Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2018 22:17 - Как топли българското Слънце
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 7581 Коментари: 21 Гласове:
14

Последна промяна: 06.10.2018 13:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


          Цени за МВтч на топлинната енергия за битови и стопански потребители и на природния газ за 1000 м3:

          01.01.2013 - газ - 656,47лв/1000куб.м. софийско топло -  83.31лв/МВтч
          01.10.2018 - газ - 456,65лв/1000куб.м. софийско топло - 111,36лв/МВтч

          За 5 години при повече от 30% евтин газ, 25% по-скъпо парно.

          Първа помощ при топлинен удар
          Прилага се след като предварително се изолира въздействието на топлината. Предприема се охлаждане едва след сваляне на дрехите, увиване с изстискан влажен чаршаф, обтриване на тялото с мокра изстудена кърпа или гъба, поставяне на торбички и бутилки със студена вода и лед под мишниците, на чатала и корема.
 
           Пазете се! 

           RIP МОНСЕРАТ!

image





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - blackpredator,
05.10.2018 22:28
А когато топлинният удар е по джоба, какви мерки следва да се предприемат?
цитирай
2. blackpredator - споко бе
05.10.2018 22:46
kvg55 написа:
А когато топлинният удар е по джоба, какви мерки следва да се предприемат?

на празен джоб нищо му нема
цитирай
3. vencivaleri1951 - Тази шашма е от години
06.10.2018 00:32
Цената на газа зависи от цената на петрола. Тоест купуваме газа нагоре-надолу, но цената на парното е само нагоре.Безплатен да стане, пак ще вдигат отоплението
цитирай
4. vaquero - blackpredator,
06.10.2018 03:59
Дъртият мазен педерас Иван Иванов от КЕВР обявява само увеличението на цената на природния газ, но не и намалението й.
цитирай
5. radostinalassa - Досега софиянци са били дотирани от други пера
06.10.2018 09:24
Сега вече там пари няма и ще си плащате реалната цена. Нещо не сте угодили на властта. Вразумете се.
цитирай
6. blackpredator - така е Венци,
06.10.2018 09:48
vencivaleri1951 написа:
Цената на газа зависи от цената на петрола. Тоест купуваме газа нагоре-надолу, но цената на парното е само нагоре.Безплатен да стане, пак ще вдигат отоплението

но нормално би било да се запазва пропорцията в цените
за жалост, пропорцията на говедопотребителите е тая, дефинирана от Иво Христов..

цитирай
7. blackpredator - Вакеро,
06.10.2018 09:49
vaquero написа:
Дъртият мазен педерас Иван Иванов от КЕВР обявява само увеличението на цената на природния газ, но не и намалението й.

тоя е агент на Путин
цитирай
8. vencivaleri1951 - Булка,
06.10.2018 10:20
radostinalassa написа:
Сега вече там пари няма и ще си плащате реалната цена. Нещо не сте угодили на властта. Вразумете се.

Софиянци са кажи речи вече половин България . Парно не плащаме само тук, а и не е най-скъпото. Иначе лафът , че българите сме хранели СССР, а провинцията София е колкото стар, толкова и неверен. От София винаги се е взимало за провинцията/ заедно с няколко още други градове/, а не обратно
цитирай
9. radostinalassa - 8. vencivaleri1951 - Булка,
06.10.2018 10:27
Интересува ме само , какво значи булка. Обръщение ала колевн38.
Фактът, че сте се наврели в мегаполис говори доста за невежеството ви. Това няма да го направи всеки .
цитирай
10. vencivaleri1951 - блеки,
06.10.2018 10:36
в момента имам проблем именно с отоплението. Наемателят на къщата ми предложи
да направим солидарно хидрофорна система и това не е лошо предложение. Вместо да си я направим тихомълком , като е нормално у нас, тойнаправил проект и за да не ме разкарва с договора за наем отишъл в общината и ВИК. От ВИК откриват/аз съм забравил или не съм знаел/ кран в двора и ме обвиниха , че съм "крал" вода през годините, макар , че е очевидно , че не е ползван-пък и за какво ми е-нямам басеин, а и има друга чешма с водомер. Сега ще ме глобяват нещо. От общината пък виждат, че не съм ги уведомил за някои ремонти-дограма, облицовка и проче и сега ще ми взигнат данъка и такса смет, а и за хидрофора също. Белгиецът, наемателят се хвана за главата от притеснение , че ме е вкарал във филм. Пък и не може да разбере как такса смет се увеличава , ако направиш дома си по приветлив , или по малко енергоемък.
цитирай
11. radostinalassa - По принцип е вярно , че......
06.10.2018 10:37
селото храни града. Доколкото ядем хляб, зеленчуци , плодове, месо, яйца. Тук имаме много дървета, градини. А вие какво ядете ? Електронни технологии, СОТ, книги ?
Обясни ми как става това, но все пак ще пропусна вашите ястия.
цитирай
12. vencivaleri1951 - В "булка " няма нищо иронично
06.10.2018 11:48
radostinalassa написа:
Интересува ме само , какво значи булка. Обръщение ала колевн38.
Фактът, че сте се наврели в мегаполис говори доста за невежеството ви. Това няма да го направи всеки .


Това е старо обръщение и се е употребявало и употребява за омъжени дами. Все пак имаме и постановки , и не малко литература където обръщението се употребява уважително. Ако си засегната извинявай. Иначе в този ред на мисли ирония може да се потърси и ако бях се обърнал към теб с "прелестна" или "начетена"-въпрос на очакване и на акцент.
Аз никъде не съм се набутвал-тук съм роден, тук са родени и родителите ми, тук са живяли и техните родители. Така, че прости ми "греха" за неправилното местоживеене-не е мой изборът-разбира се че бих желал да съм заралия, но не всеки
може да е щастлив
цитирай
13. blackpredator - въобще не съм учуден Венци
06.10.2018 12:46
работата ми е свързана почти ежедневно с общинските и държавните чиновници и с тъй наречените естествени монополисти
в последните десетина години се пенсионираха или бяха отсвирени старите знаещи и можещи кадри
на тяхно място повсеместно налазиха герберски калинки - гочета и гетюфци със самочувствието на простака
овони се сичкото законодателство, писано единствено от ветеринари не само според мен
резултатът е отчайващ
ебаха мамата на сичката държава
да ме прощават колюфците, ама администрацията на комунистите беше далеч по-малко бюрократична, по-малко корумпирана, по-можеща и знаеща..
ей и твоят пример
вместо да има равен ред за всички, както е у белите държави, тука правилото е
когато не питаш може, когато питаш - не може
щото герберугата е блюстител на закона..
цитирай
14. blackpredator - тя булята е ялова
06.10.2018 12:49
дубре, че някой умен модератор й сложи бан, да ни спаси от нескончаемите й блудкави аборти..
цитирай
15. radostinalassa - blackpredator - тя булята е ялова
06.10.2018 14:06
Причината за спасението ви са доносите на още по - яловите ви блогъри. Може да се спасиш байно, като ме изтриеш. Сече ли ти акъла селски ? Или пак издишаш като гумата. Като не знаеш причината, мълчи като гумма.
цитирай
16. radostinalassa - Защо , според тебе, Черньо ме баннаха?
06.10.2018 14:31
Блудкави постинги в блога има много, голям % са.
По - вероятно е причината да е политическа, което вдига доста реномето ми. За тебе не мога да кажа такова нещо.
цитирай
17. radostinalassa - vencivaleri1951
06.10.2018 14:39
Аз разбира се съм отчаяна от обръщенията на колевн208. не ми се вижда нормално в днешно време някой да се обръща към мене по този начин. Не ми се беше случвало, не живея на село. Въпросът беше за това, че естествено селото храни града. И че не може да го изхрани. Затова технологиите произвеждат вредни евтини храни, които намаляват числеността на хората.
цитирай
18. radostinalassa - Поне съм зарадвала някого
06.10.2018 16:13
И това е добро дело. Но продължавам да публикувам за извънблоговите хора. Те са разпределени нормално - 80% русофили. Това е истината. Руските ракети са насочени към Винету , а не към народът ни.
цитирай
19. misteriavechna - Ох, аз да ти разправям, как топли слънцето :))
06.10.2018 16:36
И то не излиза евтино, ама хич. Понеже се опитваме максимално да избегнем зависимостите от монополисти, с мъжа ми направихме всевъзможни енергоспестяващи системи, включително и соларна. Естествено, най- доброто. В крайна сметка платихме за системата, толкова, колкото щяхме да платим за ток следващите 20- 25 години. Да не споменавам осветлението, дето всеки ден излизат нови видове осветителни тела, кое от кое по- икономично, скъпо и с гаранция, която в повечето случаи не важи...
цитирай
20. blackpredator - хех, Мисти
06.10.2018 20:12
то при глобалното затопляне, ептен ще сте на загуба
ама поне ще ви е светло :)))
цитирай
21. misteriavechna - Aaa, напротив
06.10.2018 22:41
затоплянето ми трябва, иначе няма избиване тоя солар, слънце му трябва, ще гоня облаците, да ми излезе на плюс сметката :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6914725
Постинги: 1450
Коментари: 18259
Гласове: 25303
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031