Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2015 18:03 - Образование
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 8413 Коментари: 24 Гласове:
9

Последна промяна: 08.04.2015 18:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


          Купих си очила.

          За да се образовам с фототипите на славунчо.   
                  
тук:
 slavimirgenchev1953.blog.bg/izkustvo/2015/04/08/prodyljavame-s-obrazovaneto-na-kusheliata.1352639
            Оооо, ужасТ.

          Славунчо и отляво на него тютю.

          Епилиран с бразил фешън.

          Не се надървих, въпреки образУвателния постинг.


image













Гласувай:
12



1. slavimirgenchev1953 - Родният кушелиат
08.04.2015 18:54
е класически инат:
вижте го с какъв ищах
денонощно гълта...
прах!
цитирай
2. theeconomist - сливомаре,
08.04.2015 19:10
дай малко мир на праха си!:-)))

"Когато цъфнат теменугите
и тъпанарите ги затресе страха,
в гъза еби славомиругите
и ги оваляй в прахта!"
цитирай
3. blackpredator - абе, славунчо
08.04.2015 21:07
slavimirgenchev1953 написа:
е класически инат:
вижте го с какъв ищах
денонощно гълта...
прах!

прахът ти нещо мърда
май не е прах, а бълхи

когато имаш остра нужда от жени,
и тютю се превръща във блондинка...
цитирай
4. blackpredator - Икономисте,
08.04.2015 21:08
славунчо се изсрал пред Позитано 20
за по-културно-без да сваля гащите :)

не Дарвин, аз го казвам в рима.
това е моя констатация
от славунча до шебека има
само няколко поста еволюция.
цитирай
5. podvodni - Оброзование, от странно образу...
08.04.2015 22:35
Оброзование, от странно образувание на неуспешен природно-генетичен експеримент!
Доста екстравагантна идея.
цитирай
6. blackpredator - хех, Подводни,
08.04.2015 23:39
в случая, кавичките в образованието са по дифолт
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Цинга, манга, фук - пълни гащи с лук!
09.04.2015 08:53

ДИАГНОЗА

Анонимните лайна
тук се сбрали на пръдня...

Нямам никаква вина,
че такива сте лайна.

Наркомани с луд ищах
да ... какво?...
да гълтат прах!

Д-р Славицена

П.С.
Продължавам с образователната програма, ларж съм все пак... Четете и мислете!
цитирай
8. blackpredator - хаха, прочетох те, видох,
09.04.2015 09:10
от славунча до шебека има
само няколко поста еволюция.

неумолима е природата
еволюлюцията продължава...

Жан Блекист Ламарк
цитирай
9. slavimirgenchev1953 - Както е казал поетът,
09.04.2015 10:07
"мош фаш
мой карандаш". )))
цитирай
10. blackpredator - хаха, а ти внимавай с поетите
09.04.2015 10:37
защото Пеньо Пенев беше казал:
"Нали сте виждали как майка търси брод и гази
в ръце с детето си през придошла река?
По бързея на времето, през мътните талази
мен Партията ме пренесе ей така!. . ."

мен партия не ме е носила, нито съм търкал столове в партийни издания

затова съм съгласен с Пеньо, че:
"Ще има пак звезди. . . и кучета. . . ще има,
виещи към тях. . . като преди."
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Партийният секретар сам се разпозна. ))) Дълго трябва да благодариш на Партията. И сега го правиш. Че без нея - при овцете.
09.04.2015 10:48
blackpredator написа:
защото Пеньо Пенев беше казал:
"Нали сте виждали как майка търси брод и гази
в ръце с детето си през придошла река?
По бързея на времето, през мътните талази
мен Партията ме пренесе ей така!. . ."

мен партия не ме е носила, нито съм търкал столове в партийни издания

затова съм съгласен с Пеньо, че:
"Ще има пак звезди. . . и кучета. . . ще има,
виещи към тях. . . като преди."

цитирай
12. vencivaleri1951 - :)))
09.04.2015 10:53
По добре "битка" в мерена реч
отколкото под мерника сеч...

А ето какво на мене ми се случи " някога та изток в Русия":)
Имахме изтеглен напред от сесията изпит поради ангажираност на преподавателя. Денят съвпадна с рожден ден на колега от групата. Вечрта колегата организира купон на семейната вила на Финския залив. Понапихме се, понапушихме се ...и въобще свършвайки ...тези три неща:))) не можахме да дигнем главите на другия ден. А той беше особен-ленински съботник.
В първите дни на следващата седмица събраха групата и накараха руските колеги да пишат обяснения. От чужденците не искаха, но не ни и пуснаха от залата. Имахме блок/ 90мин/ при зам декана и ни да шукнеш, ни да мръднеш. Абе на 20 години да те "вържат" час и половина без да правиш нищо си е кофти работа. Та почнах да драскам, да рисувам, опитах се и кръстословица да правя, но времето не минава.
Та написах на лист нещо от рода:
"В море девочки купались
х-й резиновый нашли
целый день они е-ались
на суботник не пошли"

След звънеца хвърлих листовете в коша и се прибрах. На другият ден ме вика деканът отговарящ за чужденците. На бюрото ми моят лист с драсканиците. Госпожа деканът ме гледа "строго , но справедливо":) , а на мен ми се искаше подът пред мен да се разтвори. Много секси беше госпожата-млад доцент, около 35 и бивша фигуристка. Отговаря и за чужденците, което значеше , че и задължително е офицер от службите. Стоя пред нея и се потя, а тя:
-Боя се че имате проблем колега
-И аз се боя- и казвам
-Защо не отидете на лекар
-!?
-Като гледам написаното , че сте оставили колежките с гума/ резина/ в ръце и други части се безпокоя за Вас.

След това ме отпрати давайки ми листовете за спомен.
Та предлагам на някои колеги да деактивират постингите си с мерени и непремерени
вдъхновения защото ако наистина дойдат рашките както ни плашат същите колеги ще има да обясняват как някой друг под техен ник е писал:) Не е лошо куплетчета от рода "Здраствуйте братушки " да съчинят за всеки случай
цитирай
13. blackpredator - много ти тютяф аргумента
09.04.2015 11:11
slavimirgenchev1953 написа:
[quoПартийният секретар сам се разпозна. ))) Дълго трябва да благодариш на Партията. И сега го правиш. Че без нея - при овцете.

дай нещо по-така, за партийните издания
Народна нам кво беше...
и ний да вкусим виртуално блажното :)
цитирай
14. blackpredator - Венци,
09.04.2015 11:14
и славунчо с неговия "мой карандаш", рисува само гумени
ама се харчат, виж под постовете му ;)))
цитирай
15. vencivaleri1951 - Че то овцете били мерцедеси
09.04.2015 11:14
slavimirgenchev1953 написа:
blackpredator написа:
защото Пеньо Пенев беше казал:
"Нали сте виждали как майка търси брод и гази
в ръце с детето си през придошла река?
По бързея на времето, през мътните талази
мен Партията ме пренесе ей така!. . ."


мен партия не ме е носила, нито съм търкал столове в партийни издания

затова съм съгласен с Пеньо, че:
"Ще има пак звезди. . . и кучета. . . ще има,
виещи към тях. . . като преди."



каза най-първия сред първите у нас.

Дай да те питам нещо Славимире, че си насгода тук.
Първата за Източна Европа и Азия ни казва да си го начукаме, Първият в България ни казва да го хванем за шлифера, Ти първият у блога ни предлагаш да те хванем за карандаша... Тази лексика опорна точка ли е, санкция ли е или и двете. " Партийният секретар" е абсолютно прав в цитата- лаете след отминалият Ви керван
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Анонимното човече
09.04.2015 12:30
блекпредатор се нарече.
Не е черно то обаче,
щото все в червено плаче.
Член било на БКП,
а се прави на тупе.
В целия кушелиат
носи преходното знаме
с непоколебим инат -
и това ще му остане.
С бате Славчо мери ръст,
ала вижда среден пръст! :)

цитирай
17. slavimirgenchev1953 - Аз съм керванът. )))
09.04.2015 12:31
vencivaleri1951 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
blackpredator написа:
защото Пеньо Пенев беше казал:
"Нали сте виждали как майка търси брод и гази
в ръце с детето си през придошла река?
По бързея на времето, през мътните талази
мен Партията ме пренесе ей така!. . ."


мен партия не ме е носила, нито съм търкал столове в партийни издания

затова съм съгласен с Пеньо, че:
"Ще има пак звезди. . . и кучета. . . ще има,
виещи към тях. . . като преди."



каза най-първия сред първите у нас.

Дай да те питам нещо Славимире, че си насгода тук.
Първата за Източна Европа и Азия ни казва да си го начукаме, Първият в България ни казва да го хванем за шлифера, Ти първият у блога ни предлагаш да те хванем за карандаша... Тази лексика опорна точка ли е, санкция ли е или и двете. " Партийният секретар" е абсолютно прав в цитата- лаете след отминалият Ви керван

цитирай
18. blackpredator - не мое така Кушеле
09.04.2015 12:36
kushel написа:
Каква загуба на време, а може чисто и просто да кажеш на плужека слабоумен, да се ебе в гъза. То и това е загуба на време, но от учтивост.

ние с Венци сме възпитани сеирджии ;)
цитирай
19. blackpredator - де да бях член на БКП
09.04.2015 14:08
slavimirgenchev1953 написа:
блекпредатор се нарече.
Не е черно то обаче,
щото все в червено плаче.
Член било на БКП,
а се прави на тупе.
В целия кушелиат
носи преходното знаме
с непоколебим инат -
и това ще му остане.
С бате Славчо мери ръст,
ала вижда среден пръст! :)

сега щях да съм местен Баце
и ти демокрацки щеше да ми се радваш
цитирай
20. blackpredator - Венци,
09.04.2015 14:09
чини ми си, керванът нещо в комунистически оазис го е закъсал ;))
цитирай
21. blackpredator - не бе графе
09.04.2015 14:13
kushel написа:
Нещо намек ли ми се прави, че съм невъзпитан?! Аз, графа, с благородно потекло и колежанско възпитание?! Истината е, че само с конете си говоря на немски, а с хората съм лъчезарен чаровник.

исках само да кажа, че катърите отбират само от английски
с твоя немски - само конете...:(
цитирай
22. vencivaleri1951 - Ти си сайванът драги
09.04.2015 15:20
slavimirgenchev1953 написа:
vencivaleri1951 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
blackpredator написа:
защото Пеньо Пенев беше казал:
"Нали сте виждали как майка търси брод и гази
в ръце с детето си през придошла река?
По бързея на времето, през мътните талази
мен Партията ме пренесе ей така!. . ."


мен партия не ме е носила, нито съм търкал столове в партийни издания

затова съм съгласен с Пеньо, че:
"Ще има пак звезди. . . и кучета. . . ще има,
виещи към тях. . . като преди."



каза най-първия сред първите у нас.

Дай да те питам нещо Славимире, че си насгода тук.
Първата за Източна Европа и Азия ни казва да си го начукаме, Първият в България ни казва да го хванем за шлифера, Ти първият у блога ни предлагаш да те хванем за карандаша... Тази лексика опорна точка ли е, санкция ли е или и двете. " Партийният секретар" е абсолютно прав в цитата- лаете след отминалият Ви керван



"На работата лекото и на Леба мекото"...То и за това ЛебОт ти клисав
цитирай
23. theeconomist - Пишурката генчев гледам пак си чесал графоманията.
09.04.2015 18:46
Като му гледам на снимките тумбака, циците и женските баджаци, да не е славомира.

С демокрацията: "само хоп и съм женааааа" , т. е. пуетеса!
цитирай
24. blackpredator - абе гледай му сеира
09.04.2015 21:23
голем майтап! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6981609
Постинги: 1470
Коментари: 18442
Гласове: 25526
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930