Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10 16:15 - Бах'ти геронтоланда София
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 3645 Коментари: 18 Гласове:
14

Последна промяна: 26.10 16:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
          Чета бе, чета, както ме съветва баба Юла.
          Чета у блога нотабилите:"Русофилите са не повече от 30-тина % и то поради наличието на голяма маса все още хора на възраст над 50 години, живяли по времето на социализма и с достатъчно осакатени мозъци от промивките тогава."

          Чета и клубZПискова:"Две трети от столичани смятат, че Паметникът на Съветската армия да остане в сегашния си вид, но да се почисти."
          Баси столицата, "голяма маса все още хора на възраст над 50 години, живяли по времето на социализма и с достатъчно осакатени мозъци от промивките тогава."
          ГеронтоСофия..


image


А де?!
Дубре, че е блога.
Тука излиза, че 100% са за:

                           image

Сигур са прави.
Ко получихме от рашките?
Това:


image

А от братушките това:

image


          Се ме съветват да съм дипломатичен към кратунковците в блога.
          Съгласен съм!
          Дипломацията е изкуството да казваш "добро куче"!
          Докато не намериш подходящ камък...




Гласувай:
19
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - blackpredator,
26.10 16:32
Старите и младите комуняги трябва да бъдат интернирани от столицата в дивата провинция. Да си вземат и паметника с тях. Да останат само психодесните демократи да управляват безпрепятствено, стига са плакали че комунистите и русофилите пречат.
цитирай
2. blackpredator - еми Вакеро има логика
26.10 16:42
ама и ти ще управляваш
ко казва народната мълва
клисурците станали московци, а панагюрци донски казаци
нали се сещащ - десната гвардия
тихият Дон, Георгий Мелехов, Юлсиния и так далее..
цитирай
3. starforlife - За по-весело ще коментирам от профила на Жоро! :):):) Някой да има нещо против? :):):)
26.10 17:28
На кака Кофичко, бъркаш понятията 'съпричастен с историческите и културни паметници' и 'русофил'. Нещо повече, може да се каже, че бъркаш понятията 'русофоб' с 'трезво мислещ човек'. :)
По мое мнение русофоби в България няма, защото това е просто глупаво.
Но да се върна на това, че ти мислиш, че по достойнство си отговорил на постинга на Жоро, когото уж не четеш, а поне по 3 пъти го посещаваш дневно. :):):)
Ако мен ме попитат дали да бъде премахнат въпросният паметник, аз бих отговорила отрицателно. И слава богу хората, които познавам са нормални и съм на мнение, че нито един от тях не би дал вота си да бъде премахнат паметника. Така, че, хайде да не изместваш фокуса от това колко са русофилите в България, към това колко са за запазване на каквото и да е културно наследство. Защото то и Асамблеята е социалистическа инициатива, но никой не е тръгнал да я бута, а на мен специално ми е болно, че се руши. Виж мавзолей за кланяне пред личност, не бих била съгласна да съществува и никъде по нормалния свят го няма това. Но паметникът си е паметник и, ако не е нелицеприятен и/или прокламиращ нещо от рода на фашизма да речем, няма логика някой да иска да бъде премахнат.
Да ти го кажа ли по друг начин, какиното ми бъзливо 'мъжленце', което не се появи пред 'Тетевен', за да се види къде е интелектуално, а и мъжкарски спрямо Ж и не да избива сега комплекси, а да си знае гьола? ОК, правя го:
Като са толкова много русофилите, 66% както ти като всички русофили се опитваш изкривено да представиш, яхайки акт, който няма почти нищо общо с русофилството, защо така БСП като партия на русофилите, не печели всички избори с 66%, камо ли с цитираните от Радостина 85?
Отговори, ако обичаш на този логичен мой въпрос. Релевантно ('и ноторно - и ноторно') отговори.

Отговор, даван от наскоро проведено социологическо проучване:
'В отговор на въпроса „Ако парламентарните избори бяха днес, за коя партия/коалиция бихте гласували?”, 23.7% от българите посочват ГЕРБ, а 20.1% – БСП. Електоралното влияние на ДПС възлиза на 6.1%, а на ОП е 5.5%. За Демократична България биха гласували 2%. Воля, АБВ и РБ биха получили по 1%. За други партии биха гласували 5.1%, а 34.2% заявяват, че няма да гласуват. Това показват данни от национално представително изследване на „Екзакта рисърч”.'

От по-горното не следва ли, че може да се приеме като релевантно ('и ноторно - и ноторно'), че русофилите са дори около 20, а не посочените от Жоро 30%?
Да видим 'мъдрата' ти реплика в стил русенски бъзльо, който се прави на отварачка във виртуала.
Мара-отварачката. :):):) А не Марко. :):):)
цитирай
4. blackpredator - абе
26.10 17:38
не фанах от коя пъпка коментираш
на носа, на гъза или некоя от останалите..

иначе да си чул или чел Аз някъде да съм словославил БСП?
цитирай
5. cortana - Ами хайде сега ще го направя от 'пъпката', която най-много ти се смя когато, страшко, не се появи пред 'Тетевен'. :):):)
26.10 17:52
Иначе то и % одобряващи даден паметник не се припокрива с % русофили, но това не ти пречи да 'словославиш', исках да кажа голословиш така. :):):)


ПП за Жоровия градски: Как, ако не лицемер се нарича човек, който одобрява изразено като гласуване и постинга на Жоро и този тук като 'контра'?
Защото нормалните хора му казват точно това, ЛИЦЕМЕРИЕ. :)

ПП за какин Кофичко: А защо мислиш, че някой го интересува ти в какви отношения си с БСП и не се ли показваш именно ти като нарцис в случая да си мислиш, че някой за теб нещо говори? Релевантно ('и ноторно - и ноторно') дадох пример, че ако предсатавяната като показател от теб статистика трябва да има нещо общо с въпроса за русофилите, то много по-логична е връзката с това, което посочих като социологическо одобрение на БСП.
цитирай
6. theeconomist - Блеки, то действителността е показателна....
26.10 18:57
Единият паметник го "мажат", защото е достъпен за всички, неосветен вечер и Шпагина на войника е метална отливка насочена към небето.
Другият е беличък, но е на охранявана зелена ливада, осветен от прожектори и автоматите на морските пехотинци и прилежащите ченгета родолюбци са истински.
Напомнят ми оня виц от преди 10 ноември:
Дошъл американец у нас. Ходил, гледал и накрая споделил с домакините:
- Бе голям тоталитаризъм у вас. У нас е свободна страна.Всеки може да каже, че президента е некадърник, простак, клоун. А у вас никой не смее да шукне за вашия президент.
- Не е вярно - рекли нашите.Нашият президент приживе в родният си град си е направил паметник и всеки който иска, може да иде и да се изпикае пред него!
- Това е невъзможно, това е обида на личността и политически акт! - рекъл американеца.
- Може - казали нашите - може да се изпикае, ма без да го вади.........

Така днешните "смелчаци" през панталоните се покланят на убийците на софиянци.
Като се сетя, че и с едните и с другите от паметниците сме били във война.......

п.п. и да ти кажа - ти си гнусен русофил, дрозофил, карамфил и американофоб, постнал нагла фалшива снимка на "бомбата"...

Само ти не виждаш че тя е съветска. Виж надписа бе! Ма не само Made in US, а и следващото SR!
цитирай
7. blackpredator - кортаналасса, досаден си
26.10 21:48
аре лекувай си русенските делюзии на друго място
цитирай
8. blackpredator - по тоя повод Икономисте, ме сети за един друг казус
26.10 21:49
когато на Николай І доложили, че в Париж готвят постановка на пиеса, в която се оскърбява с лоши думи Екатерина Велика, императорът се обърнал по дипломатическа линия към французите с молба пиесата да не се поставя
французите отвърнали, че Франция е „свободна” страна и нищо не може да се направи
тогава Николай обещал, че ще изпрати в Париж за примиерата 300 000 руски зрители в сиви шинели
на другия ден пиесата била снета от постановка

селенията, която цапа паметника, всъщност цапа творба на Далчев
се едно някой мислител като Гетю да боядиса Роденовият мислител..
прав си, боНбата е USSR
американска боНба всегда гърми
цитирай
9. missana - Да цитираме тук Ренетка Инджова:
26.10 23:30
"Тази страна е обречена на комунизъм!"

В едно, обаче, ми е надеждата. Че челядта на тези - над петдесетгодишните, ще си мине през Терминал 2 и повече /слава богу/ няма да се завърне. Така червената сволоч ще намалее рязко. Над 50 годишните ще ги качат на високи дървета и всяка пролет ще ги друсат икономически, докато не изпопадат до един и после - айде беж като дим...през Оня комин! Той Хелвеций си го е описал сценариото в произведението си: "За ума".
Червените новобогаташчета просто ще фалират и те ти те - отървахме се от комунягите. А ако процесът се забави, пускаме в действие тоягите.
цитирай
10. troina - !!??
27.10 09:53
а бе, Бляк..
мирясай малко с тезз ..ялови идеологеми..
Всеки сам избира ,къде и как да живее..
по това, което драпаш тук 12г
личи само Едно, Ти нямаш тази Свобода..
ее, кой ти е виновен..
Света не е блог бе ге то, нали така каза...
Р Инджова..забегна към хАмериката..
нали,уж ги ненавиждаш..либерастите
а, сега се върнала ,и разпъва Комун лозунги
ни лук яла ,ни лук мирисила..хем тако, хем вако.
разбива Рашите в Газовата Мафия..
многоо недоносен пример си дал..
цитирай
11. blackpredator - да обобщя Мисана
27.10 15:10
"Тази страна е обречена!"
цитирай
12. blackpredator - Юлке,
27.10 15:12
твоето сичкото писано с ретинопатия..
цитирай
13. germantiger - минавам да се изсера на руските българи
27.10 15:28
На този паметник и постамент ГОРЕ СА ТРИМА - да ?

ТОЧНО ТОЛКВОА РУСНАЦИ ДЯДО МИ Е УБИЛ (вярно единия оставен да агонизира в сняг)

ще рече този паметник величае родовия подвиг
цитирай
14. germantiger - ...
27.10 15:47
Николай обещал, че ще изпрати в Париж за примиерата 300 000 руски зрители в сиви шинели
на другия ден пиесата била снета от постановка

...

Германците като тръгнат без шинели в русията и я минимизират с 30 милиона отма

а сериозно сега се сетих, че през ПСв близо 300 хиляди руснаци за има-няма седмица са изтребени в мазурските блата - познай от кого

от бошовете, разбира се

а про по прапрадядо ми е бил в разузнаването преди овйната и е кръстосвал европейска русия с няколко фотоапарата тогава чудо невиждано от руските селяци

войната която започва като "импровизация" вместо година по-късно го сварва в руската империя и то в украинските земи през които се измъква към австро-унгария преди линията на фронта да се образува

в същото време прадядо ми е кавалерийски офицер - има две фотографии от началото на 20-и век на единия и другия като стария държи дядо ми тогава бебе, същото това бебе му предстои да ликвидира три руски бебета

...

за съжаление в онези времена хората са воювали и много народ е отипъл нахалост в трагедии

ще слушате за моите родови истории

няма само венцивалери да пише за тейко си, а руските лайна ги слушахме 45 години

сега света говори на английски мдааа
цитирай
15. blackpredator - знаем бе тайгъре за дедо ти
27.10 16:48
дето свалил трима руснаци от баба ти
ама единият, пилот на Ил-2 късно го свалил
затова ти се праиш на шварце тод у блога..
цитирай
16. vaquero - blackpredator,
27.10 16:51
Бялото чистичко паметниче е на закътано място, защото не е за пред хората.
цитирай
17. germantiger - +
27.10 18:57
много ти се ще някой руснак да се качи на задника ти, а :)

нали си момиченце откакто (не) срещна Жоро




цитирай
18. vaquero - blackpredator,
28.10 12:05
Животът и човекът са многоцветни и разностранни. Тези, които гледат на човека в черно и бяло, наричат разнообразието лицемерие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 1543492
Постинги: 397
Коментари: 6982
Гласове: 9871
Календар
«  Ноември, 2018  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930