Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2020 15:39 - БихейвиоризЪма на дедо Вазов
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 3102 Коментари: 27 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

          Бихейвиоризъм - на английски: behaviour – поведение.

          Иван Вазов, „Под игото“, гл. I. Гост
          "Гочо, що си се разкопчал като ахиевски читак у блога?"

          *Читак - панагюрски етноним за селянин (човек с ниска култура) мн. чита
ци, м.



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - .....за 100г.. блокУ-кибик...
16.04.2020 16:35
1/един/ пост, немаш..твой..
... от многоотоо акъл))
цитирай
2. vencivaleri1951 - А разсъжденията че производителните сили са плод на съзнанието/въображението/
16.04.2020 16:51
кърти почти толкова, колкото мицеларната вода. До сега си мислех, че Адам и Ева 69:) са ги изгонили от Едема заради цуни гуми , а то било заради съзнанието, а не заради обмен на ,,течности,, Абе будист е още освен читак.
цитирай
3. blackpredator - хех, Венци
16.04.2020 17:03
vencivaleri1951 написа:
А разсъжденията че производителните сили са плод на съзнанието/въображението/ кърти почти толкова, колкото мицеларната вода. До сега си мислех, че Адам и Ева 69:) са ги изгонили от Едема заради цуни гуми , а то било заради съзнанието, а не заради обмен на ,,течности,, Абе будист е още освен читак.

не е причина вируса и мерките на коремния вирусолог
чУвека си е от тинейджър в шизолация
цитирай
4. eva666 - https://youtu.be/e8FleLPP448
16.04.2020 17:11
Венцее,нали си ми симпатичен..ето, гледай картинки..
как е създаден Хомо Сапиенс, след ЕDEN/EDEM
и, kak е манипулирана нашата ДНК, с нова 3тa нишка..
т.н. /изгонване от рая",е Падането на Човечеств.в 3 Измерение..
и създаване на Луциферианската Матрица...
след, което, Хората, започват да се размножават самостоятелно..
дотогава, те са създавани като клонинги/от Аннунаки,Тези, които дойдоха
от Небето на Земята..

/няма такива..идиотии..като грях, и наказание,напротив, това е Висш БожиПлан.

дано, разбереш основното..аз съм го давала филма, пр 3 -4 г..
+ това, съм изчела..един куфар...)
усмивки, и поздрави..
Джули.
цитирай
5. blackpredator - https://www.youtube.com/watch?v=_V_DZ8T03Vs
16.04.2020 17:22
Юло,
ти като ескимосите, имаш 52 определения за сняг
ама на Венци сладоледа е един..
цитирай
6. eva666 - :-)) знам, дедо вазов...
16.04.2020 17:49


на Магарето,сичку..Слама, му се чини..
и затова, най добре, не давайте, бисерите си, на свинете..
Матей..
цитирай
7. blackpredator - Юло,
16.04.2020 18:03
бисерите на панамангърското Магаре, могат да украсяват
само твоята понастафидена шия
повярвай на ювелирите у блога
от тоя цървул седеф не става
на тоя айкюто му колкото пе_хато
бисери, ама друг път..
у Ларуса тъй пише
цитирай
8. starforlife - ~
16.04.2020 18:39
vencivaleri1951 написа:
А разсъжденията че производителните сили са плод на съзнанието/въображението/кърти почти толкова, колкото мицеларната вода. До сега си мислех, че Адам и Ева 69:) са ги изгонили от Едема заради цуни гуми , а то било заради съзнанието, а не заради обмен на ,,течности,, Абе будист е още освен читак.

Венци, ще ме прощаваш и едва ли ще влезна в спор с теб, но:
- Първо: Аз изказвам не мнение, а нещо, което съм учил в по-новото време, когато не се кланяхме доземи на идолите ви Маркс, Енгелс, Ленин и прочие и когато хора, които са капацитети в това да познават ученията на въпросните, можеха свободно да достигнат до Читателя и да му изкажат обоснованото си мнение.
Тоест, Венци, не спори с мен за това мое съгласие с твърдението, а с хора като...
да речем Лудвиг фон Мизес.
Няма лошо да си чел Маркс...
Няма лошо и да харесваш философията му...
Аз също се съгласявам по принцип с някои негови мисли...
Но прочети например и "Марксизмът без маска" на световно признат учен и спори с него за това, което аз съм съгласен с него, а именно, че производителните сили за Маркс са имагинерна величина.
Тоест, чисто празнодумие.
цитирай
9. starforlife - Това отгоре първо. Сега, ако не комплексирам много домакина, ще си позволя и второ.
16.04.2020 18:40
То вече ще е въпрос към теб.
Въпрос по това, което ти просто подмяташ (не, че аз разяснявам в "есето" си де) и видиш ли както винаги ти прав, а аз тъп.
Тъп-тъп, ама така да ми отговориш на следния въпрос:
След като аз говоря глупости по отношение на производителните сили в марксистките теории... Тук много важна е думичката "теории", защото тя е фактологическа, а и Времето, този най-безпристрастен съдник, показа до къде водят не толкова теориите на Маркс, а тяхното прекроено и изопачено прилагане в проктиката - до банкрут на цели държави, в които се упражнявахте вие, всичкознаещите и всичкоможещи комунисти.
Та, след като аз говоря глупости, а ти си умникът по отношение на производителните сили при Маркс, можеш ли така да ми разясниш как и защо тези производителни сили търпят един куп трактовки?
То не са историко-материалистически.
То не са осбо-социологически.
То не са демографски.
Антропологически.
Икономически.
Това са все марксистки трактовки за понятието "производителни сили", които често си крайно противоречат.
Как така веднъж производителните сили са самия човек, а в следващ момент това НЕ е той?
Как така в един момент човекът е елемент при производителните сили, а в следващ момент е субект на тях?

И пак казвам: Спори и дюдюкай колко са глупави хора на Науката, които признава цял свят и които са доказали несъстоятелността на марксистките теории (паралелно както казах със самото Време като изпратил марксизма на бунището на Историята), а не с мен.
Ако за такива като домакина ти си с дълбоко русло, за такива като мен такива са авторитети като споменатия и четен от мен Мизес.
Такъв е Фредрик Джеймсън.
Майк Дейвис.
Тристрам Хънт.

С тях спори и тях наричай глупаци, Венци.
Нищо, че ти за тях явно сега от мен за първи път чуваш и ета пак някаква полза от мен по отношение поне на информативността, а те за теб никога не ще чуят.
И нищо, че хората, които се учат от такива като тях, с "грешните" разбирания на марксизма, движат света, а такива като теб се оплакват за това или онова.
Всеки с капацитетите си и оттам позиционирането си в обществото и съответно мрънкането си по блогови паланки или изнасянето на лекции в престижни университети и научни симпозиуми.

Тоест: Всеки с доктурантурите си и това по какъв начин се е сдобил с тях-ах-ах-ах.
цитирай
10. starforlife - ПС: Един бонус за вас, "умниците". Цитирам:
16.04.2020 19:02
"Самият Маркс се е поразявал от жестокостта на процеса, посредством който прогонените от земята селяни се претопявали в градския пролетариат – той е могъл лично да го наблюдава в избраното от него да живее графство в Англия, процес, през който днес преминават Бразилия, Русия, Индия и Китай."
Или и това не се вижда в настоящата ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ, а не имагинерно марсистолиране на Маркс?
цитирай
11. valdor1355 - Този пък! Пак е извадил чаршафите с ...
16.04.2020 21:33
Този пък! Пак е извадил чаршафите с преразкази и догадки. Като че някой изобщо го чете или се интересува от написаното.
цитирай
12. valdor1355 - Джуфло, що не си пазиш бисерите само ...
16.04.2020 21:34
Джуфло, що не си пазиш бисерите само за твоята кочина, м. :)
цитирай
13. vencivaleri1951 - И аз не споря с теб-един път по хигиенни съображения, еъоражения, етори
16.04.2020 21:40
път заради безсмислиците които пишат. Набор от думи, част от които са ти непознати. Как така човекът /основната производителна сила /е плод на съзнанието. Как средствата на производството, предмета на труда, производствената инфраструктура са плод на съзнанието. Общо взето това да производствени сили

quote=starforlife]
vencivaleri1951 написа:
А разсъжденията че производителните сили са плод на съзнанието/въображението/кърти почти толкова, колкото мицеларната вода. До сега си мислех, че Адам и Ева 69:) са ги изгонили от Едема заради цуни гуми , а то било заради съзнанието, а не заради обмен на ,,течности,, Абе будист е още освен читак.

Венци, ще ме прощаваш и едва ли ще влезна в спор с теб, но:
- Първо: Аз изказвам не мнение, а нещо, което съм учил в по-новото време, когато не се кланяхме доземи на идолите ви Маркс, Енгелс, Ленин и прочие и когато хора, които са капацитети в това да познават ученията на въпросните, можеха свободно да достигнат до Читателя и да му изкажат обоснованото си мнение.
Тоест, Венци, не спори с мен за това мое съгласие с твърдението, а с хора като...
да речем Лудвиг фон Мизес.
Няма лошо да си чел Маркс...
Няма лошо и да харесваш философията му...
Аз също се съгласявам по принцип с някои негови мисли...
Но прочети например и "Марксизмът без маска" на световно признат учен и спори с него за това, което аз съм съгласен с него, а именно, че производителните сили за Маркс са имагинерна величина.
Тоест, чисто празнодумие.[/quote]
цитирай
14. starforlife - ~
16.04.2020 23:02
Абе, Венци...
Абе, момче младо...
Проумей, че аз не съм домакинът, че да използвам "набор от думи, част от които са ми непознати", а ти не си човекът, който може да преценява това по две причини:
- Първата е защото ти отдавна си се компрометирал като човек, който не блести с интелект дори на средно ниво.
а
- Второта е, защото ти ни най-малко не ме познаваш и досега никога не си могъл да обориш едно или друго мое твърдение и дори самият ти отлично го осъзнаваш това, но не можеш да го признаеш.

А колкото до говореното от мен по отношение на производителните сили и това, което аз казвам, ти или не го осъзнаваш, или типично в твой стил се опитваш да изкривиш думите ми така, че мен да компрометират, а теб да превъзнесат.
Нито съм казал това, което ти се опитваш да ми припишеш... Нито ти си явно в състояние да вникнеш в това, за което спориш и го принизяваш до... чиста логика: нещо, което винаги отричаш и опортюнистично приемаш за меродавни доводи и доказателства само тогава, когато на теб ти изнася.
Не става, пич. С теб дискусия не може да се води. Прекалено и без покритие си високомерен. А нито образованията ти го предполагат... Нито интелектуалното ти ниво... Още по-малко нивото на самоосъзнаване като личност, която трябва да бъде преди всичко безпристрастна.
Именно затова не се включих и по смешните ти говорения за дружества, гражданства и прочие под предходния ти постинг на домакина.
Колкото и да те превъзнася домакина, а и самият ти да се имаш за такъв - ниска топка си, пич.
И го доказваш постоянно и то по толкова не само смешни начини, а основно и с противоречията си, дължащи се преди всичко на животът ти в лъжа.

Жив и здрав бъди.
Слава Богу ти си вече никой (не, че някога си бил някой де) и вече поне не объркваш реално хората, а се опитваш в стремежа си да блестиш да го правиш на подобни паланки.
цитирай
15. starforlife - Всъщност, ще ти дам малко храна все пак за размисъл, защото за разлика от изказалата се женска по-горе - ти поне си мъж с произтичащите от това обстоятелства.
16.04.2020 23:12
Обстоятелства по отношение на мисълта имам предвид.

Та:
Ако ти не си запознат, попитай съпругата ти (надявам се тя да знае) за психологическите проблеми при мисловните модели на Фурие. Онзи Фурие, на база философията на когото почива марксизмът.
Тоест, Маркс образно казано копира и донадгражда Фурие и неговата идейна философия.
Е де де, ама това става основно на два напълно противоречащи на здравия разум стълба, от които аз ще си позволя да засегна само единия.
Маркс/измът казва, че производството практически може да се увеличава неограничено, нали така? Не можеш да го отречеш, защото веднага мога да ти цитирам точните думи, които дори вече представих леко само разместени като подредба.
Същият този Маркс/изъм казва, че при социалистическото общество трудът ще е удоволетворение, нали така? Също не можеш да го отречеш, защото отново също почти дословно (го) цитирах.
И в този ред на мисли... Не мои, а на въпросния Маркс/изъм... И допълвайки това, че фундаментът на производството изначално бил присъствал в природата (това отново не е анализ на марксизма, а поти дословен цитат) и то като неограничен ресурс... Я отново да вземе да се замислиш дали правото е на твоя страна така ТИ ДА ИНТЕРПРЕТИРАШ МАРКСИСТКАТА ФИЛОСОФИЯ по онтошение на производителните сили? Защото едно е твоето мнение, друго е това, което казва самият марксизъм.
Схващаш ли?
Мисля, че не, просто защото съзнанието ти и убежденията ти ще влязат в конфликт с основни постулати и авторитети за теб.


Като последно по дискусията, Венци, ще кажа нещо, което съм казвал поне няколко пъти и тук през годините, но ти понеже много ме "познаваш", та не си го чел и не го знаеш:
Не твърдя, че добре разбирам въпросната идеология и добре съм я опознал... Но е факт, че по времето на средното си образование,много често се ебавах с поне 3 или 4 преподаватели, предметите на които са били свързани с въпросната идеология в една или друга степен... Ебавах се така:
"Както е казал Маркс (Енгелс, Ленин)... дъра-дъра-дъра"
Какво ти говоря ли?
Говоря ти това, че свои мисли и то не 2,3 или 5 изречения, а цели "есета" съм приписвал на Маркс, Енгелс или Ленин.
И НИКОГА НЕ СА МЕ ХВАЩАЛИ!
факт.
Тоест:
- Или явно добре съм познавал въпросната (ви) идеология и съм можел да говоря красноречиво по нея от свое име...
- Или красноречието ми е било... интелигентно поне на нивото на това, да минава за нивото на същите тези ваши авторитети.
При всички положения аз никога не съм се ръководел от и не съм се захласвал по авторитети.
На такива съм се кефел и се кефя, но не и да ги въздигам в едва ли не култ.
А в това отношение вие, комунистите, сте езичници.
цитирай
16. vencivaleri1951 - А аз мисля, че темелите на марксизма са върху етюдите на Паганини и ,,Слънчогледите,, на Гог
17.04.2020 07:09
И защо Фурие, а не Фуко и той е с Ф и звучи претенциозно- като за престижните ти образования
И как ще отдаваш заслуженото на,, авторитети,, , та
в България е модно да си наместник Божи. Особено ако си получил солидното си образование в Симеоново.
Казваш, че си преписвал есета на
Маркс, Енгелс и Ленин. За последният не съм сигурен, но я ми подскажи поне едно есе от първите двама, че в моите килийни училища не съм чувал за такива.
Какво за дружеството ми бърбориш? В коментара ми до ,,блеки,, признавам , че ще се окажа във финансова несъстоятелност, ако ме обложат според последните изменения на фискалните нормативи. И ако точно си спомням , слагам се в категорията на хората които ,,на пръсти се удържат да не глътнат вода,, тоест няма Поршета, американски дивизии, скъпи колекции , а опасение бирник/съдия изпълните/да не ми опише ,,,балкончетата,, . А за образованост и за интелект, никога не съм претендирал, най малкото защото съм реалист и знам , че в блог бг всичкият интелект е у един, който взе, че го изнесе в странство отгоре на това.


[quote=starforlife]Обстоятелства по отношение на мисълта имам предвид.

Та:
Ако ти не си запознат, попитай съпругата ти (надявам се тя да знае) за психологическите проблеми при мисловните модели на Фурие. Онзи Фурие, на база философията на когото почива марксизмът.
Тоест, Маркс образно казано копира и донадгражда Фурие и неговата идейна философия.
Е де де, ама това става основно на два напълно противоречащи на здравия разум стълба, от които аз ще си позволя да засегна само единия.
Маркс/измът казва, че производството практически може да се увеличава неограничено, нали така? Не можеш да го отречеш, защото веднага мога да ти цитирам точните думи, които дори вече представих леко само разместени като подредба.
Същият този Маркс/изъм казва, че при социалистическото общество трудът ще е удоволетворение, нали така? Също не можеш да го отречеш, защото отново също почти дословно (го) цитирах.
И в този ред на мисли... Не мои, а на въпросния Маркс/изъм... И допълвайки това, че фундаментът на производството изначално бил присъствал в природата (това отново не е анализ на марксизма, а поти дословен цитат) и то като неограничен ресурс... Я отново да вземе да се замислиш дали правото е на твоя страна така ТИ ДА ИНТЕРПРЕТИРАШ МАРКСИСТКАТА ФИЛОСОФИЯ по онтошение на производителните сили? Защото едно е твоето мнение, друго е това, което казва самият марксизъм.
Схващаш ли?
Мисля, че не, просто защото съзнанието ти и убежденията ти ще влязат в конфликт с основни постулати и авторитети за теб.


Като последно по дискусията, Венци, ще кажа нещо, което съм казвал поне няколко пъти и тук през годините, но ти понеже много ме "познаваш", та не си го чел и не го знаеш:
Не твърдя, че добре разбирам въпросната идеология и добре съм я опознал... Но е факт, че по времето на средното си образование,много често се ебавах с поне 3 или 4 преподаватели, предметите на които са били свързани с въпросната идеология в една или друга степен... Ебавах се така:
"Както е казал Маркс (Енгелс, Ленин)... дъра-дъ
цитирай
17. starforlife - Венци-Венциии... Виждаш ли колко прав съм (винаги) и как и в момента сам го валидираш?
17.04.2020 09:10
Не?
Ами да ти го покажа отново, защото отново явно ще научиш нещо от мен - ха ха ха.
Казах ли аз, че с теб не може да си дискутира и си високомерен? КАЗАХ ГО!
А ето сега ще ти покажа как отново ти го доказваш:
Венци, не е срамно да си признаеш, че си гугълнал (Естествено има малък шанс и да знаеш за редовете на Фурие в математиката, но аз не го предполагам. Виж аз знам доста, защото те се използват в материите, с които са свързани образованията ми.) за Фурие, но...
Но, Венци, аз говоря не за математика Жан Батист Жозеф Фурие, а за социалиста Франсоа Мари Шарл Фурие. Съвсем "малка" разлика, нали? Иначе и двамата французи. Ха ха ха
Тоест, "фината ти ирония" отново се показа като глупост.

После: Казах ли аз, че ти не четеш опонентите си? Или не вникваш в прочетеното? Или най-лошото - нарочно кривиш думите им? КАЗАХ ГО!
Хайде сега ми покажи къде говоря, че съм преписвал Маркс, Енгелс, Ленин?
НИКЪДЕ НЕ КАЗВАМ ТАКОВА НЕЩО!
Казах и сега за албанските реотани ще го повторя, че като ученик правех така:
Пишем нещо от рода на есе. По литература, история, естетика или някой друг предмет от тези, в които незнайно (за литературата и историята знайно де, но пак си остава глупостта да ти насаждат едностранно нещо, без опит за съпоставка с друго такова - в случая идеология) защо почти всичко се провираше през игленото ухо не както казах дори на "идиотската" марксистка философия, а на изкривената й форма като идеология.
При това писане, аз за кудош и съответно признавам, защото така веднага съм си оправдал факта, че съм отличник (при всичките си образования - и ви'шите ми са все над 5,50) АЗ пиша нещо от рода: "И както казва великият мислител Маркс (Енгелс, Ленин)..." и дъра-дъра-дъра НАТАТЪК ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ПИША МОИ МИСЛИ!
Сега схвана ли, алби?
ПИША МОИ МИСЛИ, ПРЕДСТАВЯЙКИ ГИ КАТО ТАКИВА НА НЯКОЙ ОТ "ВЕЛИКИТЕ".
В КАВИЧКИ.
Но МОИ, ЛИЧНИ.
Тоест, както вече казах, и добре явно съм познавал почерка на въпросните... И добре явно съм умеел да пиша, че да заблуждавам 3-4 даскала, които никога не са ме хващали, че това не са мисли на еди кой си, а МОИ.

Сега виждаш ли как ти волно или неволно постоянно създаваш интриги с изопачаванията си?
(В случая мисля неволно, от това, че не четеш внимателно, което обаче пък води до това за високомерието, мислейки си, че няма какво да научиш от отсрещния. Е... Ти явно научи за един друг Фурие, който е учудващо да не знаеш, защото ще говори, че спрямо идеологията ви си бил също лицемер и не я познаваш. Аз от теб само получих поредният опит за "фина ирония", явяващ се обаче реално израз на глупост, неосведоменост, липса на способности за работа с Гугъл и прочие.)

край на безсмислената (за мен) комуникация

ПС: А за въпросното описване и отнемане на разни твои движими и недвижими имоти, мисля, че просто както правиш постоянно патетираш с лъжа, за да изкарваш черни тези, които не са от твоите, а са на власт.
И дано да е така, защото другият вариант е по-лош за теб в случая с това, че фирмата/фирмите се е занимавала/ли с незаконни дейности и/или (но "или"то в случая отпада) най-малкото си бил глупак при основаването й/им.
Говоря за теб, а не всички съдружници, защото ти си този, който избира дали да участва в една глупава регистрация и по-нататъшна противозаконна дейност - никой не може да те принуди или, ако опита - има си отново правилни начини за реакция.
Зная-зная, аз пак съм тъп и ти говоря глупости.
Фактът обаче, че глупакът (отново) си ти си остава и ще ти го каже всеки един осеферен (а и не толкова) юрист, а се доказва от обстоятелството пък, че ти си на пачи яйца, а не аз.

(Може да започнеш сега с "фината ирония" за това как съм и корифей в правото, че чак в странство съм го изнесъл, но това, Венци, няма да е фина ирония, а ще е просто опит да маскираш Егото си. Несъзнателен опит може би. Защото ако е съзнателен, то на твоите години битката явно си я загубил безвъзвратно.)
цитирай
18. vencivaleri1951 - Оказва се, че и есе не знаеш какво е. Но нали си поет, откъде да знаеш?
17.04.2020 10:35
Отвори Гугъл и чети . Аз ще ти го кажа простичко - литературна теорема. Защо Фуко ли, а защо по горе Гог и Паганини ? Все същата възможност да хвърлиш имена на публиката.
Вероятно съм глупак, щом казваш...но правя разлика между хипопотам, хипотенуза и хипоталамус. Това ми позволява да се радвам на нещата около мен, вкл на приятели. Аз написах, че ще загазя ,ако при нужда съдружниците /приятели/ ме изоставят и с колегите данъчни не се разбера. И двете неща няма да се случат, защото на приятелите съм верен, с данъчните коректен и последните разбират каква глупост са сътворили законовносители и законодатели. Аз просто представих хипотеза, която би угробила доста хора, ако
на работно ниво се изпълни педантично от инспекторите на НАП. То е все едно да ти ушият панталон по мерките ти преди две години, а ти си свалил пишеш десетина кг и пораснал с 8 см.
quote=starforlife]Не?
Ами да ти го покажа отново, защото отново явно ще научиш нещо от мен - ха ха ха.
Казах ли аз, че с теб не може да си дискутира и си високомерен? КАЗАХ ГО!
А ето сега ще ти покажа как отново ти го доказваш:
Венци, не е срамно да си признаеш, че си гугълнал (Естествено има малък шанс и да знаеш за редовете на Фурие в математиката, но аз не го предполагам. Виж аз знам доста, защото те се използват в материите, с които са свързани образованията ми.) за Фурие, но...
Но, Венци, аз говоря не за математика Жан Батист Жозеф Фурие, а за социалиста Франсоа Мари Шарл Фурие. Съвсем "малка" разлика, нали? Иначе и двамата французи. Ха ха ха
Тоест, "фината ти ирония" отново се показа като глупост.

После: Казах ли аз, че ти не четеш опонентите си? Или не вникваш в прочетеното? Или най-лошото - нарочно кривиш думите им? КАЗАХ ГО!
Хайде сега ми покажи къде говоря, че съм преписвал Маркс, Енгелс, Ленин?
НИКЪДЕ НЕ КАЗВАМ ТАКОВА НЕЩО!
Казах и сега за албанските реотани ще го повторя, че като ученик правех така:
Пишем нещо от рода на есе. По литература, история, естетика или някой друг предмет от тези, в които незнайно (за литературата и историята знайно де, но пак си остава глупостта да ти насаждат едностранно нещо, без опит за съпоставка с друго такова - в случая идеология) защо почти всичко се провираше през игленото ухо не както казах дори на "идиотската" марксистка философия, а на изкривената й форма като идеология.
При това писане, аз за кудош и съответно признавам, защото така веднага съм си оправдал факта, че съм отличник (при всичките си образования - и ви'шите ми са все над 5,50) АЗ пиша нещо от рода: "И както казва великият мислител Маркс (Енгелс, Ленин)..." и дъра-дъра-дъра НАТАТЪК ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ПИША МОИ МИСЛИ!
Сега схвана ли, алби?
ПИША МОИ МИСЛИ, ПРЕДСТАВЯЙКИ ГИ КАТО ТАКИВА НА НЯКОЙ ОТ "ВЕЛИКИТЕ".
В КАВИЧКИ.
Но МОИ, ЛИЧНИ.
Тоест, както вече казах, и добре явно съм познавал почерка на въпросните... И добре явно съм умеел да пиша, че да заблуждавам 3-4 даскала, които никога не са ме хващали, че това не са мисли на еди кой си, а МОИ.

Сега виждаш ли как ти волно или неволно постоянно създаваш интриги с изопачаванията си?
(В случая мисля неволно, от това, че не четеш внимателно, което обаче пък води до това за високомерието, мислейки си, че няма какво да научиш от отсрещния. Е... Ти явно научи за един друг Фурие, който е учудващо да не знаеш, защото ще говори, че спрямо идеологията ви си бил също лицемер и не я познаваш. Аз от теб само получих поредният опит за "фина ирония", явяващ се обаче реално израз на глупост, неосведоменост, липса на способности за работа с Гугъл и прочие.)

край на безсмислената (за мен) комуникация

ПС: А за въпросното описване и отнемане на разни твои движими и недвижими имоти, мисля, че просто както правиш постоянно патетираш с лъжа, за да изкарваш черни тези, които не са от твоите, а са на власт.
И дано да е така, защото другият вариант е по-лош за теб в случая с това, че фирмата/фирмите се е занимавала/ли с незаконни дейности и/или (но "или"то в случая отпада) най-малкото си бил глупак при основаването й/им.
Говоря за теб, а не всички съдружници, защото ти си този, който избира дали да участва в една глупава регистрация и по-нататъшна противозаконна дейност - никой не може да те принуди или, ако опита - има си отново правилни начини за реакция.
Зная-зная, аз пак съм тъп и ти говоря глупости.
Фактът обаче, че глупакът (отново) си ти си остава и ще ти го каже всеки един осеферен (а и не толкова) юрист, а се доказва от обстоятелството пък, че ти си на пачи яйца, а не аз.

(Може да започнеш сега с "фината ирония" за това как съм и корифей в правото, че чак в странство съм го изнесъл, но това, Венци, няма да е фина ирония, а ще е просто опит да маскираш Егото си. Несъзнателен опит може би. Защото ако е съзнателен, то на твоите години битката явно си я загубил безвъзвратно.)[/quote]
цитирай
19. starforlife - Ха ха ха
17.04.2020 13:23
Некадърността ти при цитирането на коментарите е пословична, но все пак се "радвам", че не ме слушаш да не се излагаш, защото така самият ти си удостоверил точните ми думи, а не твоите опити да "фина ирония", тоест - опити за лъжовно и лицемерно представяне на нещата пред Читателя.
цитирай
20. starforlife - Затова... При все да казах, че прекъсвам комуникацията... Понеже ти зорлем ме дърпаш за езика... Та да покажа новата ти доза лицемерие и най-обикновена глупост.
17.04.2020 13:34
Венци, ти определено си твърд комунист, защото по гръб не падаш, дори когато всичко крещи по отношение на лъжите и лицемерието ти. Така е и в случая с новата ти, продължаваща да разкрива тези твои черти (глупост и лицемерие) коментарна изцепка. Пояснявам (ама не за теб или такива като домакина примерно, а за безпристрастния Читател):

~ Първо: Много "фино-иронично" от твоя страна да твърдиш, че аз (видиш ли ДОРИ и) есе не знам какво е, но (представи си) никой Читател НЯМА да се съгласи с теб. И тук дори не говоря, че в настоящия ни "спор" ти просто пишеш подмятания, празнодумие, неподплатено нито веднъж с... релевантност - ха ха ха - (и ноторност - и ноторност), докато при мен не е така: Цитирам име и то е пряко свързано с темата и е факт, че Маркс изключително се влияе от този социалист. Факт е и това, че психолозите го считат за толкова отклонен от здравия разум, че на негово име има формулирано психическо отклонение и именно затова казах да попиташ жена си.
Тоест, дотук, опитът ти да вмениш на околните, че аз се опитвам да се правя на интелигент с цитиране на име... Нещо, което (да прави такива смехотворни опити) го прави домакина (и ражда "умите" мисли "шеф на микроскоп")... Тези ти опити пропадат, пич, защото: първо, веднъж съм срещал името (както вече казах) при прочит на съвременни разсъждения спрямо марксизма (цитирах ти книгата "Марксизмът без маска"), и втори път съм срещал името ("заболяването" няма да ти го цитирам, открий го сам с Гугъл, дето ме пращаш да уча що е есе) при изучаването си на Психокогия (в Унгария, при немски авторитети по материята).
Тоест, аз не спуснах името с парашут, защото не съм парашутист като домакина, че да правя такива неща.
И повтарям, че името е абсолютно пряко свързано с Маркс и марксизма, а понеже ти видя, че нивото ти (и там) е... ниско русло - ха ха ха - та отново прибягна до опит за глупава и лицемерна "фина ирония".
Уви, "успешна" само в твоето съзнание.
При това "първо", Венци, дори пропускам факта, че ти както винаги не внимаваш в час. А го казвам, защото:
- Ако под "есе" визираш постинга ми, то е факт (погледни го отново), че там "есе" го пише в кавички.
- Ако ли пък под "есе" визираш някогашните ми изяви, като ученик, там (в коментарите по-горе) отново много ясно пише, цитирам се: "Пишем нещо от рода на есе."
Въпреки, че и при двата случая, ако си мислиш, че в едно напълно отговарящо на "жанра" есе не може да се съдържат цитати на други личности и/или се използват чужди мнения, то точно ти си този, който изобщо не знае какво е есе. Особено пък какви видове биват и в случая най-вече що е то "историческо есе" и на каква база се изгражда.

~ Второ: Не знам дали правиш разлика м/у хопотенуза и хипоталамус, но е факт, че за теб хипотенуза е абстрактно понятие (точно като производствените сили при Маркс - ха ха ха) и това сам го показа преди време, когато се опита да се пънеш спрямо покрива, който тогава правех.
Тогава: Първо, ти наговори такива глупости, които показаха, че ако знаеш теоретично какво е хипотенуза, то практически няма никаква полза от това твое "знание". Една Питагорева теорема, пич, не можеш практически да приложиш, ама иначе аз тъп, а ти остър. Второ, тогава ти не се съгласи да дойдеш и с очите си видиш какво строя, къде и прочие, ама иначе може да дюдюкате за Бусманци и фантазии от моя страна. А не дойде, защото тези ваши идиотии щяха директно да паднат, а вие с тях се "храните".

~ Трето: Отдели много малко внимание на същността на "сопора"/"дискусията" ни (кавичките са, защото на мои аргументи, ти отговатяш с опити за "фина ирония" и това не е спор, още по-малко дискусия)... Та, на същността на "дискусията" ни отдели няма и 1/4 от времето (писаното от теб) за проблемите ти от фирмен характер.
Ама иначе казваш, че като казвам, че Егото ти пъпкува, нямам основание, м?
цитирай
21. blackpredator - като сте се фанали за буквичката Ф,
17.04.2020 15:34
и аз да направя мойта фноска
не Фуко, не Фурие
на есеиста требе да се напраи манипулация,
с медицинския еквивалент на Фаренхайт

да му измерят температурата..

цитирай
22. catforlife - Привеееееееет!
17.04.2020 15:54
И Фесели празници!
цитирай
23. blackpredator - мисииии, катФорФея!
17.04.2020 16:23
да ти е Фантастичен Феликдена!
цитирай
24. blackpredator - абе,
17.04.2020 16:28
римуват ли се фея с фурия ? :o;)
цитирай
25. catforlife - Фоже,
17.04.2020 16:59
Само да не е фолк фурия, не за друго, ама нямам Филикон.
цитирай
26. blackpredator - Филикон не нада
17.04.2020 17:05
за Фаталнопривличане..
;)
цитирай
27. catforlife - Кис кис
17.04.2020 17:32
Не надо щото сме фантастични и Феликолепни ;) фръц
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6913487
Постинги: 1450
Коментари: 18256
Гласове: 25301
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031