Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2015 15:01 - Ми да ти отговоря
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 6705 Коментари: 12 Гласове:
21

Последна промяна: 01.06.2015 17:12


 

10. bryunetsnakovalnia10 - Добро утро бре, интелигентни блогови капацитети. 08:47 Предаторе, говореше ми за борене не Интелекти /и да ти кажа такава дума "интелектни" няма в българския език, но това не е проблем - аз също обичам да измислям думи/, но не искаш да се прави. Защо?! /естествен въпрос, криещ своят логичен отговор/ Наричаш мен "клошар" /мисля, че към мен е насочено това или не?!/, което е израз на безсилие. Поведението, нападателно и неуважително иде реч - не самото обръщение. Имаме казус: Астрид Лингрен ли е или ЛинДгрен. ЛинДгрен всички я познават и е откриваема в НЕТа. Лингрен казваш ти била курва от "Люлин". Що за курва е щом никой не е чувал за нея бре?! Но, ОК - ще кажеш, че ми са слаби познанията и познатите по и в "Люлин". Дай ГСМ на въпросната, че да проверя. Уменията й бреее - не дали съществува. Ако ли пък кажеш "Нямам, защото с курви не се занимавам" - кажи ден и час, аз ще изпратя кола да те вземе /така правим ние, клошарите, да/ и да ми покажеш... "стоянката й". Тогава тук пред всички ще призная, че греша в твърдението си, че това беше жалък опит от твоя страна да се измъкнеш от грешката си. В което /грешката/ нямаше нищо лошо и аз се шегувах. Но с идеята дате проверя дребнав ли си, моето ЕГО ли критикуваше в онзи си постинг или беше израз на твоето, каква интелектуална "битка" ще поведеш и т.н. Засега се представяш като един празнословец, който може да размята само думи по блогови вечеринки. Що не се ангажираш, ако не с нещо реално /фейс ту фейс/, то поне с нещо наистина интелектуално?! Какво интелигентно каза оттогава по въпроса?! Освен да се опитваш да замажеш. Дори, за да те "издразня" още повече - ще кажа следното: Мноого време ти отне да намериш това, за което си дал линк брее. Но пък от там ще използвам едни думи на готината пловдивчанка касс и с тях ще завърша: "Остави кое е простотия и кое не е... Дай да видим по-напред кое е вярно и кое не е :)..."
Та?! - Дай да видим, Предаторе. Кое е вярно и кое не. Аз твърдя, че ЛинДгрен съществува, а Лингрен не. Докажи ми обратното.

          Ти пишеш за "Интелекти", във всеки твой коментар, отнасящ се за мен и Ко.           А аз простичко съм го написал:  "Пиша войни в кавички, защото бяха по-скоро сблъсък на интелект и мнения на десетките прекрасни умни хора, обитаващи тогава блога."

          Чат ли си?

          "...сблъсък на интелект и мнения на десетките прекрасни умни хора, обитаващи тогава блога."

          Къде прочете "Аз" в цитираното?

          Евтина селска манипулацийка, разчитайки на "Интелект", да видят, колко не са визираните.           От тоя евтинджос и кратунковците биха се засрамили...
          Абе айол, Аз съм доказан ръб у блога, такива са и приятелите ми.           Ти ли ще ни определяш гониометрията???!
          Познал си се като клошар.           Ми познал се. Аз к"во да коментирам?
          По повод Астрид Линдгрен. Ако беше чел достатъчно, щеше да схванеш коментара за новодумията на Балан и Пипи.           Но неее, лапсуса.           А аз намирам, че ти си лапсус...
          Надувай нарцисизма си у твоя блог, това е твое право.           Но не сравнявай другите със себе си.           Може да си най-великият IT у блога.           Но аз познавам тука двама шофьори, двама даскали, двама лекари и още няколко дузини прекрасни Най-Най! в професиите си, които НИКОГА не са си позволявали да пишат Аз съм НАЙ!!!
          Нанай...









Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bryunetsnakovalnia10 - Па да ти отговоря бре, Предаторче:
01.06.2015 15:32
[15:12:46] ХхХ: Мисля, че това те засяга.
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2015/06/01/mi-da-ti-otgovoria.1365745
[15:14:47] StarFool: ха ха ха
[15:15:00] Само, където аз не съм писал никъде, че съм „най-„
[15:15:18] StarFool: Да не говорим, че фразата му няма нищо с моето. Едно е да кажеш "Интелект" - нормална, книжовна, българска дума. Друго е да кажеш /цитирам го/ "Интелектни блогови клошари"
[15:16:49] StarFool: Няма такава фраза, нали така?! Не е издържана книжовно
[15:17:32] StarFool: Да не говорим, че и тук личи неговия нарцисизъм - аз не посвещавам ПРЯК и ДИРЕКТЕН постинг на него или другиго.
[15:17:35] StarFool: Осмивам. Без да обиждам грубо, освен в рамките на доказаното.
[15:18:15] Your Smartass StarFool: Ти си интелигентна Жена и си Психолог и аз те питам: Прав ли съм и право ли ти думам тук и сега - или не?!
цитирай
2. bryunetsnakovalnia10 - ~ продължението ~
01.06.2015 15:32
[15:19:06] ХхХ: Не следя конфликта, не мога да се произнасям.
[15:19:22] StarFool: Ами по изнесените факти бре.
[15:19:27] StarFool: Той започна. С едно изтриване на негов коментар и то не от мен, а от метамодерацията, която тогава пробвах в блога си.
[15:19:59] ХхХ: :)
[15:20:12] StarFool: Направи постинг, като, че все едно му е изтрита дисертацията! А то един тъп коментар!
[15:20:46] StarFool: И в постинга се говори /виж го, ако искаш и когато имаш време/, че видиш ли аз съм бил комплексар.
[15:21:44] ХхХ: Видях му високопарния стил, това стига. Нямам време за повече сега.
[15:21:55] StarFool: Еее - кой е такъв?!: този, който дори не е разбрал, че е изтрит коментара му /обясних му после, но той продължи да се надува пред лелките, които го припознават като приятелче/ или този, който прави специален и изричен постинг за това?!
[15:22:03] StarFool: Питам те като Псохолог, който следи в момента именно блог.бг отблизо и професионално. И благодаря за показването, за линка!
цитирай
3. getmans1 - Ти си „най“ бе, ...
01.06.2015 15:36
... а и много бързо опърдяхте картуната, да ма прощава АЙ-ТИ Френда ма се оказва, че е по-лесно да опознаеш технологията отколкото най-човешките еЕнтелегентни кратунковци дето жалят за жертвите си!
цитирай
4. bryunetsnakovalnia10 - И краят на комуникацията от моя страна:
01.06.2015 15:39
ДОБРЕ ДОШЪЛ В ЦИРКА!
Май си пропуснал когато писах, че блог.бг е поставен под особен надзор от известно време.
Защото аз не тръгвам на "война" просто хей така.
А спрямо простотията тук съм тръгнал и то на ниво, което няма смисъл да ти обяснявам.
Но продължавай в същия дух - ще ти се изясни.
По друго време и на друго място.
Тогава ще говорим реално.
Аз и Ти.
Тогава щеш не щеш - ще си проличи Интелекта и на единия - и на другия.

Поздрави и знай, че "+"-чето от 15:36 ти е от мен.

ПС: Въпросът тук е друг, Предаторе.
Ти заговори пръв за Интелект при мен, на ЛС. "Призна" го в първия си постинг спрямо мен. Та въпросът е: Такива ли битки на Интелект сте водили?!
М?!
Наблюдаващият Психолог се смя на това, което съм кодирал в последния свой постинг.
Ти прочете ли въобще какво пише там?!
М?!

Айде, че трябва да "графоманствам".
Обещал съм решението как Гугъл Хром да работи с блог.бъг е-то.
Дай го ти - нали си Интелект?!
Аз никъде не съм казвал, че съм най-.
Не е нужно аз да го казвам.
цитирай
5. milady - Поздрави и знай, че "+"-чето от 15:36 ти е от мен.
01.06.2015 16:01
Такова менте , как ми се падна на мен
от Цяла България и половин Германия ..
....
Смятай ,колко си зле, блондине ,щом като влизаш
в чужд блог , и продължаваш ,да маневрираш с гъз и лакти......
и да говориш на “бре“ !!
Толкоз си интелектуален, че не забеляза дори ,как Предатора
те избъзика за курвата от Люлин....
Човеко, не е минал ден ,без ти да се изтъкнеш тук,
че си Легенда, мастър Джи , и....баткото на каката ...
затова ...никой не те трае ,дори бабичките от Болоня...
аре ,направи една Програма ,стига ми показва фокуси от Нета ..
да видим ,е ли си програмист ,или се чудиш, къде да изкараш 100 лева повече.
няма да те питам за последната ти „служба“. да не те разрева пак....
цитирай
6. blackpredator - брюнете,
01.06.2015 16:04
както съм писал по-горе, доказан икосиедър съм, за да се кося кой к'во писал в скайпа
прочети още един път постинга в часта за Интелекта, цитирал съм дословно моите думи
въоПще не ми се спори, каквото имах съм го казал
толкоз!

гети, обувай интелект-памперс, преди да акаш където и да е...
цитирай
7. bryunetsnakovalnia10 - Бах мааму - много си сложен бре?!
01.06.2015 21:14
blackpredator написа:
както съм писал по-горе, доказан икосиедър съм, за да се кося кой к'во писал в скайпа
прочети още един път постинга в часта за Интелекта, цитирал съм дословно моите думи
въоПще не ми се спори, каквото имах съм го казал
толкоз!

гети, обувай интелект-памперс, преди да акаш където и да е...


Много икосиедър - много нещо.
Но трябва да съм честен /щото аз съм такъв - освен когато не съм - хах/:
Тонът ти маалко от малко почва да ми харесва.
Затова печелиш "награда":
Последният ми постинг, този за компанията при бале - съдържа "послание".
Нужно е само да прочетеш първите букви на изреченията.
Толкова е просто.

milady написа:
Такова менте , как ми се падна на мен
от Цяла България и половин Германия ..
аре ,направи една Програма ,стига ми показва фокуси от Нета ..
да видим ,е ли си програмист ,или се чудиш, къде да изкараш 100 лева повече.
няма да те питам за последната ти „служба“. да не те разрева пак....


Ех, Юлке, Юлкее...
Що си ти дявол.
На ЛС ми се мазни вчера...
Хлорис си се опитвала да вербуваш да ти е подкрепа по предстоящото дело...
И днес пак си си ти!
Но да ти кажа:
В грешка си, ако си мислиш, че работата на Програмиста е да прави програми.
Нещо повече: големите съставят единствено алгоритъма, блок-схемата и консултират, решават възникналите проблеми. Средните са тези, които обличат тези неща в програмни редова на даден език.
А освен това - как да ти покажа правени от мен неща тук, м?!
Може пък да дам линкове - ще видим...
Но да ти сдумам и друго: Изгаряш от яд, че не знаеш къде работя в момента.
Не е кланница, споко.
Инженер по поддръжката на роботиката и електрониката в най-големия производител на нещо си в света бачкам.
В България само работят около 900 човека.
Да не говорим в Унгария, Румъния, Полша, Гърция, Русия, Италия, Мексико...
/май това бяха поделенията на фирмата/
Задействай се в ролята на детектив и да видим що ще измъдриш.
Аз казах факти - ти просто пускаш балони.
Ето това не харесвам, Блеки.
цитирай
8. getmans1 - Га Гети реши да оака някого ...
01.06.2015 22:06
... си сваля памперса!
Иначе и искрено, честно и казано не исках да участвам в спор ви, спорете си и дано ви светне!
цитирай
9. blackpredator - брюнете,
01.06.2015 23:37
един беше казал, че най-сигурният начин да бъдеш излъган е да се считаш за по-хитър от другите
аре, не си ми интересен
цитирай
10. mar866 - ...
03.06.2015 13:00
уфффффффф...:((((
тоя няма ли да спре да развява засрания си фейс из блога?
няма отърване от навляци, просещи внимание...
цитирай
11. blackpredator - Марюся,
03.06.2015 15:51
ми аз му го оказвам ;))
цитирай
12. mar866 - ...
11.06.2015 15:57
ти не му го оказваш, ти го...гъделичкаш;))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6897967
Постинги: 1442
Коментари: 18179
Гласове: 25216
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031