Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2016 16:56 - за шушляците-шаяци
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 8494 Коментари: 31 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


          Че "Европейският съюз и Съединените американски щати, Канада и Австралия са на издръжката на България от 25 години, това показва секретен доклад на финансовото ни министерство, според който през 2010 година само от златното находище в Челопеч е изнесено злато на стойност над 1 трилион и 150 милиарда евро. Или от периода, в който златната мина в Челопеч е дадена на концесия на американско, Канадски австралийски и германски компании, от страната ни е изнесено злато на стойност над 30 трилиона 800 билиона и 500 милиарда евро. С въпросната сума от толкова много злато българите можем да живеем като императори на вселената 200 поколения на напред."
          тук => kostas.blog.bg/drugi/2016/09/03/es-sasht-kanada-i-avstraliia-sa-na-izdryjkata-na-bylgariia-o.1474273

          Всички, които ме познават в блога знаят, колко голям фен съм на краварите.           Повярвайте, по-велика глупост отдавна в блога не бях чел.           Тоя Ники-ники бие сички постинги за кемтрейлси, илюминати, извънземни и Бог, сумирани на куп.           Никито бие и Волен Сидеров и кукуто Гергелчев, също сумирани на куп.
          Добронамерено написах коментар, като сравних Челопеч с една голяма мина:           Местонахождение: Елко, Невада Добив на злато през 2011 г.: 1 421 000 тройунции Размер: 2 800 кв. км. Kомпании експлоатиращи мината: Barrick Gold Тип добив: открит           Разбирате ли, 1 421 000 тройунции по официален курс от вчера на инвестиционно злато 1324,8 долара или 1187,948 евро правят 1 688 074 108 евро /по-малко от 2 млрд./           Като количество, 1 421 000 унции правят 44,198 тона на стойност 1 688 074 108 евро.           Според Ники-ники "от златното находище в Челопеч е изнесено злато през 2010 г.  на стойност на над 1 трилион  и 150 милиарда евро."           Като маса това прави малко над 30108 ТОНА! произведено за същата година.           За сравнение световният първенец по добив Китай отчита скромните годишни резултати от 465,7 тона, а вторият Русия - чуть-чуть 272 тона.
          Разбира се, коментарът ми беше секвестиран за архива, но не това е важното.           Това е повсеместно явление у блога.           Ето вчера, Гетю в последният си постинг беше пейстнал как аморалния тип генерал Радев изнесъл трилион и 150 милиарда единици генетичен материал у нищо не подозиращите викокоморални вагини. И Пискова го потвърди!
          Требет морални нищелки, за да се изтъче кенар, не шаяк в българското общество.

          И обезателно кросно за Ники-ники и кратунковците...    



Гласувай:
20



1. rustam - Аз лично си имам в "любими"
04.09.2016 17:45
няколко автори, които през ден снасят подобни чутовни глупости, но си прав за "никито". На моменти яко дава фира, пък и е чувствителен. Маркирал съм го с още 3-4 подобни хитове, но Блогът последните години бая се напълни с "автори", които не са сами, така че това със златото е доста свежо!

цитирай
2. dobronameren - За златото знам. Затова се заинтересовах от, цитирам:
04.09.2016 17:53
"Ето вчера, Гетю в последният си постинг беше пейстнал как аморалния тип генерал Радев изнесъл трилион и 150 милиарда единици генетичен материал у нищо не подозиращите викокоморални вагини. И Пискова го потвърди!"
Намерих "последния постинг Гетьов". Казва се "Малей, ако това е вярно". Вярно, че за ген.Радев се разказва, но никъде не намерих нищо за "трилион и 150 милиарда единици генетичен материал у нищо не подозиращите викокоморални вагини".
Предаторе, ти нещо друго си чел. Или преживял? Или мечтал?!
цитирай
3. blackpredator - Русти, случва се
04.09.2016 18:02
и аз съм писал "уж" проверена информация от нета и съм се пънал
ама нормално е да кажеш сори, вместо да триеш коментара
ставаш за смях добронамерен :))
цитирай
4. freeoldmen - Това са безкритични малоумници.
04.09.2016 18:02
Любимите им сайтове са Брадва, Секира, Скандално, Блиц и т.н.
И радостно копират всяко безумие.
Напоследък имам огромна непоносимост към подобни кретени.

цитирай
5. blackpredator - добронамереният чикин
04.09.2016 18:05
при теб прочетеното и разбраното е като разликата между тероризъма и комунизъма
цитирай
6. blackpredator - Олдмен,
04.09.2016 18:13
те освен, че копипействат и чекипействат
омръзнаха ми полюциите им на корицата
ей тоя, моят градски Марин, чичо Захари, един Русев, некъф Доктор, борецът за права ГКотев, Торос, Безистена, Пазара, Колонадата, Ларгото денонощно осират сайта
Аман!
цитирай
7. freeoldmen - 6. blackpredator
04.09.2016 18:49
Проследих източника на статията за феноменалния добив на злато.

Костас- Епохални времена- Будна ера- radio42bg.

Тези последните изглежда са си измислили цифрите, но поне са ги обявили в
/дез/ информационната си рубрика.

Следващите кретени съзнателно пропускат този факт.

Дори го копипействат механично, и някакъв съвсем страничен абзац за
Фонд земеделие също присъства в текста, без никаква връзка. Навсякъде.

Кретени, сведени до роботи.
цитирай
8. podvodni - Абе Блеки, ма тази цифра 1 трилион и ...
04.09.2016 20:31
Абе Блеки, ма тази цифра 1 трилион и 150 милиарда, нещо съмнителна ми се види ! Що не я закръглим на трилион и половина ?
Пък и кво те брига кой колко копи-пействал и от къде ?
Важното е калабалък да става и егото да бъде почесано между краката ! А най-добре е на първа !
цитирай
9. milady - ха хаха хааа..
04.09.2016 21:36
а ,оня ГетЮ, ще ме нарича ...лудка..
нали тъй ,Фрййменчоо, куку съм аз ...
а,не баба ти Милейди86,или твойта баба ...
нещо не та чувам последно ,ко ставааа
с РеферендУма на Главатаря ?!
цитирай
10. freeoldmen - 9. milady
04.09.2016 22:16
Куку, кво те тормози?

Референдумът си е насрочен заедно с президентските избори, който има нещо между
ушите, ще гласува.
Отрязаха го наполовина, но и половинка е по-добре от нищо.
Ти поне знаеш какво е нищо да нема...
цитирай
11. vencivaleri1951 - Привет блеки
04.09.2016 22:35
Това с цифрите сме като индийски свещени книги. Боравим с астрономически числа и закръгляваме на милиард.
В зората на демокрацията си спомням лепнатите списъци на току що падналите властимеещи и срещу всяко име милиарди в швейцарски банки Пред списъците тълпи от хора и само тук таме иронична усмивка. Повечето цъкат, псуват , а и много преписват та да занесат в къщи или в кръчмата пикантерията. Просто царе сме на бомбастиките. Ето го и баце днес как на едро ги говори. Ивали сме ръст, видели сме се в пари. Депозитите са се увеличили. Аз по принцип депозити нямама-харча си парите, не че не искам. Сега обаче имам два. На клиенти направих 7депозита-от оборотните им средства, та поне лихви да взимат В такива говна сме, че измъкване няма. А като си помисля за дълговата спирала в която влизаме и евентуален натиск от към бежанци направо косата ми се изправя
цитирай
12. milady - O ,не бе,man, не ми пука,ама никак, доказала съм го за 55год..
04.09.2016 22:56
freeoldmen написа:
Куку, кво те тормози?

Референдумът си е насрочен заедно с президентските избори, който има нещо между
ушите, ще гласува.
Отрязаха го наполовина, но и половинка е по-добре от нищо.
Ти поне знаеш какво е нищо да нема...


само искам да те запитам отново tuk,
при бай добронамерен те попитах...
дали си проЗ ,или се правиш...
нямам понятие ,къде живееш, батка..
дано не си на Луната,или на черешата...
След, като тотално дискредитираха омайната думичка „Избори“
Силните на деня, решиха да я боядисат в розАво...Референдуми..
нали знаеш,защо се правят тезъ зрелища ,ил Хабер си немаш...
уж го „играеш“ сталкер, недей ме разсмива ....
спокойна вечер...

Има нещо датско в Гниляне.


цитирай
13. indiram - Здравей, blakcpredator!
05.09.2016 00:04
... Само по заглавието -
- Ще хванеш Господа за шаяка...
А, после, дойде друга мода из народа, други материали/аксесоари...
- Ще хванеш Господа за шушлека/шлифера/...

Поздрави!
цитирай
14. blackpredator - Олдмен,
05.09.2016 00:24
даже не съм потърсил източника
просто ме впечатли селската манипулацийка :)
а, и лудка нема п..ка...
цитирай
15. blackpredator - Подводни,
05.09.2016 00:25
твоето его го мериш с маргарит
цитирай
16. blackpredator - здрасти Венци
05.09.2016 00:26
слушах го днеска бацето
има пари чиновническата му армия
най-верният електорат
и гетюфците, чувствайки се от време на време чиновници, пускайки бюлетината...

цитирай
17. blackpredator - здрасти indiram
05.09.2016 00:29
това от опит ли го казваш? :)
цитирай
18. indiram - ...
05.09.2016 02:46
...
От много опити - нали тъй се прави наука, да е потвърдено...
...
Сега сме на Кеч-Борба - правилата са - няма правила... щото, ние сме джигити и пресичаме/минаваме на червено...

До скоро!
Поздрави!
цитирай
19. theeconomist - Собствените цървули и
05.09.2016 11:05
кърпеният тренчкот на предците им.
Дрескода на новата кохорта тикварски преторианци......

п.п. бай Добри е инДжинир , а не био инджинир. Не знае колко шаващи с опашчици живеят в един милиграм ....предизборна агитация!:-))
цитирай
20. ramone - ...
05.09.2016 12:09
Ми това е пропаганда естествено.
Схемата на манипулацията се състои в следното - взима се един истински факт и към него се закача един измислен. В случая - факт е, че мината е неква чужда концесия и после веднага следва неква астрономическа цифра. Тя е без значение.
Приемаме, че това нещо е прочетено от 10 човека - 5 от тях ще повярват, 3-ма ще проверят фактите, а 2-ма никога вече няма да отворят.
Таргета на тая пропаганда са точно тези тримата (първите петима, така или иначе са сигурни - те са просто глупаци). Те ще проверят фактите и ще установят две неща - че мината наистина е на концесия, но че цифрите са твъърде завишени.
Това е достатъчно, защото поне един от тях ще си каже - бе, уляли са се, ама все нещо вярно вероятно има (т.е. краде се).
Идеята на тия сайтове, всъщност да се обяснява колко зле е работата, нема значение, дали цифрите са верни или дали дори изобщо е зле.
Това е хамалската пропаганда (нещо като артилерийска подготовка). Тя е необходима, обаче, защото създава определена нагласа.
Тая нагласа може да гъделичка по две различни, но чуствителни за всеки теми - "ние сме зле" и "ние сме застрашени" (или "преди бяхме добре").
След нея идва фината пропаганда - там вече се вдига нивото-таргета вече са по-образованите - при нея фактите винаги са верни - просто се манипулират.
Веднага давам пример (неполитически) - преди време във ФБ беше плъзнал един статус - "България е най-старата държава в Европа!" И като добавка бяха съпоставени годините на създаването на всички европейски държави. Имаше някаква уловка, но не си спомням каква точно беше. Но и без уловката (а и с нея), това хем беше вярно (в опреден смисъл), хем изобщо не беше. А отделен е въпроса - "и какво от това".
Та, един ден колегата ми показва това нещо (понеже ми се носи славата на ерудит и интелектуалец :) с въпроса верно ли е.
Е, естествено запецнах, щото трябваше да почна да обяснявам твърде много неща.
Манипулиращият фактите разчита точно на това.
Тва е в общи линии технологията

цитирай
21. podvodni - Блеки, да те питам - какъв маргарит ...
05.09.2016 12:33
Блеки, да те питам - какъв маргарит имаш предвид ? Бял, черен, слюдест или Мицев ?
цитирай
22. blackpredator - Икономисте,
05.09.2016 18:06
добронамереният като американска крава е жигосан със сърп и чук
цитирай
23. blackpredator - абсолютно Рамоне
05.09.2016 18:07
аз съм на шестата позиция ;)
цитирай
24. blackpredator - бисер бе Подводни, бисер
05.09.2016 18:07
не раковина
цитирай
25. mar866 - ...
06.09.2016 13:38
да си призная честно, не знам как изглежда шушляк:)
само знам, че е някакъв шлифер приличащ на дъждобран...
пп. Юла пак не си е пила хапчетата:(
цитирай
26. getmans1 - да си призная честно, не знам как ...
06.09.2016 14:58
mar866 написа:
да си призная честно, не знам как изглежда шушляк:)
само знам, че е някакъв шлифер приличащ на дъждобран...
пп. Юла пак не си е пила хапчетата:(


... Ми, мен що забрави да мъ оплюеш, Ма ри?
Сега се чувствам се едно, че не съм се къпал или пък съм го направил без ... шампунь.
цитирай
27. blackpredator - Марюся,
06.09.2016 17:21
той и Гетю не си е пил хапчетата
двамата с Юла изпили шампУана :))
цитирай
28. theeconomist - Блеки, при теб мирише на мръсни
06.09.2016 19:25
гети...:-))
цитирай
29. blackpredator - ми
06.09.2016 22:48
изпили шампУана :))
цитирай
30. getmans1 - „шампунь“26. getmans1 - да си пр...
06.09.2016 23:12
„шампунь“26. getmans1 - да си призная честно, не знам как ...
14:58
mar866 написа:
да си призная честно, не знам как изглежда шушляк:)
само знам, че е някакъв шлифер приличащ на дъждобран...
пп. Юла пак не си е пила хапчетата:(


... Ми, мен що забрави да мъ оплюеш, Ма ри?
Сега се чувствам се едно, че не съм се къпал или пък съм го направил без ... шампунь.“

... Горките русофилистици дето сте!


цитирай
31. getmans1 - а, оня ГетЮ, ще ме нарича. . . лудка. . ...
06.09.2016 23:17
milady написа:
а ,оня ГетЮ, ще ме нарича ...лудка..
нали тъй ,Фрййменчоо, куку съм аз ...
а,не баба ти Милейди86,или твойта баба ...
нещо не та чувам последно ,ко ставааа
с РеферендУма на Главатаря ?!


... Може и така да те наричам некога в необозримото бъдеще ако успееш да ми се докажеш:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6918171
Постинги: 1450
Коментари: 18260
Гласове: 25308
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031