))))))
:-* :)
цитирай
5. анонимен - Поздрави на тебе И на Двете ти Сътрапезнички, ЧЕП! ;)
17.03.2021 20:43
4u4ulina/също и ЧЕП написа:

...
на трапезата на интелигентните у блога,
...

Р.S А на Вакеро - естествено. Той е Абонат...;)
цитирай
6. blackpredator - Вакеро,
17.03.2021 21:09
kvg55 написа:
Така е, защото населението в споменатите дължави е с прабългарски произход.

прапрабългарски
цитирай
7. blackpredator - нищо ново
17.03.2021 21:14
valdor1355 написа:
Не съм дребнава, но смятам, че е правилно да се напише не жаба, а жаПа... :Р :)))))))
Блеки, благодаря за информацията. От теб днес научих нещо ново. Представа си нямах, че в света има български училища. :) А аз много обичам да се ограмотявам когато имам пропуски... :)))))))
:-* :)

туй е от времето на соца
най-правилно е да се напише жОПа... :Р
:-*(hug)
цитирай
8. blackpredator - ште ги поздравя
17.03.2021 21:17
од Къванч Татлъту
виж как ти придавам маса ф блога
цитирай
9. анонимен - ПАК Само ТИ НЕ си Разбрал...За кой ли път...
17.03.2021 21:51
Аз съм Гъми, а Ти си ЧЕП.
АКО Не Вярвяш, попитай Произволен Блогър.От 'ИНТЕЛИГЕНТНИТЕ'...ТУК! ;)
P.S Ееех, Каква Рядкост са Интелигентнете блогъри Днес... ;)
P.S2 Nobody's Home ... Ехоооооо..Аз съм ЧЕП...
P.S3 ..."придавам маса..." МАСА!? Нима не знаеш, че си Ежедневен ОБЕКТ НА ПОДИГРАВКИ? НАРЦИС!...
P.S ОТРОВИ и ЕДНА СЪТРАПЕЗНИЧКА...И ТЯ ГО УСЕЩА..И ТО Е ВИДИМО...
цитирай
10. анонимен - https://gummy.blog.bg/lifestyle/2019/10/08/bez-bikini-valdor-unfortunately.1677278
17.03.2021 22:22
Маса... И Интелект...
Събирай..При Тебе.. ;)
цитирай
11. valdor1355 - Оооооо, имала съм още един фен, к...
17.03.2021 22:52
Оооооо, имала съм още един фен, който архивира проникновените ми Котешки мисли! :-о :))))))) Това ме обнадеждава неимоверно, че за някакви интелектуални чехълчета и амебки в блога би могло да има еволюция. То от това се започва- първо грижливо запазване на цитат и естествената, първична реакция нескопосана опозиция. А щом има опозиция има и стържене по първичното предсиво вещество от външен дразнител... Колко прогресивно нещо е наличието на усет за стържене и реакцията на чехълчето! :-о :)))))
цитирай
12. анонимен - Пропуснала си Зелената Еуглена..
17.03.2021 23:36
valdor1355 написа:
Оооооо, имала съм още един фен, който архивира проникновените ми Котешки мисли! :-о :))))))) Това ме обнадеждава неимоверно, че за някакви интелектуални чехълчета и амебки в блога би могло да има еволюция. То от това се започва- първо грижливо запазване на цитат и естествената, първична реакция нескопосана опозиция. А щом има опозиция има и стържене по първичното предсиво вещество от външен дразнител... Колко прогресивно нещо е наличието на усет за стържене и реакцията на чехълчето! :-о :)))))

Бягай при Твоя Крал..Там ти Мястото!
P.S ЧЕП не е Крал..Той е Прислужник..На Егото си!
P.S1 Когато преминеш Границите...Отговорът Е Реципрочност..Мисля, че е Справедливо.
цитирай
13. blackpredator - Коте,
18.03.2021 00:25
valdor1355 написа:
Оооооо, имала съм още един фен, който архивира проникновените ми Котешки мисли! :-о :))))))) Това ме обнадеждава неимоверно, че за някакви интелектуални чехълчета и амебки в блога би могло да има еволюция. То от това се започва- първо грижливо запазване на цитат и естествената, първична реакция нескопосана опозиция. А щом има опозиция има и стържене по първичното предсиво вещество от външен дразнител... Колко прогресивно нещо е наличието на усет за стържене и реакцията на чехълчето! :-о :)))))

Гумю, некъпания хисарски дромадер, 2:1 удовлетворява заглавието на постинга ;)))
цитирай
14. анонимен - Прислужник!.. Остави на Блогърите да преценят.. Видимо Е..По КОМЕНТАРИТЕ! ;)ЪХЪХЪХЪ!
18.03.2021 00:34
blackpredator написа:

Коте,
valdor1355 написа:
Оооооо, имала съм още един фен, който архивира проникновените ми Котешки мисли! :-о :))))))) Това ме обнадеждава неимоверно, че за някакви интелектуални чехълчета и амебки в блога би могло да има еволюция. То от това се започва- първо грижливо запазване на цитат и естествената, първична реакция нескопосана опозиция. А щом има опозиция има и стържене по първичното предсиво вещество от външен дразнител... Колко прогресивно нещо е наличието на усет за стържене и реакцията на чехълчето! :-о :)))))

Гумю, некъпания хисарски дромадер, 2:1 удовлетворява заглавието на постинга ;)))


цитирай
15. анонимен - Коте,
18.03.2021 00:53
Този Крачол / ЧЕП;4u4ulina;and so on.. / е ПРАЗЕН!
Гледай си Краля!..ЪХЪХЪ! ;)
P.S Това е Номерът на Черния Кърлеж..Видя ли как стана Акцент в Поста му?...Не Постът, Не Той, А ТИ, Валдор!...
Сътрапезнички...Усещате ли, че сте Средство..За ЕГОТО На "Великия Черен хиШник" ;)))) СЪБУДЕТЕ СЕ! .ЪХЪХЪХЪ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6985793
Постинги: 1470
Коментари: 18444
Гласове: 25528
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930