Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2018 18:42 - Безкраен свят
Автор: elineli Категория: Поезия   
Прочетен: 2139 Коментари: 12 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





Това със сигурност не е всичко за мен.
Аз го вярвам. Има много, по_много.
Този свят и разбъркан, и подреден
е тъй малък - но Любов е, а не тегоба.
За ръцете ми - най високи криле.
За сърцето - споделеност красива.
За душата ми - честно, бистро небе.
За желанията - воля. И сила.
Невъзможното, зная е тук. То тупти -
розов ден в нетърпение шипнал.
Този свят може с Нежност на Любим
радост в очите ми светли да сипва.
Да изтрие сълзите от болка с "прости"
и в разкаяна обич да стихне в молитва.
Този свят и натъжен, и щастлив
няма край, щом след всякоe падане
                                            литваме.






 


Тагове:   Believe,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав сърдечен
22.05.2018 18:50
на сърцето, на душата ти!...
цитирай
2. elineli - Благодарна
22.05.2018 18:59
с все себе си, ВрЪхче.
цитирай
3. wonder - Толкова нежна, прекрасна и топла си ...
22.05.2018 20:08
Толкова нежна, прекрасна и топла си когато съдържаш в себе си смисленото слово на добрия и докосващ човек!
Дай Боже повече светли хора като теб на тази земя!
Радост ми е, че бях тук! :)))

"За ръцете ми - най високи криле.
За сърцето - споделеност красива.
За душата ми - честно, бистро небе.
За желанията - воля. И сила."
цитирай
4. elineli - Винаги съм си повтаряла,
22.05.2018 20:33
че дори всички около мен да забравят коя съм, аз не бива да го забравям.
И се старая. Да остана от към светлата страна. Въпреки.
Благодаря ти, Звездничка моя. Много благодаря. Чест и сърдечие си ми - желани ***
цитирай
5. blagovestie - Вяра, Надежда и Любов
22.05.2018 22:14
И ето - всичко става ново. И е за добро.
Дори паданията са за добро. Как иначе бихме видели песъчинките; капките роса или дъжд; най-малките и крехки тревички; мравките; някои от дребните истини; камъчетата, преди да ни влязат в обувките; и мъничкото ни себе точно когато е мъничко. Тоест все важни неща... :) Дори небето виждаме отдолу - нагоре...

Хей, държиш се, нали, момиче! Прекрасен стих! Случвало ми се е да ми хрумва, че има бедствия и изпитания, през които да минем, само за да се роди нещо такова. А всичко, що се ражда, боли...
Прегръщам те с обич! :*
цитирай
6. elineli - Знаеш ли,
22.05.2018 22:38
Люси многократно се убеждавам, че в моментите, в които лошото най цъфти, светът бавно, но очевидно започва да се запълва с правилното, доброто и то се усмихва красиво - има ме, има ме ... Балансът не бива да бъде нарушаван, балансът трябва да се пази. И Вселената го прави. А хората помагаме. Благодаря ти за Вярата, Надеждата. Благодаря ти за подкрепата, сърце. Най топло те прегръщам - с чистото човешко свое от вътре***
цитирай
7. alhimik1 - Толково любов и красота на едно място, може ли...МОЖЕ!
23.05.2018 09:51
Добре, че се обади, забравих си приятелите...()
От душата ти се е изляло...
Доки :)
цитирай
8. elineli - От душа и ти
23.05.2018 10:07
благодаря, Док - за сутрешната надежда. Право в сърцето ми влетя твоят бял гълъб. Помислих си, нека за всеки в беда има по един сигурен, грижовен, спасителен ревер ...
цитирай
9. gessos - Стани и тръгни, само от радост пл...
24.05.2018 02:10
Стани и тръгни, само от радост плачи! - казваше мама.
Много нежност има в това прекрасно творение!
Честит празник!
цитирай
10. elineli - Моята
24.05.2018 06:43
баба целуваше удареното и с блага усмивка казваше - ще мине. Винаги минаваше ...
Благодаря, че бе тук, и че ми навя този мил, мил спомен, Гесче.
Честит ден на Азбуката и на теб!
цитирай
11. batogo - !!!:))) Великолепно творение на мъдрата чистота!
24.05.2018 07:43
Много нежност, светлина, сила и мъдрост съжителстват в красивата ти душа, Елинели! Пази винаги този безценен Божи дар за радост на всички, които те четат и разбират!
Честит, светъл празник!
цитирай
12. elineli - Пролет в празника ни, Пламъче!
24.05.2018 08:25
Сполай ти за неизменната окуражителност и позитивизъм. Гледам на думичките си, като на пътека - от сърце до сърце, и ми е изключителна милост да виждам, че не я вървят случайни хора. Един от специалничетата ми Си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elineli
Категория: Поезия
Прочетен: 2466957
Постинги: 527
Коментари: 7793
Гласове: 42761
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031