Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2019 15:35 - За мерзоста на маргинала
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 2190 Коментари: 19 Гласове:
8

Последна промяна: 04.09.2019 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


           Из свидетелствата пред Народния съд:
           Васил Илиев:„Жечка /Карамфилова/ беше облечена с фланела, голф, туристически обувки и каскет. Беше ранена в корема. Аз и Симеон Енчев спорихме кой от двамата я е убил. Тогава Дончо стреля в тила й и куршумът излезе през бузата и я разкъса. Симеон Енчев й съблече пуловера, подпоручикът ризата. Дончо Пайдушев, Марин Драгнев и аз гледахме съблечената до кръста партизанка. Тогава Марин събу обувките й, издърпа голфа, а аз смъкнах кюлотите, които прибрах в сухарената си торба.“              Васил Георгиев Димитров от Варна, улица „Цар Калоян“ 11, баща на две деца: „След като Марин Драгнев изнасили мъртвата партизанка, казах му: Марине, чакай да видя, като е била с толкова мъже, дали е в положение.“ Наведох се над нея, изкарах си ножа и разпрах корема от лъжичката до костта между краката, отворих с ръце вътрешностите, извадих всичко и казах на Марин: „Мамицата й... не е бременна.“
             Ей затова жали Асен Гетюф.
             Ей затова жалят адептите на "Фактор".
             Да смъкнат кюлотите на Нинова и Мая" и "да ги приберат в сухарената си торба.“

            Руските щикове им показаха кукиш преди 75 години.
            И още го правят.. И ще...

            Да сте чули Гетюфците, Колюфците, Гочетата, пипирутките, неанонимно, както имат претенции у блога, да са написали по онова време позив ала "Фактор"?!?!              

           Същноста на героите от блоговия "Параграф 22": 
           "Бях фашист, когато Мусолини беше на власт; сега съм антифашист, понеже той беше свален. Бях фанатичен германофил, когато германците бяха тук, за да ни пазят от американците; а сега, когато американците са тук, за да ни пазят от германците, аз съм фанатичен американофил. Уверявам ви, мой възмутени приятелю, хитрите, изпълнени с презрение очи на стареца заблестяха все по-възбудено, колкото повече заекваше и се ужасяваше Нейтли, — че вие и вашата страна няма да имате по-верен поддръжник от мен в България…"



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Народните верни синове и техни ж...
04.09.2019 16:21
Народните верни синове и техните жертви София Томова и съпругът от с. Равногор. Партизаните нападат кошарата им, която се намира извън селото. София Томова е била бременна в шестия месец. Георги Серкеджиев - Пашката и бъдещата му жена Нанка Серкеджиева подлагат на изключителна жестокост бременната София. Гаврят се с нея, режат парчета месо от тялото й още докато е жива, Пашката дори запушва устата ь, за да не вика, с парче месо, отрязано от крака й. Накрая шумкарските садисти режат и гърдите й. По-късно по тялото на изтезаваната София са преброени 33 пробождания с нож. Зверствата са издирени и описани от изследователят проф. Тодор Балкански в книгата „Партизанският терор и Вартоломеевите нощи в Пазарджишкото краище“, издадена през 2008 г. През 2019 г. в с. Равногор е открит паметник на общо 31 равногорци избити от партизаните преди и след 9 септември 1944 г.
цитирай
2. peperutka - аз па, смятам, че тезз двете кучки са...мутреси / и тъпеси..
04.09.2019 16:29
/Да смъкнат кюлотите на Нинова и Мая" и "да ги приберат в сухарената си торба.“

Бог да пази Б я от такива..родолюбци!
Амин!
Поклон пред всички невинни жертви на Комунист.Чума!!
Бог вижда...
цитирай
3. blackpredator - теб те знам бе Гетьо
04.09.2019 16:33
изоПщо не ти пречи, да опънеш ексхумирания труп на баба Цола
и да ни цитираш "Фактор" за събитието..
цитирай
4. blackpredator - и аз туй викам
04.09.2019 16:35
Бог вижда...

я разкажи за дисиденството си
колко комунистически си счупила..
цитирай
5. get - До blackpredator - за мерзостта на маргинала - ясно!
04.09.2019 16:45
blackpredator написа:

За мерзоста на маргинала


А какво ще кажеш за мерзостта на този - който е с претенции за "интелектуал"?
цитирай
6. vmir - Мерзавците, които пишат от чуждо име и измислят биографии са известни.
04.09.2019 16:47
Тези паразити и до днес са същите садисти и предатели като бащите и дядовците си и освен да приписват гадостите им на останалите, друго не умеят. А, да - и да си приписват компетентностите на кадърните, както и порядъчността на почтените хора. Въпреки, че невежеството им личи от самолет, а простотията и наглостта им могат да се сравняват само тази на дегенератите в Кремъл. Русия развъжда най-пропадналите типове по света, паразити, които мразят всичко друго освен лъжата, кражбата и мошеничеството.
цитирай
7. peperutka - що, ти колко..пияни матрьошки ..обърна?
04.09.2019 16:50

Баце Черен, не само Синтез, при теб липсва Тезата, т.е. основната Идея..
такива са ти и.."дебатите"..от пусто в празно..
запиши си го на 4 стени в Личната Транжорна..
каква жалка перверзия си ти..
цитирай
8. blackpredator - Гете, за мерзоста
04.09.2019 17:00
фелТфебеле по същност
не аз съм произнасял тая клетва, а бих, щото не съм хюмне, сменило резбата

"Аз, гражданинът на НРБ, като встъпвам на служба в органите на МВР,
тържествено се заклевам: Да бъда безпределно предан на своя народ,
на социалистическата родина, на делото на Българската
комунистическа партия и на дружбата с Великия Съветски съюз."
и т.н.
цитирай
9. blackpredator - vmir
04.09.2019 17:02
Гоче, ти ли си?
цитирай
10. blackpredator - Юло,
04.09.2019 17:06
мноо си тъпа ма
препоръчвЪм препарати на растително-гроздова основа
макар, че си пропуснала началото на инкубацията..
цитирай
11. vmir - Не ми е необходимо да съм друг, за да се сетя,
04.09.2019 17:24
blackpredator написа:
Гоче, ти ли си?


Не ми е необходимо да съм друг, за да се сетя, че същите, които ми приписват чужда самоличност и биография, която няма нищо общо с реалността, са съшили с бели конци и горните "самопризнания" пред "Народния" съд. Не съм видял някой от вас да се вълнува от нещо друго, освен от лъжи, клевети, кражби и мошеничества...
цитирай
12. get - До 8. blackpredator - Само не ми стана ясно ЗА МЕРЗОСТТА НА ИНТЕЛЕКТУАЛА - какво е мнението ти?
04.09.2019 17:41
blackpredator написа:
фелТфебеле по същност
не аз съм произнасял тая клетва, а бих, щото не съм хюмне, сменило резбата

"Аз, гражданинът на НРБ, като встъпвам на служба в органите на МВР,
тържествено се заклевам: Да бъда безпределно предан на своя народ,
на социалистическата родина, на делото на Българската
комунистическа партия и на дружбата с Великия Съветски съюз."
и т.н.


Текста на клетвата която съм полагал е следния?
Цитат:
"Аз, гражданина на Народна република България, като встъпвам в редовете на Въоръжените сили, тържествено се заклевам да бъда честен, храбър, дисциплиниран и бдителен воин, да пазя строго военната и държавната тайна, безпрекословно да изпълнявам законите, военните устави и заповедите на своите командири и началници. Заклевам се добросъвестно да изучавам военното дело, с всички сили и средства да пазя военното и народното имущество и до последния си дъх да бъда предан на своя народ, на своята социалистическа родина и на народното правителство. Готов съм винаги по заповед на народното правителство за защитя своята родина – Народна република България – и като воин от Въоръжените сили се заклевам да защищавам родината си мъжествено, умело, с достойнство и чест, без да щадя кръвта си и дори живота си за постигане на пълна победа над враговете. Ако наруша тази моя тържествена клетва, нека ме постигне суровото наказание на закона на Народната република и всеобщата омраза и презрение на трудещите се.

- Заклех се!

П.П.
Това е образеца на БНА, утвърден с Заповед № ... от 1950 г. и непроменян до 1996 г. - и аз като военнозъдалжен съм се клел по нея! - някъде да срещаш нея ЛЪЖЛИВИТЕ ТИ ТВЪРДЕНИЯ? - от вида:
"... на делото на Българската комунистическа партия и на дружбата с Великия Съветски съюз." - Ъм?

Като те чета и изучавам моралната ти "чистота" - стигам до нерадностните изводи, че "хюмне-интелектуал" и морален мерзавец = ЕДНО И СЪЩО="работническо-селски халтураджия"?
цитирай
13. kvg55 - blackpredator,
04.09.2019 18:30
Обикновен фашизъм!
цитирай
14. peperutka - :-)))))))))) тъй верно! да отразя и говедаров, почети, поне 1984, че умрях от срам с вас..
04.09.2019 18:50
"хюмне-интелектуал" и морален мерзавец = ЕДНО И СЪЩО="работническо-селски халтураджия"?

15. kvg55 - blackpredator,
18:30
Обикновен фашизъм!
цитирай
15. rustam - Обикновен фашизъм! И след като ...
04.09.2019 19:04
get написа:
kvg55 написа:
Обикновен фашизъм!


И след като Косигин го е изгледал - попитал Ром: "Защо ни мразите"?
Защото и за бетонно-комунистическата глава на Ал. Косигин - е станала пределно ясна БЛИЗОСТТА между фашизма и болшевизма - в майсторската от 1965 г. творба на Михаил "Обыкновенный фашизм"?

Препоръчвам на всички неизкушени от идеологически "-изми" читатели, да го изгледат на Адрес:
https://www.youtube/watch?v=3XkYpjJT3fs


филма съме го гледали- Ти тук, наглец, анекдоти ли си седнал да разправяш? "Близостта" между фашизма и комунизма беше това, че Германия ликвидираше напълно държавността на завладените държави и упражняваше откровен геноцид върху подчинените народи. СССР възстановяваше държавността, макар да доминираше, и никога не упражняваше етнически геноцид.
цитирай
16. vencivaleri1951 - То народът го е казал
04.09.2019 20:48
,,Да те пази Господ не от турци, а от потурци,,
цитирай
17. blackpredator - и не какви Венци
04.09.2019 21:50
vencivaleri1951 написа:
,,Да те пази Господ не от турци, а от потурци,,

тукашните - заптиета
бивши "безпартийни" комунисти..
:)
цитирай
18. vencivaleri1951 - ПП
04.09.2019 21:54


А това откъде беше?
...съм длъжен:
-Да усвоявам идеите на марксизма ленинизма и да ги разпространявам сред трудещите се, да съдействам за изграждането на новия човек.....
-на всеки пост който ми е поверен,да спазвам ленинските принципи за. подбор на кадрите и работа с тях......
,-Да възпитавам трудещите се в социалистически патриотизъм и интернационализъм..,.да работя неуморно за укрепване на българо-съветската Дружба ...и тн...и т н

А това не си ли зубрил, не си ли обещавал? Молба не си ли писал. Поръчители не си ли търсил? Никой ли от поръчителите ти не беше АБПФК.

Ти не само, че си обещавал , но и си слухтял дали някой не се е отклонявал от тези норми. Слухтял и докладвал.

Сега по стар навик тук епистоларно ни правиш не само предварително производство,
но си и обвинител, и съдия.
,,Кой сте Вие доктор Зорге ,,? Не сте ли от най- верните синове на партията - ,,с хладен ум, горещо сърце и чисти ръце?,,

Ти сега си приятел блогове с ,,Гетьо,, , Колев , Юла, но верицата щеше да им разкатаеш
чувайки от тях подобен изказ като днешния.

П.П.
Това е образеца на БНА, утвърден с Заповед № ... от 1950 г. и непроменян до 1996 г. - и аз като военнозъдалжен съм се клел по нея! - някъде да срещаш нея ЛЪЖЛИВИТЕ ТИ ТВЪРДЕНИЯ? - от вида:
"... на делото на Българската комунистическа партия и на дружбата с Великия Съветски съюз." - Ъм?

Като те чета и изучавам моралната ти "чистота" - стигам до нерадностните изводи, че "хюмне-интелектуал" и морален мерзавец = ЕДНО И СЪЩО="работническо-селски халтураджия"?[/quote]
цитирай
19. blackpredator - и аз се чудя Венци
04.09.2019 22:17
дебелоочие или безочие от духовните циклопи..
цитирай
20. blackpredator - Вакеро,
04.09.2019 22:19
kvg55 написа:
Обикновен фашизъм!

нагъл
цитирай
21. vmir - 18. vencivaleri1951,
05.09.2019 08:17
vencivaleri1951 написа:


Ти сега си приятел блогове с ,,Гетьо,, , Колев , Юла, но верицата щеше да им разкатаеш
чувайки от тях подобен изказ като днешния.


Венци, наистина ли не чувстваш, че словесни полюции те приравняват с автора на постинга, който не схваща, че антитерористи в акция няма как да бъдат извратено похотливи като него - мечтаещия в безопасност за каква да е жена, пък била тя застреляна, камо ли да откровеничат пред съд за гадни подробности, сякаш са пред перверзници, които се вдъхновяват от изроди?

Не ти ли е неудобно от презумпцията ти, че хората с пагон са били единствено мерзавци, коленопреклонно защитаващи тоталитаризма и привилегиите на узурпаторите и насилниците? Каква стойност привиждаш в подобни ментални полюции, дори ако "безобидно" привиждат в IT специалист охранител в БИЛА и години наред продължават да го "доказват", за да прикрият пълната си житейска неадекватност?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6916183
Постинги: 1450
Коментари: 18260
Гласове: 25304
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031