Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2018 23:27 - Погребение
Автор: poemsalways Категория: Поезия   
Прочетен: 1413 Коментари: 10 Гласове:
4

Последна промяна: 19.11.2018 23:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Добре дошъл на мойто погребение.
Тук всички са с лица печални.
Глави наведени над моето забвение
и маските са тъй страдални.
Цветя с наострени бодли
следи оставят по ръцете ми,
сълзи пропити с клевети
капят тежко на сърцето ми.
Покрити с воали черни 
разни хора тук се влачат,
и всички те се пишат верни,
като непрестанно уморени плачат.
Разперила крила над мен
моята приятелка ,смъртта, отрича,
че верни са - че погледът им е студен,
а тя всевечно права е и в истина се врича.
И чакат да ме пуснат в трапа,
да ме заровят в пръстта студена,
да свърши всичко на мига,  
да ме заличат от тяхната вселена.
Но всичките лица печални
при мене в дъното ще снема,
а душите им страдални 
в ковчега влага ще поемат.    



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siainia - Трудно
20.11.2018 06:17
Ми е да ти дам отговор на мисли до като не намеря духовете които си използвала за те разбера
цитирай
2. siainia - Тези мисли
20.11.2018 06:26
Които те огорчават не ги задържай в себе си не разрушавай покоя си с излишни мисли
цитирай
3. germantiger - 1
20.11.2018 13:43
Тук всички са с лица печални.
и маските са тъй страдални.

СИЛНИ ДУМИ И ЗАТОВА СИЛНО НАПИСАНО, БЕЗ компромис и блудкавост

Цветя с наострени бодли
сълзи пропити с клевети

Покрити с воали черни
и всички те се пишат верни,

да ме заровят в пръстта студена,
да ме заличат от тяхната вселена.

ГОРНИТЕ ТРИ ПРИМЕРА ОТНОВО СА ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ В ЛЕКСИКА
цитирай
4. germantiger - 2
20.11.2018 13:48
разни хора тук се влачат,
ТОВА ПРЕДХОДНОТО МАЛКО МЕ СПЪНА

да ме заровят в пръстта студена,
МИСЛЯ, ЧЕ В ПОЕЗИЯТА Е ПОЗВОЛЕНО ВЪВ/вместно граматично правилното в ТУК В ПРИМЕРА

да свърши всичко на мига,
да ме заличат от тяхната вселена.
ДА МЕ ИЗТРИЕ ТЯХНАТА ВСЕЛЕНА ще е как да кажа - по-гладко :)

Но всичките лица печални
при мене в дъното ще снема,
а душите им страдални
в ковчега влага ще поемат.

ФИНАЛА ПО-СКОРО НЕ ГО РАЗБРАХ - признавам не го разчитам или "разкодирам"?
цитирай
5. germantiger - 3 финално
20.11.2018 13:51
СМЕЛА ТЕМА, ТЪМНА ТЕМА, ОСОБЕНА ТЕМА СЪС ЗАГЛАВИЕ ПОГРЕБЕНИЕ дори да е само символ

КАКТО ВИНАГИ СИ КАРТИННА, ГАЗИШ В ДЪЛБОКОТО, ПОСЯГАШ БЕЗ СТРАХ КЪМ СЕРИОЗНОТО

ПОЧТИ ВСИЧКИ СТИХОВЕ СА МНОГО ОПИСАТЕЛНО ВЪЗДЕЙСТВАЩИ КАТО ПОДБРАНИ ДУМИ

това от теб анписаното е емблематично за начина по който пишеш: смелост, сила, изключителни думи
цитирай
6. poemsalways - Мерси за коментара :) . Въпросът, който исках да засегна е , че дори в момента, в който нас ни няма, те се държат престорено и горчиво.
20.11.2018 17:54
germantiger написа:
СМЕЛА ТЕМА, ТЪМНА ТЕМА, ОСОБЕНА ТЕМА СЪС ЗАГЛАВИЕ ПОГРЕБЕНИЕ дори да е само символ

КАКТО ВИНАГИ СИ КАРТИННА, ГАЗИШ В ДЪЛБОКОТО, ПОСЯГАШ БЕЗ СТРАХ КЪМ СЕРИОЗНОТО

ПОЧТИ ВСИЧКИ СТИХОВЕ СА МНОГО ОПИСАТЕЛНО ВЪЗДЕЙСТВАЩИ КАТО ПОДБРАНИ ДУМИ

това от теб анписаното е емблематично за начина по който пишеш: смелост, сила, изключителни думи

цитирай
7. emocionalnost - Поздрави!
21.11.2018 13:50
Силно...
В един момент трябва да надмогнеш негативизма, за да не те "погълне"... във времето.
цитирай
8. poemsalways - Мерси. Емоционален мазохист съм, хах ..Животът ми е прекрасен и ако не се заровя в някакво нещастие е трудно :D
21.11.2018 14:15
emocionalnost написа:
Силно...
В един момент трябва да надмогнеш негативизма, за да не те "погълне"... във времето.

цитирай
9. milady - това е ..силно,да..
23.11.2018 19:55
но, прекалено е ..дълго..
разсейва се..Енергията../аз не съм профи,споделям интуитивно..
поздрави, свеж полъх в тази пустош!
/ Юлия
цитирай
10. poemsalways - благодаря за адекватните коментари! :)
27.11.2018 16:33
milady написа:
но, прекалено е ..дълго..
разсейва се..Енергията../аз не съм профи,споделям интуитивно..
поздрави, свеж полъх в тази пустош!
/ Юлия

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poemsalways
Категория: Поезия
Прочетен: 91748
Постинги: 34
Коментари: 291
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930