Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2019 10:27 - Абе искам да попитам разбирачите (защото аз нямам претенциите да съм такъв)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1970 Коментари: 36 Гласове:
22

Последна промяна: 13.10.2019 16:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е "МОСКВИЧ АЛЕКО", КОЙТО Е 55 КОНЯ ДА Е ПО-ПРОХОДИМ ОТ "ТОЙОТА РАВ 4х4", КОЯТО Е 176 КОНЯ?

Оставаме настрана, че:
- "Тойотата" е не само със задвижване 4х4, а има и "бавни"
- "Тойотата" е с гума "MICHELIN LATITUDE CROSS"

image

image image
image image
image image


     АЗ, ВЕНЦ0, ПРЕЗ АПРИЛ 2015-ТА ГОДИНА... ИМАЛО Е ПОСТИНГ С ТАЗИ МОЯ СНИМКА.

image

      АЗ, ВЕНЦ0, ПРЕЗ МАЙ 2018-ТА ГОДИНА... ИМАЛО Е ПОСТИНГ С ТАЗИ МОЯ СНИМКА.

image


                                          КОЛКО ОЩЕ СНИМКИ ИСКАШ БЕ, ФИФИ? АЗ ДА НЕ СЪМ ВЕСИТУ?




Гласувай:
24



1. deleted-4udovi6teto - Възможно е, Стар.
13.10.2019 10:34
Навремето карах "Москвич", велика машина е!
Ако става въпрос само за маневреността, всичко зависи не толкова от марката на автомобила, а от задкормилното "устройство"! :-)))))))))))
Чу
цитирай
2. starforlife - За малко да ти повярвам, Валери.
13.10.2019 10:49
Карал съм "Алеко". Не като мой автомобил, но съм карал - не е като да не съм.
И зная що за недомислица е.
Например: Как загряваха първите произведени (мой съсед си купи един от първите в България, защото беше инвалид и ползваше определени предимства).

Но ти явно не си карал японски автомобил, за да си наясно колко огромна е разликата в инженеринговото мислене и крайния продукт.
Тоест, извини ме, но ти ни най-малко не си разбирач, напротив.

ПС: А при наличието в съвременните автомобили на електроника, за която дори не сте и чували - задкормилното устройство почти е без значение, освен, ако не е кръгъл идиот.
Например: Знаеш ли как се казва тази система в съвременните автомобили, която подготвя автомобила за удар?
В смисъл: Датчик в предния капак на "Тойотата" отчита неотменим предстоящ сблъсък и подготвя някои възли от автомобила (волана например) по такъв начин, че катастрофата да доведе до по-минимални последствия за шофьора.
Ееее... Да харесваме руското, сдялкано с теслата, а не западното, което е направено с мисъл за всеки един детайл ли?
цитирай
3. zuzi0550 - Не е възможно. Точка.
13.10.2019 10:51
Не е възможно. Точка.
цитирай
4. inf0rmant - Ами аз смятам така:
13.10.2019 11:06
4 броя Michelin Latitude Cross по 220 лева бройката, прави 880 лева, за които пари може да се купи целият Москвич. Оттам нататък всичко друго според мен е безсмислено да се дискутира.
цитирай
5. eva666 - ти, от де ще знаеш...маро тъ.)) нали, не си шофьор-ка..
13.10.2019 11:07
zuzi0550 написа:
Не е възможно. Точка.

цитирай
6. inf0rmant - Всъщност показателно е и друго:
13.10.2019 11:09
Москвич не съм сигурен дори дали все още се произвежда, но и да се произвежда, то е ясен пазарният му дял. Особено при вече липсващия бивш соц лагер. За Тойта в която и точка на света да попиташ, е познат и харесвам автомобил.
Смешно е дори да се помисли, че Москвичът може да бие Тойотата особено по проходимост, защото едното е лек автомобил, а другото офроуд сув.
цитирай
7. eva666 - :-))))
13.10.2019 11:11
аз, нямам нерви,и карам от 185 PS нагоре...
ноо, щом казват..мАсквитите..сигурно, носят въглища с тях..
цитирай
8. cortana - :):):)
13.10.2019 11:23
Ами аз не съм разбирачка, но понеже една от най-върлите и заблудени русофилки тук под предходния постинг на Ж заговори за математика, та да математизираме :):)
Венци твърди, че 55 коня могат да издърпат една 'шейна', която не е драстично по-тежка, на по-високо и през по-кално и непроходимо от 176 коня?!?!
'Може', все пак говорим за руски коне, а всички знаем, че на руския кон конкуренция може да му бъде само..... съветският. :):):)))))
цитирай
9. starforlife - Е... Венц0... Празнолейко...
13.10.2019 12:23
Ето го "Таралясника" както го нарече в коментара си под предходния ми постинг.

Е... Забравих да щракна лоста за "бавните"... Както и двата лалавизора в облегалките на предните седалки (по тертипа на икономч0)... Но пък когато се срещнем, за да препитаме "Таралясника" спрямо "Москвича" ти дето бил по-проходим - ще ги видиш с очите си.
Както впрочем ще видиш и регистрационния талон, а от него на чие име е автомобила и коя година производство е.


Та те така действат непразнодумците, Венц0 - не просто дърдорят, а показват очеизвадно с факти.
цитирай
10. starforlife - А сега ме извинете, но центрирам клипчето, за да отива на новата визия на постинга...
13.10.2019 12:25
... и яхаме "Таралясника", защото има приятели и от Стрелча, с които искаме да се видим преди заминаването ни за дъъъъъъълго (може би постоянно) извън БГ.


ПС: Хубавка е съблогърката, която може да потвърди, че тези снимки са правени пред бащинията на бившата ми Спруга.


Докукане, изродиии.
ха ха ха
цитирай
11. get - До 8. cortana - :):):) ... А-а-а, не съм съгласен! - да сравнявате японски коне ... с лапландските елени на Руснака Дед-Мороз ... ?
13.10.2019 12:28
cortana написа:
Ами аз не съм разбирачка, но понеже една от най-върлите и заблудени русофилки тук под предходния постинг на Ж заговори за математика, та да математизираме :):)
Венци твърди, че 55 коня могат да издърпат една 'шейна', която не е драстично по-тежка, на по-високо и през по-кално и непроходимо от 176 коня?!?!
'Може', все пак говорим за руски коне, а всички знаем, че на руския кон конкуренция може да му бъде само..... съветският. :):):)))))


... елен и кон - са несъпоставими величини - така че 55-те еленя на МОСКОВЕЦА - като нищо ПО-СИЛНО ДЪРПАТ ПО БАИРЯ от самурайските дребни коньове ... Кат забалежете - тук не намесвам и КПД-то на Снегурочка М.-Захарова :))) !?

П.П.
Моля не бъркайте - "Снегурочка" М.-Захарова, с Мария Захарова - която е силна в устата :))) !
цитирай
12. inf0rmant - Ха-ха-ха! Закла го!
13.10.2019 12:45
starforlife написа:
Ето го "Таралясника" както го нарече в коментара си под предходния ми постинг.

Е... Забравих да щракна лоста за "бавните"... Както и двата лалавизора в облегалките на предните седалки (по тертипа на икономч0)... Но пък когато се срещнем, за да препитаме "Таралясника" спрямо "Москвича" ти дето бил по-проходим - ще ги видиш с очите си.
Както впрочем ще видиш и регистрационния талон, а от него на чие име е автомобила и коя година производство е.


Та те така действат непразнодумците, Венц0 - не просто дърдорят, а показват очеизвадно с факти.

Когато браточката говори и подкрепя думите си със снимки, тези, които просто ни занимават с глупостите си би следвало да замълчат.
цитирай
13. mihala - Здравей,
13.10.2019 13:36
Дали заглавието е збъркано или аз. Необходимо е да се изясни що е проходимост.За нашите дупки и пътища по-проходим е москвича.Твърд, устойчиво шаси и здрави и високи гуми, та гърнето да не се удря в калдаръма.Та колко получих за теста?
цитирай
14. vencivaleri1951 - Жорко, престани да снимаш коли по улицата
13.10.2019 14:14
Никога не е ставало за проходимост при " Алеко" Той е сравнително нов сред москвичите, с малък просвет е и не е възможно дабъде повдигнат, а и нетовароспособен.
Аз говорих за 12тица от 71, 2 ра година, който го спряха заради скандал с БМВ заради двигателя-1500кубика, 70 и кусур коня. !2ицата е с голям просвет и с ресурс за сериозно повдигане. Баща ми го купи от витрината на ЦУМ. Впоследствие направи от него пикап и го повдигна . Ползваме го за дърва на село. Единственото което казах, бе че рафчето коетотогава показа също ще му е трудно да ходи в гората . Написах ще се озори. Не съм писал , че няма да мине, защото освен терен много зависи и от шофьора. Ти например знаем че имаш високо ниво правоспособност и ферари ще качиш по билото на планина. Върни снимката която ни беше постнал където предполагам твоята ръка е на скоростите и ще се види, че няма бавни. Защо ни показваш библията , а не скоростите? Тойота имат вездеход, но не е Раф. Ти отначало говореше за 100К , че ти струва джипа, а рафа е много сполучлива нискобюджетна кола и това което показваш ако не е японско отдавна да е в " моргата" Освен да е модно вече колите да се "състаряват" като дънките
Жоро, имам приятели с Майбах, Мустанг, висок клас ягуар. Не само , че мога да се снимам в тях, но и ще ми ги дадът да си свърша работа. Защо обаче да се снимам и да се хваля. Това което каза, че не идваш с колите си на срещи с приятелите си от блога е толкова голямо подценяване на твоите приятели, че никой опонент не им го е причинявал. И какво ако имаш БМВ, АУДИ и за сто хиляди лева тойота. Приятелите до такава степен ли са дребни душици, че ще се комплексират и ще започнат да ти завиждат. Ето например приятелят с Мустанга/който му бе мечта/ когатосе сдоби с машината искрено се зарадвах защото сменяваше яростно кола след кола неудолетворен , че няма Мустанг. Лично аз си карам ВАГчетата и хич не ми дреме.
Те ме превозват от точка А до точка Б, возят съпруга, внучета и кучета. Доволен съм и не назъртам през прозорците да снимам. Снимам си кучето вътре, жената и прочие...Не е важна колата, а кой стои до теб в нея. Въобще странна птица си. Ходиш по чужбина през седмица, караш страшни коли, имаш красиви жени, но до ден днешен сме те видяли само в тоалетната. Нищо лошо-един император се обезсмърти с афоризъм за тях. Дерзай!
цитирай
15. get - дО 13. mihala - Звучите досущ, като Вица за чукчата, който си купил Москвич и го закарал при роднините в Тундрата ... ?
13.10.2019 14:17
mihala написа:
Дали заглавието е збъркано или аз. Необходимо е да се изясни що е проходимост.За нашите дупки и пътища по-проходим е москвича.Твърд, устойчиво шаси и здрави и високи гуми, та гърнето да не се удря в калдаръма.Та колко получих за теста?


... да се изфука?
Дядо му обикаля Московеца - гали фаровете и доволно казва: Очи големи - добре вижда!
Чичо му тупа - тенекията и коментира: Да, здрава е кожата - добри унти и юрти ще станат от нея.
Баща му продължава огледа и стига до аспуха - като ВИЖДАЙКИ ГО с разочарование казва:
Всичко щеше да е добре - ама са ти продали мъжки, не става за разплод!
цитирай
16. get - До 14. vencivaleri1951 - Венци, ИМЕННО СКАНДАЛА ЗА ДВИГАТЕЛЯ - защото бе копиран ... ?
13.10.2019 14:20
vencivaleri1951 написа:
Никога не е ставало за проходимост при " Алеко" Той е сравнително нов сред москвичите, с малък просвет е и не е възможно дабъде повдигнат, а и нетовароспособен.
Аз говорих за 12тица от 71, 2 ра година, който го спряха заради скандал с БМВ заради двигателя-1500кубика, 70 и кусур коня. !2ицата е с голям просвет и с ресурс за сериозно повдигане. Баща ми го купи от витрината на ЦУМ. Впоследствие направи от него пикап и го повдигна . Ползваме го за дърва на село. Единственото което казах, бе че рафчето коетотогава показа също ще му е трудно да ходи в гората . Написах ще се озори. Не съм писал , че няма да мине, защото освен терен много зависи и от шофьора. Ти например знаем че имаш високо ниво правоспособност и ферари ще качиш по билото на планина. Върни снимката която ни беше постнал където предполагам твоята ръка е на скоростите и ще се види, че няма бавни. Защо ни показваш библията , а не скоростите? Тойота имат вездеход, но не е Раф. Ти отначало говореше за 100К , че ти струва джипа, а рафа е много сполучлива нискобюджетна кола и това което показваш ако не е японско отдавна да е в " моргата" Освен да е модно вече колите да се "състаряват" като дънките
Жоро, имам приятели с Майбах, Мустанг, висок клас ягуар. Не само , че мога да се снимам в тях, но и ще ми ги дадът да си свърша работа. Защо обаче да се снимам и да се хваля. Това което каза, че не идваш с колите си на срещи с приятелите си от блога е толкова голямо подценяване на твоите приятели, че никой опонент не им го е причинявал. И какво ако имаш БМВ, АУДИ и за сто хиляди лева тойота. Приятелите до такава степен ли са дребни душици, че ще се комплексират и ще започнат да ти завиждат. Ето например приятелят с Мустанга/който му бе мечта/ когатосе сдоби с машината искрено се зарадвах защото сменяваше яростно кола след кола н...


... без да са платили и КОПЕЙКА - ДЪЛЖИМИЯ НА ГЕРМАНЦИТЕ ПАТЕНТ !!?
цитирай
17. vmir - Привети, Жоро, ти ли си единствения, който все още не знае, че
13.10.2019 15:35
от Искаро по-длибоко и от Витоша по-високо - нема. Е, па нема, я!!!
цитирай
18. starforlife - ВЕНЦИ, ТИ СИ АБСОЛЮТЕН ПЕДАРЕСТ И СЕГА ЩЕ ИЗГУБЯ 10-ТИНА МИНУТИ ВРЕМЕ, НО ЩЕ ГО ДОКАЖА НА ОКОЛНИТЕ!
13.10.2019 15:46
ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ!
цитирай
19. starforlife - ТАКААА... АКТИВИРАХ ПОСТИНГ... ДОРИ ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН... И СЕГА РЕКОМЕНТИРАМ ПЪЛНАТА ПЕДЕРАСТЩИНА НА ВЕНЦ0:
13.10.2019 15:55
Аз ще репликирам "точка по точка", а вие, четящите, си правете сметка прав ли съм да го нарека абсолютен педал или да.
GO!

vencivaleri1951 написа:
Жорко, престани да снимаш коли по улицата
Да бе, Венц0, те едни и същи автомобили са ми все под ръка и аз мога да ги снимам на момента, когато се напудрите в идиотската ви компанийка. Отвън... Отвътре... Зиме... Лете... В двор... На асфалт... На паваж... На море... В планина...
Да повтарям ли: Един и същи автомобил.
Тези улични автомобили трябва да са доста услужливо-следващи ме, мамка му.


vencivaleri1951 написа:
Никога не е ставало за проходимост при " Алеко" Той е сравнително нов сред москвичите, с малък просвет е и не е възможно дабъде повдигнат, а и нетовароспособен.
Аз говорих за 12тица от 71, 2 ра година, който го спряха заради скандал с БМВ заради двигателя-1500кубика, 70 и кусур коня. !2ицата е с голям просвет и с ресурс за сериозно повдигане. Баща ми го купи от витрината на ЦУМ. Впоследствие направи от него пикап и го повдигна . Ползваме го за дърва на село.
Добре де, не си говорил за "Алеко" - за "12-тица" е ставало въпрос. Още по-зле, защото е по-малко коне. Дано не греша, но е 50, а не над 70 както ти говориш, но дори и 70 да е - все тая.
Но все пак, аз ТИ СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ТЕХНИЧЕСКАТА ГРЕШКА, което обаче не променя същността на нещата и нещо повече: АЗ НАЙ-ОТГОВОРНО ЗАЯВЯВАМ, ЧЕ НЯМА РУСКИ АВТОМОБИЛ ИЗКЛЮЧАЯ КАМИОНИ, КОЙТО ДА МОЖЕ ДА ИЗЛЕЗЕ ПО ПРОХОДИМОСТ НА "RAW"-а НАСЕЩА.
Не ти "ГАЗ"-ки, не ти "УАЗ"-ки - всичко е далеч от проходимостта на въпросния японски СУВ. Много далеч!
От комфорт да не говорим.


vencivaleri1951 написа:
Единственото което казах, бе че рафчето коетотогава показа също ще му е трудно да ходи в гората . Написах ще се озори. Не съм писал , че няма да мине, защото освен терен много зависи и от шофьора.
Не, Венци! Ти не твърдеше такова нещо, а директно ме приканваше да ги надпрохождаме. И когато аз приех (да не търся сега и показвам, защото и така си смешен и жалък в очите на всички) - ти както винаги се сниши и замлъкна.
Както с надготвянето... Както с надиграването на шах... Както с какво ли не!
Абе ти не осъзнаваш ли, че хората четат и номерата ти на девствена комунистическа курва не минават бе? Та нали ти се смеят хората, че така нагло лъжеш и извърташ бе, педал недоклатен!


vencivaleri1951 написа:
Ти например знаем че имаш високо ниво правоспособност и ферари ще качиш по билото на планина.
Ами колкото и нескромно да звучи - факт е, че имам "С" категория още от 1993-та година, но това какво общо има и ти мислиш, че си забавен с неуместния си опит за ирония, който не е нищо друго освен фрустрация?


vencivaleri1951 написа:
Върни снимката която ни беше постнал където предполагам твоята ръка е на скоростите и ще се види, че няма бавни.
Готово бе, педи - върнах постинга, активирах го.
От датата му личи, че не е редактиран от тогава - края на август миналата година.
Ееее... Снимките около лоста на скоростите дори са две. Но нито от едната не става ясно това, което ти ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ, АБСОЛЮТНО ПЕДАЛСКИ, СЕ ОПИТА ДА ВМЕНИШ НА ОКОЛНИТЕ.
Ето го постинга със снимките:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/08/30/edin-den-vcherashniiat-v-kartinki-ot-jivota-na-edin-dva-quot.1625693


vencivaleri1951 написа:
Защо ни показваш библията , а не скоростите? Тойота имат вездеход, но не е Раф.
Ами казах, че не се усетих да го снимам малкото лостче ЗАД този на скоростите бре, педи. Това проблем ли е?
Нали като се видим да надпрохождаме двете возила - с очите си ще се убедиш бе.
Оооо, забравииих, ние няма да се виждаме. И то не за друго, а защото цялата ти коплексарщина ще отиде по дяволите когато с очите си се убедиш колко си жалък и кой е лъжецът и фантазиращият празнодумец. Тоест, ти.
А взех и снимах "Библията" (и това явно ме е разсеяло), защото това е екземпляр, който съм подарил на биршата ми вече Съпруга още като ученици и я видях и прибрах от бащинията й, за да й я занеса в София.
Искаш ли да я видиш с очите си, м? А аз да видя църковното ти кръщелно, м?


vencivaleri1951 написа:
Ти отначало говореше за 100К , че ти струва джипа, а рафа е много сполучлива нискобюджетна кола и това което показваш ако не е японско отдавна да е в " моргата" Освен да е модно вече колите да се "състаряват" като дънките
НИКОГА... АМА АБСОЛЮТНО НИКОГА НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ, ЧЕ КОЛАТА СТРУВА 100 ХИЛЯДИ! АБСОЛЮТНО НИКОГА!
И както вече казах: Венци... Педалче дърто недоклатено... Хората ни четат и знаят кой, кога, какво е казвал или не.
Дава ли си сметка за това идиотската ти "личност"?
После, да попитам отново: Мерджанчето на кореша ти, хореша ти, или както е там да го е~Ъ коя година производство е и колко струва, м? И защо то - мерджанчето - да не можем да допуснем, че е служебно или съседско, а за моите това не само да е допустимо, а дори да се пънете да го ваидирате като вменяване на околните, м?
Не беше ли корешът ти, хорешът ти или както е там да го е~Ъ този, който като схвана, че ще показвам вече наглите му комплексирани лъжи - замете постингите си в архив, м? Хайде нека както аз активирах този, който ти поиска - той да активира да речем онзи, в който имаше негова снимка пред кон, пък така да видим кой трътлест както искаш мен да изкараш, м?
ПЕДАЛИ С ПЕДАЛИТЕ НЕДОКЛАТЕНИ!
КОМПЛЕКСАРИ С КОМПЛЕКСАРИТЕ НЕДООНОДЕНИ!
ПФУ!


vencivaleri1951 написа:
Жоро, имам приятели с Майбах, Мустанг, висок клас ягуар. Не само , че мога да се снимам в тях, но и ще ми ги дадът да си свърша работа. Защо обаче да се снимам и да се хваля. Това което каза, че не идваш с колите си на срещи с приятелите си от блога е толкова голямо подценяване на твоите приятели, че никой опонент не им го е причинявал. И какво ако имаш БМВ, АУДИ и за сто хиляди лева тойота. Приятелите до такава степен ли са дребни душици, че ще се комплексират и ще започнат да ти завиждат. Ето например приятелят с Мустанга/който му бе мечта/ когатосе сдоби с машината искрено се зарадвах защото сменяваше яростно кола след кола неудолетворен , че няма Мустанг. Лично аз си карам ВАГчетата и хич не ми дреме.
Те ме превозват от точка А до точка Б, возят съпруга, внучета и кучета. Доволен съм и не назъртам през прозорците да снимам. Снимам си кучето вътре, жената и прочие...Не е важна колата, а кой стои до теб в нея. Въобще странна птица си. Ходиш по чужбина през седмица, караш страшни коли, имаш красиви жени, но до ден днешен сме те видяли само в тоалетната. Нищо лошо-един император се обезсмърти с афоризъм за тях. Дерзай!
Абе кой го интересуват приятелите ти и колите им бре?
Иван Иванов ("Огнената хризантема") ми е Приятел и има "Чесна". Е и?
Разлката е, че аз с него бих могъл да те срещна, защото не фантазирам като теб, докато на теб вече за нищо не ти вярва никой тук - така си се оклепал.


И, ВЕНЦИ, ПРЕТЕНЦИИТЕ ТИ ЗА КАКВОТО И ДА Е КАТО ТВЪРДЕНИЯ, СВЪРШВАТ В МОМЕНТА, В КОЙТО НЕ СИ ГОТОВ ФЕЙС ТУ ФЕЙС ДА ГИ ВАЛИДИРАШ ИЛИ БЪДАТ ОПРОВЕРГАНИ - НЕЩО, НА КОЕТО АЗ СЪМ БИЛ ВИНАГИ ГОТОВ, НО ТИ/ВИЕ НИКОГА. КАЗАХМЕ ЗАЩО - ЗАЩОТО ЩЕ ВИ ПРОПАДНАТ ОПОРНИТЕ ТОЧКИ. НЕ, ЧЕ СЕГА НЕ СИ ЗНАЕТЕ КОЛКО СТЕ ЖАЛКИ.
цитирай
20. starforlife - Всъщност, Венцо...
13.10.2019 16:28
Ето, активирам още един мой постинг. За да видят Читателите, че и за това отново педерастееш:
vencivaleri1951 написа:
Ходиш по чужбина през седмица, караш страшни коли, имаш красиви жени, но до ден днешен сме те видяли само в тоалетната.

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/05/03/quot-vyzpylnichyk-kompiutyren-genii-oligofren-quot.1606742

Ето... Един от не чак многото, но повече от достатъчно постинги, в които съм се показвал в цял ръст.
И както в заглавието казвам, а от снимката си личи - възпълен, както за кой ли път се фустрира и под предходния ми постинг, нали така?
цитирай
21. vencivaleri1951 - Ама аз не отричам
13.10.2019 16:33
Което си е истина е истина. Това е отлична машина не го копираха съвсем и направиха проблем. Да смениш съединител, трябва да вдигнеш двигателя. Цяло приключение ставаше тази операция, а и скъпа.

quote=get]
vencivaleri1951 написа:
Никога не е ставало за проходимост при " Алеко" Той е сравнително нов сред москвичите, с малък просвет е и не е възможно дабъде повдигнат, а и нетовароспособен.
Аз говорих за 12тица от 71, 2 ра година, който го спряха заради скандал с БМВ заради двигателя-1500кубика, 70 и кусур коня. !2ицата е с голям просвет и с ресурс за сериозно повдигане. Баща ми го купи от витрината на ЦУМ. Впоследствие направи от него пикап и го повдигна . Ползваме го за дърва на село. Единственото което казах, бе че рафчето коетотогава показа също ще му е трудно да ходи в гората . Написах ще се озори. Не съм писал , че няма да мине, защото освен терен много зависи и от шофьора. Ти например знаем че имаш високо ниво правоспособност и ферари ще качиш по билото на планина. Върни снимката която ни беше постнал където предполагам твоята ръка е на скоростите и ще се види, че няма бавни. Защо ни показваш библията , а не скоростите? Тойота имат вездеход, но не е Раф. Ти отначало говореше за 100К , че ти струва джипа, а рафа е много сполучлива нискобюджетна кола и това което показваш ако не е японско отдавна да е в " моргата" Освен да е модно вече колите да се "състаряват" като дънките
Жоро, имам приятели с Майбах, Мустанг, висок клас ягуар. Не само , че мога да се снимам в тях, но и ще ми ги дадът да си свърша работа. Защо обаче да се снимам и да се хваля. Това което каза, че не идваш с колите си на срещи с приятелите си от блога е толкова голямо подценяване на твоите приятели, че никой опонент не им го е причинявал. И какво ако имаш БМВ, АУДИ и за сто хиляди лева тойота. Приятелите до такава степен ли са дребни душици, че ще се комплексират и ще започнат да ти завиждат. Ето например приятелят с Мустанга/който му бе мечта/ когатосе сдоби с машината искрено се зарадвах защото сменяваше яростно кола след кола н...


... без да са платили и КОПЕЙКА - ДЪЛЖИМИЯ НА ГЕРМАНЦИТЕ ПАТЕНТ !!?[/quote]
цитирай
22. peperutka - мдаа, който се бие за Правдата, е ..
13.10.2019 16:35
или луд, или мазохист, или Воин( с Дух).
казах..аз,Юлия познавам Гошо, откъм реалната му страна
/въпреки вашата злоба,омраза ,лъжи..и м-ублокова Фийня...
цитирай
23. vencivaleri1951 - Жоро, престани да се излагаш.
13.10.2019 16:52
Японката с която кръстосвсш планините в нас ,няма дори винетка. Не разбирам защо си се щракнал и до,, мосюто,, И той без винетка. Както си тръгнал можеш до всички коли на селото да се снимаш.
цитирай
24. starforlife - ~ 23. vencivaleri1951
13.10.2019 17:00
Абе че си дърт (педераст) - дърт (педераст) си.
Ама не знаехме, че си и сляп (педераст).
Я пак и внимателно огледай лявата от снимките направени отвътре на "японката".
Защото винетката си се вижда ама толкова ясно, а ти отново сам се направи за смях.
(Смешен педераст.)


И всъщност, Венц0...
Не си мръднал и йота, педалче дърто!
Защото още тогава, през май 2018-та, си бил със същите комплексарски дюдюкния, та във въпросния постинг
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/05/03/quot-vyzpylnichyk-kompiutyren-genii-oligofren-quot.1606742
от който е втората моя снимка в цял ръст, която изрично вградих в настоящия постинг - ти отново си обсъждал визията ми и аз съм ти я показал.
Но това не ти пречи сега за N-ти път да се опитваш да вменяваш, че аз в тоалетна съм ви се бил показвал.


КОЕТО МЕ ПРИСЕЩА СЛЕД КАТО СЕ ПРИБЕРА НАДВЕЧЕР ДА НАСНИМАМ ТОАЛЕТНАТА СИ И ВИ Я ПОКАЖА! ЗАЩОТО СТИЛ МОЖЕ ДА ДЕМОНСТРИРА ДОРИ И КЕНЕФЪТ НА ЧОВЕК, ВЕНЦ0.
ха ха ха
цитирай
25. seasons76 - Здравей, Стар! :)
13.10.2019 17:55
Знаеш, че не одобрявам подобно ти държание, но наистина и отсрещните прекаляват с измишльотините и мърсотийките.
Г-не с ник vencivaleri1951, срамно е поведението Ви, защото Стар наистина прави на пух и прах всяко Ваше неистинско твърдение и освен насмешка друго не будите. Извинете ме, но хората наистина не са толкова слепи, че да не виждат противоречията в лъжливите Ви твърдения без каквито и да са насрещни доказателства.
Все пак, Стар, смятам, че твоята мисия тук е друга и тя е да създаваш красота и ограмотяваш околните, а не да губиш от времето си в подобни спорове, с които няма да промениш опонентите си.
Поздрав!
цитирай
26. seasons76 - http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/03/normalnite-hora-se-kefiat-na-takiva-neshta.1676681
13.10.2019 17:58
Ето това е интересен постинг, от който може да се научи нещо любопитно и обликът на който да достави удоволствие на четящия.
цитирай
27. inf0rmant - Ха-ха-ха! Закла го отново!
13.10.2019 18:29
starforlife написа:
vencivaleri1951 написа:
Върни снимката която ни беше постнал където предполагам твоята ръка е на скоростите и ще се види, че няма бавни.
Готово бе, педи - върнах постинга, активирах го.
От датата му личи, че не е редактиран от тогава - края на април миналата година.
Ееее... Снимките около лоста на скоростите дори са две. Но нито от едната не става ясно това, което ти ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ, АБСОЛЮТНО ПЕДАЛСКИ, СЕ ОПИТА ДА ВМЕНИШ НА ОКОЛНИТЕ.
Ето го постинга със снимките:
http://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2018/08/30/edin-den-vcherashniiat-v-kartinki-ot-jivota-na-edin-dva-quot.1625693
цитирай
28. inf0rmant - Ха-ха-ха! И отново!
13.10.2019 18:31
starforlife написа:
Абе че си дърт (педераст) - дърт (педераст) си.
Ама не знаехме, че си и сляп (педераст).
Я пак и внимателно огледай лявата от снимките направени отвътре на "японката".
Защото винетката си се вижда ама толкова ясно, а ти отново сам се направи за смях.ТИЛ
(Смешен педераст.)


И всъщност, Венц0...
Не си мръднал и йота, педалче дърто!
Защото още тогава, през май 2018-та, си бил със същите комплексарски дюдюкния, та във въпросния постинг
http://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2018/05/03/quot-vyzpylnichyk-kompiutyren-genii-oligofren-quot.1606742
от който е втората моя снимка в цял ръст, която изрично вградих в настоящия постинг - ти отново си обсъждал визията ми и аз съм ти я показал.
Но това не ти пречи сега за N-ти път да се опитваш да вменяваш, че аз в тоалетна съм ви се бил показвал.


КОЕТО МЕ ПРИСЕЩА СЛЕД КАТО СЕ ПРИБЕРА НАДВЕЧЕР ДА НАСНИМАМ ТОАЛЕТНАТА СИ И ВИ Я ПОКАЖА! ЗАЩОТО СТИЛ МОЖЕ ДА ДЕМОНСТРИРА ДОРИ И КЕНЕФЪТ НА ЧОВЕК, ВЕНЦ0.
ха ха ха

цитирай
29. starforlife - ~
13.10.2019 18:35
inf0rmant написа:
Ха-ха-ха! Закла го отново!
inf0rmant написа:
Ха-ха-ха! И отново!

Ами не. Той сам си прави сепуко. Защото когато лъжата ти е вродена - не се усещаш, че околните не пасат трева и си мислиш, че са льольовци като теб.
Тъкав е случаят с Венц0. Клиничен.
цитирай
30. krumbelosvet - Ох,
13.10.2019 19:45
конска логика
цитирай
31. vencivaleri1951 - Жорко , на теб животът ти е фотошоп момче
13.10.2019 20:33
Както и да е. Това в ляво на японката е гражданска отговорност. Винетката е винаги в дясно/по закон/ и в зависимост от срока и е в различни цветове-моята например е " пе-раска" и за това има и цикламено. Мисля , че я има на снимките.
Сега за главния ни спор. От компютри разбираш, от коли не.
-Предаването няма нищо общо дали есна кола е джип или седан да кажем. Джипове имаме само с предно, седани има колкото си щеш 4 по 4. Конете също нямат нищо общо. Има нещо общо окачването. Рафа е отлична кола. Тя е градска кола и окачването и е на лека кола, а не на пикап. Тя няма бавни и никой раф няма бавни. Такава роля играят до някъде автоматите, но това е друга бира. Виждам до "гражданската " и поставка на стъклото за телефон. Тоова хвърля рафчето до 2005, защото след това имат буто. Това да не притеснява собственика, защото до 2005та Тойота налагаше Суфа си и той стана номер едно за класа си. И Хонда ги копира с Це еРвето си, и Волво и франсетата...През 90те излезе рафчето и бе пълен господар десетина години И ако се върнем към Москвича той е купе с окачване на пикап,рафа обратното. Колкото и да ти е чудно , но Моквич е първия весдеход или модерното кроссовър, какъвто рафа не е и не защото няма бавни, а защото окачването му е на кола.
За конете. Имаха една серия от 177коня/не 176/ след 2008ма, но със слаби продажби. Със 176 имат хибрид, той е обаче автомат и е около 2015 г и няма нищо общо с безвинетната ти японка:)
Хайде активирай друзья и профили и псувайте на воля
Някой беше писал за скъпите си гуми и цената им която надхвърля тази на москвича.
Може, ама зависи от москвича. Тези за които говорим наа по половин век , ако са запазени и не преправяни струват колкото нов раф. Трабанчетата също. Лично аз карам с руски гуми за по 80 лв и особенно със зимните съм си доволен.
И още нещо Жорко. В страни където вали дъжд непрекъснато джипките не са им с двойно предаване-ето англичаните например. Като речеш да се снимаш с някой с десен волан, обърни внимание че не е с двойно. Преимуществата на двойното е само при сняг. Ако караш повечето време на мокро си е ходене по ръба
цитирай
32. starforlife - ~ 31. vencivaleri1951
13.10.2019 21:01
ХАЙДЕ СЕГА ДА ПОКАЖЕМ НА ДРАГИТЕ ЗРИТЕЛИ КАК ОТНОВО САМ СЕ ПРАВИШ ЗА СМЯХ С ТОВА СИ ПУДРЕНЕ ДА СИ ВСЕ ТИ ПО- ПО- И НАЙ-

Празнолейко, колко време чете по форумите и какво непедерастко виждаш да говориш в първо лице, защото ти пишеш, цитирам:
vencivaleri1951 написа:
"Имаха една серия от 177коня/не 176/ след 2008ма, но със слаби продажби."
е без значение, защото просто си си изгубил времето и сега ще ти го покажа "черно на бяло".
Но да карам подред.

ПЪРВО: Това НАД гражданската, "застъпено" от въпросната поставка за смартфона ми какво е бе, льольо? Какво, ако не винетка бе, слепи педалчо? А дали ще я залепя отдясно или отлява - го решавам АЗ! Схващаш ли? За разлика от теб АЗ съм човек, който знае цената си и не може някой да ме задължи да залепя винетката си там, където лично на мен ми пречи.
Виж за поставката ме "хвана". Ама ме хвана за чепа. Защото какво като мога чрез "буто" (В пенсионерския клуб така ли му викате на блутута?) да вържа смарта си на бордовия компютър/дисплей? Удобно ми е да си сложа смарта там - монтирал съм си поставка.
А ти, ако беше малко по-наблюдателен и внимателен... Защото нали си все по- по- и най- и се опитваш да се състезаваш с хора като мен, на които мозъкът им работи на хилядократни обороти на твоя - щеше да си забелязал, че на вътрешната снимка от тук
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/08/30/edin-den-vcherashniiat-v-kartinki-ot-jivota-na-edin-dva-quot.1625693
поставката я няма и винетката си се вижда ама повече от очеизвадно. Както и това, че аз си я лепя от страната на шофьора, защото съм нахакан пич, а не льольо като теб.

ВТОРО: За всичките ти останали глупости от рода:
vencivaleri1951 написа:
Сега за главния ни спор. От компютри разбираш, от коли не.
-Предаването няма нищо общо дали есна кола е джип или седан да кажем. Джипове имаме само с предно, седани има колкото си щеш 4 по 4. Конете също нямат нищо общо. Има нещо общо окачването. Рафа е отлична кола. Тя е градска кола и окачването и е на лека кола, а не на пикап. Тя няма бавни и никой раф няма бавни. Такава роля играят до някъде автоматите, но това е друга бира. Виждам до "гражданската " и поставка на стъклото за телефон. Тоова хвърля рафчето до 2005, защото след това имат буто. Това да не притеснява собственика, защото до 2005та Тойота налагаше Суфа си и той стана номер едно за класа си. И Хонда ги копира с Це еРвето си, и Волво и франсетата...През 90те излезе рафчето и бе пълен господар десетина години И ако се върнем към Москвича той е купе с окачване на пикап,рафа обратното. Колкото и да ти е чудно , но Моквич е първия весдеход или модерното кроссовър, какъвто рафа не е и не защото няма бавни, а защото окачването му е на кола.
За конете. Имаха една серия от 177коня/не 176/ след 2008ма, но със слаби продажби. Със 176 имат хибрид, той е обаче автомат и е около 2015 г и няма нищо общо с безвинетната ти японка:)
просто нека погледнем ето този (например) линк:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21545157360555205&slink=cr9i2n

Там, в описанието:

- В основното, на 3-та позиция ясно четем "МОЩНОСТ 176 К.С."
Уффф... Това са КраСтавици, а не Конски Сили. Ама, че съм прооЗ.

- В категория "Други", на 1-ва позиция ясно четем "4х4"
Да не са се объркали, мамка му? Все пак Венц0 казва, че няма RAW 4х4, а кои са всички останали, че да спорят с баш-комунистическия сопол?

- В категория "Комфорт", на 5-та позиция четем "БЛОКАЖ НА ДИФЕРЕНЦИАЛА"!
Нещо, което аз като неразбиращ също ти споменах под предходния ми постинг. Но казваш аз не зная и не разбирам, а ти Гугъл-Идиотът си спец?
- В същата категория "Комфорт", на 7-ма позиция ясно четем "БЪРЗИ/БАВНИ СКОРОСТИ".
Уффф... Нещо сА обърках! Всезнайко Венц0, на когото няма как да не се вярва, защото е син на гене'ал бе, аууу, казва, че това го няма при RAW-а, а нЕкви си там пишат такива глупости.


ОСТАВА ВЪПРОСЪТ, ВЕНЦ0: ЗАЩО НЕ НАПРАВИМ НАДПРОХОЖДАНЕТО НА "RAW"-а С "МОСКВИЧ"-а ПЪК ТАКА С ОЧИТЕ СИ ДА ВИДИШ И ВИНЕТКИ, И ЛОСТОВЕ ЗА БАВНИ, И РЕГИСТРАЦИОННИ ТАЛОНИ НА ИМЕТО НА ГОРСКИЯ ОТ НАШЕ СЕЛО И ПРОЧИЕ И ПРОЧИЕ И ПРОЧИЕ?

М?
цитирай
33. xubavka - Поздрави и от мен, Гошо!
14.10.2019 11:46
Снимките са от Панагюрище, пред къщата на съпругата ти - на първата снимка къщата в червено. Ходила съм нататък преди много години, два или три пъти, не си спомням.
Мога да Ви пожелая само безаварийно каране, каквато и кола да карате.
Поздрави!
цитирай
34. starforlife - ~ 33. xubavka
14.10.2019 12:14
Малко грешиш, Мила!
Червената къща е на Владо - съседът им.
Тяхната, на Филини, е следващата, в сиво, на следващата снимка. Точно срещу Мечеви, които по- ще знаеш, защото знаеш, че Кольо Мечев беше един от първите крупни частници и държеше доставките на "Данон" за четвърт България, а ти си в този сегмент, който има достъп до Бизнеса.

Все пак, благодаря за включването, при все, че дървенофилософите не признават такива реални свидетели като теб, защото им пропадат опорните точки.
цитирай
35. starforlife - Всъщност, Сонче...
14.10.2019 12:16
Защо "Ходила съм нататък преди много години"?
Та това е третата къща отляво по булеварда към гарата от Търговския център и ти минаваш всяка сутрин през кръстовището на път за работа.
Ако все още живееш... извън П-ще де.
цитирай
36. xubavka - Прав си, не различих в първата снимка мястото.
14.10.2019 12:33
Минавам всеки ден от там, този квартал на Панагюрище го наричам "Ориндж Каунти".
На другите снимки даже се вижда и моята къща, но тайна!!!
Вашата улица беше "Нистор Ружеков", нали? Там съм ходила два-три пъти да те търся.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589648
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031