Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2019 15:13 - За закусващите мусор
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 7580 Коментари: 34 Гласове:
16

Последна промяна: 16.12.2019 15:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

          starforlife за предатора:
"Ехооо, Гочеее, ти на мен за Табаков ще ми говориш. На мен - дето му бях кум и издействах на Съпругата му български паспорт."
          пак Гочето:
ДОКАЗАТЕЛСТВА, ПОКАЗВАЩИ "ФАКТА", ЧЕ СЪПРУГАТА НА ТАБАКОВ Е ПРИТЕЖАВАЛА БЪЛГАРСКИ ПАСПОРТ, КАКИНИЯТ МИ ЛЪЖЕЦ! :):):)

          blackpredator:
          Българският паспорт на Гунхилд Ромбуш (Хилда) Табакова:

image

     

          Пореден постулат на Предатора:
          Посееш ли семка от кратун, не се надявай да поникне цвете.




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - ??! пак паразитни пости, за празни киффли..
16.12.2019 15:21

добре де, но аз все пак, не разбирам, ти какво..дебатираш, дефакто?
не схванах фабулата, щото съм насам натам..
цитирай
2. fun1001 - :-))))))))))
16.12.2019 15:22
минус за педализацията, бляк..
цитирай
3. blackpredator - ами
16.12.2019 15:30
fun1001 написа:
добре де, но аз все пак, не разбирам, ти какво..дебатираш, дефакто?
не схванах фабулата, щото съм насам натам..

питай Гетю бе, щом не си фанала
той е интелигента в блога, на който Венци праи книксен
цитирай
4. blackpredator - ами вечер понякога
16.12.2019 15:31
fun1001 написа:
минус за педализацията, бляк..

хисарският панагюрец праи мусор
цитирай
5. cortana - :):):))) :):):) :):):)))
16.12.2019 15:38
Какиното, едва ли ще проумееш някога ето тези думи на Смарти, цитирам недословно: 'Вие (имайки предвид ВАС, русофилчетата:) играете игра, която аз съм измислил!!' :):):)))
И сега малко допълнение от мен:
https://www.youtube.com/watch?v=N0mpUPgkxuI
От 11:22 до 11:40, какиното ПРЪЦ! :):):)
ЗАЩО МИСЛИШ, ЧЕ ВИЖДАШ ВСИЧКО, КОЕТО СЪДЪРЖАТ ПОСТИНГИТЕ НА ЖОРО?
Защо мислиш, че ТОЧНО ТАКА ТЕ ПРОВОКИРАХ АЗ? :):):)
Освен клипа, в който ВСИЧКИ ПРОСВЕТЕНИ ПИЯТЕЛИ на Жоро сме видяли напъна ти, но ни са разяснени някои неща, в постинга на Жоро се съдържа и най-подробното ОПИСАНИЕ НА КАНТОРА НА НОТАРИУС :):):), която може да се срещне някога някъде. :):):)))
цитирай
6. cortana - Ех, кофичко, кофичко, никога не ще проумеете, че сте като мишленца в ръцете на МАСТЪРА! :):):)))
16.12.2019 15:39
Но дерзайте, кой иначе ще ни забавлява така?! :):):)))
цитирай
7. blackpredator - Гоче,
16.12.2019 15:42
без интервенцията на хекимин, туй нещо прогресира :(
цитирай
8. cortana - :):):))) :):):) :):):)))
16.12.2019 15:50
blackpredator написа:
Гоче, без интервенцията на хекимин, туй нещо прогресира :(
'Така е'! 'Прав си!'
Хайде сега бъди така изпълнителен както отговори на мен, да отговориш и на въпроса на Жоро, за да се посмеем още. :):):)

След това може да пуснеш поне веднъж статистиката си, за да ги видим тези РЕАЛНИ 4 човека, които ти са гласували след няма и 30 минути от публикуването с +. И то във време, което е слабо за блогбеге. :):):)
Ех, радост-радост, твоето име е русофил-безделници в нета. :):)

ПП: ПРЕДУПРЕЖДАВАМ ЧАСТ ОТ ТЕЗИ, КОИТО ЩЕ ПОСЛЕДВАТ ДАДЕНИЯ ОТ МЕН ЛИНК, ЧЕ ТОЙ НЕ Е ОБИКНОВЕН, НО В СЪЩОТО ВРЕМЕ ТВЪРДО ЗАЯВЯВАМ, ЧЕ НЯМА НИКАКВА ОПАСНОСТ!! :)
цитирай
9. blackpredator - оооо, Гоче,
16.12.2019 15:59
аз не съм подобна кифла, да публикувам статистика
сепак има и нещо непознато за простак като теб - тера куртоазия
има и друго - тера милосърдия
щото ще получиш инфаркт, ако си публикувам статистиката..

аре, намери си друго занимание
цитирай
10. eva666 - https://www.youtube.com/watch?v=N0mpUPgkxuI
16.12.2019 16:00
даа, мисля, че това Видео ,бях избрала и аз..
ще видя ,къде ми е поста...

блеки, моята ЦЕЛ, беше, да оборя Глупостите на една шайка тук..
и баба ти,Глупотинка е там, и дядо вакиеро..и кукушеля, и др.от Клуб 13 )
целта, не е да те ..обидим, поне не е моя..
а, да ви оборим..с НАЙ добри факти!

и то се вижда, мен...но, всека сам избира Пътя си
знаеш, моят е този..на Воина )
наздраве, дай една усмивка..@с плезунка@
цитирай
11. cortana - Хубу, чуду-бла-бла, тогаву дъ чуйм отговур на другуту:
16.12.2019 16:01
В 19ти коментар под своя постинг http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/12/16/zakuska-v-miusor.1687245?reply=5278443 Смарти написа:
Ха ха ха. Гле'йте сега смЕх:
Отново се включвам много набързо, за да попитам:
blackpredator написа:
човекът просто нито е съден, нито осъден
толкоз!
иначе всичко друго е факт и България трябва и се гордее с него

ЧерноПръцко, това са твои думи, нали така?
Би ли бил така добър да го потвърдиш, МОЛЯ!
Учаквъме твоа отгувур, за дъ съ посмейем оште за твойъ сметкъ!! :):):) :):):)))
Не ни разочаровай, молим те!! :):):)))
цитирай
12. eva666 - :-) моля моляя....дай ми я ,на лс...плссссс!!!!
16.12.2019 16:01
blackpredator написа:
аз не съм подобна кифла, да публикувам статистика
сепак има и нещо непознато за простак като теб - тера куртоазия
има и друго - тера милосърдия
щото ще получиш инфаркт, ако си публикувам статистиката..

цитирай
13. blackpredator - оооо, Юло,
16.12.2019 16:09
по-добре си потърси козметик на ЛС
цитирай
14. starforlife - Ха ха ха Много се забави бре, ЧерноПръцко.
16.12.2019 16:12
Сега ще съм сериозен и първо искам да поздравя Юлия, която поне за себе си знае, че няма наговаряния м/у нас. А ще я поздравя за тази част от коментара й: "целта, не е да те ..обидим, поне не е моя.. а, да ви оборим..с НАЙ добри факти!"
А какъв по-добър начин за това, от това САМИТЕ ВИЕ ДА ГО НАПРАВИТЕ?!

Сега към теб, Блеки и всички гравитиращи там в една орбита:
Знаете ли какво прави "командата" кънглитинейт?
Не? Никога и няма да научите и дори да я откриете, защото това "не" е команда!
Но "процесът" съществува и бъдете сигурни, че се прилага в едно 90% от постингите ми. Затова ви препоръчвам преди да гледате насмешливо на някои неща, които Корти често с моя "благословия" ви "разкрива" - да се ОБРАЗОВАТЕ. Ако ли не... Понеже все пак говорим за свера, в която се иска адски много труд и години... То поне си знайте, че иронията ви минава само при тези, които гравитирате в една соц-орбита и отказвате да я напуснете и заживеете в съвременния свят.

Блеки,
(виж как като казах, че ще съм сериозен - се обръщам към теб "уважително" - ха ха ха)
Юлия е права за едно и това е, че ето така вие сами се оборвате един другиго и това беше втората цел на днешния ми постинг. Затова и дадох линк при "ОколоГрадския" - зная, че ВИНАГИ ме четете и СЛЕДИТЕ творчеството ми, но исках да съм сигурен, че "посланието" ми ще достигне до вас. И ти нали си умираш да се правиш на велик - веднага се захвана да се бориш с мен.
Ти? С мен? СмЕх!

Когато толкова пъти идиоти като РадостинаЛасса, Кушел, ЕленкоМосков, ОколоГрадския и прочие и прочие и прочие, публикуват и се ебават с това постижение на САЩ - полетът им до Луната - ти не само нито веднъж не си им възразил, а дори си ги подкрепял и пригласял.
И сега изведнъж, цитирам те "иначе всичко друго е факт и България трябва и се гордее с него".
ТВОИ ДУМИ, НАЛИ ТАКА?
И точно затова поисках да ги потвърдиш, а Корти ти "отвлече" вниманието за "паспорта" - за да се убедят за пореден път околните, че вие издребнявате и целта ви не е да дискутирате, а да маскарите или иронизирате някого.

Хайде сега да кажа още сериозни и логични ИСТИНИ:
1-вото вече го казах - ТИ НИКОГА НЕ ЗАСТАНА МЪЖКИ ДА "ЗАЩИТИШ" НЕ САЩ, А БЪЛГАРСКАТА СЛЕДА ПРИ ИДИОТИЙТЕ НЕЧИИ! ФАКТ! Явно днес, от мен научи за Виден Табаков. Ако ли не, то не си ли лицемер? Но не пропусна да се пънеш и при мен, и тук, а така САМО ДОКАЗА ЛИЦЕМИРЕТО СИ! Сам! ФАКТ

2-ро: Казваш "български паспорт" и едва ли не вменяваш, че не е вярно да плюя лелеяния ви соц. Е да е, ама този "паспорт" е от времето ПРЕДИ лелеяния ви соц!

3-то: Казваш, че Табаков не е осъждан. ОК, аз доказателства за противното не мога да покажа, а само се доверявам на разказите на племенницата му. Но имам основание да се доверявам, защото всички знаем как "народната власт" "уважаваше" такива като Табаков - за тях родоотстъпници и престъпници. Защо? Защото са избрали страна, която им дава шанса да разгърнат потенциала си? В България, по времето на народната власт, Табаков и хвърчило нямаше да направи. ФАКТ!

4-то: Ти казваш, отново те цитирам "иначе всичко друго е факт и България трябва и се гордее с него" и този път натъртвам "и се гордее с него", идейки реч за България.
И сега те питам: КОЯ БЪЛГАРИЯ? Онази, социалистическата ли? По времето на която дори думичка не се чува за Виден Табаков?
Имахме заводи: Ворошилов, Ленин, Попов, Червената армия...
Имахме училища, ВУЗ-ове, улици, площади и каквото се сетиш с имена на десетки и стотици СЪВЕТСКИ... какви да ги нарека? Герои?
КЪДЕ ИМА НЕЩО КРЪСТЕНО ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ НА ТОЗИ ВЕЛИК БЪЛГАРИН?
Отговори ми де, пък тогава се пудри с този постинг и с подобни коментари и ми носи от соц-дерето си мътната водица "и се гордее".
Гордее се, ДА! Но НАШАТА България! Вашата се гордееше със Сталин, Ленин, Карл Маркс и прочие и прочие - за такива като Табаков - "ни дума, ни вопъл, ни стон"!



ОСЪЗНАВАТЕ ЛИ, ЧЕ ВИЕ СТЕ ТАКА ОСТАНАЛИ В МИНАЛОТО, ЧЕ ХОРАТА ЩЕ НАПУСНАТ ПЛАНЕТАТА, А ВИЕ ЩЕ ПРОДЪЛЖИТЕ ДА СКАНДИРАТЕ ПРОСОЦИАЛИСТИЧЕСКИТЕ СИ И ПРОСЪВЕТСКИТЕ СИ ЛОЗУНГИ?
цитирай
15. getmans1 - . . . ЧерноПерпеляторче, я кажи б...
16.12.2019 16:24
... ЧерноПерпеляторче,я кажи батковото къде те стяга чепика, че да си донеса обущарското чукче с голЕмата главица та да ти го начукам едно хубау ... и да ти олекне
То на бат ти ВЕНЦИ случките за секи случай са ми доводи колкото като спомена ми от вчерашна ми пръдня ... баш на време и издали българският пашапорт от ... ТРЪНСКИЯТ ОТРЯД ... отървала жената билета за кариерата на некой слънчев бряг, ... ко ша кайш ... да оставим нататък да оставим на Бат ти Венци да го разкаже

Ха речи си сега приказката за шесте Ястребинчета ... горките ..., че да си дойдем на думата.


blackpredator написа:
fun1001 написа:

не схванах фабулата, щото съм насам натам..

питай Гетю бе, щом не си фанала
той е интелигента в блога, на който Венци праи книксен

цитирай
16. blackpredator - Гетьо,
16.12.2019 16:40
ако водя диалог с черчевето, по-ще има смисъл
и за Венци се отнася
усещай се
понякога..
цитирай
17. blackpredator - Гоче, даже не те прочетох
16.12.2019 16:43
няма и да го направя
Гетю и Юла са ти приятели
те да звънят на парамедиците..
цитирай
18. starforlife - То ти не четеш и постингите ми пък какво излиза? - Сам надуваш на някому дадов... товаа - свирката, че следиш изкъсо изявите ми.
16.12.2019 17:20
blackpredator написа:
Гоче, даже не те прочетох
няма и да го направя
Гетю и Юла са ти приятели
те да звънят на парамедиците..

Тези ги разправяй на червеноармейската ти шапка.
Причел си и още как.
Но понеже сам схващаш колко си смешен и как сам си слагаш примките на врата и играеш МОЯТА ИГРА и по МОЯТА СВИРКА - та затова твоето "даже не те прочетох" е нЕкак си смешно, не мислиш ли?
Но успокойся, товаришч, донякъде си прав. От постингите ми ти виждаш едва тази част, за която ти стига Интелектът. Така, че наистина не ме четеш (изцяло).

Хайде приятна ти вечер - имаш си постинг - можете да започнете облизването си един другиго и моя... нали.




И да не забрави ЛИЦЕМЕРКАТА УОНДЪР да ти се притече на помощ и да ти пусне някой непетит-коментар - все пак толкова години я пома като ПЛОНДЕР, пък то "Гоче" 'зе, че и това щастие ти отне - ха ха ха.
Спокойно, предстоят ви още отнемания - казах ВТОРНИК (не уточних кой - хи хи хи), запомнете го.
цитирай
19. valdor1355 - Аз се извинявам за наивния въпрос, ...
16.12.2019 17:27
Аз се извинявам за наивния въпрос, но Гоги пълен идиот ли е или само полуидиот?
"играеш МОЯТА ИГРА и по МОЯТА СВИРКА - та затова "не съм дори те прочел"
цитирай
20. getmans1 - ако водя диалог с черчевето, по-ще ...
16.12.2019 17:37
blackpredator написа:
ако водя диалог с черчевето, по-ще има смисъл
и за Венци се отнася
усещай се
понякога..


... С какво да се „усещам„ бе БлекЧЕ ... С това ли, дето не съм те дърпал за езика да го казваш т.е. пишеш;

blackpredator написа:
...питай Гетю бе, щом не си фанала
той е интелигента в блога, на който Венци праи книксен


... Само питам бе, ... къде те стяга чепика ... щом мен ме няма на близо ... колко случая реципрочни можеш да покажеш за мен, че съм постъпвал така ... яко ми водиш „селски„ ... по тоя параграф.
цитирай
21. valdor1355 - П. п: Гоги не разбра ли, че никой не го ...
16.12.2019 17:39
П.п: Гоги не разбра ли, че никой не го чете, освен Юлия, при това по пунктирен диагонал и то много рядко.
цитирай
22. blackpredator - ко питаш бе?! :o
16.12.2019 17:40
valdor1355 написа:
Аз се извинявам за наивния въпрос, но Гоги пълен идиот ли е или само полуидиот?
"играеш МОЯТА ИГРА и по МОЯТА СВИРКА - та затова "не съм дори те прочел"

"От постингите мУ ти виждаш едва тази част, за която ти стига Интелектът."

чакай си вторника..
цитирай
23. starforlife - ~ 20. getmans1
16.12.2019 17:59
Ами тролове с радости да си създават виртуални радости бре, Радо. Да им имам и радостите - да словоблудстват с някого, който не е налице в даден разговор, понеже ги нервят.
Е... Аз също ГО ПРАВЯ, но то е търсено и преднамерено, а при тях е диагноза.
Ето например сега ЗастаряващаМома-Фантазьорка1355... Дето ме пита колко психо-теста съм минал... Ами, ако изключим този при шофьорската ми книжка при категория "С"... Имало е време през живота ми, през което на седмица по един, а понякога и по два психо-теста съм минавал. И тук, ЗастаряващаМома-Фантазьорко1355, не говорим за намека на ЧикиджиФрии за това, че във Варна съм имал Бизнес с школа за шафьорски курсове...
Или не съм имал такава Школа, м? Та седнала Ватманка1355 да ми говори за коли и психота...
Но да се обръна и към ЧикиджиФрии: ДъртиЧикиджио, "шофьорският" ми бизнес е от края на 2007-ма та до 2012-та? Така, че, ЧикиджиФрии, не съвпада с времето по създаването на блог.бг, което казах, че е от края на 2005-та, началото на 2006-та.

Та така, Радо - говоря и аз на неприсъстващи, но за неща, които са ДОКАЗУЕМИ.
Като да речем това дразнение (да хвърля малко "кал" и по "авторитет"- Плондер):
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/GSM-S.jpg

Сега естествено ЧерноПръцко няма да последва линка. Е как бреее - той хич и изобщо не се интересува от мен и не ме чете. Ама само когато не му изнася като случая когато показах доста снимки в почти реална резолюция и "интелигентните" му напъни, че ги скрийншотвам от клипове - рухнаха.
Тогава мълчи като пръднал язовец - ха ха ха.
Не му стигна "Обед в Мюсор", където стана за смях за кой ли път, та чак други блогъри писаха постинги за това, та се нареди днес и на "Закуска в Мюсор".
(А дори не знае защо пък точно "Мюсор" и откъде идва. Понеже е по вагоните с книги.)
цитирай
24. eva666 - :-) моля,Трамвай №1355,
16.12.2019 18:28
върнете се към комент №1, а именно :

пак паразитни пости, за празни киффли..
15:21
цитирай
25. valdor1355 - Юлия, не съм ли ти казвала, че когато ...
16.12.2019 22:26
Юлия, не съм ли ти казвала, че когато не знаеш какво да пишеш, ако си траеш, няма да изглеждаш тъпа, колкото си.
цитирай
26. vencivaleri1951 - ,,Бедни ми Хор... пардон Гетьо
17.12.2019 08:27
За Трънския отряд е писано не малко включително и от агентите на ДС-преди и след 9ти септември. Има и написани книги с много фактичен и снимков материал. Има и пиеса , която въпреки ,,киселините и газовете,, които образуваше на,,Чавдарци,, се игра много сезони на сцената на Военния театър. По времето на този отряд ,,Гетьо,, интернет не е имало и ,,дебатите,, не са били епистоларни. Не си ли харесваш живота , мъж ли си намираш начин да го промениш. ,,Говно ,, ли си , кюташ под юргана до жена си и ,,махаш с китка на ,,Орлов мост,, да срещаш поредния ,,брат,, правейки се на разсеян, че през това време мястото ти под юргана е свободно. Точно такива ,,мъжкари посрещачи,, могат да се гаврят с пролятата от изроди кръв на невръстни дечица. Аз познавах оцеляла сестра на едно от ,,ястребинчетата,, , беше ми съседка и почина преди няколко години. Цялата ужасяваща трагедия се е разигравала пред очите и-оцеляла е скрита за палачите и не защото се е крила, а защото е онемяла и парализирала се от ужас. В широкия смисъл на думата според мен тя не успя да излезе от това си състояние. Останала е там на ,,ешафода,, при братчето си и останалите дечица. Ешафод сглобен от ,,героите,, на твоята душевност. И дали разбираш значението
на така често употребяваната от теб думичка ЕМПАТИЯ. Последната не зависи от фамилните магистратури-или я имаш, или не.
Колкото до визи, паспорти и Трънския отряд. Отрядът е бил на безвизов режим. Ритал е задници на джандари, на германци , а и на аплодиращите ги от Балкана до Виена. Ей така, без визи...с марш на скок

getmans1 написа:
... ЧерноПерпеляторче,я кажи батковото къде те стяга чепика, че да си донеса обущарското чукче с голЕмата главица та да ти го начукам едно хубау ... и да ти олекне
То на бат ти ВЕНЦИ случките за секи случай са ми доводи колкото като спомена ми от вчерашна ми пръдня ... баш на време и издали българският пашапорт от ... ТРЪНСКИЯТ ОТРЯД ... отървала жената билета за кариерата на некой слънчев бряг, ... ко ша кайш ... да оставим нататък да оставим на Бат ти Венци да го разкаже

Ха речи си сега приказката за шесте Ястребинчета ... горките ..., че да си дойдем на думата.


blackpredator написа:
fun1001 написа:

не схванах фабулата, щото съм насам натам..

питай Гетю бе, щом не си фанала
той е интелигента в блога, на който Венци праи книксен

цитирай
27. vencivaleri1951 - То няма отрасъл в който да не си ,,водил,, бизнес дружината
17.12.2019 09:34
Темата за професор Табаков обаче е далеч по широка.
Българи на топ ниво колкото щеш по света-автори, политици, изобретатели, артисти,..В момента българинът на най висока позиция в САЩ е бивш секретар на ЦК на Комсомола. Не произхожда от род на богати търговци, а на партизани. Какво ли е разказала на теб племенницата на този издигнал се и близък до Тръмп българин. И какво искаш да кажеш с постинга си. В НАСА са работели и работят хора от цял свят които покриват изискванията на структурата. А смяташ ли че българи не работят или не са работили в бюрата и лабораториите на СССР , днес Русия. Това което ти убягва , че преди промените България, /не отделни българи само/ участваше активно в космически изследвания и програми. Цели звена на ЦИИТ, Интерпрограма, Института по храните, БАН бяха в различни проекти в овладяването и изследването на Космоса. Сред разработчиците на храни за Космоса бяхме сред първите. Тоест нашето участие не е било единствено с двамата космонавти. Нещо повече, те участват и заради приноса ни в цялостния процес. До колкото ни разказваше за обща трапеза с професор Железов, то силно се учудвам, че не сте разговаряли за участието на ЦИИТ в космическите програми във времето когато оглавяваше института!?
Макар,че не участваше като разработчик, а като администратор темата му беше слабост. Знам го по
сигналите от института, че преразпределя по симпатии фонд и щатни бройки в полза на ,,космонавтите,, Тоест един, два пъти съм коригирал като държавен експерт намесите му.

starforlife написа:
Ами тролове с радости да си създават виртуални радости бре, Радо. Да им имам и радостите - да словоблудстват с някого, който не е налице в даден разговор, понеже ги нервят.
Е... Аз също ГО ПРАВЯ, но то е търсено и преднамерено, а при тях е диагноза.
Ето например сега ЗастаряващаМома-Фантазьорка1355... Дето ме пита колко психо-теста съм минал... Ами, ако изключим този при шофьорската ми книжка при категория "С"... Имало е време през живота ми, през което на седмица по един, а понякога и по два психо-теста съм минавал. И тук, ЗастаряващаМома-Фантазьорко1355, не говорим за намека на ЧикиджиФрии за това, че във Варна съм имал Бизнес с школа за шафьорски курсове...
Или не съм имал такава Школа, м? Та седнала Ватманка1355 да ми говори за коли и психота...
Но да се обръна и към ЧикиджиФрии: ДъртиЧикиджио, "шофьорският" ми бизнес е от края на 2007-ма та до 2012-та? Така, че, ЧикиджиФрии, не съвпада с времето по създаването на блог.бг, което казах, че е от края на 2005-та, началото на 2006-та.

Та така, Радо - говоря и аз на неприсъстващи, но за неща, които са ДОКАЗУЕМИ.
Като да речем това дразнение (да хвърля малко "кал" и по "авторитет"- Плондер):
http://starforlife/photos/154138/GSM-S.jpg

Сега естествено ЧерноПръцко няма да последва линка. Е как бреее - той хич и изобщо не се интересува от мен и не ме чете. Ама само когато не му изнася като случая когато показах доста снимки в почти реална резолюция и "интелигентните" му напъни, че ги скрийншотвам от клипове - рухнаха.
Тогава мълчи като пръднал язовец - ха ха ха.
Не му стигна "Обед в Мюсор", където стана за смях за кой ли път, та чак други блогъри писаха постинги за това, та се нареди днес и на "Закуска в Мюсор".
(А дори не знае защо пък точно "Мюсор" и откъде идва. Понеже е по вагоните с книги.)

цитирай
28. blackpredator - благодаря за коментарите Венци!
17.12.2019 09:38
смисълът им е твърде голям за обема на тия капуцини

е, можеше и без да цитираш прошляците :)

апропо, предполагам, имаш сред 80-те си книги и "Неотдавна"
в нея фигурира и мой много близък
цитирай
29. vencivaleri1951 - Тоест, твоите близки са и мои близки
17.12.2019 12:43
Трънски независимо от чепатия си характер дълбоко в себе си бе много деликатна и чувствителна натура. Винаги съм се учудвал как се съчетават волята, целеустремеността , аскетизма му с деликатните усещания за живота които имаше.
Красив залез, нежна мелодия го просълзяваща от една страна , а от друга при ситуация ставаше стоик и до безумие смел. Книгата естествено, че я има сред 80те:)
ако не ме лъже паметта с посвещение. Не съм му такъв фен като автор, какъвто съм на личността му. Чета го Гочето,,носещ панагюрските колони,, в главата си как без ни най-малка представа за качеството на хората от Съпротивата се мъчи да прокарва внушения от фатмашкс оперативка. Да вземем трънски-учител не малка част от отряда му са негови ученици, гимназисти, студенти, офицери дори. Ами Семерджиев, също учител, почти същия състав на отряда му-Антон Иванов. Ами РМС...бонсистите,.
Колко от оцелелите ще станат водещи учени, преподаватели. Впрочем Семерджиев никак не е лош като автор. За разлика от бай Славчо успява според мен да избяга от пристрастията си. Ами Джуров, макар, че не се долюбваха с Трънски , беше човек с много широк кръгозор и доброта. Достатъчно е да поставим един до друг Джуров и Каракачанов и ясно виждане какво получихме от прехода.
Торба с фекалии срещу блестящ военен учестен и добър човек
цитирай
30. анонимен - Сладур.Целият ти вЕрва! Хо-хо-хооо
17.12.2019 22:45
Гоче,
blackpredator написа:
ама ти изтроления камил, верно удовлетворяваш не синоним на тъпо
нула самопреценка
та кой нормален ще се срещне с одиозна личост като теб?!
после цяла година през час трябва да се къпе..
цитирай
31. theeconomist - .
17.12.2019 22:54
Блеки, Венци, "непоправим глупак е този, който слиза от дървото да провери дали раненият тигър е мъртъв.."

тия техните дара - бъра, дъра - бъра, срало гладно куче на къра, въобще не си струват нито дискусия, нито коментари!

Този който плюе в протегната ръка, заслужава само опакото на ръката.....
цитирай
32. blackpredator - абе Икономисте,
18.12.2019 08:16
бой по тигъра с черпака! ;)))
цитирай
33. vasilisa1917 - .
18.12.2019 10:39
аз се чудя гоче на кого повече завижда - на хищника или на икономиста?
цитирай
34. blackpredator - хех,
18.12.2019 20:52
анонимен написа:
starforlife написа:
Гордее се, ДА! Но НАШАТА България! Вашата се гордееше със Сталин, Ленин, Карл Маркс и прочие и прочие - за такива като Табаков - "ни дума, ни вопъл, ни стон"!


"НАШАТА България", ще умра от смях... коя България бре, тая на баща ти - милиционер, в която те е учил как да се гордееш с Ленин и Сталин. Или пък онази България в която докато нощем вардиш свещената частна собственост на някой друг, се гордееш с постиженията на Мъск. Та за коя България говориш, а?

нали :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6912679
Постинги: 1449
Коментари: 18253
Гласове: 25298
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031