Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2020 10:37 - Припомняния - амбриажът Freeoldmen
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 1918 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 12.07.2020 10:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Един президент учи папагала си да говори:
Повтаряй след мен. Аз ще възродя държавата.
Аз ще възродя държавата.
Аз ще възстановя справедливостта в обществото.
Аз ще възстановя справедливостта в обществото.
Аз ще върна народът във властта.
Аз ще върна народът във властта.
Хората ще тръгнат след мен.
Лъжеш, шефе!
……………………………………………………………………………

Кажи една добра дума - помолили Мая Манолова.
С колко букви – троснала се тя.
…………………………………………………………………………….

На предизборна среща със свои избиратели в бургаско Доган казал:
Трябва да се подготвим за новите избори!
Ти се подготви. Ние сме готови – отговорили му от залата.
…………………………………………………………………………….

След една кръгла учредителна маса двама активисти забили в бара на хотела две готини мадами. Напиват се и отиват с тях в стаята си. Единият веднага заспива, а на сутринта се вайка:
Леле, вчера как се изложих, та те оставих с двете, какво стана?
Аа, отсрамих се.
Е, как, бе, и с двете ли?
А не, преди и аз да заспя, им казах, че сме от ГЕРБ.
……………………………………………………………………………..

Трима блогъри уловили златната рибка. Тя им казала:
Пуснете ме и аз ще изпълня по едно желание на всеки от вас.
Добре – казал първият – искам една торба злато.
Ето ти една торба злато – съгласила се рибката.
Аз пък живея в блок – казал вторият. – Пълно е с хлебарки. Не мога да се отърва. Направи нещо
Ето ти една малка хлебарка. Пусни я в апартамента, тя ще избие всички останали хлебарки и после ще се самоубие.
А аз живея в къща – казал третият. – Пълно е с плъхове, няма отърване от тях. Направи нещо.
Ето ти един малък плъх. Пусни го в къщата, той ще избие всички останали плъхове и ще се самоубие.
Първият рибар помислил малко и казал на рибката:

Знаеш ли какво, я си вземи торбата със злато и ми дай един малък Freeoldmen.
……………………………………………………………………………..

 

Това са няколко стари вица, които, ако четете блога ми, ще си спомните, че съм ги разказвал преди 7-8 години. А защо се сетих днес за тях отново ли? Поводът са новите спонтанни протести пред Президентството, където виждам Румен, Мая, Доган, Христо и Корнелия.
Избирател пита лидера на една партия:
- Вие сигурен ли сте, че като вземете властта и положението ми ще се оправи?
- Разбира се! За последните 23 години сме взимали властта  8 пъти. Нали все някога трябва да успеем - отговорил лидерът.

Иначе този постинг като същност, чака своя ред за публикуване от февруари 2020г. Ето тази история:
Тогава, в края на февруари 2020-та Слави Трифонов направи втори опит да създаде партия, с която да влезе в политиката. Но този път смени името й. Вместо “Няма такава държава”, я нарече “Има такъв народ”.
Почувствах се предизвикан и на 27.02.2020 публикувах постинг “Такъв народ няма”, който завършваше така: “Днес - 2020, аз твърдя, че такъв народ няма. Да видим как ще се гърчат съдийката Атанаска Дишева от Републиканския български съд по регистрацията и председателят на ВКС Лозан Панов по касацията. После идва редът на българските избиратели да гласуват.”.
Това раздразни много един мой пишман биограф в блога, който се нарича
freeoldmen, и той още същия ден ми изпрати следния коментар:

1. freeoldmen – “Бай Добронамерен, а на бас, аз казвам, 27.02 17:37
че партията на Трифонов ще вземе над 33% от гласувалите в следващите избори, в които бъде допусната?!
Печалбата на победилия ще бъде загубилият да каже публично, в своя и на опонента си блог: "Аз сбърках. Моят опонент беше прав."

Моят отговор съвсем естествено беше: “Съгласен съм, Фрийчо. За мен няма проблем да кажа. че съм сбъркал. Ти имаш проблем. Фактически. Защото, ако партията "Има такъв народ" бъде допусната до изборите през март догодина, ТЯ НЯМА ОТКЪДЕ да набере ТАКЪВ народ. "Такъв народ" има, ама в БЛОГ.БГ. Че и там дори няма "над 33%". Като махнеш многобройните акаунти на лудата “Мара от Пескара” и на оная "секира", твоя, на Предатора и още 15-тина - ботове и наглото хакерствуване на ГъСтоименов, може да го докарате дори до 50... броя блогъри. Ама това не сте % на избори.”

И съвсем естествено останах да чакам потвърждението на баса. Чаках 5 дни “писмо от умрял” и попитах пак:

3. dobronameren - Ко стаа, Коста - 02.03 18:12  - Ще фащаме ли бас? Аз чакам.

Верен на своя демагогски нрав, freeoldmen-а не ми отговори в мястото, където ме предизвикваше, а написа пост В СВОЯ БЛОГ
03.03 19:18 - Имаме си тука нов бас.
Автор: freeoldmen Категория: Лайфстайл
1. freeoldmen - Бай Добронамерен, а на бас, аз казвам, че партията на Трифонов ще вземе над 33% от гласувалите в следващите избори, в които бъде допусната?! Печалбата на победилия ще бъде загубилият да каже публично, в своя и на опонента си блог: "Аз сбърках. Моят опонент беше прав."
2. dobronameren -Съгласен съм, Фрийчо. За мен няма проблем да кажа. че съм сбъркал  -28.02 17:02
Ако има и други мераклии, готов съм. При горните условия.”

Преди да побързате да ме обвините в излишна мнителност, че набеждавам горкия Фрийчо в някакъв вид писмена нечистоплътност, сравнете датите на подканата ми в моя блог да потвърди, че поема баса, и отговорът му в неговия блог, че... какво? Написал “Готов съм”. Което формално не е равно на “Приемам”, нали? Аман от страхливи тарикати!

Ето връзката – последното горно изречение – която направих между днешните протести на президента Радев и стария бас между мен и Фрийчо.
Аман от страхливи тарикати!

Иначе е изключено да забравя да ковна freeoldmen-a в края на март 2021 година, когато на следващите парламентарни избори се окаже, че партията на Трифонов не само не събира “над 33%”, а вероятно няма да успее да прескочи изборната бариера от 4%. Дали той ще се си обърше насраните гащи? – Изключено е! Но аз няма да забравя да ги покажа на другите блогъри. Защото не обичам акащите и бягащите след това. След като си се изакал пред някоя врата, бъди смел да изчакаш собственика и да му кажеш: “Това аз го направих”.

Това исках да кажа ДНЕС, а не да чакам март догодина да дойде моментът на истината.

 

Завършвам шеговито:
По обед в неделя една младоженка бута мъжа си. Той измърморва сънено:
Какво, пак ли?
Не, време е да ходим на протести.
Ура, на протести, на протести!
…………………………………………………………………………

Едно пиянде гледа шествието от протестиращи, което минава под неговия прозорец, но се навежда повече, отколкото трябва и пада долу на паважа. Събират се хората наоколо му и го питат:
Какво стана?
Нямам представа, сега идвам.
......................................................................................................

Един американски президент от миналия век – Линдън Джонсън е казал:
“Ако само на теб от всички присъстващи ти е топло, най-вероятната причина за това е, че си се изпикал в панталона си.”

 

 

=============================================

Забележки под черта:

Амбриаж – долен мръсен ляв педал 

Men – множествено число на man




Гласувай:
5



1. deathmetalverses - Мерси за вицовете, приятелю!
12.07.2020 17:38
Актуални са! Приятна вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1872589
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031