Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2018 00:46 - По-добре боляща истината, отколкото живот в заблуди
Автор: anngry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2285 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 08.12.2018 01:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





Гласувай:
10



1. starforlife - Ха ха ха
08.12.2018 01:00
Нали си наясно, че с този постинг се опитваш да затвърдиш мнението на някои смешници, че си мой клонинг?
Ама 'що така не вземе да приложиш центриране на клипа както съм те учил, че направо да им дадеш най-... смехотворния жокер?
(Защото противоречието им е въпиющо: Хем съм посредствен при компютърните науки - хем когато някой от вас демонстрира Знание, на което избирателно и персонално вече открехвам - той бил аз. Интересен феномен на противоречивата "логика".)
цитирай
2. starforlife - ПС:
08.12.2018 01:02
На тази МБАЛ (и не само на нея де) съм правил видео-наблюдението и ми беше уникално учудващо как в манипулационния кабинет, където хората се събличат - искаха да се постави камера!
Обяснението беше, че там през нощта се взема кръв от шофьори за проверка за алкохол и да нямало спекулации.
В уникална държава сме случили да се родим, ей! Някои неща като ги говорим с Колеги отвън - и изпадат в шаш.

Лека нощ или леко дежурство.
ж
цитирай
3. anngry - :D
08.12.2018 01:12
"Нали си наясно, че с този постинг се опитваш да затвърдиш мнението на някои смешници, че си мой клонинг?"
А ти нали си наясно, че това ни най-малко не ме тревожи? :D

"Ама 'що така не вземе да приложиш центриране на клипа както съм те учил, че направо да им дадеш най-... смехотворния жокер?"
Замислих се одеве и се разсмях. При което дъщеря ми дойде да провери какво правя и започнахме да дискутираме постинга ти.
Нали не е късно сега да го направя центрирането? :D:D
Приятно прекарване на хубавото място, където разбрах, че си отново, Стар! :D
цитирай
4. starforlife - ~
08.12.2018 12:31
~ 3. anngry
Браво!
Явно учителя ти си го бива. Ха ха ха


~ 4. codetroina
Виж сега, Джул...
Все се въздържам да съм груб с теб, но ти просто си го все просиш.
Защото човек като теб, който изнасилва българския език - да прави забележки за правопис, е просто уникално нагло. Особено когато в забележката пишеш думата също погрешно, което вече е жалко в контролирано състояние.

Няма да се оправдавам, че е от бързописа, а ще благодаря, че си забелязала и не само поправям, а дори ти изпълнявам "желанието".
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/Eto%20me%20be%20Jul_%20Vav%20vitrinata_.gif
цитирай
5. elinka4 - Здравейте!
08.12.2018 20:57
За мое щастие, не съм живяла по онова време, но за сметка на това работата ми до момента беше такава, че съм ставала свидетелка на какви ли не разговори м/у хора. И съм слушала доста за тогава. Кое хубаво, кое лошо. Монетата винаги има две страни.
Приятна вечер! :)
цитирай
6. anngry - Привет! :D
31.12.2018 12:03
elinka4 написа:
За мое щастие, не съм живяла по онова време, но за сметка на това работата ми до момента беше такава, че съм ставала свидетелка на какви ли не разговори м/у хора. И съм слушала доста за тогава. Кое хубаво, кое лошо. Монетата винаги има две страни.
Приятна вечер! :)

Естествено, че монетата винаги има две страни. Въпросът е в контраста м/у двете. :D
Весело посрещане на Новата година. :D
цитирай
7. krumbelosvet - ДО ВСЯКА ТАКАВА ПЛОЧА
03.02.2020 06:28
ДО ВСЯКА ТАКАВА ПЛОЧА, трябва да се постави друга - не само колко медици са загинали преди 9.9.1944, а и колко болни, и ДЕЦА В Т.Ч. са загинали от ЛИПСА НА ЛЕКАРИ преди 9.9.1944.
Социализмът даде лекар и зъболекар на всяко училище, и БОЛНИЦИ, достатъчно болници.
Сега, СЕГА, С Е Г А , след проклетите 30 години РАЗРУХА, оставаме без болници и лекари. В големите градове се откриват ЧАСТНИ болници, а извън големите градове се ЗАКРИВАТ болници.
Имах снаха, медицинска сестра в Пирогов. В бесните години на СДС, един побеснял лекар й казал "Като спечелим изборите, тебе и ВНУЧКА ТИ це ви обесим на ей-оная върба". Шегичка на СЪИДЕЙНИК на авторката. Пусти ФАШИСТКИ БЯС!!!
цитирай
8. anngry - .
03.02.2020 12:11
krumbelosvet написа:
ДО ВСЯКА ТАКАВА ПЛОЧА, трябва да се постави друга - не само колко медици са загинали преди 9.9.1944, а и колко болни, и ДЕЦА В Т.Ч. са загинали от ЛИПСА НА ЛЕКАРИ преди 9.9.1944.
Социализмът даде лекар и зъболекар на всяко училище, и БОЛНИЦИ, достатъчно болници.
Сега, СЕГА, С Е Г А , след проклетите 30 години РАЗРУХА, оставаме без болници и лекари. В големите градове се откриват ЧАСТНИ болници, а извън големите градове се ЗАКРИВАТ болници.
Имах снаха, медицинска сестра в Пирогов. В бесните години на СДС, един побеснял лекар й казал "Като спечелим изборите, тебе и ВНУЧКА ТИ це ви обесим на ей-оная върба". Шегичка на СЪИДЕЙНИК на авторката. Пусти ФАШИСТКИ БЯС!!!

Както Ви го написах и на лични, където се чудя защо трябваше да ми го изпращате: ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!
С КОИТО НЕ МЕ ЗАНИМАВАЙТЕ, МОЛЯ!

Освен това, Вие осмисляте ли въобще какво виждат очите Ви?!!!!!!!!!!!! Плочата е в памет на затритите медици ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА СЛЕД 9 септември 44-та, а НЕ ПРЕДИ ТОВА!
цитирай
9. krumbelosvet - ИМЕННО, МИЛО ДЕТЕ
03.02.2020 14:28
Вие, ВИЕ, В И Е не виждате какво съм писал. Именно защото плочата оплаква загиналите СЛЕД 9-ти. Сигурно не знаете, че у нас десният терор и убийства ВИНАГИ са предхождали левите и са ги ПРЕДИЗВИКВАЛИ. Моите оче видяха, мило дете, че вие това не го знаете. Възпитаните ви родители са ви спестили грозната ИСТИНА. Но ВИЕ тиражирате ЛЪЖА, и то лъжа про-ФАШИСТКА, и затова ще ви занимавам където ви срещна. На лъжата и на фашизма ТРЯБВА да се оказва СЪПРОТИВА.
цитирай
10. anngry - :D:D
07.02.2020 12:08
http://anngry.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/02/07/mnogo-sa-mi-smeshni-horata-koito-dyrjat-niakogo-da-pouchavat.1695224
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anngry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 66088
Постинги: 29
Коментари: 84
Гласове: 251
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031