Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2014 16:27 - Да му направим хелп!
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 4567 Коментари: 14 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




           Разчувствах се!
tara100kila.blog.bg/tq-i-toi/2011/07/16/kyde-sa-mi-prashkite.784064
 
           Да му помогнем на кастрата.

           Както има "Българската Коледа", да направим блогово "Българския Гергьов ден".

           Тъжно е семенните блогъри да са история...

           Нека му ашладисат топки.

           Три!!!


imageimageimage


            Вместо червени прашки панталони...

            И Каката, вместо Украйна, ще пише Уд...





Тагове:   педалите,   пляс,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - няма да ходя да гледам кого дращиш тоз път!:):))
10.03.2014 19:41
Който и да е.-горко му, ако наеме Сутров за защитник!:)))
цитирай
2. blackpredator - Не гледай!
10.03.2014 20:43
tit написа:
Няма да ходя да гледам кого дращиш тоз път!
Който и да е.-горко му, ако наеме Сутров за защитник!:)))

Сутров е най-лоялния лоо:О-ър у блогбегето.
Карло дел Пунто!
Пише го у македонския Гугъл
цитирай
3. blackpredator - Ей Дани,
10.03.2014 20:44
petef написа:
Ха-ха! Бай Марин(Гинка така му вика)ашламата!

къф бай Марин?!
Става въпрос за tara100kila.
Може да е бай Таралък, може да е кака Турта.

Абе се някой дебел, дето Предатора му е слабо място...;)
цитирай
4. wonder - Story ми се /а може да е поради про...
10.03.2014 22:29
Story ми се /а може да е поради пропуснати присъствия/, че танцуваш в стил Торнадо напоследък. ;)))
И като чета как чифтосват с тебе пищов на гол задник с таралеж в атака, все се сещам за онова временно болеене, от което по-постоянно няма и е все до края.
Бъди снизходителен понявга и си стой гранде-благороден какъвто винаги си бил. :)))
И както подобава да се сетим:

"Ще гледат умно зиме стъклописа,
на двора - йероглифите на птиците...
И с носните си кърпи пейзажисти
ще утешават плачещи лозници,
но неспособни да долавят шепота,
ще тъпчат и камбанки, и глухарчета.
И в приказките, даже най-вълшебните,
животните ще спрат да разговарят.
Служебни думи и местоимения -
избръснати до синьо, акуратни -
ще заобграждат словото на гения
като бодлива тел край резервати."
цитирай
5. onlyfun - Бахти
10.03.2014 23:10
Черният хищник пак е прописал от скука:-)))
Не е лесно да четеш блог.бг мдааааа
цитирай
6. blackpredator - Ееее, Чудо, чак пък торнадо?!
10.03.2014 23:52
Само торо днеска. Щото за Осми март ми показаха червени прашки, пък аз съм злопаметен. Един слон ми беше завидял.;))

В останалия сериал, по скоро Торнаторе. С Ново кино Парадизо в блога.
Ядосват ме реднеците. Както и другаде писах, в блога те са Киретата, трайно изгорели "на потник" на бесепейско слънце, ама се праят на УС и ЕС летовници...;)
И като капак една подличка другарка, се се мъчи от години да създаде опричнина у блога...

Може и да спра, защото,
"Мы пьём из чаши бытия
С закрытыми очами,
Златые омочив края
Своими же слезами.
Когда же перед смертью с глаз
Завязка упадает,
И всё, что обольщало нас,
С завязкой исчезает —
Тогда мы видим, что пуста
Была златая чаша,
Что в ней напиток был — мечта,
И что она — не наша!"
цитирай
7. blackpredator - Да бе
10.03.2014 23:55
onlyfun написа:
Черният хищник пак е прописал от скука:-)))
Не е лесно да четеш блог.бг мдааааа

за теб специално. В забавление. Нали си шегаджия.:)))
цитирай
8. theeconomist - Блеки, не ти харесва поздрава за 8 ми март...
11.03.2014 08:01
Избързал си с отговора. Трябва на 1 ви юни....!:-))
цитирай
9. vishnichka - Блеки, ставаш все по-буен, що така,
11.03.2014 08:28
в годината на дървения кон препоръката е да поддържаме чистота в домовете си...
цитирай
10. blackpredator - Ами, на първи юни
11.03.2014 10:22
theeconomist написа:
Избързал си с отговора. Трябва на 1 ви юни....!:-))

За тоя требе да чакам следващия втори февруари...:)
цитирай
11. blackpredator - Виши,
11.03.2014 10:29
vishnichka написа:
в годината на дървения кон препоръката е да поддържаме чистота в домовете си...

и аз това викам.
Ама някои я превръщат в година на дървените магарета...
цитирай
12. pantaleev - Предаторе
11.03.2014 11:04
Знаем се отдавна с теб - още от firends.bg. Ще си позволя да бъда леко критичен. Няма да коментирам конфликта ви с турбото. И мен да ме напсува някой и аз ще реагирам така, но някак си да се вадят стари манджи от преди няколко години... нещо не ме кефи. Плюс това автор на този текст - така наречената Тара100 кила е Гарго. А той направи куп поразии на много хора. Знам че влизам в стил подобен на вмир, катана и други, но в случая е така. Гарго не беше закачлив в стил - ние се смеем на Пискова, Али и Тутана. Гарго се гаврише с една жена която беше болна тогава по най-грозният начин. И при това тази жена му е била бивша приятелка. Турбото може да има много кривици - всички имаме, но Гарго не е човекът който да ги вади и да се подиграва.
цитирай
13. theeconomist - Панто, не съм бил в блога и не познавам този Гарго, но
11.03.2014 12:10
въпреки призивите ти към нормално общуване, иди виж при Гина, какви ги пише приятелското ти турбо!

Няма да им мълчим на простаците! Ако искаш да се присъединиш към наглата им дружина, като ги оправдаваш - сори...
цитирай
14. blackpredator - И що си критичен?!
11.03.2014 15:08
pantaleev написа:
Знаем се отдавна с теб - още от firends.bg. Ще си позволя да бъда леко критичен. Няма да коментирам конфликта ви с турбото. И мен да ме напсува някой и аз ще реагирам така, но някак си да се вадят стари манджи от преди няколко години... нещо не ме кефи. Плюс това автор на този текст - така наречената Тара100 кила е Гарго. А той направи куп поразии на много хора. Знам че влизам в стил подобен на вмир, катана и други, но в случая е така. Гарго не беше закачлив в стил - ние се смеем на Пискова, Али и Тутана. Гарго се гаврише с една жена която беше болна тогава по най-грозният начин. И при това тази жена му е била бивша приятелка. Турбото може да има много кривици - всички имаме, но Гарго не е човекът който да ги вади и да се подиграва.

Аз много добре зная кой е гарго. В случая има билатерална алюзия, както учех навремето Гробаря.
Та текста напълно удовлетворява аватара.
Гарго е пич в случая. Я му напиши коментар, дали ще ти излезе съобщение, че коментара чака Неговото одобрение?

Аз не намирам разлика между двата субекта.
Не мога да ги нарека и индивиди, въпреки синонимноста...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6969431
Постинги: 1466
Коментари: 18398
Гласове: 25484
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930