Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2019 16:24 - Мистър ПИШ ...
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 3535 Коментари: 36 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


          Ако сумираш гетюпитеците у блога, няма да достигнат единицата на Мистър ПИШ.
         тук=> getmans1.blog.bg/politika/2019/09/29/mistyr-pish.1676165

          Няма от втората минута.
          Още на старта!

          В България понастоящем на 100 работници и служители на възраст между 60 и 64 години, излизащи в пенсия, се падат по 55 български младежи между 15 и 19 години, навлизащи в трудоспособна възраст. В Турция ситуацията е точно обратната - младите поколения заместват излизащите в пенсия в съотношение две към едно. По данни на Евростат дяловете на професионалистите и на технически подготвените работници и специалисти сред заетите в турската индустрия са два пъти по-големи от съответните показатели за България.

          Що се отнася до състоянието на техническата и пътната инфраструктура, в България то е по-добро единствено в сравнение с Румъния и с балканските държави, които не са членки на Евросъюза, сочат резултатите от тазгодишната анкета сред работещите в Източна и Централна Европа германски предприемачи.

          Под средните за региона са и оценките за ефективността в борбата срещу корупцията и престъпността, както и за правната сигурност в страната. България е на последно място по качество на висшето образование и на едно от последните места в професионалното обучение, отстъпвайки в това отношение на страни като Македония и Босна и Херцеговина, се посочва още в доклада на обединението на германските индустриално-търговски камари в региона.

          В един съвсем нов анализ на Европейската комисия пък се подчертава, че производителността на труда в България нараства три пъти по-бавно, отколкото в съседна Румъния и съставлява едва 45% от средната в Евросъюза. Състоянието на техническата инфраструктура е незадоволително, особено в Северна България.       
          Администрацията продължава да е недружелюбна спрямо бизнеса. Конкурентоспособността на страната в опитите да привлича задгранични инвестиции остава проблематична, изтъкват анализаторите от Брюксел.

DW

          Деба потурнаците ви деба..




 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - и аз съм..пътуваш предприемач, лъжеш, това НЕ е верно
29.09.2019 16:32
Що се отнася до състоянието на техническата и пътната инфраструктура, в България то е по-добро единствено в сравнение с Румъния и с балканските държави, които не са членки на Евросъюза, сочат резултатите от тазгодишната анкета сред работещите в Източна и Централна Европа германски предприемачи./

и до ТърнУ Магурелье , не си ходил ....
малииии...баткаа@@@ заЕкнах..нал, уж имаше ..мАтор с кош ?
цитирай
2. eva666 - пак..си Успал..Путя забранил DW .)))))
29.09.2019 16:34
DW

Деба потурнаците ви деба..
цитирай
3. blackpredator - абе,
29.09.2019 16:46
и ти си същата анадолска пръдня, като делиорманския и панагюрски фес
се Московията ви клати феса
за щастие, тук има внуци и на дедо Вазовата Събка..
цитирай
4. eva666 - "Деба потурнаците" е толкова тъпооо
29.09.2019 16:56
и, така смешноооУ!!
не съзирам грам сиво в-во..в таз тъпня..
нали, ПУТЯ, оди при КурДоган, а не аз..
стоянчо,нямам идея, как ги наВързваш тезз свински черва...

аз, никога не съм седнала да зашитавам ББ,
нито.. леля ти Босса ,наПиссанко и Простоля...
нито, па да плюя Хората на Русия, които се гърчат..като нас..
от тъзи..ЛИлиПутия 100годишна...
по-добре,Оди удари две водки..

и ,що ми откраднахте ПИШ- фетиша ?
за ваште полит..мръсни Майна../ селска тъпа подРаса..
цитирай
5. blackpredator - тъпа си ти
29.09.2019 17:15
щото тия кретени, барабар с теб, требе от втората минута
да пуснат и видео за средната класа в ЛИлиПутия,
купила милиони и кусур имоти по света
изчисли го в процент, по кравешки с копита
де я българската средна класа, съсед на гладни рашки?
ти ако смяташ панагюрското пъпкувано моше и делиорманския
пенсионер за средна класа, освен ДГД, друго не мое да ти кажа..
цитирай
6. eva666 - опс...пак, калъчка...
29.09.2019 17:17

кога и къде,аз..писах тук за..ОНЕЗ двама..поТУрнаци!!!!!
а бее..кьорфишек..жал ми става за теб, вече
айде...чаоо...
цитирай
7. starforlife - Значи Радо (getmans) "Мистър Пиш", а ти просто "Мистър ЧерньоДРИШ"
29.09.2019 17:43
Виж лицемерието ти е повече от дриШльовско, защото говориш за пускане от втората минута в това видео
https://www.youtube.com/watch?v=wigYvjL1s04
за някакви изфантасмагорирани от вас и пропагандната руска машина "средна класа", купила милиони и кусур имоти по света", а във видеото, в 2:25 минута, на плакатите на стачкуващите учители четем едни интересни цифри.

Е... Кои са учителите, че да вземат нормални заплати и да се числят към "средната класа в ЛИлиПутия" когато за това си има чиновници в секторите по експлоатиране на природни дадености?
Друго си е в Холандия (говоря от преки наблюдения от преди няма и 2 седмици) Учителят да взема почти колкото макар и начинаещ Програмист и да не стачкува, защото е либераст (по ваше мнение).
Стачкуват само "мъже"-ЧерноПръдльовци, пред "Тетевен". Хааааааааааааааа ха ха ха


цитирай
8. blackpredator - Гоче,
29.09.2019 17:55
ти си като Грета Тумберг в блога
виждаш и въгледвуокисните емисии..
цитирай
9. starforlife - ~ 8. blackpredator
29.09.2019 20:50
Аз като Грета Тъмбер(г) - ти като магазин-плумбер.
Само 'дето бентчето ти затлачено, а "въгледвуокисните (ти) емисии" - фалшив райски газ.
цитирай
10. blackpredator - хаха, винце
29.09.2019 23:14
starforlife написа:
Аз като Грета Тъмбер(г) - ти като магазин-плумбер.
Само 'дето бентчето ти затлачено, а "въгледвуокисните (ти) емисии" - фалшив райски газ.

абе оцет, с твоята многоникова броеница от тригя, си кичозен гердан
на шията на блога..
цитирай
11. kvg55 - blackpredator,
30.09.2019 08:07
Като нямат аргументи, използват персонални обиди. Простотия.
цитирай
12. starforlife - ~ 11. blackpredator
30.09.2019 08:31
Абе кичозен, ама гердан.
А ти... просто пича въшка.
цитирай
13. starforlife - ~ 12. kvg55
30.09.2019 08:32
То понеже пълният със смисъл постинг на непростия ти идейно-приятел е пълен с аргументи, та ти се изсра умно.
Все пак преди да празнославиш за липса на аргументи - погледни заплатите на учителите (както и куп други, които дори при нас са що годе средна класа) във "великата" ви Русия и пак продължавай да лайнариш.

ПС: Естония... Която е една от най-бедните откъм природни ресурси от бившите съветски републики... В момента заема 34-то място по жизнено равнище и средната работна заплата е близо 1500 евро...
А Русия... С цялото си "величие"... Е на 73-то място и средната работна заплата е 600 евро.
Абе аргументи да искаш. Ама не за заслепени празнодумци, на които главите им в гъзЪ на Путин завряни та ни чуват - ни виждат.
цитирай
14. vaquero - До 14. starforlife
30.09.2019 08:44
Остави Руската федерация, все там ти окото. Кажи за България.
цитирай
15. starforlife - ~ 15. vaquero
30.09.2019 08:57
Вие сте по празните приказки и нищоправенето...
По това да искате да върнете един строй и една идиотска държава като хомот...
Аз колкото мога действам.

Днес например "правя" интервю за АйТи-та. Ха ха ха
На гърба на Венци.
Знаеш ли, че мерзкия амерковец при ттудов стаж (опит) над 5 години, на един Програмист в България дава работна заплата над 7 хиляди лева?
Сметни сам при над 150 000 АйТи-та в мерзки амерковски компании в България... И при заплати от 2800 до 8000 лева... На колко семейства жизненият стандарт се вдига само от този сектор и въпросните мерзки амерковци.
После ти цитирай колко се вдига от рашки такива.

И после... Да предваря забележката ти... Знай, че в България се търсят над 12 хиляди Програмиста само.
Сяда човек на Дъ-то си... Напъва яко... И на 23 стига 6К чисто както е в момента Сина ми с 3 години стаж и опит.
Това разяснявай на Младите, а не идиотиите ти.

Да продължа ли с други видове персонал?
Знаеш ли например, че бившите "фашаги" в България... Имат около 20 хляди работни места разкрити при отново отлично заплащане?
Хайде пак кажи колко са рашките, м?
И после ми назови тази рашка компания, която е достигнала такива разбирания, че има наета специална фирма, която зимата почиства спирките, откъдето служебните автобуси вземат персонала на мерзките западняци.

Въобще... Вие на друга планета живеете, пич.
Планета, на която растят хипер-ракети, а не социални идиотии като цитираното ти.
ПланетаПутина.
Напутена!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Туй, средна заплата е любимо зан...
30.09.2019 08:58
Туй, средна заплата е любимо занимание за манипулаторите
Колко е средната заплата на директор на банка- със сто хиляди лева заплата и на чистачката там- с 500 лева
Изчислявам я веднага- 50 250! Ашколсун, машалла! Велика!

Средната заплата е като оня виц Нане имал две крави, а Вуте- нито една Но една сутрин гледа как Вуте вади крава от обора му Пита го-Какво правиш?
А оня отговаря,че си взима кравата! Не е ли чул, по радиото казали, че в България всяко семейство има средно по една крава!?

Средната заплата е нещо като виртуалните пари, в джоба не влиза
Да си я ползват тези, които прикриват с нея кражбите си!
цитирай
17. starforlife - ~ 17. leonleonovpom2
30.09.2019 10:05
Ето затова ти казвам, че си афиф, Иван - защото говориш хипотетични глупости, които не корелират с реалността.
Поне не при нормалните държави, а аз не говоря за Русия - ха ха ха.

Защото, ако визираш Естония - другия показател, за равнището на живот, нищо ли не означава за теб и къде го остави бе?
Та нали хората го изчисляват не на база средна работна заплата, а на базата на много и най-различни критерии.

Ако визираш другия пример - отново си афиф, пич.
В сериозна западна компания (в България (и не само) няма огромен марж при заплащането. И на базата на това, че в АйТи примерно сектора в страната ни стартираш с около 3 хил. и растеш до около 8 - къде точно не виждаш реалната усредненост?
При не повече от 10-тина мениджърски, директорски и прочие - въобще ръководен контингент - със заплати не повече от 1,5 до 2,5 пъти над тези на основните в персонала... И при численост 1000, 2000, 4000 души на тези 10-тина големи директора... Къде точно се размива усреднеността според теб, м?

2000 Програмиста х 4000 (средно) = 8 милиона лева!
Хайде кажи сега на нека не са 10 директора, а 50 - колко трябва да е трудовото възнаграждение, за да корелира с написаното от теб и минимизира тези 8 милиона лева?

М?

М?
цитирай
18. blackpredator - Гочееее
30.09.2019 12:00
хич не ме радва скудоумието ти
както не ме радва, че 1 663 668 души са под прага на бедността в България
всеки четвърти българин!
а ти си люшкай простотията за Рашата и за Прибалтика..
цитирай
19. leonleonovpom2 - Жоро, аз познавам човек програм...
30.09.2019 15:29
Жоро, аз познавам човек програмист, работещ за американска компания в България!
Да ,стандартът на живот му е висок! Веднъж един приятел го попита за месечната му заплата Не му отговори Той помисли ,че не е чул и повтори въпроса Програмистът си промени физиономията , вкисна се, толкова му беше неприятно Казах на приятеля да не пита, вероятно е подписал декларация, да не коментира по въпроса
Погледна ме с благодарност и каза ,че не коментира този въпрос!
Аз, в руска компания ,също съм подписвал ,че няма да коментирам месечното си възнаграждение Не за това, че е малко!
И това се прави ,да не се създават настроения на тази база Ако те хванат в нарушение, има санкции, така ,че ще съжаляваш ,че изобщо си си отворил устата!

Афиф е средната заплата, като понятие
Аз дадох за пример най- ниската и най- високата заплата
Вицът не е случаен Ето до къде води средната заплата Нали си антикомунист? В един случай си срещу уравниловката , говориш колко плащат в американски фирми у нас, в друг- за средна заплата , нея вадиш на преден план?
Средната заплата е за заблуда на баламите
Ти, като богат имаш сто хиляди в джоба си,не говоря празни приказки, виждал съм ги реално в Имп. и Пор.
Аз имам сто лева, само! Имаме средно по 50 050, така ли да разбирам нещата ? Ако е така, на мен никак не ми харесва липсата от 49 950 Бъди така добър, колкото си и симпатичен, да ми ги дадеш Средна заплата ,предполага и наличие на еднакви пари у всички, нали така?!
А В Естония какви пари имат, това нито ме топли, нито ме грее
Човекът, който рови в кофите за храна , хич не го грее средната заплата ,че е 1200 лева И когато числото на такива хора превиши нивото на санитарния минимум, в резултат на широко разтворената ножица в доходите, следва социален взрив От който най жестоко си патят именно тези, които формират високата"средна заплата"!!

Знаеш ли, работил съм с американци и нито веднъж не съм бил свидетел на подобни на твоите изцепки! Било към мен или към техни колеги! Дори и да е имало причина
Ти на тези обноски къде си се учил , в американска или в ботскванска фирма?
цитирай
20. starforlife - ~ 20. leonleonovpom2
30.09.2019 22:56
Първо не четеш и не осмисляш...
Второ - нямаш си представа от нещата и венцифантазираш по твоя логика, но нерелевантна...
Трето - пишеш глупости, понеже не четеш и не осмисляш.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Прав си, Жоро!Разгеле, затова те ...
01.10.2019 00:32
Прав си , Жоро!
Разгеле, затова те питам, тези обноски,къде си ги учил, в американска или в ботсванска фирма ? Може би във втората, защото за американска имам някакви наблюдения А умея да наблюдавам и особено, да правя изводи! Ти ще си първият ,който евентуално може да го оспори, затова, внимателно!
Това, че покрай тях държиш поучителен и назидателен тон, като факт не е зле
Но за да има ефект, оправи си държанието, обноските! В обратна посока
Просто са несъвместими с това което твърдиш и не се връзват едно с друго!
Иначе, рядко влизам в Политика и в Забавление и няма как да знам какво се пише в тях! Което пък в никакъв случай не означава, че аз не мога да пиша там!
цитирай
22. starforlife - ~ 22. leonleonovpom2
01.10.2019 07:18
Виж сега, Иван...

Първо - Имах предвид, че не четеш събеседниците си и не осмисляш написаното от тях, а не някакви си категории, особено пък тук.
Например в случая сега с мен:
1-во: Не четеш, че аз давам пример не само с цял един икономически сектор, основно АйТи, но намеквам, че така е в целия технологичен при западните (подчертавам) работодатели, а те подсигуряват в десетки и дори стотици пъти повече работни места в България от нашенските, а говоря за тесни маржове при заплатите на различните видове персонал. Тоест, дори чистачките, които са изключително малко като % от общия персонал, не вземат драстично различни заплати от базисните.
2-ро: Не осмисляш, защото аз пределно ясно съм го казал: Заплати (ограничавам се до АйТи сектора, но повярвай ми имам реален поглед в/у доста други, осноено технически) започващи от около 3 хил. и стигащи до около 8 хил. Директорски - от порядъка на 11-14 хил.
Тоест, не осмисляш, че говореното от теб за десетките пъти разлика е нерелевантно, а аз дори съм ти го подчертал.
Защо се говори за средна класа и това е стремежът да го има в добре сложен % в една държава, след като ти се хващаш за (образно) единиците много печелещи и малко повече, но отново "единици" - нископлатени?
Виновен е някой, че циганите на работят ли? Или частникът, че може и си определя изключително висока заплата? И това според теб е проблем ли?

Второ: Понеже явно фактите по отношение на казаното за Русия те жегнаха, та аз подчертах въпроса за жизнения стандарт, но ти продължи да не четеш или да не осмисляш прочетеното.
А нормалното в такива случаи (при добър жизнен стандарт)... Нормалното при нормалните хора... Е да не се правят сравненията които ти правиш.
Ще ме прощаваш, но това говори много по-показателно каква е точно твоята култура като вид изражение на характера спрямо моята. Човек, който заглежда "в канчето" на онзи, който взема в пъти (десетки, стотици - няма никакво значение) повече от него - поне за мен е меко казано жалък слабохарактерен субект. Не личност - субект.
Аз просто съм директен и прям. Нелицемерен и непразнословещ.

Трето: Ако аз ти цитирам други цифри, а именно, че минималната работна заплата в Русия е 160 евро, а в Естония - 530, защото това са статистическите данни - ти трябва да отклониш афиф-говоренето си в посока например безработица ли? Да заговориш примерно, че нещата се изравняват, ако в Русия безработицата е 4 пъти по-ниска от в Естония? Казвам го не като факт, а образно.
Нали точно затова заговорих за стандарт на живота, където показателно се вижда къде е едната и къде другата.

Мога да продължа и с 4-то, 5-то и прочие, но просто няма смисъл - ти си от хората, които са с високо мнение за себе си, в преобладаващите случаи по купища въпроси без нужното покритие, но, пич - не това ти е проблемът, а това, че егото ти е неподвластно на... артистичността и волността на духа.
Затова няма да изброявам повече, а просто ще се огранича до това да кажа, че какво като поведение демонстрирам (от известно време и нарочно, преднамерено) аз тук, няма ни най-малко релевантност (и ноторност - и ноторност) да се намесва и то императивно както ти правиш без изобщо да ме познаваш, защото просто моето поведение, култура и прочие по никакъв начин не променя смисъла и вярността на това което говоря, нито го прави по-афиф спрямо твоето.

цитирай
23. leonleonovpom2 - Жоро, аз не политизирамДаже не с...
01.10.2019 09:00
Жоро, аз не политизирамДаже не съм забелязал Русия
Все пак разбирам малко от икономика На всички мои разработки съм правил икономически обосновки
Един прост пример
Преди националния доход беше десет милиарда лева Сега е сто!
Дръпнали сме десет пъти? Дали е така?
Ако сравним цените, тогава и сега, ще видим, че и те са дръпнали десет пъти/ поне/
Прост пример Едно кафе беше 20 стотинки Сега трудно, в заведение , ще намериш кафе за два лева Мога да дам стотици примери от този род
Та, важно е какво може да се купи с тези пари В началото на демокрацията се разпрвях с един американец Не да хваля нашето, а тяхното Той се подсмихваше И ми зададе въпрос точно за кафето Колко мисля ,че струва едно кафе в реномиран ресторант в Ню Йорк Е, казах долар Не, минимум три долара И допълни, че когато се правят сравнения за пари, трябва веднага да се гледат и цените

Нещата у нас са, че и да искаш да работиш и то много да искаш, много е вероятно да не намериш работа?
Синът, не затова ,че ми е син, но е умно и способно момче Отдава му се всичко Владее свободно два езика, автор е на книга, разбира от компютри , от техника, просто няма слабо мясно Не искаше да ходи в чужбина работеше у нас, за белгийска фирма Но тя фалира
И остана бз работа Е, за такъв човек работа няма Използвах и връзките си, икономика на индустрията е завършил ,да заработи в завод Не, имат забрана за прием на нови кадри, ако умре някой само
И какво стана? Въпреки нежеланието му, замина за чужбина
Изгонен индиректно Така се гонят способните млади кадри у нас!
Примерът с чистачката и директора? Добре 10-20 чистачки да включим в сметката Колко е средната заплата в случая Каква е ползата на чистачките от нея
Истината е друга За да прогресира едно общество ножицата или съотношението между най ниска и най- висока заплата трябва да е в диапазона от едно до пет, максимум десет
А не едно към двеста!
Циганите са достатъчно привилегировани за наша сметка Работата е, че се гонят качествени хора от България Това е проблемът, защо?
цитирай
24. starforlife - ~ 24. leonleonovpom2
01.10.2019 09:24
Абе, пич...
Ти наистина ли не осъзнаваш, че говориш като хлапак?
И наистина ли не съзираш абсолютните противоречия в голяма част от думите си?

Имам чувството... Не, за себе си съм на мнение, че ти говориш заради самото говорене. Заради контакта с хората и то да позиционираш себе си като нещо по- отколкото самият ти се самооценяваш, а не, за да синтезираш истини.

Смешно е просто, пич.
'Айде малко себерефлексия бе, джанъм.
цитирай
25. starforlife - ПС:
01.10.2019 09:26
Задачите вече ме подгонват, но ще разбия и рекоментирам част по част коментарът ти 24, за да не остава голословен моят от току що.
Не знам кога.
Може и след час, може и след ден, може и след месец.
(Ако въобще не забравя и сега чисто приятелски те съветвам мноооооооого сериозно да се замислиш точно в/у тази фраза: "ако въобще не забравя".)


ПС в ПС-а:
Сутринта... Докато си пиех кафето доста по-рано от когато теб репликирах като първи за деня коментар тук... Прочетох почти не по диагонал ето този постинг:
http://simplythebest.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/09/30/25-i-kadyr-nevidimo-syobshtenie.1676357
В него има куп груби грешки... Куп абсолютно невярни неща (говоря за чисто технически, константни, ако щеш ги наречи)... Въобще, може да се опровергае и/или контрира като глупост минимум 50% от изложеното в постинга.
Според теб, дали ще го направя?
цитирай
26. leonleonovpom2 - Жоро, твое прво е, но ти си тип калеко ...
01.10.2019 10:32
Жоро, твое право е, но ти си тип калеко ми, от последния ми постинг, а не- прадядо ми
Това ,че критериите ни се разминават, не означава ,че непременно твоите са точни и за подражание
Както например смехорията ,която беше написал, че турската бира е по- качествена от чешката Разбирам желанието ти да ми противоречиш, но използвай по- сериозни аргументи, не смешни Не съм пил турска бира, но ако все пак се доближава до чешката, следователно има чешко участие, потърси го! Както при американската и при белгийската
А, сетих се и за Пискова, покрай бирата, защото там я коментирах Знаеш ли колко похвали на лични и в коментари имам от нея? За написаното от мен! За разлика от тебе Какъв е изводът!? Че ти в тази област си по- голям специалист от нея ли?!....
Аз даже не съм бил партиен член Какво непрекъснато ме набъркваш с Русия И не гледавм дали е комунист някой или антикомунист Достатъчно е, да е човек И назначените капиталисти не ми са никак симпатични , да го знаеш! Не защото съм комунист!
Едва ли ще се намерят и пет човека в блога, оплаквачите ги изключвам, толкова изтърпели, колкото мен Но по-турци от султана у нас с лопата да ги ринеш! Но обичам ясните неща, не парашутисти! И насреща си да имам човек , както писах по- горе! Не партийна книжка
Другото идва от само себе си!
цитирай
27. starforlife - ~ 27. leonleonovpom2
01.10.2019 15:47
Ех, Иван, Ивааан...
Ето заради такива си коментари, ти си си заслужил някои цветущи епитети, които пряммо и отвесно съм си позволявал да ти лепвам от известно време.
И отново заради такива ти коментари, фразите ми: "Имам чувството... Не, за себе си съм на мнение, че ти говориш заради самото говорене. Заради контакта с хората и то да позиционираш себе си като нещо по- отколкото самият ти се самооценяваш, а не, за да синтезираш истини." ; "Не четеш събеседниците си и не осмисляш написаното от тях" ; "Говориш хипотетични глупости, които не корелират с реалността"...
Всички тези мои фрази получават потвърждение дори само от този последен твой коментар.
Защото:
- Да говори и оценява дадено нещо човек, който никакъв контакт с него не е имал и следователно базата му за сравнение е нулева, си е точно говорене заради самото говорене и то в светлината да се говорят хипотетични глупости и се прави опит да се позиционира говорещия като нещо по-.
Значи ти не си вкусвал турска бира... Дори със сигурност не си любител на бирата, след като писа за нея такива глупости... Но видиш ли ти си авторитетът, а аз, който може да ти говори за бирата неща, които никога не си чувал и то без да гугъля (както ти правиш и то без разбиране и оттам идва излагането ти по куп въпроси).
Опомни се бе, човече.
Опомни се, че да говориш неща, които отсрещният никога НЕ Е казвал, както в случая това за мен, че съм твърдял, че турската бира е по-качествена.
Казах, че има турски бири, които са по-добри от чешките и това е факт. Но никога не съм синтезирал мисълта, че турската бира като цяло е по-добра от чешката, а ти в момента преиначаваш думите ми, което е просто... педалско - ха ха ха.
- Кой го интересува колко похвали и от кого имаш бе, пич? Ти не усещаш ли как пъпкуваш егото си с тези си думи и как отново оправдаваш това, което "обидно" съм казвал спрямо теб.
Защо мислиш, че само ти (и тук ни най-малко не визирам себе си) получаваш мнения от околните на ЛС. Мен пък постоянно ме хвалят за тази ми "простащина", което идва да покаже, че на много хора им е писнало от същата такава на тези, спрямо които я извадих, ще им се на одобряващите да могат да си го "позволят", но по различни причини уви, и ги "кефи" фактът, че някой (в случая моя милост) го прави.
Схващаш ли?
Мненията на хората са продиктувани от емоции.
В голям % от случаите тези емоции не съответстват на реалността, още по-малко валидират или игнорират дадени нейни проявления.
При теб, уви - ти си с неподплатеното казах в много случаи самомнение, че си по- от околните и едва ли не последна инстанция чиято логика най-логична, или чиито знания най-пълни и най-вече ПРАВИЛНИ, а това уви изобщо не е така.
Смешно е да си бил химик... Дано не греша, защото си ми бил през кура и не съм следил изявите ти, а просто съм засичал купищата твои афиф-изцепки, които съставят определено мое мнение... Та, смешно е да си бил химик и да не проумяваш технологията да речем на производство на бирата - Гети нарочен постинг даже ти посвети, защото хората се дразнят от подобни слабоумия, но с големи претенции.
Смешно е просто.
Що за химик си бил, след като не можеш да жонглираш с прочетеното в дадена допирателна материя и да я не дори разбереш, а поне опознаеш?
Не ми отговаряй - не ми дреме какъв химик си бил и колко златна вода от 9 дерета ще ми донесеш за успехите ти - това ще са просто ду-ми - ду-ми.

Да не продължавам, защото така и така съм сигурен, че смисълът на думите ми ще се изгуби за теб, ти ще видиш само нараняващо егото ти, без дори да прозреш, че това изобщо не те обижда, а просто те описва с факти, изнесени от самия теб.

После аз невъзпитан, че съм откровен и нелицемер и говоря само и единствено с виждащи се неща, а не изсмукани от пръстите си свои идиотски заключения, некорелиращи с реалността като твоето за това на кой ти калеко съм бил приличал.
Аз в твое лице осмивам ПЕРСОНАЖ, пич. Ти се опитваш да лепиш императиви на Личност. И то която изобщо НЕ познаваш, особено пък РЕАЛНО.
Как да не ти каже човек, че си идиот тогава?
цитирай
28. mar866 - ...
01.10.2019 16:29
Алфонс Дунде пак е изпрал и е проснал чаршафите :(
Не'ам нерви да четем! :))
цитирай
29. blackpredator - и не трябва
01.10.2019 16:35
праховите частици замърсяват постинга
цитирай
30. starforlife - ~ 30. blackpredator
01.10.2019 16:53
Ми изтривай ме бе, чикиджио.
Така в случая от дискусията ни с Иван четящите няма поне нещо от нещо смислено да прочитат и ще остаВА само идиотията от постините ти, в които няма не само нищо полезно и/или интересно, а дори малко хумористично и забавно.

За релевантно (и ноторно - и ноторно) да не говорим.

Рядко отклонение прави настоящия, ама където се казва: "Една птичка, пролет не прави".
цитирай
31. blackpredator - що да те трия бе педал?
01.10.2019 17:22
кефим се на парада ви, твоя и прайда
цитирай
32. rustam - Което си е така, така си е
01.10.2019 17:29
" starforlife - ~ 24. leonleonovpom2

Абе, пич...
Ти наистина ли не осъзнаваш, че говориш като хлапак?
И наистина ли не съзираш абсолютните противоречия в голяма част от думите си?

Имам чувството... Не, за себе си съм на мнение, че ти говориш заради самото говорене. Заради контакта с хората и то да позиционираш себе си като нещо по- отколкото самият ти се самооценяваш, а не, за да синтезираш истини.

Смешно е просто, пич.
'Айде малко себерефлексия бе, джанъм."

Ванката наистина е едно "чудо на природата", всмисъл въздух под налягане, който се е взел за пъпа на науката. Седесар с болшевишко мислене, който умре да дърдори, че не бил партиен член. За Ванката основната съставка на бирата е водата, думата куртизанка има български произход(любителка на к*рове)......и т.н. все бисери. И все някой му е виновен: на него, на синя му, на балдъзата, на дядо му
цитирай
33. leonleonovpom2 - Цвъки- биреният Джо
01.10.2019 21:06
rustam написа:
" starforlife - ~ 24. leonleonovpom2

Абе, пич...
Ти наистина ли не осъзнаваш, че говориш като хлапак?
И наистина ли не съзираш абсолютните противоречия в голяма част от думите си?

Имам чувството... Не, за себе си съм на мнение, че ти говориш заради самото говорене. Заради контакта с хората и то да позиционираш себе си като нещо по- отколкото самият ти се самооценяваш, а не, за да синтезираш истини.

Смешно е просто, пич.
'Айде малко себерефлексия бе, джанъм."

Ванката наистина е едно "чудо на природата", всмисъл въздух под налягане, който се е взел за пъпа на науката. Седесар с болшевишко мислене, който умре да дърдори, че не бил партиен член. За Ванката основната съставка на бирата е водата, думата куртизанка има български произход(любителка на к*рове)......и т.н. все бисери. И все някой му е виновен: на него, на синя му, на балдъзата, на дядо му



Защо не си пиеш бирата с 24 тегловни %" малц, Цвъки? Все пак внимавай да не ти влезе в кривото гърло!
Защо се докарваш на Гого ? Да не те бие или да станете комбина?
Аз никого не съм обвинявал за нищо драги, ти живееш с това чувство, че другите ти са виновни!
Като чедо на агент Странджа си отрасъл с това чувство, така си възпитаван!
Аз съм материализирал, не в пари , възможностите си, нямам от какво да съм недоволен от тази гледна точка и да се сърдя някому! Ако пиша по тази тема, то е ретроспективно...

Иначе съм недоволен , че си имам работа с такива като тебе! Въпреки ,че знам, че освен презрение ,нищо друго не заслужават! А не да влизам с в полемика с тях, за да смятат ,че дори са и по- вещи от мен!?

Е това е основната вина на комунизма, че докара селяните в града и по този начин не си знаят мястото!
Пиши, каквото си искаш, да си избиеш комплексите от това ,че всичките ти близки са те изоставили!
И къде съм направил такова тълкуване, странджански манипулаторе, за куртизанка?
Впрочем, не ме интересуват отговори на лъжи!
цитирай
34. rustam - Ей, калъф,
01.10.2019 21:11
leonleonovpom2 написа:
rustam написа:
" starforlife - ~ 24. leonleonovpom2


Имам чувството... Не, за себе си съм на мнение, че ти говориш заради самото говорене. Заради контакта с хората и то да позиционираш себе си като нещо по- отколкото самият ти се самооценяваш, а не, за да синтезираш истини.

Смешно е просто, пич.
'Айде малко себерефлексия бе, джанъм."

Ванката наистина е едно "чудо на природата", всмисъл въздух под налягане, който се е взел за пъпа на науката. Седесар с болшевишко мислене, който умре да дърдори, че не бил партиен член. За Ванката основната съставка на бирата е водата, думата куртизанка има български произход(любителка на к*рове)......и т.н. все бисери. И все някой му е виновен: на него, на синя му, на балдъзата, на дядо му



Защо не си пиеш бирата с 24 " малц, Цвъки? Защо се докарваш на Гого ? Да не те бие или да станете комбина?
Аз никого не съм обвинявал за нищо драги, ти живееш с това чувство, че другите ти
Като чедо на агент Странджа си отрасъл с това чувство, така си възпитаван!
Аз съм материализирал, не в пари , възможностите си, нямам от какво да съм недоволен от тази гледна точка и да се сърдя някому! Ако пиша по тази тема, то е ретроспективно
Иначе съм недоволен съм, че си имам работа с такива като тебе, въпреки ,че знам, че освен презрение ,нищо друго не заслужават! А не да влизам с в полемика с тях, за да смятат ,че дори са и по- вещи от мен!?

Е това е основната вина на комунизма, че докара селяните в града и по този начин не си знаят мястото!
Пиши, каквото си изкаш, да си избиеш комплексите от това ,че всичките ти близки са те изоставили!


аз ще си направя труда и ще пусна кратък материал за немската бира нес 24, а с 28% малц, ама ти не можеш избяга от глупостта, че водата е основна съставка на бирата. Това е все едно да кажеш, че водата е основна съставка на айряна
цитирай
35. leonleonovpom2 - 35. rustam - Ей, калъф,
03.10.2019 08:34
А бе, папагал странджански!
Ти работил ли си някога в производство ,на бира да речем?
Какви справки ще ми правиш
Що за глупости ръсиш и смяташ ,че са светата истина?Че си открил бирата?
Първо, бирата течна или твърда е? Ако е твърда ,бих си замислил върху думите ти, които явно си писал ,без да мислиш......

Така, течна е! Или греша? И на какво дължи този факт? На малца ли? Разбира се ,че на водата Ти какво разбираш под основна съставка? Колко процента е водата в бирата? При положение, че е над 50% и по близко до сто, коя е основната съставка в бирата?

И аз говоря какво съдържа бирата на изход, тази която пиеш! Какви 24% малц съдържа тя? Толкова ли не можеш да разбереш, че след като говоря за вкусови качества на бирата се отраничавам върху това, което тя съдържа в момент на пиене, а не какво е вложено, за да се получи И че между вложено и получено има разлика!
А , че на вход и на изход водата е преобладаваща при бирата, това само някой паднал от Марс може да оспорва! И ,че водата има много важен дял за вкусовите качества и за вида на бирата!
Когато четеш нещо ,трябва и да разбираш А ти си дал много доказателства, че вторият компонент, меко казано ,много изостава при тебе!
И ,че мразиш, които разсъждават! Затова се заяждаш по просташки начин с мен, ако разсъждаваше, нямаше да го правиш! То не бяха балдъзи, "Титан" и какво ли не Ако беше някой друг, сигурно вече нямаше да пишеш тук Нямам балдъза и да съм имал ,няма я! Ясно ли ти е!?

Прави си извода, ако можеш!
цитирай
36. leonleonovpom2 - Много станаха откритията ти?
03.10.2019 09:08
Откри, че 1453 година е светла дата за Европа????? Изуми с това света!
Отккри, че надупченият , италиански качокавало, разнасян на кон с каче е еднакъв с нашия кашкавал? Който технолологично няма нищо общо с нашия, произвеждан от памтивека, че му е кръстник?!?! Вай, вай,какво прескачане във времето?
Откри ,че нашите монаси са пътували повече от половин век до Киевска Рус, за да я покръстят!
Сега откри ,че пиеш бира с 24% малц, дори 27 и ,че бирата не е течна?
И много други подобни открития...........

Пиша го и съм сигурен, че няма да го проумееш!

ПП За получаването на някоя бира, някъде по света, може да използват и 50% малц? Не говоря за изключения, а за класическия случай Че нормалната бира обикновено съдържа 90 процента вода И ако това не е основната й съставка, любопитен съм да науча коя е, тогава?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6913580
Постинги: 1450
Коментари: 18256
Гласове: 25301
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031