Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2019 23:14 - Как (не) функционира науката
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 5471 Коментари: 22 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                              Някои хора притежават чувство за хумор,
                                                              а други притежават чувство как да станат... за смях.
image
Това разбира се е цитат от най-учения специалист в блога, въобще щом нещо е "научно", то няма как авторът на ГочеМатиката, да няма поне 51% дял в него.
И все пак немислимото се случи и науката гочова, пак бе опровергана в живота, при това още преди Гочо да се роди. Науката, още от 1958г. знае, че може, и се е случвало, цунами с височина на вълната 524 метра. Поради тази научна известност, в следващия ред, под квалификацията - патки безмозъчни, Гочо явно има предвид себе си, както и реалните си фенки дето му се кефят на акъла със собствения му почерк... е, вярно има сред тях и някои истински гетьовци.




Гласувай:
15



1. vaquero - merlin68,
16.03.2019 11:53
За природата няма ограничения.
цитирай
2. merlin68 - За природата няма ограничения. Да, ...
16.03.2019 12:06
vaquero написа:
За природата няма ограничения.


Да, също и за ядрения взрив, просто въпрос на мегатони.
цитирай
3. vasilisa1917 - .
16.03.2019 12:48
на гоче знанията по този въпрос, почиват на секретна информация, получна от секретни доклади, посредство секретна парола останала му още от времето, когато беше агент на службите за сигурност
цитирай
4. vasilisa1917 - .
16.03.2019 13:07
като говорим за науката, току-що прочетох постинг на блогера bezistena (който ежедневно ни разкрива светоустройствените тайни), посветен на това как българите и извънземните са чипирали биороботите (китайци и монголци) и са ги направили човеци.
тези неща ще ги проумееш само, ако IQто ти е > 70. в противен случай светиите от горе ще те накарт да го проумееш по екстремален катарзисен път
цитирай
5. merlin68 - на гоче знанията по този въпрос, ...
16.03.2019 13:28
vasilisa1917 написа:
на гоче знанията по този въпрос, почиват на секретна информация, получна от секретни доклади, посредство секретна парола останала му още от времето, когато беше агент на службите за сигурност


Във връзка и с долния ти коментар, ще кажа, че скоро четох една секретна информация, според която, охранителите имали много свободно време. Ползвайки това време за образователни нужди, някои от тях успявали да завършат по три виШи и често правели големи научни открития на които Путин страшно завиждал.
цитирай
6. radostinalassa - 4. vasilisa1917
16.03.2019 14:32
Слушала съм много филми на акад. Тюняев. Вече ги приемам с резерви, защото когато той се пошегува с наличието на купол над Москва много негови приятели му били сърдити много време. А США сформирали група в разузнаването си да разследват купола над Москва. Китайците наистина са биороботи, но нямат нищо общо с нас, и това е добре.Те използват само дясната си хемисфера. Когато им кажеш, че цветята са красиви, те мислят дълго и нищо не разбират от това.
цитирай
7. starforlife - Хаааааааааааа ха ха ха
16.03.2019 15:00
Мърчо, ти или грам английски не знаеш... Или си много по-тъп, отколкото си мислех... Или си крайно притворен човек.
Не осъзнаваш колко си смешен с този си постинг, нали?
Ми...
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
16.03.2019 15:16
Здравей, Краси!
В науката има две пределни величини-Абсолютната нула и с уговорки- скоростта на светлината Дори две успоредни прави се оказва ,че не са съвсем такива- в безкрайността се пресичат
В Гренландия и на южния полюс има лед с дебелина няколко километра Ако там удари метеорит или изригне вулкан, да не говорим за мощен ядрен взрив ,този лед моментално ще премине във вода и пара. Катастрофата ще е пълна А вълната ,която ще се формира, като височина, едва ли някой може да изчисли? височината й!? Сигурно ще е няколко стотин метра висока, особено , когато набере маса! И ако образуването и е съпроводено и с нови земетресения, нещата излизат извън контрол!Какво ще включва височината на вълната във формулата и за изчисление- Маса на лавата, температура, тегло но метеорита, скорост, отделена при удара Е или мегатони ядрен взрив, за да се изчисли теоретично колко хиляди кубически километри вода ще се получи за минути
Едва ли някой е в състояние да направи точна прогноза, камо ли изчисления!?
цитирай
9. radostinalassa - Лайфчо може да изманипулира и КГБ, камо ли мене
16.03.2019 15:23
Измами ме, че нямало такава висока вълна. Който знае английски, може да си превежда от езика. Но който започне да мисли на английски е загубен за науката. Само на славянски език може да се изведе формулата на млякото. Езикът на Бога не е английски, това е език на търгашите. Те не включват лявото си мозъчно полукълбо и затова са донякъде осакатени ментално.
цитирай
10. merlin68 - Мърчо, ти или грам английски не з...
16.03.2019 17:37
starforlife написа:
Мърчо, ти или грам английски не знаеш... Или си много по-тъп, отколкото си мислех... Или си крайно притворен човек.
Не осъзнаваш колко си смешен с този си постинг, нали?
Ми...


Еми, сигурно не знам, защото гледем, гледам, гледам... и грам английски не виждам. Освен това Гочо, като те знам колко много не можеш да мислиш, няма да се учудя, ако наистина съм по0тъп отколкото ти си мислиш.
Само едно е сигурно - хич не ме бива да бъда по-смешен от теб.
цитирай
11. vasilisa1917 - .
16.03.2019 18:11
не мисля, че мерлин е тъп и смешен , но все пак и блогът му не е "под егидата и закрилата на Святият Дух", както този на блогера bezistena (който може да говори с 4000 годишни мумии). а радостиналасса ще потвърди думите ми, защото е изгледала не едно и две видеа на тази тема в youtube
цитирай
12. starforlife - 3в1
16.03.2019 19:21
~ 8. leonleonovpom2
Приятел, извини ме, но ти осъзнаваш ли, че написа глупости?
Всичко се развива противоположно на това, което ти писа.
Вълната от въпросния случай, който Мърчо споменава, е била с височина 30,5 (тридесет метра и половина - да не го прочетете като 305) метра, а не 524. 524 е друго в случая, но повече в понеделник.


~ 9. radostinalassa
Да, ти си супер лесно манипулируема, защото си шматка.
Но този път точно теб не съм водил за носа и можеше нещо да научиш.


~ 10. merlin68
Новини и Наука не е едно и също, Мърчо.
Тоест, заглавието ти дори е смешно.
Прочети статии на сериозни научни институти за случая. А не изгубена в превода "новина".
цитирай
13. radostinalassa - vasilisa1917 -
16.03.2019 19:25
Аз рядко го чета /bezistena / , защото ми изтриваше коментарите. А откакто ме нарече Сатана съм доста учудена.
Пуснах му коментар, че китайците нямат нищо общо с нас, а са друга раса. Те са жълти, защото се раждат като нас в 9 лун. месец, но с ниво на развитие на 7 лун. месец. Те могат даже да се хващат с пръстите на краката си за клоните като маймунчетата.
Веднъж наричаше ББ потомък на Левски. Аз му писах, че е потомък на Ал Капоне, но май ме изтри.
Не виждам какво общо можем да имаме. А ти в какво го съзря?
цитирай
14. radostinalassa - ~ 9. radostinalassa Да, ти си супер лесно манипулируема, защото си шматка.
16.03.2019 19:42
Свикнала съм ти на простотиите, но това е глупаво. Не вярвам да си проверявал височината на такава вълна, защото сега щеше да пишеш от другия свят. А руските учени са правили такива опити, не се слагай над тях. Това за манипулирането беше шега, но ние знаем, че не всеки има чувство за хумор. Особено колювците, и селяндурите.
цитирай
15. leonleonovpom2 - Стар, аз не споря за височината на ...
16.03.2019 20:09
Стар, аз не споря за височината на вълната, но мога да направя друга сметка
Ледът в Антарктида е около 2 километра дебел Площта е около 14 милиона квадратни километра Водната площ на океаните е около 30 пъти по- голяма
Ледът е може би единственият продукт, получаван от течност, който не се свива, а се разширява
Ако разделим два километра на тридесет, ше се получат около 70 метра лед на цялата водна площ!
Което прави минимум 50-60 метра воден стълб навсякъде Ще рече, че морското ниво ще се повиши, доста намалено с поне 60 метра Само от леда на Антарктида Без да броим този на Северния полюс и Гренландия Да, но това няма да стане при тези условия бавно и полека, а ще е потоп,особено за първите Крайбрежията на всички континенти ще останат под вода!
Нямам представа при температура хиляди градуси, какво точно ще стане с водата-тя със сигурност ше се разложи на водород и кислород и с експлозия отново ще даде вода
Но това е частен случай-метеорит, мощна водородна бомба!
Дано пак да не говоря глупости!
В блога има доста по- турци и от султана!? Нямам предвид тебе
А критикарите ми, които нямат нищо публикувано, но знаят как и какво аз трябва да пиша!
Смешно и жалко!
цитирай
16. merlin68 - Стар, аз не споря за височината на ...
16.03.2019 20:43
leonleonovpom2 написа:
Стар, аз не споря за височината на вълната, но мога да направя друга сметка
Ледът в Антарктида е около 2 километра дебел Площта е около 14 милиона квадратни километра Водната площ на океаните е около 30 пъти по- голяма
Ледът е може би единственият продукт, получаван от течност, който не се свива, а се разширява
Ако разделим два километра на тридесет, ше се получат около 70 метра лед на цялата водна площ!
Което прави минимум 50-60 метра воден стълб навсякъде Ще рече, че морското ниво ще се повиши, доста намалено с поне 60 метра Само от леда на Антарктида Без да броим този на Северния полюс и Гренландия Да, но това няма да стане при тези условия бавно и полека, а ще е потоп,особено за първите Крайбрежията на всички континенти ще останат под вода!
Нямам представа при температура хиляди градуси, какво точно ще стане с водата-тя със сигурност ше се разложи на водород и кислород и с експлозия отново ще даде вода
Но това е частен случай-метеорит, мощна водородна бомба!
Дано пак да не говоря глупости!
В блога има доста по- турци и от султана!? Нямам предвид тебе
А критикарите ми, които нямат нищо публикувано, но знаят как и какво аз трябва да пиша!
Смешно и жалко!


Въобще не бива да се притесняваш, защото няма никаква възможност да кажеш глупост по-голяма от постоянно тиражираните от Гочо. И мен често ме е страх да не кажа някоя глупост, но когато си говорим с Гочо, притесненията ми напълно отпадат - просто не е възможно да надмина специалиста по глупости.
Сега само го изчакай до понеделник да измери вълната, да направи петорна експертиза на превода и ще бъдеш свидетел на нова още по-поразителна глупост.
цитирай
17. merlin68 - ~ 10. merlin68Новини и Наука не е ...
16.03.2019 21:28
~ 10. merlin68
Новини и Наука не е едно и също, Мърчо.
Тоест, заглавието ти дори е смешно.
Прочети статии на сериозни научни институти за случая. А не изгубена в превода "новина".

Гочо, ще те почакам до понеделник, защото предвкусвам удвоената ти глупост по случая с "изгубената в превода новина".
цитирай
18. starforlife - ~ 15. leonleonovpom2
17.03.2019 10:43
Приятел, извини ме, но ти осъзнаваш ли колко още по фрапиращи глупости написа и то в светлината да си на ти с химията да речем?
Май не правиш разлика м/у да речем обем, капацитет, количество, тегло и т.н.
Дори сам си противоречиш в написаното. Основно визирам това, че от 1 куб. м. вода НЕ се получава 1 куб. м. лед. Защо тогава се опитваш да ни "убедиш", че при стопяването на 1 куб. м. лед се получава 1 куб. м. вода?
А най-голямата глупост, при изказването на която отново сам си противоречиш, е че при стопяване на всичкия лед на Земята, континентите ще изчезнат.
Специално за България, Варна, Бургас и т.н. Тоест, всички наши територии с надморска височина под 60 метра (с които би се покачило нивото на водните басейни на Земята при НОРМАЛНО, ПОСТЕПЕННО стопяване на ледовете) - да, ще станат дъно на Черно море (Което всъщност ще се е сляло с... с кои други две морета, м? Тоест, ще е изчезнало като обособено самостоятелно море.), но Плодвив, София и въобще повече от 2/3 (казвам го образно, а то е и по-голяма като част) от територията на страната ни ще си е суша.
Бааси!
Аз наистина съм удивен колко посредствени може да бъдем и как вместо преди до говорим, не помислим поне малко, ако мозъкът ни не сече като бръснач, че на момента да осъзнаваме какво не трябва да говорим, защото просто е шитня.
цитирай
19. merlin68 - Приятел, извини ме, но ти осъзнаваш ...
17.03.2019 14:35
starforlife написа:
Приятел, извини ме, но ти осъзнаваш ли колко още по фрапиращи глупости написа и то в светлината да си на ти с химията да речем?
Май не правиш разлика м/у да речем обем, капацитет, количество, тегло и т.н.
Дори сам си противоречиш в написаното. Основно визирам това, че от 1 куб. м. вода НЕ се получава 1 куб. м. лед. Защо тогава се опитваш да ни "убедиш", че при стопяването на 1 куб. м. лед се получава 1 куб. м. вода?
А най-голямата глупост, при изказването на която отново сам си противоречиш, е че при стопяване на всичкия лед на Земята, континентите ще изчезнат.
Специално за България, Варна, Бургас и т.н. Тоест, всички наши територии с надморска височина под 60 метра (с които би се покачило нивото на водните басейни на Земята при НОРМАЛНО, ПОСТЕПЕННО стопяване на ледовете) - да, ще станат дъно на Черно море (Което всъщност ще се е сляло с... с кои други две морета, м? Тоест, ще е изчезнало като обособено самостоятелно море.), но Плодвив, София и въобще повече от 2/3 (казвам го образно, а то е и по-голяма като част) от територията на страната ни ще си е суша.
Бааси!
Аз наистина съм удивен колко посредствени може да бъдем и как вместо преди до говорим, не помислим поне малко, ако мозъкът ни не сече като бръснач, че на момента да осъзнаваме какво не трябва да говорим, защото просто е шитня.


Аз разбира се не съм сведущ в химията като Иван, още по-малко пък като тебе, Всезнаещ Гочо, но нали съм си в блога, та да се изкажа. Иван ако реши и сам ще ти отговори и със сигурност може да се защити по-добре.
Но понеже пишеш пак шитни, да ти обърна лекичко внимание. Всички знаем, че ледът има по-голям обем от водата, Иван го е и писал. Не е смятал точно, но е отчел тази разлика в обема като е писал при 70 метра ледена шапка, като се разтопи, нивото ще се вдигне с 50-60 метра. Демек, ти пак не си разбрал, може би искаш превод на английски, а?
цитирай
20. leonleonovpom2 - Стар, вероятно четеш по диагонал ...
17.03.2019 15:14
Стар, вероятно четеш по диагонал или по тангента
Никъде не съм писал ,че континентите ще изчезнат! А ,че "Крайбрежията на всички континенти ще останат под вода!" -в кавички е копирано от коментара , не сега добавено!
Крайбрежната зона е обикновено 20-30 километра, зависи и от релефа Ако е на Кот Дазур, може и да е по-малко от километър даже!
Въпросът не го разглеждам политически, а теоретически !
От един кубичен метър лед се ополучават 0.92 кубични метра вода Следователно 70 метра лед ще дадат повишение-средно 64 метра на морското равнище-базиса! Аз съм писал дори 50-60, по- малко, нали?
Не боравя с точни цифри, приблизително ! А и не е необходимо!

При температура над хиляда градуса/ при която водата се разлага/ ,топенето на леда няма да е като от капчук! Такива температури могат да дойдат от Свръх вулкан, голям метеорит-какъвто се предлага ,че е променил климата на Земята и убил динозаврите или от свръхмощна бомба -бях вещ преди , но отдавна не се занимавам с тях-да правя изчисления При екстречмните условия-хиляди градуси ледът направо ще се се изпарява и то с невероятна скорост, а няма да капе от него вода ,както по- горе писах, като от капчук!
Това имам предвид , че станалото ще е катастрофа и едва ли някой точно може да го опише и предвиди! Каква максимална вълна ще се получи сигурно ще се добавят и катастрофални земетресения, а те генерират вълните, но без такъв мощен водоизточник Ще направя справка за вълната при Лисабонското земетресение, мисля ,че беше 60 метра?! Морето се е дръпнало на стотици метри и със страшна сила се е върнало!От едно земтресение само!
Да, катастрофа ще е, , само да не се случва!
Не говоря глупости!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Е, , кой ли ще е мерил вълната тогава, ...
17.03.2019 15:32
Е, ,кой ли ще е мерил вълната тогава, убила хиляди хора!
намерих все пак надморската височина на Лисабон- 100 метра
Вярно, поразила е основно пристанището и централната част на града При земетресение в океана се отварят големи пукнатини и при рязкото им затваряне водата за секунди се изхвърля обратно Направило впечатление на хората отдръпването на морето, но никой не предвидил какво ще последва Спасили се тези, които се добрали в последния момент до високите места!
цитирай
22. merlin68 - Не се впрягай Иване, Гочо живее на ...
17.03.2019 15:44
Не се впрягай Иване, Гочо живее на плоската Земя, при това на обратната й страна. Затова когато той напише нещо умно, то на нас живеещите на кълбото Земя, написаното ни се струва страшна шитня. Каже ли Гочо, че някой пише глупости, то това означава точно обратното.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1695082
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930