Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2020 21:14 - Кой отговаря за националната сигурност
Автор: maxilian Категория: Други   
Прочетен: 790 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.04.2020 00:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вече ми представят недвусмислени доказателства, че съм под наблюдение на публични места. Не просто от съседната сграда на място, което посещавам често, или дори също в дома ми, когато например съм се показал на слънце.., каквато снимка ми изпратиха преди години, а посредством сателитно наблюдение. И тъй като виждам, че в случая се касае не толкова за българските служби, колкото за т.нар. "партньори", които предоставят на българските служби тези способности, бих искал да напомня, че такива действия -- с външно наблюдение, оставяне на съобщения и потенциално вкарване на граждани в оперативни комбинации от чужда страна на територията на нашата държава -- са незаконни по смисъла на Международното и Българското право. Оперативните способности за такива престъпления в България очакваме да бъдат неутрализирани от компетентните органи в защита на българските граждани, вкл. когато престъпленията се осъществяват от т.нар. "партньори". Дори да се прави посредством наети частни структури, не може от ДАНС да гледат и да не виждат как чужди организации развиват и експлоатират капацитет на територията на България за поставяне на български граждани под незаконен конспиративен контрол. От друга страна, българските граждани, които се поставят в услуга на такива организации срещу облаги и т.н. също трябва да бъдат преследвани ефективно и с цялата строгост на закона



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maxilian
Категория: Политика
Прочетен: 2176473
Постинги: 1556
Коментари: 1210
Гласове: 911
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031