Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2014 16:25 - И АЗ ЗА ПЕНСИИТЕ
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 9737 Коментари: 30 Гласове:
47

Последна промяна: 08.02.2014 16:32






           Поводът:
               vmir.blog.bg/politika/2014/02/08/i-az-za-pensiite.1236419

           Няма да бъда многословен.

           Ето ви графика с източник: Агенция по заетостта

image
 

          Януари 2009 - 250 хиляди безработни.

          Същото, цитирано в investor.bg в началото на 2013:
          "Общият брой на безработните лица се е увеличил от 376,2 хил. души през 2011 г. до 410,3 хил. души през 2012 г., като безработните във възрастовата група 15 - 54 години са били 409 хил. души през миналата година."

          Ей там са 30-те лева за пенсии Вмире. Няма плащащи осигуровки, а сухи пари на трудовата борса.

          Дянков не плати 800 милиона на бизнеса. Изработени, изстрадани. Вместо заплати и съответните осигуровки, пазаруване и 20% ДДС, всеки откъдето. Някой да вярва, че тия пак ще правят нещо?! Държава-"Лафка"
          Не на тоя бизнес, строящ магистрали /за него друг постинг/.
На дребния, с 20-30 работници, дето в нормалния свят е средна класа и най-голям данъкоплатец.
          Вечна му памет!
          Няма такъв Исус, който да възкреси бизнесЛазара, утрепан от банкянския килър.

          Някой ще каже, както друг път, Предатора е комунист.
          Не, аз съм хедонист.
          Просто не харесвам имбецили-мазохисти, да ни размахват ексхибионистично менталната си вулва, с претенции за пенис...




Гласувай:
49



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - Мдааа,
08.02.2014 16:25
Вмире, само един коментар, ако изобщо имаш нахалството да спамиш у чужд блог.
За първи път ще бъда просто реципрочен.
За другите от банкянските амазонки-Хайд бардак.
цитирай
2. blackpredator - Хаха, добре си е,
08.02.2014 17:20
анонимен написа:
Черногъз педерас

червеногъз педераст да се сравнява с мен. ;)
цитирай
3. freeoldmen - Чудя ти се защо изобщо се занимаваш с човек,
08.02.2014 17:31
който няма доблест да защити мнението в блога си, а непрекъснато дава акъл в чужди...
Този повтаря едно и също- великите думи на Тиквата- пенсионерите изядоха фискалният резерв.
Все някакви некадърници и злобари му виновни, той бил най- ученият и можещия, който не е като него- да умира.
Не му обръщай внимание, да се задави в собствената си злъч...

цитирай
4. tit - мисия невъзможна, Предаторе!:))
08.02.2014 19:56
Няма и да коментира, демонстрирайки презрение...
Едно не мога да простя на герберистките апологети - върнаха в употреба езикът на омразата и разделиха хората по-силно от началото на деветдесетте.
Мутри!
цитирай
5. blackpredator - Хех, олдмен,
08.02.2014 21:00
забавлявам се.
С душевния плеохроизъм на някои люде. Такива бяха с червени гръбнаци и със зелени чорапи навремето. После смениха чорапите със сини, после с мръсно розово. Последното най-им аресва. Утре ще ни агитират и за пресния нюанс на РъБъ...

Както писах по-горе, аз съм хедонист. Вместо за кирливите навуща на БСП, ГЕРБ и РъБъ, спомените ми са за копринени чорапи с ръб...;)

цитирай
6. blackpredator - Тит,
08.02.2014 21:01
Всяко царство, разделено против себе си, запустява; и никой град или дом, разделен против себе си няма да устои. Евангелие от Матей 12:25

Който има уши да слуша, нека слуша! Евангелие от Матей [13:9]

Иначе мъртво царство! Постинг на Предатора [1:1]

цитирай
7. theeconomist - Ха, ха, ха, Блеки,
08.02.2014 21:19
анонимният педераст при и при теб е дошал да се запознаете....
Много любвеобилен този....

Ми те двамата Ам и Гъл създадоха държавата на амгъл и такива орки - фмирки са им от стадото...
Ама как не те мързи да му даваш жокери. Той разпознава само джагали....:-))
цитирай
8. blackpredator - Ееее, Икономисте,
08.02.2014 22:19
блоговия ноев ковчег не може без примати.

Я виж във волиерата на Опра Пиш...
цитирай
9. blackpredator - Да бе,
08.02.2014 22:48
понито на Винету...
цитирай
10. ramone - ...
09.02.2014 00:28
Всички сте страшни специалисти, всички имате мнение, всички знаете как е, всички некви цифри вадите.
Аз не разбирам от макроикономика като вас, просто гледам кво се случва около мен.
А, се случва следното.
Дребния бизнес е пътник, не щото Дянков е лош, а Орешарски добър, или обратното, а щото едрия бизнес натиска малкия и средния. Едрия бизнес има пари да корумпира политици, а при криза и да покрива евентуални загуби, а дребния и средния няма.
Ето ти примери - хипермаркетите убиха кварталните бакалии, моловете-магазинчетата за парцалки, а "Лафка"-та ще убие будките. Сички тия, които досега беха "дребен бизнес" и собственици, сега са/ще станат аргати (дет вика нашия приятел икономиста).
Оттам насетне, ако искаш сметайте и изчислявайте до 101 и обратно - се тая.
И да не мислиш, че само у наше село е така - и тука е същото.
Ето ти пример.
Когато дойдох тук, почнах работа в една работилница за обработване на мрамор и камъни. Бачкане - колко искаш. И събота и неделя понякога (и добри кинти, впрочем). Ама лека-полека, кризата дойде и тука - работата намаля, а един хубав ден майстора рече-така и така, виждаш как е в момента, па ако дойдат поръчки, ще се обадя. И хлопна кепенците.
Сега - в бранша "Фаст фууд" е същата работа - малките дюнерджийници съкращават персонал, едва оцеляват или направо затварят. Големите вериги, ги цакат като бичат бесни промоции. А и те, едва се държат. Мойта фирма е една от трите най-големи вериги тук, но вече затвори единия от магазините-съкращения, човече.
Говориш ми за безработица - тука, с пъти се е увеличила за същото време, а всякакви социални бенефити се режат.
Тия митове, дет битуват у нас, как оттатък си къткали средната класа са глупости на търкалета.
Среден и дребен бизнес навсякъде оцелява единствено ако е извън полезрението на едрия. Всичко друго е наемници.
цитирай
11. alexalexalex - Предаторе
09.02.2014 00:44
Де ги 250 000 работни места, да запълнят дупката :)
Ех, гиди , гиди вко ( това се чете : Господи, Господи Владико).
Дянков го няма цяла година - безработицата не намалява, а расте :)
Ама опорните Ви точки друго Ви говорят :)

Да живее другаря Орешарски, той ще оправи пенсиите, безработицата, Лафка и хазарта на Черепа. Особено последното :)
цитирай
12. blackpredator - Виж сега Рамоне,
09.02.2014 01:07
Не знам какви са представите ти за бизнес тука.
Аз ще ти обясня за един, който познавам.
Ако един голям строител построи един бизнеспарк, той няма СМК от времето на Венци.
Наема десетки фирми, за отделните етапи. Едро строителство, шлайфбетон, ВИК, ел, климатизация, плочки, млочки, вертикална планировка...Десетки са етапите в строителството, респ. фирмите подизпълнителки. Фирми, за които аз говоря, с по 20-30 души персонал. Макар, че инвеститора е с пари, тия фирмички се конкурират при едрия бизнесмен и инвеститора с цени, качество на работа, технология и много други параметри.
Друг бизнесмен, вместо да строи бизнеспарк или МОЛ, спечелва обществени поръчки. Пак същите, или подобни изпълнители. И когато някой управленски олигофрен не плати за свършената работа, става това което съм описал в постинга. Няма фирми, няма конкуренция, няма качество, високи цени, корупция и безработица.
Сигурно петдесетина, с които съм работил дадоха фира, точно по тая причина, която съм описал в постинга. Те никога вече няма да работят.
Аз съм тук сред тях, не някъде далеко,,,
цитирай
13. blackpredator - Алекс,
09.02.2014 01:12
за тебе представите за икономика са Изи кредит. :)
Уви, в живота има и други дейности.
Аз да те питам кой изрови дупката?

Ама сте банкянски пиротехници...:)
цитирай
14. ko642 - Прав си за 'банкянския мозък' - у...
09.02.2014 04:42
Прав си за 'банкянския мозък' - утрепа доста бизнес от глупост ли нарочно ли не знам. Но не разбирам защо се пише пост срещу някого - Вмир в случая а не по принцип. Вмир няма да го промениш ако ще мазоли да хванеш на пръстите от писане на постинги :) ... не си единствения де, тука музи дал господ.

Рамоне - големия бизнес наистина трепе малкия но не по този начин .. като Винету.

цитирай
15. blackpredator - Ми,
09.02.2014 08:52
ko642 написа:
Прав си за 'банкянския мозък' - утрепа доста бизнес от глупост ли нарочно ли не знам. Но не разбирам защо се пише пост срещу някого - Вмир в случая а не по принцип. Вмир няма да го промениш ако ще мазоли да хванеш на пръстите от писане на постинги :) ... не си единствения де, тука музи дал господ.

Рамоне - големия бизнес наистина трепе малкия но не по този начин .. като Винету.

щото Вмир е като 30 левова банкнота, а аз намирам номинала й за много. :)
цитирай
16. ramone - А така
09.02.2014 09:28
Опряхме до 800-те милиона на Дянков.
А, сега ще дойде вмир и ще каже "тия 800 млн отидоха за 30-те лева върху пенсиите, които, Станишев завеща на Бойко". После ще дойде некой идиот и ще каже, че Дянков е маша на Сорос, който става и ляга с мисълта как да утрепе малкия бизнес в Бг. После ще почнете да се псувате (щото никой няма да чете какво пише другия, а ще счита себе си за единствено правият).
Накрая ще дойде икономиста и ще каже нещо от рода на "бегайте оттука бе селски клисари". С това, "дискусията" ще бъде временно закрита, за да бъде събрано ново джепане, а след няколко дена пукотията ще почне отначало.
Истината е, че забавяния на плащания, специално в строителството и специално за въпросните малки фирми, изпълнители и подизпълнители на обществени поръчки съществуваше и преди Станишев даже.
По случайност, с тая материя съм доста добре запознат - аз не съм разнасял цял живот пици в Лимасол. Аз съм бачкал буквално всичко - бил съм и наемник, наемал съм, бил съм и от страната на държавата.
Мандатът на Станишев случайно съвпадна с бума на раздаването на кредити, а оттам на строителството. Четири години, хората сменяха дограми, правеха ремонти, а фирмите не смогваха с поръчките.
Винету изтегли късата клечка - дойде след като кранчето пресъхна. Махалото отиде в обратната посока, и така малките строителни фирми започнаха да дават фира една по една. Хората остъклиха балконите и санираха фасадите. И дойде време да връщат кредитите.
Не че Дянков е идеален-сигурно не е, ама икономиката е като доминото, като падне едното блокче, повлича всички останали.
Всичко това, съм сигурен, че го знаеш по-добре и от мене. Вие обаче сте си предпоставили една теза - за виновния - и правите-струвате и натаманявате всичко около нея.
Тези модели, тези прости обяснения на нещата, ви ги набиват простаците, за които ходите да гласувате.
Нема как да не сте прихванали - 4 години слушахте "Станишев е виновен", а сега 4 годин ще слушате обратното.
А, после пак
цитирай
17. alexalexalex - Предаторе
09.02.2014 09:36
Дупката се изкопа още през 2001-ва. Започнаха копаенето де, с външната врътка на Велчев и т.н. Баси миньор ще да е Баце ( или Дянков), че да изкопае дупка , дето ням запълване :)

Ама карай де, като те влече...:)
цитирай
18. theeconomist - ramone,много ме подценяваш...
09.02.2014 10:32
...селските пръчки, са си селски пръчки под всеки постинг.:-))

Мани ги тия 800 милиона, я кажи за тези 1 3000 000 000 кинта, дето любимеца ти Дянков смукна от здравната каса...та да може пенсионерите да изгинат по - рано.

Знаеш ли ти, пич, че майка ми е на 86 г. и трябваше по спешност да и се махне жлъчката и един говнар - доктор, каза:
"Бе кой ще се занимава, тя - зела - дала", то няма пари за младите, та за тия.
Виж, като си платих за операция, анестезия, консумативи и легло - ок!

А фмир - да го духа!
цитирай
19. chara - Извън "закачките" с "ляво", "дясно" и прочие, дори и да не ни е приятно май ще трябва да признаем,
09.02.2014 11:32
че се сриваме по план. Както и че засега няма воля за измъкване.

Цитирам част от интервюто ми с доц. Иво Христов:
"...само в първите 5 години са загубени 2 млн. работни места. Приблизително такъв е броят на емигриралите от страната. Ясно защо. Ясно е и защо т.нар. "средна" класа е закономерно липсващ социологически факт и само досаден демагогски елемент в приказките на дежурните "десни" плямпала. На практика имаме тесен връх на социална пирамида от латиноамерикански тип с непрекъснато разширяваща се основа. Пирамидата се снишава непрекъснато, защото средната й част непрекъснато ерозира към основата. Именно поради това твърдя, че към момента в България е невъзможен демократичен политически модел, защото липсват икономически свободни граждани."

И още:
"Страната стремително се деиндустриализира, а в структурата на остатъчната българска икономика, с изключение на енергетиката, преобладават предимно т.нар. "услуги" и сектори със семпло технологично ниво, произвеждащи ниска принадена стойност, съчетана с висока норма на ръчен труд, с ниска стойност и изисквания за квалифициран труд, полаган във все по-примитивни условия. Накратко, това е структура на икономика на страна, плъзгаща се към развиващия се свят."

Който има време за четене, тук е продължението:
http://www.kultura.bg/bg/article/view/21807
цитирай
20. ramone - ...
09.02.2014 12:00
Ни ми е любимец Дянков, ни дянковица. Що, зорлем ме вкарваш в нещо, от което казах няколко пъти, че нито се интересувам, нито разбирам, нито мога да давам персонални оценки.
Тия пари, дето ме питаш, ти ми кажи къде са отишли. Аз не знам. Ква въобще е тая Здравна каса, не мога да разбера. Некви Здравни пътеки, некви глупости...
Тук нещата са прости.
Има медицински осигуровки (в някакъв обществен фонд, предполагам), има и здравни застраховки.
Впрочем тук, май не е задължително работодателят да плаща здравни, а само социални. Както и да е.
Та, когато се потроших преди две години - сека седмица-в болницата на опашката на гишенцето - 20 кинта за номерче и още толко на другата опашка за рентген, а после, с номерчето на опашката пред кабинета. И така два месеца.
Ако имах здравна застраховка (към стотина кинта), само требваше да дам на гишето номера и, а те щеха да си движат нещата помежду си. А, забравих - немаше и да съм в държавната болница, а в която си избера - нема опашки, некоя сестричка щеше да ме тика в инвалидна количка от кабинет на кабинет, а аз да си свиркам Дунавското през това време.
Не знам що си мислите, че у наше село е неква уникална трагедия, а политиците ни са некви уникални крадци. Що са ви тия риторично-драматични пози, никак не разбирам.
За шмекериите на кипърските политици нема да ти говоря, но ще ти разкажа една друга история.
Тука преди време, се засякох в автобуса с един германец (тва точно когато ходех до болницата, всъщност). Онзи се оказа приказлив пич (от Хамбург) и след като сума ти глупости надрънкахме, накрая ми разказа за Шрьодер и врътката му с Газпром (сещаш се, предполагам за кво става въпрос).
Знаеш ли кое ме впечатли най-много?
Он се смееше, докато ми го разказваше.
цитирай
21. vmir - Пиле шарено, имаш ли идея за една година откак го няма Дянков да "трепе бизнеса",
09.02.2014 12:02
и "рестартът на икономиката" колко се е свило кредитирането на бизнеса?

Не е проценти, а пъти.
И не ми словоблудствай, знам, че за съветската школа това е ОК, няма как традиция, която си крие парите в кацата със зеле въпреки боя на площада от Петър Първи насам и вярва, че само бунаците вземат кредити, да бъде променена от някакъв си капитализъм. Затова попитай някой реален бизнесмен той да ти каже това толкова хубаво ли е, както се кълне светилникът ти по икономика Лъжеикономиста.
цитирай
22. blackpredator - И кое кранче Рамоне?
09.02.2014 14:25

Баце изтегли греда, от която с оня дърводелец Дянкоф издялаха клечка.
Хората теглеха кредити, защото можеха да ги обслужват.
Те и сега банките дават кредити. Но това дето произвеждаше и получаваше заплати, вече го няма.
В четири нови блока до нас, половината са празни, въпреки че цените поне 40% са надолу.
Домино било. Тия му краднаа плочките.
В моя град, в половината магазини, където се пазаруваше, за четири години се настаниха заложни къщи и офиси за изи кредити.
Ерго, това е ГЛАД приятелю, с източник не световната криза, а криза в четиригодишното ни управление.
Не може сакат да кара бичиклета на държавата. Превърна я парекселанс в инвалидна каруца...
Аз не съм писал никъде панагерици за Станишев.
За мен и двамата не стават. Въпросът е "кой повече?"
Постингите ми са бухенвалдски набат за тютюфците, вмировци и вся крепостна по душа сволоч, която иска на входа на държавата да пише:"Arbeit Macht Frei"

Е, ама аз неща.
И други, слава богу...
А веруюто съм го написал в коментара си към Тит.
Нечетливо...
цитирай
23. blackpredator - Алекс,
09.02.2014 14:26
alexalexalex написа:
Дупката се изкопа още през 2001-ва. Започнаха копаенето де, с външната врътка на Велчев и т.н. Баси миньор ще да е Баце ( или Дянков), че да изкопае дупка , дето ням запълване :)

Ама карай де, като те влече...:)

то ако гледаме горната графика, как влизаме у дупката от 2004 до 2009, после изпълзяваме за 4 години до 2013, както съм писал.:)
Тютюфците са ми ясни, ама се чудя как уж интелигентен чиновник се опитва да ни пробутва Винету за Маниту. :))

Май вече не се чудя...
цитирай
24. blackpredator - Чара,
09.02.2014 14:29
chara написа:
"Страната стремително се деиндустриализира, а в структурата на остатъчната българска икономика, с изключение на енергетиката, преобладават предимно т.нар. "услуги" и сектори със семпло технологично ниво, произвеждащи ниска принадена стойност, съчетана с висока норма на ръчен труд, с ниска стойност и изисквания за квалифициран труд, полаган във все по-примитивни условия. Накратко, това е структура на икономика на страна, плъзгаща се към развиващия се свят."

Който има време за четене, тук е продължението:
http://www.kultura.bg/bg/article/view/21807

те местните илитерати, четат само пожарникарски сводки....
цитирай
25. blackpredator - Кой бизнес бе Вмире?
09.02.2014 14:34
Каспар ли?
цитирай
26. apostapostoloff - Положението може да се оправи САМО така:
09.02.2014 15:01
http://apostapostoloff.blog.bg/politika/2014/02/09/kak-shte-se-opravi-bylgariia.1236723
цитирай
27. blackpredator - Да
09.02.2014 15:15
apostapostoloff написа:
Положението може да се оправи САМО така:
http://apostapostoloff.blog.bg/politika/2014/02/09/kak-shte-se-opravi-bylgariia.1236723

Форца apostapostoloff!
цитирай
28. chara - blackpredator А, няма да се отчайваме, важното е, че поне пишат! :) Че не четат, го знам! Свръх силите е ...
09.02.2014 15:19
"те местните илитерати, четат само пожарникарски сводки...."

цитирай
29. ko642 - Икономиста
09.02.2014 15:44
--- ако искаш да го играеш сериозно, напиши един пост колко дълг натрупа БГ покрай външнотърговските дружества по твое време и къде се прахоса. Щото крушката си има опашка, нали? Те пишман икономистите не започват с Дянков, и тъпоглавите политици не започват с Борисов. А той, като е изтеглил късата пръчка да е знаел как да се оправя. И Обама изтегли късата пръчка след Буш ама никъде не забелязах да хленчи колко лошо наследство е получил, а на тиквата само това му беше в устата.
цитирай
30. ramone - A, така-идваме си на думата лека-полека
09.02.2014 17:10

Точно годините 2004-2009, дето ги даваш са бума на кредитите. Викаш – можеха да ги обслужват хората – вятър можеха.
Срещу ипотека, кредити се раздаваха срещу внесени социални осигуровки за три месеца назад и натаманени (бе направо фалшиви) доказателства за доходите. За потребителските кредити, по едно време и тва не ебаваха да искат. Е, така – влизаш с личната карта и излизаш с 3 хилки. Естествено тия пари заминаваха за телевизори, парцалки, ядене и пиене и за кво се сетиш. Естествено тва помпа икономиката, а в статистиките тва се води растеж.
По същото време, съвсем логично започна и бума в строителството. Поради кредитирането от банките, цените на квадратен метър на недвижимите имоти почнаха да скачат нагоре с дни. За тия пет години, те се повишиха средно с около два и половина пъти.
Покрай парите от банките, наизлязоха и мръсните пари, надушили миризмата на бързата печалба (цел Слънчев бряг го построиха наново точно през същото време).
Схемата работеше така – аз имам нивица в Драгалевци, давам я на строителя Х, той вдига блок, а за мен остават два апартамента. В единия влизам да живея, а другия продавам. Барабар с гарсониерката в Младост.
Ето ти ме мене, в един момент, който досега съм имал нивата на дедо на гъза на София, с чистак нов апартамент и 100 хилки в джоба суха пара. Без пръста да съм си мръднал!
И понеже на мен тая врътка ми е харесала, инвестирам пак по същия начин. На всяка една такава врътка, фирмите, пряко и косвено заети със строителство се увеличават. Няма как иначе – пазара го изисква.
А, в статистиките по същото време е песен – икономиката бележи ръст.
Да, ама тоя ръст основно зависи от спекулата с недвижими имоти и като спре печалбата там – първата плочка от доминото пада. И повлича останалите.
А, бизнеса с недвижими имоти има една особеност - той е пирамида и от него печелят само първите. Освен това е балон.
Ония цени, с пъти-те повече бяха нереални и след като пазара осигури достатъчно предлагане, те, съвсем логично тръгнаха надолу.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6914293
Постинги: 1450
Коментари: 18258
Гласове: 25301
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031