Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2022 21:27 - Всичко е дар от Бога
Автор: justbravery1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3284 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Благодарете на Бога, защото всичко в нашите животи се случва, защото Той го е допуснал. Лошото- за да се научим, Доброто- за да сме щастливи. Бог иска нашето щастие,ние трябва да го търсим от Него. Той е изворът на любовта, следователно щастието. Минах през един период на нещастие, който бе последван от период на щастие, това ме накара да напиша следващите думи. Отново преминах през същите два периода и това ме накара да си спомня какво съм написал и да го споделя:

Бог е истината търсете го, защото Той дава. Минах през невероятно труден период, може би най-трудният от живота ми. Нямах надежда. А в момента плача от щастие и свръхблагодарности към Бог за всеки един малък детайл. Нямах надежда за първи път през живота си, нямах и вяра, вярата беше насила и това ме притесняваше. Но сега, сега си седя в леглото и просто се чудя с какво заслужих това незаслужено богатство. Единственото, което мога да кажа е благодаря на Бог и слава на Бог. Всичко е от Него. Той е изворът на живота, любовта и щастието. Не осъзнавах, че положението може да стане толкова добре и че в момента има накъде по-добре да става. Всичко, всичко, всичко на тази земя ни е дар Божий. Това, че съм жив, имам очи да прочета това, имам пръсти да напиша това, имам мозък, инстинкт, чувства да напишеш това, имаш подслон и обстановка да напиша това, имам време да мисля за такива неща, че ми е даден такъв поглед върху нещата, такава зрялост и толкова малко гордост, защото Бог можеше и да ми отнеме тези дарове. Слава на Бога, защото без Него не можем, Той е единствената вечна подкрепа за нас! И посланието ми към хората е да се молят, дори без вяра в началото, един вид само насила да е, но да опитат да отправят молитва. Другото ми послание е, когато им се случи нещо хубаво - да помнят, че са се молили и да кажат просто „благодаря ти Господи“, колкото и да не са сигурни в това, дали Той съществува. И за финал: това не е просто „нечие“ вярване, което се налага върху теб. Това е животът, който рано или късно идва при теб и те връхлита. Дори и нечие вярване да беше, може би щом този човек опитва да ти го наложи той и видял логика в това нещо, потърси и ти тази логика, дай шанс, мисля, че нищо няма да ти стане, ако кажеш една молитва към Бог. И като за финал-финал: Притчи 1:7 "Само глупаците презират мъдростта и наставлението"

 Простете, ако са допуснати грешки относно българския език, все още се уча...

 


 



Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justbravery1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6795
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930