Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2012 19:32 - Забавни истории от НеУспехи!
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 1679 Коментари: 0 Гласове:
1



 


Има един сайт неуспехи.ком . Много е интересен. В него разни хора публикуват своите неуспехи. Ето някои от тях:



Начи, имам си приятел от много време. Той е много добър, само че няма кола. Искам гаджето ми да си купи кола и да ме кара до работа и обратно и където си поискам. Заплаших го, че ако не си купи кола, ще го скъсам! И ще си намеря някой богат пич с ес-класа! Заеби!

*****************************
Начи, преди известно време, бяхме с две приятелки на дискотека в 33 в Студентски град, обаче нямахме маса, нямаше и места на бара и в общи линии трябваше да седим с чантите и напитките в ръка в средата на дансинга. Видяхме двама сладури с бутилка уиски да седят на относително голяма маса, на която имаше още 2-3 свободни стола. Попитахме ги, дали може да седнем при тях, без да им пречим. Те ни приеха доста радушно, черпиха ни уиски, даже в устите ни наливаха - истински джентълмени. По някое време останахме само две от нас и единият от пичовете предложи да ходим към тях да си допиваме. Ние така или иначе си търсехме забавление за вечерта, пък и те бяха големи кавалери до момента, така че тръгнахме с такси към тях. По пътя ни изхвърлиха на някакво супер тъмно място, даже не знам в кой квартал, след поредица от люти псувни по наш адрес, които дори не разбрахме от какво бяха продиктувани. Вече бяхме почнали да се панираме, че сме сами на непознато и място и че може да ни се случи нещо лошо, когато таксито с момчетата се върна и ни предложиха отново да се качим при тях...за първи път се почувствах "​лесна"​, в момента, в който все пак се съгласихме отново да тръгнем с тях. Заеби. ***********************************


Начи, вървим си с моята приятелка в мола и срещаме сестра ми. Аз тръгвам да ги запознавам, обаче гледам моята се спече, сестрата нещо се наежи. Седят и се гледат, отворили очите на шест. Гледат се, гледат мен, гледат се, гледат мен, гледат се... И точно се чудя кво се случва, сестрата се изкряква "​не стига, че кръшкаш, не стига, че с МЪЖ, еми точно с БРАТ МИ"​. Е па... Заеби.

*****************************************
Начи, вчера гаджето ми ми е разглеждала телефона и намерила контакт с името "​Лиляна"​ вътре. Прибирам се аз и ми се вдига страшен скандал коя е тая, къде съм а бил намерил, обвини ме, че й изневерявам постоянно (никога не се е случвало, не съм и възнамерявал), каза ми, че не иска да ме вижда повече, събра си разни неща набързо и изчезна от вкъщи. По-тъпото е, че въпросната Лиляна ми е бивша съученичка, която работи в бижутерия...и трябва да ми звънне, като е готов годежният пръстен, който бях поръчал. Още не ми се вярва. Заеби. ******************************************

Начи, днес отидох да взема сина ми от детска градина и забелязах, че е в необичайно приповдигнато настроение. Разпитах го, както обикновено, как е минал денят му, на какво са си играли, какво са хапвали, какво ново са научили и така нататък... в отговор, синът ми ми подаде брошура, на която пишеше "​Приключенията на пениса Кънчо"​...интересното е, че мъжът ми и приятелите му реагираха съвсем нормално, след като им споделих възмущението си, някои от тях дори твърдяха, че още по тяхно време са се въртели такива листовки из градините. Нямам думи. Заеби.
 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540702
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833