Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2018 15:33 - Пъпкуване
Автор: fontanelo Категория: Технологии   
Прочетен: 8207 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


          Пъпкуването е процес на безполово вегетативно размножаване. Характерен е за различни организми като блогъри, торбестите гъби, дрожди и растенията. При този процес новите индивиди нарастват като пъпки от тялото на майчиния организъм. При него няма обмяна на генетична информация и новият индивид е пълно и точно копие на майчиния.

          Примери:
          От майката фУнтанело, при пъпкуване се е формирал нов блогов индивид varakta6ak, варакдурак близнак на още две дузини никове.





Гласувай:
5




1. ladylady - maro prostakelo..колкот дълга..толкоз и тъпоскучна...
30.10.2018 16:59
аз па мисля, че ти си..пъпкуван цирей, а не моминска пъпка..
но,кой ли ме пита..
цитирай
2. fontanelo - Бабо Юлке,
30.10.2018 17:39
ladylady написа:
аз па мисля, че ти си..пъпкуван цирей, а не моминска пъпка..
но,кой ли ме пита..

има си хас, хемороид да питат..
цитирай
3. starforlife - Ха ха ха
31.10.2018 09:38
Понеже постингът ме "засяга", та ще си позволя малко по-подробни обяснения по случая с... двата "случая".
Значи:
Пиша си аз коментар мисля, че при Юлчето, в който употребявам думата "фУнтанела".
Сега... Дори и да не знам как се пише думата - в днешно време е супер лесно (и точно мразените от някои американци го направиха така спрямо коментираното в момента (и не само), защото може да се провери в Гугъл за по-малко от половин минута.
Тоест, ако трябва да включа политическа окраска в думите си: Някога дори речниците бяха кът и, за да провериш правилното "фУнтанела" ли е или "фонтанела", трябваше да отскочиш до библиотеката примерно, ако нямаш речник под ръка. И да изгубиш часове, а понякога дни, време.
Сега... Да предваря напъна на генералския сол-та~ак, който сигурно веднага ще се юрне да криви как видиш ли аз речник не съм имал, а в неговата огромна библиотека всяка втора книга е речник. Та да го предваря с това, че точно в този случай аз бях в движение и писах от смартфона си. Нещо, което предпочитам пред немката (немка като нямане) на соца.
Е, да, другаря сол-та~ак винаги е носел поне по два речника с него и затова толкова "грамотно" пише и дори хвърлящо ме в ступор е успял да стане доктор на икономическите науки. Нищо, че показва интелект на гъдулка. Докато селянин като мен носи западната технология смартфон, с достъп до западните технологии ГПС и ГПРС, до западната технология Интернет и със западни инструменти като Гугъл, без да е доктор на която и да е наука - би могъл да направи каквато и да е проверка в рамките на минути където и да се намира.
Тоест, ако аз се съмнявах дали е "фУнтанела" или "фонтанела" - можех да го проверя за под половин минута време дори в кафенето, в което бях седнал да изпия един чай, чакайки сина си.
(Английски чай, защото съм буржоа-ха-ха-ха)
Кофичко обаче, понеже хич не навестява Юлчето поне по 3 пъти дневно... Мен също поне по толкова... (но видиш ли не той живее тук, а все другите, явяващи се негови опоненти) скибал, че вместо фонтанела в коментара ми се мъдри фУнтанела (което не съм и поправял, защото не съм комплексар и ми е все тая кой ТУК за какъв ме взема) и 'айдеее - хвана се за буквичката, която ама изобщо не е показател за каквото и да е. Особено в светлината какви идиотски и то личащо си, че е от слаба езикова култура, а не от разни други обстоятелства грешки, прави той постоянно.
(Например членуването ама никак не му се отдава.)
Естествено аз му подхвърлих защо се е получила тази грешка с:
като коментар под постинг http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2018/10/28/sichko-koz-u-banki.1632749 моя милост написа:
~ 27. blackpredator
Преди да се радваш на дребнавите си радости, Кифльо, научи какво е това SwiftKey в мод-режим GoB и тогава се хващай за дребнавости.
Можеше дати го кажа и по друг начин: Лингрен-Линдгрен - все някъде из "Надежда" 5-та част.
Надежда да си малко по-мъжкар, а не женчо в радостите си.
, но ако някой няма капацитета да го проумее - си е негов проблем.
Тоест, толкова за фУнтанелата. Грешката НЕ беше от незнание, а от нещо, което съм пояснил в коментара, цитиран отгоре, но едва ли повече от 2-3 човека тук ще разберат от къде се е получила, защото няма да разберат коментара, а аз не искам да го пиша по друг начин. Приемете го като вид повокация към повишаване на техническака култура просто.

Сега за НИК-а varakta6ak.
Той беше създаден ОТ МЕН!
Аз, Георги Стоименов, създадох НИК-а!
Повтарям: АЗ, ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ, СЪЗДАДОХ НИК varakta6ak!
А го създадох, за да реализирам една "интелектуална" ебавка с недоклатеняка, стопанисващ НИК-а blackpredator, който много хора тук наричаме Кофичко.
Защо го направих ли?
Накратко заради следното, а по-надълго и по-ясно може да разберете от коментарите под постинга, чиито линк присъства по-горе.
При изтриването на куп коментари на ебаващия го НИК gummy, същият (gummy) го ебаваше, че понеже можел да коди на Java - та щял да напише код, който да го флуди с коментари на всеки 3 минути.
Естествено gummy не може това нещо, но идеята ми допадна в светлината, че Кофичко все напъва да ме изкара пред околните, че не съм Програмист и съм едва ли не най-гадния персонаж тук.
Аз, който съм един от хората дали ви тази среда и който в продължение на над 7 години в началото на съществуването на тази платформа ме познаваха не повече от 4-5 блогъра.
И понеже на ебавката ми, че май ще реализирам идеята аз, се изпъна, че ще му накодя дЕдовия... Аз взех (кретенът ми с кретените), че наистина го направих.
Тоест, създаденият ОТ МЕН varakta6ak в продължение на 4 часа публикуваше коментара "Варак... Кифлак...
Някой тук е мек таш~к."
на всеки 5 минути.
От 22:45 до 02:35. На всеки 5 минути. Автоматично. Докато сладко си спях, а "интелигентът" е трил до някое време, а после разчистил на сутринта.
А публикуването щеше да продължава и сега (мога отново да го активирам), ако на лаптопа ми не паднала батерията м/у 02:35 и 02:40 и се е изключил.

Е... Заключението:
ЧОВЕКО СТОПАНИСВАЩ ПРОФИЛ "blackpredator", ПОНЕЖЕ ТИ СИ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЛИЦЕМЕРНО СЪЩЕСТВО, ОТ ТУК НАТАТЪК АЗ, ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ, ЩЕ РЕША ДАЛИ ВСЕКИ ТВОЙ НОВ ПОСТИНГ, КОЙТО ГО ИЗБЛЕЙКАШ НА "ПЪРВА" (а може и други, спрямо които го правиш), ДА НЕ БЪДЕ ФЛУДЕН С ПО ТРИ КОМЕНТАРА В РАМКИТЕ НА ВСЯКА МИНУТА СЪС СЪЩОТО ИЛИ ДРУГО СЪДЪРЖАНИЕ.

Аз казах и понеже съм мъжкар, а не женчо като "заплашения", го казах от името си, а не от някакво си помпозно "предатор", при положение, че си пълзяща твар в блога, заради която и заради охлюви като теб, напуснаха доста хора, а имаш наглостта да говориш, че е заради мен и хора като мен, които години наред странеха от публичността тук.
цитирай
4. predatorkapredatorka - Г Стар,точно така, НИЕ атакуваме лъжата и лицемерието/подлостта, манипулацията..
31.10.2018 10:07
Аз казах и понеже съм мъжкар, го казах от името си, а не от някакво си помпозно "предатор", при положение, че си пълзяща твар в блога, заради която и заради охлюви като теб, напуснаха доста хора, а имаш наглостта да говориш, че е заради мен и хора като мен, които години наред странеха от публичността тук./

а, блоговата Обща муза мъръ, се опитва да атакува елем.грешки..визията и.личният живот на съблогерите..
от безмерна скука,тъпота и безсилие, както казах вече..
мара е с поне 10 имена, а блякчу с 5...
за рустам се въздържам, Той поне пише, умува..атакува..блогува, сиреч..
„Задругата на злобните пълзящи черни триглодити..
които мърсят блога..
изв, марче..но,Трибуната е Обща и безплатна, нали така..
благодаря за което..
цитирай
5. fontanelo - фУнтанелко,
31.10.2018 14:28
твоят проблем, е не че правиш лапсуси
всеки ги прави
твоят проблем е комплексът ти за малоценност
който те яде отвътре, който те кара да си измисляш чужди радости, да си
измисляш чужди никове, да се избуташ най-отпред, измествайки високите
оттам и перманентното заяждане с Венци
щото в годините когато ти си праил бицепси, Венци е праил мазоли под фонтанелата
и му личи във всеки спор с теб
това Фунтанелчо ти не можеш да простиш на другите
тяхната интелигентност и начетеност, срещу пожелателната твоя..
както вече казах, на теб ти липсват не първите седем, първите седемнайсе
тая дупка нета няма как да я запълни
останалите ти простотии фУнтанелко, просто не са за коментиране
е, мое баба Юла..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fontanelo
Категория: Технологии
Прочетен: 15736
Постинги: 1
Коментари: 4
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031