Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2018 09:24 - Възможности за финансиране и получаване на помощ за възрастни хора, инвалиди, хора с увреждания
Автор: voev Категория: Бизнес   
Прочетен: 1676 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.06.2018 09:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Запитване в Агенция за хората с увреждания и отговора за участие в проекти за безвъзмездна субсидия до 20 000лв(не е кредит) на хора с параноидна шизофрения

Въпрос и отговор от моята електронна поща etvoev@abv.bg

• 23 юни 2018 М.С. Параноидна шизофрения. Участие в проекти на АХУ за безвъзмездна субсидия до 20 000лв. Запитване от М.С и отговор от Агенция за хората с увреждания(АХУ).

Здравейте искам да ви питам нещо, което е важно за мен. Преди няколко години след тежък емоционален срив, получих много неприятната диагноза параноидна шизофрения. Почувствах се много зле, изпаднах в дълбока депресия, лекуваха ме няколко месеца в Раднево и след това бях на ТЕЛК и ми дадоха 80% инвалидност с право на работа. Но е трудно да намериш работа с такава диагноза. Започнах да работя като чистачка на минимална заплата и парите не ми стигат до никъде, но не мога да си позволя някаква друга работа, защото не мога да се справям. Взимам пенсия, но тя е за срок от три години и не се знае дали при следващото ми явяване на Телк ще бъда пенсионирана отново. Възможно е комисията да реши, че вече съм добре и че нямам нужда от ТЕЛК. Та въпросът ми е. С това заболяване дали биха ми отпуснали средства за да опитам някакъв собствен бизнес, като например да си отворя малко магазинче. Дали се отпускат пари само за колички, проходилки и др. помощни средства или може да се дадат пари с които да се стартира собствен бизнес? Сега като четох информацията в сайта ви, видях, че за тази година вече съм изтървала сроковете, но бих искала да знам дали имам някакъв шанс, защото може да сметнат, че някой с такова заболяване е луд и не може да му се дадат пари. Благодаря ви за вниманието.

* Въпроса и отговора от АХУ са предоставени от М.С. на Георги Воев за публикуване в помощ на хора с подобни заболявания и проблеми.

Подробности ще намерите на страница
Финансиране

https://voevmedical.com/права-проблеми/финансиране-и-помощ

Възможности за  финансиране и получаване на помощ за възрастни хора, инвалиди, хора с увреждания

Страница от https://voevmedical.com/

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voev
Категория: Други
Прочетен: 46233
Постинги: 22
Коментари: 1
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031