Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2018 16:06 - Александрия.бг
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 19378 Коментари: 22 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

          Стар Завет:
          И казал Бог:
          - Нека бъде светлина...

          Александрийският фар.
          Едно от седемте чудеса на света!
          Даващ светлина на сичко живо в местноста.
          Даващ възможност фенките да вдяват кунеца без диоптри.
          И нефенките.

          И прилежащата Александрийска библиотека.
          Нивероятна кохерентност му фара и библиотеката.
          И се получило интерференция на простотията..

          - Ебаси майката! - казал Бог
          И станало светлина!




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mar866 - ...
19.12.2018 16:16
ааааа, аз се чудех защо фаро го нема вече, а то защото Бог го светнал:)))
цитирай
2. kvg55 - blackpredator,
19.12.2018 16:19
"Видя Бог, че светлината е добро нещо и отдели Бог светлината от тъмнината".
Видял, ама за да види някой трябва да му е показал. Въпросът е : Кой му е показал?
цитирай
3. getmans1 - - Ебаси майката! - казалО Бог-ит...
19.12.2018 16:45
- Ебаси майката! - казалО Бог-ито
А, къде са моите три вагона книги ...
цитирай
4. codetroina - блякоо..ни думай..
19.12.2018 16:46
аз, па викам..да не се жалваш..и ти кат ГоГо пУтьо маринкин..
дължа извинение..
мърооо, сус..пази си детегледача, НЕибача..
цитирай
5. blackpredator - не бе
19.12.2018 16:48
mar866 написа:
ааааа, аз се чудех защо фаро го нема вече, а то защото Бог го светнал:)))

фенките го светнали
като Акропола, сяка да си земе камъче..
цитирай
6. blackpredator - Вакеро,
19.12.2018 16:50
kvg55 написа:
"Видя Бог, че светлината е добро нещо и отдели Бог светлината от тъмнината".
Видял, ама за да види някой трябва да му е показал. Въпросът е : Кой му е показал?

папата бе
ей и Боко затуй свети, питай Гетю
гален от три папи
цитирай
7. blackpredator - Гетьо,
19.12.2018 16:52
getmans1 написа:
- Ебаси майката! - казалО Бог-ито
А, къде са моите три вагона книги ...

твойте три вагона книги у каручката на Моканина..
цитирай
8. blackpredator - ма не фанах Юлке
19.12.2018 16:57
codetroina написа:
аз, па викам..да не се жалваш..и ти кат ГоГо пУтьо маринкин..
дължа извинение..
мърооо, сус..пази си детегледача, НЕибача..

от кого и за какво да се жаля?!
аз светя у друг спектър
мека топлина ;)
повярвай, в блога има и хора не с толкова дебели кожи..
цитирай
9. getmans1 - . . . Чи ко лошо в каручката на Мока...
19.12.2018 17:07
... Чи ко лошо в каручката на Моканина
туй дето е в главата що да виси на стената
...Три вагона книги и сигур заради фукнята.
Ташачко.

blackpredator написа:
getmans1 написа:
- Ебаси майката! - казалО Бог-ито
А, къде са моите три вагона книги ...

твойте три вагона книги у каручката на Моканина..

цитирай
10. theeconomist - А това с библиотеките е за библиоманите, библиографите и кюретата с библиите.....
20.12.2018 06:31
Аз имам една тънка книга. Чел съм я поне илядо пъти. На корицата и пиши Kindle -E reader и в нея се разказва за някакъв Amazon..................

А за вагоните - ще цитирам класиците:

"Товарете портокалите в бурета"
Братя Карамазови
цитирай
11. blackpredator - мноо голяма книга бе
20.12.2018 10:27
theeconomist написа:
Аз имам една тънка книга. Чел съм я поне илядо пъти. На корицата и пиши Kindle -E reader и в нея се разказва за някакъв Amazon..................
А за вагоните - ще цитирам класиците:
"Товарете портокалите в бурета"
Братя Карамазови

моята е покитбук

то ако беше жив Ибрахимович, щеше да пише:
"Товарете томовете в бурета."
Братя Гетюфци
цитирай
12. vaquero - blackpredator,
20.12.2018 11:10
И в блога има Александрийски фарове.
цитирай
13. blackpredator - Вакеро,
20.12.2018 12:12
vaquero написа:
И в блога има Александрийски фарове.

айде бе ?!:O
цитирай
14. starforlife - Като стъклена вата в гащите съм ви на пишман-интелигентите, нали?
20.12.2018 14:44
Като оставим настрана, че Божията фраза НЕ е от Стария Завет (Който естествено имам в 2 екземпляра в Александрия.бг - един антокварен и един нормален), стигаме до глупостта ти за кохерентността и интерференцията, които като "знание" при теб минават само в "знаещи" като... Уондър например.
Затова ще си позволя да коментирам по тази нишка по следния начин:
Антъни Легет е великобритански физик, откривател на квантовата декохерентност. Нобелов лауреат за физика през 2007-ма година.
Декохерентност при фригидни гъзове като теб, Кофи. Упс, исках да кажа "при флуидни газове".
Боц... Боооц...

ПС за икономист0: Към онзи облог, че вашите библиотеки на Венц0, твоята и Кофичк0 удвоени, са по-малки от моята - прибавям, че ще са по-малки и ако прибавите и удвоеното количество е-книги които имаш за е-Гайдера.
Знам-знам, великани като теб, ик0, им е под достойнствата да отговарят на джуджета като мен. Защото, нали... боооц с истината, че спадаш към пълните блогови въздухари.
цитирай
15. blackpredator - абе к'во да ти кажа
20.12.2018 14:59
и брониран влак да ни изкараш, за мен се си си Гочо-Т
ама ти мачкай!
мачкай таралежите
може и с обути гащи..
цитирай
16. starforlife - ~ 15. blackpredator
20.12.2018 15:22
blackpredator написа:
за мен се си си Гочо-Т

А за мен: Когато пишеш в типичния ти "сленг", за да маскираш липсата на Интелект, си смешен. Когато обаче оставиш сленга и се опиташ да блеснеш с някоя противоречива и невярна глупост, която мислиш, че си разбрал в основи и не е както казах глупост - ставаш още по-жалъко смешен.
Ти си (бил) един общинарски чиновник, Кофи, на когото винаги му е липсвала оценката, която според теб заслужаваш.
Същественото във фразата е "която си мислиш, че заслужаваш".
Уви.

Хайде, докукане в друг Спектакъл.
https://www.youtube.com/watch?v=z_huc9In5qY
цитирай
17. starforlife - ПС:
20.12.2018 15:24
Мернах при Юлка, че явно някъде си се пудрил, че видиш ли от 30 години си изкарваш хляба с компютър.
Защо тогава си толкова бос в Материята бре, Кофи?
Дали не е поради същата тази посредственост, с която се отличавате 99% от хората, закърмени с идеята за социализъм и комунизъм?
цитирай
18. blackpredator - еми прочети пак бе
20.12.2018 16:00
там пише, че съм пУлзвател над 30 години
84 ми купи шефа първият компютър
Изот с две гулллеми дискети
аха 34
туй значи, че като ветеран пУлзвател, определено прая разлика
между кодене и твойто кОдкудякане..
цитирай
19. starforlife - ~ 18. blackpredator
20.12.2018 16:13
Виж сега, смешник жалък... Нека ти обясня нещо: Аз не следя кой, къде, какво казва или не. Така, че твоят коментар НЕ съм го чел (и не ми е и тръпка да го чета).
Казах какво съм прочел, че казва Юлка.

А за опитите ти да вменяваш тук, че професията ми на 50% не очаква от мен да съм перфектен на тема писане на код (което определено го умея перфектно на 5 езика) мога да кажа следното:
1-во: Никой в България (а и по цял свят) не дава заплати в десетки пъти над средната за страната за "кОдкудякане" (каквото всъщност е не моето, а твоето). И ти отлично знаеш, че не се яви пред "Тетевен" по няколко причини. Едната е, че си бъзлив балон, който си мисли, че ще седна да го бия. Споко бре - на пръдльовци не посягам. Всъщност, аз никога не посягам пръв, така, че... Втората е, че фейс ту фейс без Гугъл - щеше да се спихнеш като... същия този балон, който вече споменах.
2-ро: И Венц0 спрямо домашните му некОдкодячи, и теб спрямо които и да са твои познати некОдкодячи, ви приканих да организираме двубой по надкодване.
Моя милост срещу тези, които според вас могат да кодят и не "кОдкодякат".
За да видим колко резон има в това, което те комплексира и ти отнема както ги нарича Вмир "опорните точки".

Така, че, Кофи, след като нямаш готовност да изправиш пред мен такива, които според теб могат да кодят, за да докажеш, че аз само кОдкодякам - си оставаш онзи празнодумец, който си всъщност.
Повтарям пак:
Когато кажеш... Където кажеш... Срещу колкото кажеш...
АЗ СЪМ ГОТОВ ДА СЕ ИЗПРАВЯ И ОБЗАЛОЖА, ЧЕ ЩЕ ПОКАЖА НИВО НАД ОТСРЕЩНИТЕ НЕ САМО ПО ЧИСТОТА И ЕФЕКТИВНОСТ НА КОДА, А И ПО СКОРОСТ НА ПИСАНЕТО МУ.
И съм готов да се обзаложа спрямо това на каквото кажеш, празнодумецо.
Схващаш ли каква е разликата м/у мен и ВАС?
Познаването и достоверността на възможностите си.
цитирай
20. blackpredator - абе,
20.12.2018 16:16
разликата е у хапчетата
айде друм..
цитирай
21. starforlife - Естествено! Когато не можете да отговорите адекватно - прибягвате до клишетата, защото сте си такива клиширани смотаняци.
20.12.2018 16:27
Боц... Боооц...
Боде моето, нали?
Е боде! Защото почива на готовности за показване на реалности, а не като вашите виртуалности.
Прав си, голЕм хап съм за вас. И именно това ви дразни.
цитирай
22. starforlife - ПС:
20.12.2018 16:32
"Друм"...
Имам И такива книги в Александрия.бг
"Зли друм" на Венцеслав Начев и "Друм се вие" на Мария Смилова
ха ха ха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6912561
Постинги: 1449
Коментари: 18253
Гласове: 25298
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031