Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 88611
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 282
Постинг
25.03.2023 13:51 - Призрачен грях
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 1620 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.03.2023 13:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ти си във мен мойта тъмна страна
и изваждаш от там всичко мръсно.
И даряваш душата ми с мрачна храна,
от която си хапвам по-късно.

Ти си моите демони черни и зли,

и си нощ без луни и без звуци.
Аз не виждам във теб нито смях, ни очи,
но течеш като в празни улуци.

Ти си трън и бодил, и тънка игла

във сърцето ми нежно забити.
И си толкова мил, като кажеш ела
с думи нежни, от болка разбити...

Ти си черния цвят на мойто лице

и гневът от устата безцветен.
Все копнея със моите нежни ръце
да направя животът ти цветен.

Но не мога дори да докосна със тях

твоя мрак и отново пленена
аз оставам до теб като призрачен грях
и монета на две разделена.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив