Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2018 22:11 - Сичко коз у Банки
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 17544 Коментари: 52 Гласове:
19

Последна промяна: 28.10.2018 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

2011 година:
Барел петрол - 120 долара
Цена за долар - 1.89 лв.
Цена на горивата - 2.50 лв.
---------------------------------------
2018 година:
Барел петрол - 80 долара
Цена за долар - 1.69 лв.
Цена на горивата - 2.50 лв.  

Акцизът на горивата и за двете посочени години е еднакъв!  

Путин е виновен!  

Който не верва, да пита некоя умна баба.



Гласувай:
20



1. getmans1 - 2011 1, 46455 1, 43304 1, 3...
28.10.2018 22:32
2011
1,46455
1,43304
1,39577
1,35453
1,36180
1,35946
1,37130
1,36366
1,41846
1,42747
1,44302
1,48436
цитирай
2. blackpredator - Гетьо,
28.10.2018 23:16
прав си за моят лапсус, даже си близко
при съответната поправка, тогава барелът е струвал 175 лева, днес 135
изпуснал съм терцата на Златев..
цитирай
3. blackpredator - гуменото мече
28.10.2018 23:17
аре у хисарското джъмбо..
цитирай
4. starforlife - Празната кофа си остава празна дори когато е пълна с лайна.
28.10.2018 23:17
Путин може и да не е, но такива като Валентин Златев например (или Минко Минков), които определено са в комбина с обкръжението на Путин и бяха спуснати от руските интереси - определено са.
И "учудващото" е, че виновните са все русофилистици, но това не пречи на хора като теб и генералския сол-та~ак да речем, да кривите истината както ви падне.
цитирай
5. blackpredator - Гоче,
28.10.2018 23:39
знаем те, че си спец, имаш експертиза като мамата на блога
пиши нещо и за БВП..
цитирай
6. hloris - има случаи,когато и математиката е безсилна.
29.10.2018 00:20
Когато цифрите говорят,
то у нас боговете са като
слънчогледите

В икономиката няма математика...
има само далавери и интереси...
и Турция пак ще ни държи под иго.
Кой каквото си направи,никой не може да му го направи.
цитирай
7. blackpredator - Хлорис,
29.10.2018 01:00
на прост народ освен Лукойл, му се полагат и русофилистици като Шел, ОМВ, Еко, Ромпетрол и т.н.
картелни цени има само в белите държави, тук не са чак толкоз популярни..
цитирай
8. theeconomist - Виж, ние сме бедни хорица и на нас ни прави впечатление
29.10.2018 06:32
колко е бензина, хляба и шкембето.На мен ми се налага да изкарам зимата като мечка. На 1 декември си лягам и ставам на 3 ти март......

Тия с дебелите пенции и 761653 К седмично им е все тая.

п.п. калкулатора ти много паметлив, да не пие гинкобилоба?
цитирай
9. predatorkapredatorka - !!??
29.10.2018 07:50
пак..калъчка...чичо..
или,ти хареса..палчето...
цитирай
10. kvg55 - blackpredator,
29.10.2018 07:52
Има променливи величини, има и постоянни величини (константи). Терците са от постоянните величини, както и последно десет.
цитирай
11. blackpredator - Икономисте,
29.10.2018 08:01
theeconomist написа:
колко е бензина, хляба и шкембето.На мен ми се налага да изкарам зимата като мечка. На 1 декември си лягам и ставам на 3 ти март......
Тия с дебелите пенции и 761653 К седмично им е все тая.
п.п. калкулатора ти много паметлив, да не пие гинкобилоба?

дубре си ти със твойта хибернация
немаш проблем как БСП и Орешарски подариха на семейство Баневи в периода 1998-2000г
"Полимери"-Девня, "Елма"-Троян, "Русалка" и още стотина предприятия..
калкулаторът нали е паметлив, мое да ги докара до 130..
цитирай
12. blackpredator - бабе,
29.10.2018 08:04
predatorka написа:
пак..калъчка...чичо..
или,ти хареса..палчето...

а на теб харесва ли ти палчето на Чупакабра?
или и то е лабаво..
цитирай
13. blackpredator - kvg55
29.10.2018 08:06
kvg55 написа:
Има променливи величини, има и постоянни величини (константи). Терците са от постоянните величини, както и последно десет.

променлива величина е как от отрядник, ОФ и каманяга се става отявлен
демократ
цитирай
14. vencivaleri1951 - Мисля, че
29.10.2018 12:26
пипнаха акциза на горивата , а и на цигарите. боце се пребори обаче за пърцуцата в селския казан и "подГочето" му стана фен
цитирай
15. vencivaleri1951 - Чакай бе Жорко,
29.10.2018 12:28
Нали янките според теб управляват Лукойл-България. Нали пЪрдюто ходи в рафинерията да я защитава от покойния вече Танов?


starforlife написа:
Путин може и да не е, но такива като Валентин Златев например (или Минко Минков), които определено са в комбина с обкръжението на Путин и бяха спуснати от руските интереси - определено са.
И "учудващото" е, че виновните са все русофилистици, но това не пречи на хора като теб и генералския сол-та~ак да речем, да кривите истината както ви падне.

цитирай
16. blackpredator - ами
29.10.2018 15:04
vencivaleri1951 написа:
пипнаха акциза на горивата , а и на цигарите. боце се пребори обаче за пърцуцата в селския казан и "подГочето" му стана фен

пипнаха акциза на природния газ, използван като моторно гориво, използван и като гориво за отопление, май и на тежките корабни горива и керосина
акцизът в България е само 0.363 евро - най-ниският в целия ЕС
а на бенциностанциите - кукиш..

ъндъргочето си е внушил, че е много умен блогър и некой му "докладва" бисерите да ги трият
горкият, не се усеща, че простотията му е най-големият докладчик..
цитирай
17. starforlife - ~
29.10.2018 15:42
~ 15. vencivaleri1951
Другарю сол-та~ак, я ми покажи къде съм казвал, че американци управляват "Лукойл"?
Педалът си остава педал да края на дните си. Просто само става дърт педал.

~ 16. blackpredator
Кофичко, и кои "бисери" ми са изтрити, че нещо съм пропуснал?
Май ти "докладваш" и си мислиш, че някой те бръсне за слива, м? Защото твърдението ти е капутски невярно.
Е... То педалите си са сливи. Както и спукани...
цитирай
18. starforlife - А за това дали човек е умен или не - говорят успехите му, а не лекета като теб.
29.10.2018 15:47
Например ти тук ползваш неща, които аз, "глупакът", съм дал на всички ви, докато аз нищо твое не съм възприел.
Елементарно-показателно. Умните и можещи творят и решават проблеми, а "умните" като теб използват даденото им наготово. Факт. Релевантен (и ноторен - и ноторен).
цитирай
19. krumbelosvet - .
29.10.2018 16:03
.
цитирай
20. blackpredator - абе глупендер,
29.10.2018 16:14
нищо ама нищо не си дал на блога
зел си му блогъри, които не понасят арогантната ти нагла, селска простотия

и не се учудвам, че си се припознал у Гетю
точно!
и твоят проблем е, не че си роден селянин, а че ще си Умреш като селянин..
цитирай
21. predatorkapredatorka - !!?? ти,нали не живееше У блога, байно..
29.10.2018 16:24
ко ти пука, кой бил тукЪ..загуби..клакьорки, ли?
педалско звучи, многооо...мой анонимний друг..
цитирай
22. starforlife - Абе, женчо недоклатен,
29.10.2018 16:33
колкото и да се пениш (И лицемерно лъжеш колко и какви блогъри били те харесвали. То не бяха лекари, учители, шофьори и т. н., а реално нито веднъж не назова НИК-ове, защото ще ти лъсне лъжовното лицемерие, смотльо.) - фактите си са факти: Заради мен хора НЕ са напускали бога! Напротив - и са се задържали и завръщали, и все повече доказващи се като РЕАЛНИ потребители, а не кухи НИК-ове ме при познават като приятеН и дори се запознават с мен реално.
Виж заради тъпи капути като теб... Които им дай селяндурски сленг и помпане на русофилски свинщини и уондърски профании... Блогъри недоволстват и/или напускат.
Хайде като размяташ за пореден път лицемерните си лъжи - да цитираш кои са напусналите заради мен бе, микроцефал недоносен?
Да видим кои са харесващите бе, Кифльо насран?
Защото моите постоянно ги показвам и колкото и да се пънат идиоти като теб да твърдят, че били мои НИК-ове - се вижда колко доказани реални потребители ми симпатизират и те са над 30, поне половината от които ме познават и реално.
А теб кой те познава бе, лузър?
Лузър! Ама пълен и завършен.
Това си ти, кифльо.
Че и страхлив на всичкото отгоре.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Виж Жорко,
29.10.2018 19:13
starforlife написа:
~ 15. vencivaleri1951
Другарю сол-та~ак, я ми покажи къде съм казвал, че американци управляват "Лукойл"?
Педалът си остава педал да края на дните си. Просто само става дърт педал.

~ 16. blackpredator
Кофичко, и кои "бисери" ми са изтрити, че нещо съм пропуснал?
Май ти "докладваш" и си мислиш, че някой те бръсне за слива, м? Защото твърдението ти е капутски невярно.
Е... То педалите си са сливи. Както и спукани...


Внушението беше, че след като ти доказах със статистически данни кои са най- голямите данъкоплатци работодатели, а и инвеститори, се хвана за това , че Лукойл е джойн венчър между рашките и янките и видите ли Лукойл за това е и най-голямата и най-мощната фирма в България. Сега пращаш Златев в обкържението на Путин. Златеви са в обкръжението на Живков, като премиерът Борисов и с Борисов са приятели, не с Путин. Извън България едва ли го е и виждал, освен в състава на някоя делегация. Колкото до харесванията от разни никове. Та , как да не те харесват-ти ги създаваш , ти ги "храниш", ти БМВта им купуваш. Или както пее Борис Годунов " Я тебя родил, я тебя убю" какво да правят никовете ти-ще те обичат и ако кажеш ще се събличат. То знам един ник от Делиормана създаден от мама и тате, но имам съмнение , че и той би ти се съблякъл. Казах ти веднъж Жорко, че нарцисизмът ти е вече болестен и си опасявам , че в един прекрасен ден ще вземаш да се самоизнасилиш
цитирай
24. vasilisa1917 - .
29.10.2018 19:38
и сичкото ла.на в гочевата глава ;))))
цитирай
25. starforlife - Виж, Другарю генералски сол-та~ак,
29.10.2018 19:49
НЯМАШЕ ИЗОБЩО ОПИТ ЗА ТАКОВА ВНУШЕНИЕ ОТ МОЯ СТРАНА.
Това, че ти си обрисувал така какво аз мисля и накъде искам да поведа "разговора" си с теб - си е лично твой проблем. Типично по комунистически ти си свикнал да си инстанция, а трябва да проумееш, че отдавна вече НЕ си.
Да опростя ли?
Изобщо, ама изобщо не ми е и минавало през ума да ти обръщам внимание дали и колко американците имат пръст в "Лукойл".
Моите идеи бяха две и, ако все пак по-маловажната можеш ОТНОВО да направиш опит да я представиш ИЗКРИВЕНО пред останалите, то другата, по-важната не можеш.
Та... По-маловажната, Другарю, е, че "Лукойл" НЕ е руска компания на 100%. Тя НЕ е руска и на 50%.
Тоест, ако съотнесеш процентния дял на Русия (искам да обърна внимание, че аз не съм авторитет (но ти също не си, защото ти НЕ си икономист, а счетоводител) в тази сфера и говоря просто без претенциите за точност и абсолютна достоверност. Тоест - аз говоря принципно и, ако ти се хванеш за "буквичка" конкретно, за да се покажеш колко си начетен - то нарцисът, галопиращ към самоизнасилване си ти, а не аз.) Та... Идеше реч, че не може да кажеш: "Руски работодател в лицето на "Лукойл" плаща едни 3К заплата на еди кой си", защото ако Русия (повтарям, че говоря образно и под Русия визирам руска страна като икономически субект, а не държавата) притежава примерно 30% (не съм се ровил и не ме и интересува колко е дялът) от "Лукойл-България", то Русия плаща 1000 лева заплата, а не 3000.
Дотук съгласен ли си с профанските ми разсъждения?
Но както казах - това е по-маловажното, което реално също е в + (поне така аз мисля) за моите твърдения и "-" за твоите.
За мен по-важното е почти същото, но с "обратен" "знак".
Американските компании (поне тези, които аз визирам)... И не дори американските, а нека ги обобща като западни, се явяват "чисто" американски или западни работодатели.
Тоест, "Компания Х" НЕ е 30 на 70 американско-българска, а е 100% американска. Или както казах - западна.
100%.
И когато една 100% германска (мога да цитирам поне 4 такива)... Или 100% холандска... Или 100% финландска... Компания, дава да кажем същите тези 3000 лева заплати, тя ги дава като американски, германски, холандски, финландски... въобще западен работодател. А не като смесен.

Сега стана ли ти относително ясно?
Но да се върна на 2-ро, защото това беше частен случай на 1-вото - по-маловажното.

За мен по-важното е следното, Другарю:
2-ро: "Лукойл" НЕ се появява от нищото, а наследява (чрез приватизация) "Нефтохим", ако не се лъжа - не е съществено въобще как е името на основата.
Тоест, "Лукойл" НЕ "внася" (по-точно е да се каже НЕ СЪЗДАВА) нов свеж ресурс на пазара на труда в България, а просто променя/осъвременява/доразвива нещо съществуващо и използвано като база НА ГОТОВО.
Тоест, ти можеш ли да ми цитираш руски работодатели, които са създали нещо ново в България от нищото?
Дано да можеш и да има - аз бих се радвал, защото в крайна сметка мен НЕ ме интересува кой (раш или амерковец) плаща добре на БЪЛГАРИНА, а ме интересува това да е факт и устойчива тенденция.
Аз лично мога да ти цитирам над 20 западни фирми, които създават нови... дори отрасли, невъзможни да бъдат създадени от русите и доста добре котиращи се като създаван продукт ПО ЦЯЛ СВЯТ. Тоест, са стабилни и независищи от катаклизми от каквото и да е естество. И съответно дават на хиляди работници заплати в пъти (много пъти) по-високи от средните за България.
Схвана ли сега?
Дори да приема, че изфантасмагорираните 10 000 лева заплата на шофьор в "Лукойл" е реалност...
А още не съм те затапил по тези ти смешки, защото аз не обичам локумите, а ще го направя не само с математика, а и с думи на реални представители на шофьорите в компанията - има как поне от трима да взема "показания"...
Та, дори да са реалност изсмуканите 10К за шофьор - хайде позволи ми да съм на мнение, че по-добре 2000 (две хиляди) шофьора в западни компании в България с по 4К заплати, отколкото 100 (сто - примерно) с по 10К. Повтарям - приел, че смешката ти е вярна.
Хайде нека по-добре сумарно поне 30 хиляди българи в западни компании с по средно 4К заплати, отколкото 2 хиляди в руски с по 6К.
Или греша в мнението си кое е по-добре за страната ни?
Ти, ако имаш 5 внучета, всичките ли ще искаш да са нахранени и облечени добре, или 2 от тях хай, а другите 3 - не толкова хай?


Въобще... Абсолютно неправилно разсъждаваш как аз мисля и разсъждавам, Другарю.
Да не включвам тук това, че "Лукойл" залага на един природен ресурс, който рано или късно ще свърши.
Да не включвам и това, че този продукт носи колкото ползи, толкова и вреди (екологичните визирам основно).
А в лицето на западните корпорации аз говоря предимно за инженерно-технологични и АйТи компании (защото съм в тази сфера), но визирам и такива, които имат интелектуалния капацитет да дадат (и постоянно го правят - алтернативните източници на енергия примерно) алтернатива на този ресурс при изчерпването му.
Всъщност, защо "при изчерпването му"? Аксиометрично се смята, че към 2030-та основният продукт на "Лукойл" няма да се котира и къде тогава ще бъде визираната "руска" компания, Другарю?
Аз сигурно ще видя, но ти едва ли (да си жив и здрав естествено), както и 90% от русофилите (замислете се по това) за да си говорим пак.

Затова много автори наричат Русия "бензинова колонка".
Защото тя, Русия, се крепи предимно на това - на богатствата си, които по конституция са на Народа, а реално носят облаги само на шепа олигарси.
Докато запада се опитва да направи от нищо нещо.
И успява.
цитирай
26. rustam - В интерес на истината
29.10.2018 19:51
американският посланик, който официално посети Лукойл, срещна се със Златев и заяви, че Лукойл е точната фирма за нас, българите, не беше Пардю, а Уорлик. Тогава американските самолети от военната база в Сарафово зареждаха гориво от Нефтохим Бургас. Аз не си спомням обаче в Бг да е имало руска военновъздушна база. Нито съветски танкови подразделения.

Обаче искам да попитам защо лицето Георги Гевечанов продължава упорито да изписва съкращението ПС? На български е ПП(послепис), на латински е PS.
цитирай
27. blackpredator - стига бе
29.10.2018 20:06
шъ му отворите на Гочо фУнтанелата..
цитирай
28. starforlife - ПС:
29.10.2018 20:11
rustam написа:
...
Обаче искам да попитам защо лицето Георги Гевечанов продължава упорито да изписва съкращението ПС? На български е ПП(послепис), на латински е PS.

Твое право е да искаш.
Мое е дали да ти отговоря или не.
Аз пък искам да те попитам защо лицето Цъгов лъже по адрес и клевети най-педалски лицето Георги СТОИМЕНОВ, криейки се като женчо зад виртуала?

ПС-1: Лицето Цъгов нещо друго да иска да пита лицето СТОИМЕНОВ?
ПС-2: Лицето Цъгов какво го бърка как изписва ПС лицето СТОИМЕНОВ, при условие, че не е нито негов даскал, нито някакъв негов коректив, още по-малко авторитет?

ПС в ПС-а да пиша ли?
цитирай
29. starforlife - ~ 27. blackpredator
29.10.2018 20:24
Преди да се радваш на дребнавите си радости, Кифльо, научи какво е това SwiftKey в мод-режим GoB и тогава се хващай за дребнавости.
Можеше дати го кажа и по друг начин: Лингрен-Линдгрен - все някъде из "Надежда" 5-та част.
Надежда да си малко по-мъжкар, а не женчо в радостите си.
цитирай
30. misteriavechna - Цената на основната суровина
29.10.2018 20:28
не формира крайната цена. Осигурителните прагове скочиха в пъти от 2011 г. насам. Колчав е Лукойл, що служител, що чудо, откъде да им дойдат хубавите заплати, джанъм? Ми тока, водата и другите консумативи? Ми рушветите и те растат с инфлацията, всичко требе да се калкулира, включително и телбода и принтерата хартия. Производителите знаят...
цитирай
31. blackpredator - абе сельо
29.10.2018 20:33
томовете за Гочо Тъпото чорапче мое да надминат Оксфорд речник
липсват ти годините, когато ти е заздравявала фУнтанелата..
аре къш, не си ми интересен
цитирай
32. blackpredator - хех, Мисти,
29.10.2018 20:40
misteriavechna написа:
Цената на основната суровина не формира крайната цена. Осигурителните прагове скочиха в пъти от 2011 г. насам. Колчав е Лукойл, що служител, що чудо, откъде да им дойдат хубавите заплати, джанъм? Ми тока, водата и другите консумативи? Ми рушветите и те растат с инфлацията, всичко требе да се калкулира, включително и телбода и принтерата хартия. Производителите знаят...

то затуй цените им еднакви;)
ама има едни мазохисти по света с по-голям акциз и по-ниски цени
гладуват :))
цитирай
33. rustam - Така е,
29.10.2018 20:42
misteriavechna написа:
не формира крайната цена. Осигурителните прагове скочиха в пъти от 2011 г. насам. Колчав е Лукойл, що служител, що чудо, откъде да им дойдат хубавите заплати, джанъм? Ми тока, водата и другите консумативи? Ми рушветите и те растат с инфлацията, всичко требе да се калкулира, включително и телбода и принтерата хартия. Производителите знаят...

само преди 15 години нетната заплата на главния счетоводител беше 20 000лв. Много е смешно, когато Златев организира кръгли маси за "контрабандата на горива" в Бг. При положение, че така "мотивираха" Съда, че да не им сложат измерватели на изхода в базата в Росенец.
цитирай
34. starforlife - Абе, льольо,
29.10.2018 20:42
дори и с израза "къш" си смешен бе, селяко.
90% от гражданите не знаят към коя животинка се употребява това като реплика за прогонване бе, фифи.
Но селянията си ти е в кръвта и както каза сам - с нея ще си умреш.

Аре "ца" - не си ми интересен.
(с "къш" вдигай проскубалките на "първа")
цитирай
35. getmans1 - 25. starforlife - Виж, Другарю генералски сол-та~ак, 19:49
29.10.2018 20:56
... Стар, губиш си времето да спориш политикан-тролове които хал-хабер си нямат за механизма на приватизацията на Нефтохим-Бургас и само повтарят като папагали някакви ОТ.
Като казвам това нямам на предвид да познават сделката точ в точ по договор а само да имат някаква поне минимална представа от медиите.
Иначе си прав, че ЛУК ОИЛ е толкова толкова руска колкото са американски и двата американски ТЕЦ-а макар, че като сделки са близнаци.

цитирай
36. rustam - Айдеееее,
29.10.2018 21:00
getmans1 написа:
... Стар, губиш си времето да спориш политикан-тролове които хал-хабер си нямат за механизма на приватизацията на Нефтохим-Бургас и само повтарят като папагали някакви ОТ.
Като казвам това нямам на предвид да познават сделката точ в точ по договор а само да имат някаква поне минимална представа от медиите.
Иначе си прав, че ЛУК ОИЛ е толкова толкова руска колкото са американски и двата американски ТЕЦ-а макар, че като сделки са близнаци.



довтаса и другият неграмотник. Абе, терлик, пише се "предвид", а не "на предвид". Това и циганчетета от Комлука при мен го знаят. Дайба и неграмотното делиорманско племе.
цитирай
37. blackpredator - гумен пульо
29.10.2018 21:14
скрий си очилцата у хисаря..
нали знаеш колко ги любя пъпкуваните
цитирай
38. starforlife - За разлика от теб, който редовно ме посещаваш поне по 3 пъти дневно, аз забравям, че те има
29.10.2018 21:39
(освен когато за пореден път видя изблейкана поетичната кукундрела, борни, "градския" (от близкото село) икономист0 и т.н.)
Но тази вечер съм решил да те троля.
Та:
Според мен пъпкуваните обичат да тролят бракуваните.
Забавляват се с тях.
А по-бракуван от теб тук рядко се среща.
И по-забавен в напъните си да излъска до бронз ръждата.
Това също е показателно, Кифльо.
Това, че "пъпкуваните" не се ебават с мен и аз не ги трия когато все пак решат и с моите глупости да го направят, защото ми е през мандрагогата, а теб си те знаят, че си комплексирано пате (къш бе, къш - бааси, никога и никъде не съм виждал МЪЖ да употребява дори спрямо кокошка в реала тази смехотворна и толкова женски звучаща дума, ама то педерастията си ти напира и против природата няма как да се бориш) и се ебават с теб.
Бъди благодарен, че въпросният не може да коди на въпросната Java, но пък ми дава идеята, че може и с това да се позабавлявам с теб.
Защото аз мога и за по-малко от половин час мога да кодна и ти вържа блога към бот-APS.
цитирай
39. starforlife - ~
29.10.2018 21:43
gummy написа:
пиша Ви от Старосел
интересно място.хубаво е да се види.
хисаря е наблизо.малко китно градче.няма jumbo.
някой от там да не Ви е "обидил".вече Ви разбирам.

Престани да се гавриш с гущерчето, защото е Преедаатоор и ще ти каже "къш"!
А това е много мъжко и идва от "КакмЪШибат" - ха ха ха
цитирай
40. blackpredator - ще ми накодиш дедовия
29.10.2018 21:47
дребен фукльо
чели сме за пластмасовия ти варак
пиши си, аз спирам комуникацията
чао
цитирай
41. starforlife - Ха ха ха
29.10.2018 22:12
Не знам какво е "варак", но по повод "Тетевен" всички видяха мекия ти таш~к.
цитирай
42. starforlife - Лека нощ, мек кифлак.
29.10.2018 22:43
цитирай
43. vencivaleri1951 - Хайде, жорко ще ми казва какъв съм бил
29.10.2018 23:12

Завършил съм Жорко " икономика на строителството" Беше модерно по мое време да се строи-по твое да се руши. В Съюза това бе и инженерна специалност , та съм инж-икономист. По късно ще стана и кандидат нва ик науки-по новому доктор по икономика. По време на соца съм работил единствено по специалността си. В строителен комбинат, в инститнут водех икономическото направление вкл и капиталното строителство, в Планова комисия капитални вложения -отговарях за Бургаска област, като черешките на тортата бяха Слънчев бряг и Рафинерията. Доколкото счетоводството е част от икономиката , то не бе ми чуждо. След промените изкарах курс и защитих за Заклет счетоводител. Тоест имах право да правя одити/да проверявам счетоводители и предприятия, да давам експертно /вещо/ становище в съд и арбитраж. Направих тази промяна , защото си дадох дума , че наемник на никого няма да бъда и от политика и партия няма да завися. Тоест , няма да треперя дали ще ме има във ведомостта , а сам ще подписвам ведомости.
За Лукойл. Съвместното дружество бе с дял 80% за руснаците и 20% за янките. Забравих името на американската фирма, но тя също бе продала 20% от себе си на Лук Ойл. Сега не знам как са дяловете-капитализацията е динамичен процес, но вероятно американците още имат дял , след като Уорлик се застъпи в труден момент за рафинерията.
Лук Ойл увеличи драстично Капитала на дружеството което купи. направи пристанище в Росенец, направи пак там и завод. Сега има инвестиционен план за милиард в завод за полимери-21ва година ще е пускът. Иначе, благодаря , че ме погребваш, та няма да видя как през 30та година няма да караш тойота на моите години, а ще джиткаш с Тесла автомобили/стига босът да не влезе в затвора / Опасявам се джорко обаче, че през 30та ще караме същия автопарк, но с десет години по дърт. Хубаво, че няма да шофирам тогава-ще си стоя на някое облаче и ще ти махам и ще ти се радвам как програмираш света:))) да се чуди защо германци, австрийци, руснаци, китайци се трепят и пари харчат за газо и петролопроводи, като енергоносителите са за има няма още десетина години. След това следва единствено програмиране и всичко друго отива в канавката.
За инвестициите
Жорко, да оставим фирмите. Да погледнем какви инвестиции правят отделните руски хора. По различни пресмятания у нас имат собственост около 600 хиляди руснаци. По точно може да сде изчислят имотите -някъде към 350 хиляди са те. Средно по 30000евро са им жилищата и това прави над 10 милиарда евро Над 10 милиарда евро основни капитални вложения Коя , и американски фирми имат подобни разходи по капитално строителство? Ами тези стотици хиляди руснаци всяко лято идват тук и ядът, пият , чукат, правят ремонти... Всичко това струва милиони, стотици милиони всяка година, всяко лято предимно


[quote=starforlife]НЯМАШЕ ИЗОБЩО ОПИТ ЗА ТАКОВА ВНУШЕНИЕ ОТ МОЯ СТРАНА.
Това, че ти си обрисувал така какво аз мисля и накъде искам да поведа "разговора" си с теб - си е лично твой проблем. Типично по комунистически ти си свикнал да си инстанция, а трябва да проумееш, че отдавна вече НЕ си.
Да опростя ли?
Изобщо, ама изобщо не ми е и минавало през ума да ти обръщам внимание дали и колко американците имат пръст в "Лукойл".
Моите идеи бяха две и, ако все пак по-маловажната можеш ОТНОВО да направиш опит да я представиш ИЗКРИВЕНО пред останалите, то другата, по-важната не можеш.
Та... По-маловажната, Другарю, е, че "Лукойл" НЕ е руска компания на 100%. Тя НЕ е руска и на 50%.
Тоест, ако съотнесеш процентния дял на Русия (искам да обърна внимание, че аз не съм авторитет (но ти също не си, защото ти НЕ си икономист, а счетоводител) в тази сфера и говоря просто без претенциите за точност и абсолютна достоверност. Тоест - аз говоря принципно и, ако ти се хванеш за "буквичка" конкретно, за да се покажеш колко си начетен - то нарцисът, галопиращ към самоизнасилване си ти, а не аз.) Та... Идеше реч, че не може да кажеш: "Руски работодател в лицето на "Лукойл" плаща едни 3К заплата на еди кой си", защото ако Русия (повтарям, че говоря образно и под Русия визирам руска страна като икономически субект, а не държавата) притежава примерно 30% (не съм се ровил и не ме и интересува колко е дялът) от "Лукойл-България", то Русия плаща 1000 лева заплата, а не 3000.
Дотук съгласен ли си с профанските ми разсъждения?
Но както казах - това е по-маловажното, което реално също е в + (поне така аз мисля) за моите твърдения и "-" за твоите.
За мен по-важното е почти същото, но с "обратен" "знак".
Американските компании (поне тези, които аз визирам)... И не дори американските, а нека ги обобща като западни, се явяват "чисто" американски или западни работодатели.
Тоест, "Компания Х" НЕ е 30 на 70 американско-българска, а е 100% американска. Или както казах - западна.
100%.
И когато една 100% гер
цитирай
44. varakta6ak - Варак. . . Кифлак. . .
29.10.2018 23:50
Варак... Кифлак...
Някой тук е мек таш~к.
цитирай
45. blackpredator - полигоре,
29.10.2018 23:50
изпотиха ти се очилцата от напъна бе
давай
цитирай
46. varakta6ak - ~
30.10.2018 06:55
blackpredator написа:
ще ми накодиш дедовия
дребен фукльо
чели сме за пластмасовия ти варак
пиши си, аз спирам комуникацията
чао
Накодих ли ти дедовия?
И осъзнаваш ли, че следващия път ще видя, че батерията на лаптопа ми е разредена, ще го оставя на зарядно и шоуто ще е пълно, Кифльо.
Искаш ли този коментар да ти е постоянна радост към всеки твой нов постинг-кретения?

https://youtube.com/watch?v=WAOr3zAMsKM
цитирай
47. blackpredator - абе не знам
30.10.2018 08:01
жорко ли си или полигор, ама много ти анемичен бота
тая софтуерна кахексия не се лекува :)))
цитирай
48. starforlife - Абе, смешник,
30.10.2018 08:41
нали се сещаш, че този път изтри коментарите до 3 часа на всеки 5 минути, но следващия ще ти го приложа когато кретенееш на "първа" по 3 в минута?
Или си мислиш, че не го позволява системата?
цитирай
49. starforlife - Абе, смешник,
30.10.2018 08:41
нали се сещаш, че този път изтри коментарите до 3 часа на всеки 5 минути, но следващия ще ти го приложа когато кретенееш на "първа" по 3 в минута?
Или си мислиш, че не го позволява системата?
цитирай
50. fontanelo - Предаторе,
30.10.2018 15:13
това на три минути и аз го мога
не само Фунтанело Пъпката
цитирай
51. vaquero - blackpredator,
30.10.2018 21:20
Естетическо удоволствие е да се четат коментарите под този постинг.
цитирай
52. starforlife - ~ 51. vaquero
31.10.2018 09:40
Лицемер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6914782
Постинги: 1450
Коментари: 18259
Гласове: 25303
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031