Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2023 19:31 - Новини "по план" и диверсанти тоже ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 728 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 07.06.2023 07:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       ..... ОСОБЕНО ВНИМАНИЕ СЛЕД 3:20 МИН. / в Ю Туб /

ВЪВ ВТОРИЯТ КЛИП - ИЗВЪНРЕДНА ЕМИСИЯ НА НЕКСТА-ТВ











Гласувай:
2



1. starforlife - Радо, добро утро.
07.06.2023 07:05
По постинга ти от коментари ще се въздържа - те са и излишни и цял свят отдавна твърдо и докрай се убеди, че Руssия е терористична държава.
По-скоро просто ще помогна с видеата, премахвайки ограничението за вграждане в други сайтове извън Ютюб. За по-удобно на читателите ти.

https://www.youtube.com/watch?v=yUuWEZGLBsY
https://www.youtube.com/watch?v=xV3wBVooIjw


А сега, ако позволиш, тук и сега да се обърна към Венци:
Венци, нали толкова пъти си двуличничил как си за дискусията? Защо тогава не репликираш коментара ми, който ще си позволя да пренеса тук от под постинга ти https://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2023/06/06/getio-tova-e-v-sluchai-che-quot-debeliiat-quot-pak-zapochne-.1870934
Искаш (казвал си, че си "за") дискусия? Добре, да ти я дам.
Започвам с елементарни и семпли въпроси:
"Великият Гетсби" добра книга ли е, Венци? И ако да, то колко добра? По добра ли е например от детински предъвкваната от теб на Трънски?
Качествена ли е като... "Тартюф" да речем?
Има ли Тодор Живков например по-качествена книга от "Великият Гетсби" на Фицджералд?
Фицджералд автор по-ниско като всичко, за което се сетиш ли е от Тургенев например?
Мислиш ли, че ти пишеш по-добре и по по-наболели въпроси от Фицджералд?
Няколко, но крайно елементарни и прями/конкретни въпроси, на които дай кратки, прями и без локуми отговори.

И сам ще си отговоря защо отбягваш дискусията.
Мисля, че е понеже усещаш как съм те заклещил в ъгъла с това, че Фицджералд пише "Великият Гетсби" (Да давам ли линк към мой постинг от "книжарските" от преди години, в който го има сниман - в/у ПЛОТЧЕТО ми естествено, милиНкото ми - екземплярът в библиотеката ми и който аз определено съм чел, а ти съм убеден, че не си?) през 1925-та година, а в България беше издадена за първи път ЦЯЛ ВЕК СЛЕД ТОВА, през 2021-ва! И да казвам ли, че ако още бяхте на власт комунягите-идиоти, то нямаше това да се случи и не само ти дори нямаше да сме чували за тази книга, че и авторът й дори?
Сега става ясно как въпросите ми, елементарните, ти го набиват, защото не е имало дом в България, в библиотеката на който да не е имало куп задължително закупени под принуда книги на Тодор Живков и кой ли не пропаганден и бездарен камуняга-льольо "велик", а за "Великият Гетсби" трябваше да чакаме век и Свободата и Демокрацията, дали възможност дори на езиков инвалид като теб да издаде печатно издание.
цитирай
2. getmans1 - АХААА ...
07.06.2023 08:18
Здравей СТАР, и аз нещо да питам нещо извън темата, това с клиповете имам някаква идея как става но друг ми е проблема сега.
Когато съм си в Русе при доставчик А-1 имам достъп до сайта на Взгляд.ру но тук на село доставчика е друг ми е невъзможно ... с телефона положението е същото, на Wi-Fi нямам достъп но, на "Мобилни данни" пък имам.

В случая, практически ми е по-лесно да питам теб отколкото доставчика ... другият вариант е да се допитам до ЧеПърдалото но там пък дефицит на доверие:)
цитирай
3. starforlife - ~ 2. getmans1
07.06.2023 08:42
getmans1 написа:
АХААА ...
Здравей СТАР, и аз нещо да питам нещо извън темата, това с клиповете имам някаква идея как става но...

"АХААА", но това "АХААА" ме навежда на мисълта, че твоята лети в погрешна посока. Пояснявам:
Това с клиповете в Ютюб е нещо коренно различно от другото, което в случая споменаваш по отношение на взгляд.ру
В Ютюб си има опция за забрана на възпроизвеждане, та и такава за вграждане дори в други сайтове и тази опция е на ниво потребител. Тоест, авторът на клипа или по-точно собственикът на канала (понеже той може да я активира и за чужд, "изплагиатстван" - със или без кавички - клип) чеква или не това като опция по време на ъплоудването (за Пръчко - ха ха ха ха - качването) на клипа.
Тоест - решението и действието е от страна на потребител, пък бил той и администриращият канал в Ютюб, а не е въпрос на администрация от страна на самата платформа като политика или нещо от рода.
Което последното също може да бъде наложено от Ютюб като платформа. При клипове, които не се класират за директно изтриване поради нарушаване на по-сериозни правила, а само се класират за по-меки ограничителни мерки.



getmans1 написа:
... друг ми е проблема сега.
Когато съм си в Русе при доставчик А-1 имам достъп до сайта на Взгляд.ру но тук на село доставчика е друг ми е невъзможно ... с телефона положението е същото, на Wi-Fi нямам достъп но, на "Мобилни данни" пък имам.

Вярвам, че по-горното обяснение си го разбрал и дори сам вече си направил умозаключението, че случаят в момента като даден от теб пример с взгляд.ру не е същия и касае ограничение, наложено от съответния ти Интернет доставчик.
Тоест, на едното място сайтът ти се зарежда безпроблемно, понеже не се рестриктира от локалния ти доставчик, а на другото се рестриктира, ограничава.
И ето как стигнахме до нещо, с което отново да го набием на руssоробите!
НА ЗАПАДЪТ И НАЙ-ВЕЧЕ САЩ ИМ Е НАЙ ЛЕСНО ДА ОГРАНИЧАТ РУСКИТЕ САЙТОВЕ ТОТАЛНО! НО НЕ ГО ПРАВЯТ, ЗАЩОТО НЕ ТАКА РАБОТИ ДЕМОКРАЦИЯТА!
Писал съм и тук вече (тоест, обогатил съм нечия култура, а не да троля бълвочи като нЕкои), че Интернет съществува на базата на 6 основни технически (хардуерни, но пък и обезпечени софтуерно съответно) центрове, 4 от които са в САЩ, 1 в Япония и 1 в Европа. Този в Европа е в мазето ми - ха ха ха.
Тоест, Западът (Защото и трите държави са твърдо най-близки партньори във всяко едно отношение. Третата няма да я назова - да гугълеят някои, но едва ли ще могат да го направят.) колективно или само САЩ еднолично, могат не само да спрат която искат домейна област от Интернет (в случая например .ру), а могат да спрат въобще Интернет за която реално държава решат. Говоря като входящ ресурс.
И например при евентуална война на НАТО с Руssия, последната на мига предполагам би останала без Интернет! Или ако й го оставят, то ще е заради Народа на Руssия и това да има той връзка и не попадне в още по-голям ад.
В СЛУЧАЯ ОБАЧЕ, НЕ САМО ЗАПАДЪТ ИЛИ САЩ НЕ ОГРАНИЧАВАТ ОСНОВНИЯ РУSSСИ ДОМЕЙН, А ДОРИ БЪЛГАРИЯ КАТО НОРМАТИВНА УРЕДБА И СЪОТВЕТНО ТЕХНИЧЕСКА НАМЕСА НЕ ГО ПРАВИ, А Е ОСТАВИЛА РЕШЕНИЕТО НА ВОЛЯТА И СЪВЕСТТА НА ЛОКАЛНИТЕ ДОСТАВЧИЦИ!
Поради това единият ограничава в случая може и само взгляд.ру, може и други, а другият не.
Сега...
Глобалните доставчици на Интернет за България са три.
Много е лесно на тях да се нареди и чрез тях да се ограничи връзката с руssките домейни въобще. Тотално и напълно. Технически осъществимо е ама точно и буквално за минути.
НО НЕ Е ФАКТ!
Обратното виждаме какво прави Руssия - тотално ограничава достъпа до информация извън Кремълssките източници, включително и в Интернет.
Помните как, ако имаха и достатъчно не акъл - кадърни руssнаци много и това е напълно естествено - а икономика, инфраструктура е прочее - отдавна да са наложили РуНЕТ по почина на Кванмьон в Северна Корея.
Та толкова, неизчерпателно, но достатъчно по тази част от коментара ти.



getmans1 написа:
В случая, практически ми е по-лесно да питам теб отколкото доставчика ... другият вариант е да се допитам до ЧеПърдалото но там пък дефицит на доверие:)

Е те тук вече ме обиди! Ха ха ха ха ха
Хайде да оставя Пръцко, който (преразказвателно го цитирам от коментарната му жалка полюция при Венци) "има представа от програмиране или познава програмисти" да те осветли как да си решиш проблема, а ако не ви се получи, аз - "електротехникът" (отново цитирам Пръцко) ще ти го разреша и то на база да научиш нещо с приложимост не само за случая, а не папагалщина.
Та за Пръцко не само твое доверие трябва, Радо. А и Знания от негова страна. И дефицитът не е само при теб.
цитирай
4. getmans1 - За доверието си прав. . . забравих ...
07.06.2023 10:33
За доверието си прав ... забравих кавичките :))) Той си има два провила, с единият се забавлява а, с другият ... докладнува.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6078474
Постинги: 2743
Коментари: 26505
Гласове: 9636
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031