Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2013 20:59 - Дедо Мраз, По-здрав
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 2936 Коментари: 7 Гласове:
14

Последна промяна: 25.12.2013 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



           Четох някъде, че в целия евразийски свят присъствал гена на Чингис хан.
           Грешка!
           Блога изобилства с люде, носещи гена на д-р Маргариди.
           Тоя, от "Криворазбраната троглодизация".
           Същите, за които дядо Коледа бил франк, а дядо Мраз - Франкенщайн, измислен от Феликс Едмундович и нанизан като презерватив през шейсетте години, на ранобудния красив ментален гъделичник на бабите им.

           Поздравявам тия болшевики, с много ранна дописка на шопчето Димитър Иванов от Байлово.
           /За комунетата, селкор Елин Пелин./

                                   Дядо Мраз

                               Знаете ли кой съм аз —
                               дядо ви Мраз?…
                               Тежък лед ми е брадата,
                               от бял сняг ми е косата.
                               Ледни дишам ветрове,
                               страшни трупам снегове.
                               Дето щипна — почервее,
                               дето хапна, посинее.
                               Бягай в къщи и се сгрей,
                               гледай вънка и се смей!


           Ееех, фарисеи...
           И чичо ви Коледа...от блока...

image





Тагове:   дедовия,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Честито Рождество Христово!
25.12.2013 22:40
Жив и здрав!;)

Виж сега - важното е и двамата дядовци да са дашни!
И да поемат повече стажантки за Снежанки!:))
цитирай
2. blackpredator - Честито и на теб!
25.12.2013 23:01
Ама аз и двамата ги обичам и тача.

Постингът е по-здрав за лицемерните фарисеи, внуци на Кириака СтефчОФФ, забравили, че и Рада Госпожина е Снежанка...
цитирай
3. rustam - Е, честито Рождество!
26.12.2013 08:52
Прав си за типажа "Маргариди", който доста се е "вмирИСАЛ" последните години. Всъщност Дядо Мраз съществува в руската традиция от 18 век, преполага се че е "въведен" от Петър Велики покрай поевропейчването на руснаците. Да дрънкаш, че е "болшевишки" е толкова идиотско, колкото дивотията на "вмирисания", че "турското робство" е комунистическа измислица
цитирай
4. theeconomist - Честито Рождество Блеки!
26.12.2013 09:39
blackpredator написа:
Ама аз и двамата ги обичам и тача.

Постингът е по-здрав за лицемерните фарисеи, внуци на Кириака СтефчОФФ, забравили, че и Рада Госпожина е Снежанка...


Я да видим кой е по близко до сърцето ми?

Облеченият в синьо Дядо Мраз или червеноблузият Дядо Коледа!

Ясно е "рот фронт"... или както се казваше: "ваш рот, наш фронт"! :-)))
цитирай
5. blondinkas4uk09 - Честито
26.12.2013 13:37
Рождество!
цитирай
6. eloiz - Няма значение дали е дядо Мраз или дядо Коледа,
26.12.2013 13:59
важното е да носи подаръци, да не е много пиян и да е склонен да му дърпат брадата))
цитирай
7. blackpredator - Здравейте!
26.12.2013 15:21
Благодаря на всички коментирали и
Честито Рождество!

- Рустаме, аз общо взето за това говоря. Не трябва да се хелоуини детството.
За мен нормално е да се отъждествяват двамата.
Нещо като ако чуеш "Аз съм от всички, които са били премиери, най-големият експерт", освен Баце, да си представиш я дългоносия французин, я целия Нобелов комитет. :D

- Икономисте, според мене дядо Мраз. Щото той оди със Снежанка, а дедо Коледа с рогат елен. :))

- Честито и на тебе Блонди! Не сменяй чука с нагайка...;)

- Елоиз, наистина няма значение. С уговорката, освен да му дърпат брадата, да е склонен и да я почесват...;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6963707
Постинги: 1466
Коментари: 18394
Гласове: 25476
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930